abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220528312
De walkjes hebben niet samen eieren gezocht
pi_220528320
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Enige wat ze heeft is haar kind. Zonder dat heeft ze geen content. En alleen bij M zie ik leuke en positieve reacties. Anders valt ze weer terug in dr zeik patroon en content
Ik kijk anoniem dus ik zie geen reacties. Dat mensen reageren op onbekende kinderen vind ik eerlijk gezegd nogal creepy.
pi_220528357
Koen aan de Paastafel bij de familie van JvP. Niks opgedirkte tafel, gewoon een zak Matzes op de tafel.
Die man weet niet wat hem overkomt.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:29:27 #204
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220528441
AM, Guis eet later, zijn bord met friet,kip,sla staat op tafel. Moet hij dat koud opeten??? Je doet toch geen sla op het bord als de friet en kip nog opgewarmd moeten worden?
pi_220528450
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Enige wat ze heeft is haar kind. Zonder dat heeft ze geen content. En alleen bij M zie ik leuke en positieve reacties. Anders valt ze weer terug in dr zeik patroon en content
Denk oprecht dat ze kind zo snel mogelijk wou om nog enig nut aan haar leven te geven. Voor de rest is er complete leegheid. En voor de content ofcourse. Ze bid elke dag voor die efteling/disney samenwerkingen. Blijven taggen!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220528472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:53 schreef Lodelie het volgende:
Am kan geen quiche maken omdat de eieren op zijn. En gooit het hele menu om en maakt twee salades, met friet en kip.

Was er nu naar iets waar je heen kon gaan om daar dan eieren te kopen. Of andere boodschappen die je mist en wel noodzakelijk zijn voor je avondeten
‘Iemand’ had 30 eieren opgemaakt. Jim, in verband met zijn nieuwe liefde? 😁
En ze had vanmiddag nog (mislukte) pannenkoeken gemaakt. Toen wist ze toch dat de eieren op waren? Er zitten supermarkten op korte fietsafstand. Een van de S’en was thuis en Julia ging met de auto heen en weer naar haar huis. Dan kon toch wel iémand eieren kopen?
pi_220528491
Julia Feenstra promoot kleding van een van haar vriendinnetjes op Ibiez. Ze is zelf best wel lang, maar die pijpen en jurken slepen gewoon over de grond. Daar breek je dan toch je nek over?
pi_220528535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Julia Feenstra promoot kleding van een van haar vriendinnetjes op Ibiez. Ze is zelf best wel lang, maar die pijpen en jurken slepen gewoon over de grond. Daar breek je dan toch je nek over?
Leuk voor homeandthekid, die heeft altijd van de over de grond sleep broeken
pi_220528547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze had vanmiddag nog (mislukte) pannenkoeken gemaakt. Toen wist ze toch dat de eieren op waren? Er zitten supermarkten op korte fietsafstand. Een van de S’en was thuis en Julia ging met de auto heen en weer naar haar huis. Dan kon toch wel iémand eieren kopen?
Een van de S’en 🤭🤭 ik lig in een deuk
pi_220528585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik werd er op die leeftijd regelmatig op uit gestuurd om sigaretten boodschappen te halen voor ons mam.
Ff naar de boer voor eieren etc, zo moeilijk is het niet hoor om aan eieren te komen.
Denkt ze dat de bezorger ze verst legt voordat ze bij haar op de eettafel staan?
pi_220528632
De familie Bal (een huis vol) die met de kinderen naar een atletiek wedstrijd gaan en erbij typt; 'hij had het leuk' i.p.v. alle prestaties erbij te vermelden.
Zo kan het ook Judith.
pi_220528642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:29 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, Guis eet later, zijn bord met friet,kip,sla staat op tafel. Moet hij dat koud opeten??? Je doet toch geen sla op het bord als de friet en kip nog opgewarmd moeten worden?
Friet warm je toch ook niet op? Dat bakje vers af als het nodig is. Maar dat kan in AM dr brein niet. Krijgt ze error van. Ik krijg dat van het idee van koude friet eten🤢
pi_220528647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Friet warm je toch ook niet op? Dat bakje vers af als het nodig is. Maar dat kan in AM dr brein niet. Krijgt ze error van. Ik krijg dat van het idee van koude friet eten🤢
En warme limonade drinken.
pi_220528658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:15 schreef Danielle_ het volgende:
DBM is op Threads in dm aangevallen dat ze teveel met haar kind naar de dokter gaat. Goh, opvallend dat ze er normaal niet mee zit om vervelende berichten te delen maar dat ze het nu alleen benoemt. Zal haar vriendin misschