abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220528312
De walkjes hebben niet samen eieren gezocht
pi_220528320
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Enige wat ze heeft is haar kind. Zonder dat heeft ze geen content. En alleen bij M zie ik leuke en positieve reacties. Anders valt ze weer terug in dr zeik patroon en content
Ik kijk anoniem dus ik zie geen reacties. Dat mensen reageren op onbekende kinderen vind ik eerlijk gezegd nogal creepy.
pi_220528357
Koen aan de Paastafel bij de familie van JvP. Niks opgedirkte tafel, gewoon een zak Matzes op de tafel.
Die man weet niet wat hem overkomt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:29:27 #204
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220528441
AM, Guis eet later, zijn bord met friet,kip,sla staat op tafel. Moet hij dat koud opeten??? Je doet toch geen sla op het bord als de friet en kip nog opgewarmd moeten worden?
pi_220528450
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Enige wat ze heeft is haar kind. Zonder dat heeft ze geen content. En alleen bij M zie ik leuke en positieve reacties. Anders valt ze weer terug in dr zeik patroon en content
Denk oprecht dat ze kind zo snel mogelijk wou om nog enig nut aan haar leven te geven. Voor de rest is er complete leegheid. En voor de content ofcourse. Ze bid elke dag voor die efteling/disney samenwerkingen. Blijven taggen!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220528472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:53 schreef Lodelie het volgende:
Am kan geen quiche maken omdat de eieren op zijn. En gooit het hele menu om en maakt twee salades, met friet en kip.

Was er nu naar iets waar je heen kon gaan om daar dan eieren te kopen. Of andere boodschappen die je mist en wel noodzakelijk zijn voor je avondeten
‘Iemand’ had 30 eieren opgemaakt. Jim, in verband met zijn nieuwe liefde? 😁
En ze had vanmiddag nog (mislukte) pannenkoeken gemaakt. Toen wist ze toch dat de eieren op waren? Er zitten supermarkten op korte fietsafstand. Een van de S’en was thuis en Julia ging met de auto heen en weer naar haar huis. Dan kon toch wel iémand eieren kopen?
pi_220528491
Julia Feenstra promoot kleding van een van haar vriendinnetjes op Ibiez. Ze is zelf best wel lang, maar die pijpen en jurken slepen gewoon over de grond. Daar breek je dan toch je nek over?
pi_220528535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Julia Feenstra promoot kleding van een van haar vriendinnetjes op Ibiez. Ze is zelf best wel lang, maar die pijpen en jurken slepen gewoon over de grond. Daar breek je dan toch je nek over?
Leuk voor homeandthekid, die heeft altijd van de over de grond sleep broeken
pi_220528547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze had vanmiddag nog (mislukte) pannenkoeken gemaakt. Toen wist ze toch dat de eieren op waren? Er zitten supermarkten op korte fietsafstand. Een van de S’en was thuis en Julia ging met de auto heen en weer naar haar huis. Dan kon toch wel iémand eieren kopen?
Een van de S’en 🤭🤭 ik lig in een deuk
pi_220528585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik werd er op die leeftijd regelmatig op uit gestuurd om sigaretten boodschappen te halen voor ons mam.
Ff naar de boer voor eieren etc, zo moeilijk is het niet hoor om aan eieren te komen.
Denkt ze dat de bezorger ze verst legt voordat ze bij haar op de eettafel staan?
pi_220528632
De familie Bal (een huis vol) die met de kinderen naar een atletiek wedstrijd gaan en erbij typt; 'hij had het leuk' i.p.v. alle prestaties erbij te vermelden.
Zo kan het ook Judith.
pi_220528642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:29 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, Guis eet later, zijn bord met friet,kip,sla staat op tafel. Moet hij dat koud opeten??? Je doet toch geen sla op het bord als de friet en kip nog opgewarmd moeten worden?
Friet warm je toch ook niet op? Dat bakje vers af als het nodig is. Maar dat kan in AM dr brein niet. Krijgt ze error van. Ik krijg dat van het idee van koude friet eten🤢
pi_220528647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Friet warm je toch ook niet op? Dat bakje vers af als het nodig is. Maar dat kan in AM dr brein niet. Krijgt ze error van. Ik krijg dat van het idee van koude friet eten🤢
En warme limonade drinken.
pi_220528658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:15 schreef Danielle_ het volgende:
DBM is op Threads in dm aangevallen dat ze teveel met haar kind naar de dokter gaat. Goh, opvallend dat ze er normaal niet mee zit om vervelende berichten te delen maar dat ze het nu alleen benoemt. Zal haar vriendin misschien even hier meegelezen hebben? 😂 (Ik moet binnenkort ook naar het ziekenhuis waar zij vandaag heen ging. Zal ik haar dan ook spotten, net als Marianka vandaag? 😂)
Ik ben net geblokkeerd.
Stelde haar de vraag waarom de hap afgelopen weekend niet die ab kuur had voorgeschreven.
Haar antwoord was; zij wist daar niet zo veel van.
Dus ik nog een keer;maar als de huisarts ziet dat het oor onrustig is dan kan ze toch ook een andere ab kuur voorschrijven, en dan dat je deze week een afspraak maakt bij kno als het niet beter gaat.
Toen zei ze; nee want 2 dagen een verkeerde druppel is niet gezond en de arts van de hap weet niet wat het beste is.
Dus ik vroeg: maar waarom ga je dan toch naar de hap als je vindt dat xijnniet weten wat het beste is, dan ga je toch gelijk naar de kno, had je ritje bespaard naar de spoed.
En het was een vraag he, zei nog vat dit niet verkeerd op.
Maar nee, ze vindt de hap ik ben verder de discussie maar gestopt, dus niet goed genoeg maar ze kunnen wel een spoedafspraak regelen, dat was haar excuus.
Dus ze maakt gewoon misbruik van de hap in het paasweekeinde.
Dat bleek ook wel want flip kon buiten spelen eten en op de trampoline.
Maar goed ze werd dus echt boos, terwijl
Ik alleen maar vroeg waarom dan deze volgorde.
Daarbij zei ze ook nog dat ik vervelende privé vragen stelde, nou toen moest ik zo lachen , een moeder die iedere dag de medische situatie deelt en dan mag je geen vragen stellen.
Zou ze weten dat er kanalen bestaan waar je haar gewoon kunt blijven volgen?
Maar goed de boze bedriegende niet zo blije mama heeft me geblokt
pi_220528690
De Nagelkerkjes hebben 8 bv's. Dat is best veel.
pi_220528691
[quote]0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:20 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Ik viel vooral over “als ze echt autisme heeft”.
Dat een cursus niet aanslaat zegt niets over wel/niet de diagnose hebben.

Nee zeker niet, maar denk wel dat als je het echt hebt je zo'n training wel serieus neemt
pi_220528706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben net geblokkeerd.
Stelde haar de vraag waarom de hap afgelopen weekend niet die ab kuur had voorgeschreven.
Haar antwoord was; zij wist daar niet zo veel van.
Dus ik nog een keer;maar als de huisarts ziet dat het oor onrustig is dan kan ze toch ook een andere ab kuur voorschrijven, en dan dat je deze week een afspraak maakt bij kno als het niet beter gaat.
Toen zei ze; nee want 2 dagen een verkeerde druppel is niet gezond en de arts van de hap weet niet wat het beste is.
Dus ik vroeg: maar waarom ga je dan toch naar de hap als je vindt dat xijnniet weten wat het beste is, dan ga je toch gelijk naar de kno, had je ritje bespaard naar de spoed.
En het was een vraag he, zei nog vat dit niet verkeerd op.
Maar nee, ze vindt de hap ik ben verder de discussie maar gestopt, dus niet goed genoeg maar ze kunnen wel een spoedafspraak regelen, dat was haar excuus.
Dus ze maakt gewoon misbruik van de hap in het paasweekeinde.
Dat bleek ook wel want flip kon buiten spelen eten en op de trampoline.
Maar goed ze werd dus echt boos, terwijl
Ik alleen maar vroeg waarom dan deze volgorde.
Daarbij zei ze ook nog dat ik vervelende privé vragen stelde, nou toen moest ik zo lachen , een moeder die iedere dag de medische situatie deelt en dan mag je geen vragen stellen.
Zou ze weten dat er kanalen bestaan waar je haar gewoon kunt blijven volgen?
Maar goed de boze bedriegende niet zo blije mama heeft me geblokt
Wat een mens, zij wil naar de hap, dus ze gaat naar de hap.
Heeft ze weer iets om over te schrijven.
Een huisarts heeft misschien minder verstand van zoiets, maar niet 'niet genoeg'. Vaak genoeg gehad dat de de hap even ging overleggen met de dienstdoende kno arts. En dan werd er vaak iets voorgeschreven en kreeg ik de boodschap als het binnen x aantal dagen niet over is dan bel je naar de poli en kijken we verder.
pi_220528748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En de medicatie die de psychiater voorstelde stond haar ook al niet aan...

Zij lijkt mij echt een heel moeilijk mens om mee om te gaan..
Nou dat lees mijn post maar eens, ik ben geblokkeerd maar wat is zij vreselijk snel geiiriteerd zeg.
Die heeft echt een probleem met xichzelf
pi_220528818
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat een mens, zij wil naar de hap, dus ze gaat naar de hap.
Heeft ze weer iets om over te schrijven.
Een huisarts heeft misschien minder verstand van zoiets, maar niet 'niet genoeg'. Vaak genoeg gehad dat de de hap even ging overleggen met de dienstdoende kno arts. En dan werd er vaak iets voorgeschreven en kreeg ik de boodschap als het binnen x aantal dagen niet over is dan bel je naar de poli en kijken we verder.
Nou dat! En zo zei ik haar dat ook. Maar zij wil gewoon een spoedafspraak claimen bij de kno.
Dat er misschien andere patiënten die spoedplek vanwege echt ernstige klachten harder nodig hadden boeit haar niet.
Weet wel haast zeker dat een arts van de hap ook heeft voorgesteld om een ab kuur te starten en
na het weekend de kno te bellen.
Maar nee mevr moest en zou die spoedplek.
De huisarts had natuurlijk al
Lang gezien dat het wel meeviel, kind kon nog heerlijk spelen en eten en met een koptelefoon op de bank zitten.
Ik denk dat ze weet dat ik haar doorzag en dat ze daarom zo boos werd.
pi_220528880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:29 schreef Rimboequeen het volgende:
dat en waarom bk je de frites niet als die weer thuis is!
pi_220528881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat! En zo zei ik haar dat ook. Maar zij wil gewoon een spoedafspraak claimen bij de kno.
Dat er misschien andere patiënten die spoedplek vanwege echt ernstige klachten harder nodig hadden boeit haar niet.
Weet wel haast zeker dat een arts van de hap ook heeft voorgesteld om een ab kuur te starten en
na het weekend de kno te bellen.
Maar nee mevr moest en zou die spoedplek.
De huisarts had natuurlijk al
Lang gezien dat het wel meeviel, kind kon nog heerlijk spelen en eten en met een koptelefoon op de bank zitten.
Ik denk dat ze weet dat ik haar doorzag en dat ze daarom zo boos werd.
Ik vraag me oprecht af of zij wel echt psycho-educatie ASS heeft, of dat ze niet gewoon een VERS-cursus heeft. De HAP inzetten om een spoedje bij de KNO voor elkaar te krijgen. Ten koste van iemand die het waarschijnlijk echt nodig heeft. Als je zo vaak op de HAP en bij de huisarts komt, dan moet daar toch melding van gemaakt worden?
pi_220528926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af of zij wel echt psycho-educatie ASS heeft, of dat ze niet gewoon een VERS-cursus heeft. De HAP inzetten om een spoedje bij de KNO voor elkaar te krijgen. Ten koste van iemand die het waarschijnlijk echt nodig heeft. Als je zo vaak op de HAP en bij de huisarts komt, dan moet daar toch melding van gemaakt worden?
Dat vraag ik me af hoor… ik ken ook iemand die regelmatig voor haar zelf of de kinderen ergens zit en maar makkelijk doorverwijzingen krijgt. En krijgt ook alles voor elkaar maar lang leve google en andermans verhalen misbruiken…
pi_220528935
AM: Die Maarten is toch ook een dweil. Heeft hij de hele buitenboel schoongemaakt, en is aan het schilderen en dan loopt je vrouw nog te klagen want hij heeft hierdoor wat andere taken laten liggen. En hij mag vandaag door met zijn buitenklus tot het koffietijd is. Tegen die tijd zit Guus gezellig aan de koude frietjes... Waarom niet even bakken, of ze op een ovenschaal leggen?
pi_220528939
Ze maakt haar kinderen dan niet ziek. Maar ze praat ze wel van alles aan, sleept ze overal heen… eigenlijk net zo schadelijk.

Pascal heeft echt acute hulp nodig. Bizar dat ze niet gesloten word opgenomen.
pi_220528997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef miep123456 het volgende:

[..]
dat en waarom bk je de frites niet als die weer thuis is!
Wanneer je later thuis bent staat je bord zo klaar. Dat is de regel. Een regel van een vrouw die zo is opgevoed dat de vla over je bord werd gekieperd en daar nu een trauma van heeft.
Nee, maar dit is lekker eten hoor. Ik fietste langs de snackbar na het sporten denk ik 🙈
pi_220529025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:51 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes hebben 8 bv's. Dat is best veel.
Voor ieder kind een. Dat was altijd de bedoeling.
pi_220529051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze maakt haar kinderen dan niet ziek. Maar ze praat ze wel van alles aan, sleept ze overal heen… eigenlijk net zo schadelijk.

Pascal heeft echt acute hulp nodig. Bizar dat ze niet gesloten word opgenomen.
Pascal is uitbehandeld (gaf ze zelf aan), en een gesloten opname (met dwangvoeding) zal haar vrees ik niet gaan helpen. Dan valt ze gelijk weer terug zodra ze uit opname is. Ze deed vorige week een oproep voor behandeling in binnen- of buitenland, maar ze is zelf opgestapt bij haar laatste opname. Haar ES lijkt het gewonnen te hebben, want ook thuis, zelfs met die leuke pup, lukt het haar niet. Ingewikkeld en verdrietig voor haar omgeving.
pi_220529081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:25 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Pascal is uitbehandeld (gaf ze zelf aan), en een gesloten opname (met dwangvoeding) zal haar vrees ik niet gaan helpen. Dan valt ze gelijk weer terug zodra ze uit opname is. Ze deed vorige week een oproep voor behandeling in binnen- of buitenland, maar ze is zelf opgestapt bij haar laatste opname. Haar ES lijkt het gewonnen te hebben, want ook thuis, zelfs met die leuke pup, lukt het haar niet. Ingewikkeld en verdrietig voor haar omgeving.
Ja dit klopt. Het is extreem ingewikkeld en de vooruitzichten zijn dan ook niet goed.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220529133
Maar ik vind Pascal ook lastig hoor.. ze is net als veel fluflu’s. Je mag niets zeggen dat niet bejubelend is.

Ze wil graag horen dat ze het zo goed doet en alleen maar aaj gedrag. Je hoeft niet onaardig te doen uiteraard, maar je kan niet alleen maar positieve woorden verwachten.
pi_220529145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:35 schreef Karenwalker het volgende:
Maar ik vind Pascal ook lastig hoor.. ze is net als veel fluflu’s. Je mag niets zeggen dat niet bejubelend is.

Ze wil graag horen dat ze het zo goed doet en alleen maar aaj gedrag. Je hoeft niet onaardig te doen uiteraard, maar je kan niet alleen maar positieve woorden verwachten.
Klopt hoor, je praat niet met haar maar met de ES. En de steunende volgers buitelen over elkaar heen om maar de juiste woorden te vinden met complimenten anders krijg je een sneer.
pi_220529158
Och, die story van Jade Kops 💔
Wat verschrikkelijk voor zo’n jong meisje.
Wat had ik haar anders gegund.
pi_220529302
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ja ik vond het ook echt erg!
pi_220529303
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Familiekoning is ook weer lekker bezig.
Je kind zo kwetsbaar op het internet slingeren terwijl het aan het inhaleren is. Echt. Dat alles willen filmen. 😔
Hoe zij ook praat, irriteert me echt.
Vind het sowieso bijzonder, hoe zij zich kleedt, opmaakt en hoe ze praat. De kinderen op heel kwetsbare momenten filmen 😒 In het ziekenhuis, badkleding (de jongste is, bijna?, 5 maar draagt nog een luier. Dat zie je in badkleding..)
pi_220529317
Die boze bedriegende mama kan wel snel boos lopen doen, maar zij heeft mij met met haar egocentrische eisende gedrag ook zo in het rood. Ik ken haar niet, maar wat een vreselijk mormel.
pi_220529322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:39 schreef Nieve het volgende:
Hartverscheurend inderdaad.. 😥
pi_220529338
Hoe komt het dat VeraCamilla wel boven de 200 duizend volgers zit en Sanneke rond de 17 duizend blijft steken?
pi_220529353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:05 schreef Johanna38 het volgende:
Hoe komt het dat VeraCamilla wel boven de 200 duizend volgers zit en Sanneke rond de 17 duizend blijft steken?
Omdat Vera Camilla leuk is en Sanneke niet.
Nee maar Vera lijkt me een hele lieve vrouw, maakt leuke content en ik vind haar oprecht.
Alles wat Sanneke niet is.
pi_220529382
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:02 schreef AnnArt het volgende:
Die boze bedriegende mama kan wel snel boos lopen doen, maar zij heeft mij met met haar egocentrische eisende gedrag ook zo in het rood. Ik ken haar niet, maar wat een vreselijk mormel.
Zij heeft gewoon 1 echt heel groot probleem... zichzelf
pi_220529383
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omdat Vera Camilla leuk is en Sanneke niet.
Nee maar Vera lijkt me een hele lieve vrouw, maakt leuke content en ik vind haar oprecht.
Alles wat Sanneke niet is.
Vera maakt inderdaad echt wel goede content en heeft ook een 100x betere mentaliteit dan Sanneke. Terwijl zij ook echt wel met bepaalde dingen worstelt gebruikt ze het niet als excuus.

De moeder van Vera die regelmatig voorbij komt in haar stories ken ik persoonlijk en is ook een hele leuke bijzondere sterke vrouw.
pi_220529399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij heeft gewoon 1 echt heel groot probleem... zichzelf
Net als de meesten die hier besproken worden.
pi_220529440
Sanneke is wel haar voorbeeld AM aan het kopieren hoor, de schappen van Hema filmen en dan een aantal dingen aanraken en/of uit het schap halen. Prachtig weer buiten, waar is Sanneke? In de winkels. Maar gelukkig M komt nog een stukje in buitenlucht, meer als in de keet.
pi_220529445
quote:
Omdat zij leuke content maakt.

Omdat zij inhoud heeft, omdat ze openhartig en ruimdenkend is. Ze klaagt en schooit niet, ik vind haar juist heel erg positief.
pi_220529453
quote:
Dat lijkt me evident
pi_220529459
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als de meesten die hier besproken worden.
Yep
pi_220529473
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:02 schreef AnnArt het volgende:
Ik heb me hier net ook heel erg boos zitten maken om haar. Ze wilde toch hulp? Nou krijgt ze die en is ze weer te lui om die aan te pakken. Ze houdt nu een plek bezet van iemand die wel gemotiveerd is. Echt wat een dom en egoïstisch mokkel. En als je dit leest luie mama, want zeker weten dat je hier meeleest, het is een schande hoe jij je opstelt. Jij kiest ervoor om alles te delen, ook alles omtrent je kinderen, maar kritiek doe je af als dat mensen jaloers op je zijn. Nou in geen 100 jaar. Ik heb gelukkig wel hersens. En ik heb een vriendin met autisme die wel gewoon een hele goede baan heeft, dus dat kan allemaal gewoon. Echt hou eens op met al die ragebait. Maak je eens druk om wat er echt toe doet. o|O o|O |:( |:(
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220529550
Je zou maar bij dbm in de groep zitten en haar openbaar te keer horen gaan over "de autisten groep". Zo enorm respectloos
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:39:17 #247
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220529570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:26 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ik heb me hier net ook heel erg boos zitten maken om haar. Ze wilde toch hulp? Nou krijgt ze die en is ze weer te lui om die aan te pakken. Ze houdt nu een plek bezet van iemand die wel gemotiveerd is. Echt wat een dom en egoïstisch mokkel. En als je dit leest luie mama, want zeker weten dat je hier meeleest, het is een schande hoe jij je opstelt. Jij kiest ervoor om alles te delen, ook alles omtrent je kinderen, maar kritiek doe je af als dat mensen jaloers op je zijn. Nou in geen 100 jaar. Ik heb gelukkig wel hersens. En ik heb een vriendin met autisme die wel gewoon een hele goede baan heeft, dus dat kan allemaal gewoon. Echt hou eens op met al die ragebait. Maak je eens druk om wat er echt toe doet. o|O o|O |:( |:(
Waarom wil ze eerst zo graag zekerheid van het etiket, maar als haar vervolgens de mogelijkheid geboden wordt om er iets aan te doen, of er mee te leren omgaan, gooit ze haar kont tegen de krib.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220529581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:36 schreef Lodelie het volgende:
Je zou maar bij dbm in de groep zitten en haar openbaar te keer horen gaan over "de autisten groep". Zo enorm respectloos
Hoe zij praat en de taal die ze uitslaat, en dat is volwassen. Komt eerder over als een enorme opgefokte puber zonder enige opvoeding. Ze zal vast iets hebben, je komt toch niet zomaar in zo'n groep lijkt me, tenzij ze echt alles bijelkaar liegt en weet wat ze moet doen en zeggen tegen artsen. Dat zou wel compleet van de pot gerukt zijn.
pi_220529592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:39 schreef popje het volgende:

[..]
Waarom wil ze eerst zo graag zekerheid van het etiket, maar als haar vervolgens de mogelijkheid geboden wordt om er iets aan te doen, of er mee te leren omgaan, gooit ze haar kont tegen de krib.
Omdat als ze weet joe ze er in het dagelijks leven mee om kan gaan het niet meer als excuus voor van alles en nog wat kan gebruiken
pi_220529593
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor ieder kind een. Dat was altijd de bedoeling.
Oh dat meen je…
Ik geef mijn kinderen liefde en aandacht, maar had dus gewoon een bv voor ze moeten starten :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220529597
Die Pascal is ook altijd zo vriendelijk zeg! Sorry hoor, maar hoezo gooit ze de ‘jaloers’ kaart erin? Wie zou er jaloers op haar kunnen zijn?
pi_220529617
Wie weet vind ze het huiswerk ook zo stom en zwaar omdat het niet haar interesse heeft. En daar wilde ze een pilletje voor.
En als ze de testen bij de psycholoog zo heeft beantwoord om de diagnose te krijgen dat ze niet weet wat in te vullen bij de huiswerk opdrachten.
pi_220529640
quote:
Zij komt vast wel van de bank af?
pi_220529641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:19 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Omdat zij leuke content maakt.

Omdat zij inhoud heeft, omdat ze openhartig en ruimdenkend is. Ze klaagt en schooit niet, ik vind haar juist heel erg positief.
Ik vind het altijd knap dat als ze het mentaal heel moeilijk heeft, ze daar eerlijk en open over is en dan alsnog heel erg haar best doet om mooie content te maken en daar dan heel trots op is.

Ik vind haar man ook zo lief, volgens mij hebben die het samen heel goed.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220529695
Ziek dat er bedrijven zijn die samenwerken met Pascal.
Alsof die olietjes haar gaan redden.
pi_220529784
quote:
Zij weet niet wat respectvol is, ze verwijt een ander respectloos te zijn maar ze moet even in de spiegel kijken.
pi_220529791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Ziek dat er bedrijven zijn die samenwerken met Pascal.
Alsof die olietjes haar gaan redden.
Zij hoort niet op sociale media te zitten, maar dat vind ik persoonlijk.
Kan niet in haar voordeel werken.
pi_220529812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij hoort niet op sociale media te zitten, maar dat vind ik persoonlijk.
Kan niet in haar voordeel werken.
Eens. Dat haar account mag bestaan vind ik onvoorstelbaar.
pi_220529817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe zij praat en de taal die ze uitslaat, en dat is volwassen. Komt eerder over als een enorme opgefokte puber zonder enige opvoeding. Ze zal vast iets hebben, je komt toch niet zomaar in zo'n groep lijkt me, tenzij ze echt alles bijelkaar liegt en weet wat ze moet doen en zeggen tegen artsen. Dat zou wel compleet van de pot gerukt zijn.
Zij weet precies wat ze moet zeggen.
Ze krijgt de arts van de hap zelfs zo ver dat deze een spoed afspraak regelt.
Maar ondertussen geen vertrouwen hebben in diezelfde arts.
Menigeen krijgt dit niet voor elkaar met een kind wat niet eens zo ziek is.
pi_220529826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Dat haar account mag bestaan vind ik onvoorstelbaar.
Ik hoop maar vrees met grote vrees dat het goed komt met haar.
pi_220529840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hartverscheurend inderdaad.. 😥
Absoluut! En zo sterk die meid. Diep respect voor haar.

En wat een enorm contrast ook met die vreselijke blije mama zeg! Net even gekeken, maar wat een sneu figuur is dat joh! Die vrouw moet zich diep, diep schamen!!!
pi_220529923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Pascal is ook altijd zo vriendelijk zeg! Sorry hoor, maar hoezo gooit ze de ‘jaloers’ kaart erin? Wie zou er jaloers op haar kunnen zijn?
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
pi_220529954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Koen aan de Paastafel bij de familie van JvP. Niks opgedirkte tafel, gewoon een zak Matzes op de tafel.
Die man weet niet wat hem overkomt.
Ben niet bijgelezen (op insta) maar ik krijg meer en meer vibes van "MCW als de Sylvie Meis van Uden". Met 1001 verschillen maar vergelijkenissen zie ik ook wel. Rafael/KB die gewoon verlangde naar een normaal, burgerlijk leven en MCW die ergens de afslag heeft genomen naar een oppervlakkig, leeg leven vol zogenaamde perfecte plaatjes waarbij haar personeel haar beste vrienden zijn. De sympathie van het plebs lijkt ze ook al te verliezen. Het is wachten op MCW die op haar Louboutins, ondanks kapotte knie, de kerstboom (oh nee, ze is de grinch) op staat te tuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 07-04-2026 22:29:00 ]
pi_220529986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Henrike het volgende:
Pascal zet een bericht op fb, een foto van haar en haar moeder.
Ik schrok me werkelijk kapot, waarom plaats je deze foto??
Omdat ze zelf niet ziet wat wij zien.
pi_220530009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik hoop maar vrees met grote vrees dat het goed komt met haar.
Ik kijk verder niet bij haar. Keek nu omdat @Muisjeruisje schreef dat ze de jaloezie kaart gebruikte. Maar ze ziet er inderdaad niet uit alsof er veel hoop is.
pi_220530026
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:23 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Ben niet bijgelezen (op insta) maar ik krijg meer en meer vibes van "MCW als de Sylvie Meis van Uden". Met 1001 verschillen maar vergelijkenissen zie ik ook wel. Rafael/KB die gewoon verlangde naar een normaal, burgerlijk leven en MCW die ergens de afslag heeft genomen naar een oppervlakkig, leeg leven vol zogenaamde perfecte plaatjes waarbij haar personeel haar beste vrienden zijn. De sympathie van het plebs lijkt ze ook al te verliezen. Het is wachten op MCW die op haar Louboutins, ondanks kapotte knie, de kerstboom (oh nee, ze is de grinch) op staat te tuigen.
Dat is een mooie vergelijking; MCW/SM.
pi_220530053
Ik vind Koen er op de foto's ontspannen ogen.
Zegt natuurlijk niks, maar vond het opvallend.
pi_220530093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
Ik kan oprecht geen 1 ding bedenken waar ik jaloers op zou kunnen zijn
pi_220530147
Ik was vanavond naar Alex Warren. Debbie zou ergens bij mij in t vak zitten. Dit concert, en dan vooral het voorprogramma, was echt niet te doen voor iemand met LC. Enorm veel prikkels. Ik heb haar niet gezien trouwens.
pi_220530202
quote:
Ik vind het ergens ook vreemd dat ze dit mag delen? Mijn ervaring is dat er aan het begin van het proces wordt aangegeven om zorgvuldig met de privacy van anderen in je groep om te gaan. Als je een beetje oplet kun je alles zo bij elkaar puzzelen.
pi_220530240

[ Bericht 100% gewijzigd door Die_van_verderop op 07-04-2026 23:21:38 (Al gevonden.) ]
pi_220530357
Ik vind het gedrag van de meiden tweeling van AM op beeld steeds vreemder, totaal aangemoedigd door moeders . Heel weird
pi_220530441
Zou Bob op tijd op school komen morgen?
Ik denk het niet, die lag er laat in en aan wekkers doen ze niet
pi_220530445
Wel fijn dat Judith (eindelijk) in de douche geweest is 🫣
pi_220530505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
pi_220530525
Heeft Rens zelf een huis of hebben zij wat gevonden. Heb dat gemist. Dat Julia ineens gaat samenwonen.
pi_220530719
Schandalig dat er bedrijven zijn die nog een campagne doen met Pascal, zoals zij er nu uit ziet. Aromatherapie van Geurwolkje. Flikker op en heel gauw
pi_220531167
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij weet precies wat ze moet zeggen.
Ze krijgt de arts van de hap zelfs zo ver dat deze een spoed afspraak regelt.
Maar ondertussen geen vertrouwen hebben in diezelfde arts.
Menigeen krijgt dit niet voor elkaar met een kind wat niet eens zo ziek is.
Daarom zitten ze vooral in Heerenveen en Leeuwarden, de kinderartsen in Sneek zijn niet goed genoeg.(misschien prikken die door haar heen en in Leeuwarden/Heerenveen niet)
pi_220531206
Ben benieuwd wat Judith heeft uitgegeven in de Efteling. Wij waren een paar weken geleden toch weer 250 euro kwijt ofzo, we hadden zelf brood en drinken mee. Met zijn vieren, maar 3 kaartjes en parkeren, een koffie en twee ijsjes, twee worstenbroodjes en voor 50 euro aan speelgoed. Oh en daarna toch nog 25 euro betaald voor de foto’s haha.
  woensdag 8 april 2026 @ 07:22:19 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220531257
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik was vanavond naar Alex Warren. Debbie zou ergens bij mij in t vak zitten. Dit concert, en dan vooral het voorprogramma, was echt niet te doen voor iemand met LC. Enorm veel prikkels. Ik heb haar niet gezien trouwens.
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
pi_220531268
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
Soms moet je de overprikkeling ook voor lief nemen. Altijd maar op de rem leven is ook geen leven.
pi_220531275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 00:51 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Schandalig dat er bedrijven zijn die nog een campagne doen met Pascal, zoals zij er nu uit ziet. Aromatherapie van Geurwolkje. Flikker op en heel gauw
Ze kijken waarschijnlijk niet naar welke content iemand heeft of wat voor persoon iemand is, maar naar het aantal volgers. Zie ook de loopband die aan iedere fluflu werd gegeven.
pi_220531292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad. Bij sommige kan ik best 'jaloers' (valt wel mee) zijn zoals de poen van MCW of de grote huizen bij menig flu, maar bij Pascal is er idd niks te bedenken, wij zien alleen maar een ernstig zieke vrouw die in acuut levensgevaar is.
pi_220531295
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze kijken waarschijnlijk niet naar welke content iemand heeft of wat voor persoon iemand is, maar naar het aantal volgers. Zie ook de loopband die aan iedere fluflu werd gegeven.
Des te meer reden om fluflu’s en hun opdrachtgevers niet serieus te nemen. Voor mij tenminste.
pi_220531322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ik denk dat hier heel specifiek Debbie wordt bedoeld i.p.v. iedereen die LC heeft. En bij Debbie is het, op basis van wat zij altijd liet zien, op z’n minst bijzonder te noemen dat ze dit soort activiteiten kan doen.
Zelf heb ik kortgeleden iets moeten laten schieten omdat het gewoon niet lukte. Bij Debbie lukken dit soort dingen, gek genoeg, altijd wel.
pi_220531346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat hier heel specifiek Debbie wordt bedoeld i.p.v. iedereen die LC heeft. En bij Debbie is het, op basis van wat zij altijd liet zien, op z’n minst bijzonder te noemen dat ze dit soort activiteiten kan doen.
Zelf heb ik kortgeleden iets moeten laten schieten omdat het gewoon niet lukte. Bij Debbie lukken dit soort dingen, gek genoeg, altijd wel.
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
pi_220531360
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
Dit dus. Ik heb geen LC maar iets anders. En ik had misschien kunnen gaan maar ik wist dat het mij op dat moment zoveel zou kosten dat ik daar te lang van zou moeten herstellen. En ik heb gewoon verantwoordelijkheden die ik niet zomaar kan en wil skippen.
pi_220531426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
Nee joh, dan ben je niet wijs
pi_220531441
Sararebecca een hele verhandeling over hoe goed ze er mee omging dat kind de Droomvlucht eng vond. Jemig hoe lang kan je over iets doorzemelen zeg. Kind vond het spannend, volgende keer beter, boeie, punt.
pi_220531448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 06:05 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daarom zitten ze vooral in Heerenveen en Leeuwarden, de kinderartsen in Sneek zijn niet goed genoeg.(misschien prikken die door haar heen en in Leeuwarden/Heerenveen niet)
Ze is ook zo onaardig en boos, je zult maar zo iemand voor je hebben staan
pi_220531449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Des te meer reden om fluflu’s en hun opdrachtgevers niet serieus te nemen. Voor mij tenminste.
Het is wat mij betreft echt moreel verwerpelijk dat bedrijven geld verdienen over de rug van mensen die zo ziek zijn als Pascalle. Dan is je moreel kompas echt stuk.
pi_220531528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze is ook zo onaardig en boos, je zult maar zo iemand voor je hebben staan
DBM is een onaardige vrouw, die niet tegen kritiek kan en helemaal niet als haar leugens worden ontmaskerd. Ik snap wel dat zo iemand zo weinig mensen om zich heen heeft! Die is veel te bang dat ze betrapt wordt op haar leugens! En idd ik geloof ook niet dat ze gediagnosticeerd is met autisme, die zuigt van alles uit haar dikke duim voor aandacht!
pi_220531592
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het is wat mij betreft echt moreel verwerpelijk dat bedrijven geld verdienen over de rug van mensen die zo ziek zijn als Pascalle. Dan is je moreel kompas echt stuk.
Datzelfde geldt wat mij betreft voor de inzet van kinderen.
pi_220531659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Helemaal eens! Moedwillig meewerken aan de exploitatie van minderjarige kinderen is walgelijk.
pi_220531666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
DBM is een onaardige vrouw, die niet tegen kritiek kan en helemaal niet als haar leugens worden ontmaskerd. Ik snap wel dat zo iemand zo weinig mensen om zich heen heeft! Die is veel te bang dat ze betrapt wordt op haar leugens! En idd ik geloof ook niet dat ze gediagnosticeerd is met autisme, die zuigt van alles uit haar dikke duim voor aandacht!
Ik heb ook echt het idee dat ze me daarom geblokkeerd heeft gisteren.
Ik vroeg echt gewoon een normale vraag en gelijk was ze zo aanvallend.
Ook toen ik aangaf dat ik dat helemaal niet zo bedoelde werd ze nog bozer.
Dat was voor mij het teken dat ze zich gewoon betrapt voelde, ze viel door de mand.
pi_220531676
bijna alle fluflu's kunnen niet tegen kritiek , zelfs een normale vraag is al teveel gedoe voor ze. Denk echt dat er iets in zo'n brein verandert op het moment dat je geld krijgt voor het fluflu-schap.
pi_220531678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb ook echt het idee dat ze me daarom geblokkeerd heeft gisteren.
Ik vroeg echt gewoon een normale vraag en gelijk was ze zo aanvallend.
Ook toen ik aangaf dat ik dat helemaal niet zo bedoelde werd ze nog bozer.
Dat was voor mij het teken dat ze zich gewoon betrapt voelde, ze viel door de mand.
Ze heeft je niet met hebben en houwen op haar profiel gedonderd, dat doet ze vaak wel! En schelden erbij het is gewoon een grote boze tokkie
pi_220531712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:39 schreef Nieve het volgende:
Afschuwelijk. Mijn hart breekt voor dat meisje.
pi_220531720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Erger nog... sommige bedrijven hebben in hun opdracht specifieke eisen aan het in beeld brengen van kinderen...
pi_220531734
Heb eens een blik geworpen op die boze moeder. Had heel wat verwacht, maar deze vrouw is toch op allerlei vlakken totaal irrelevant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')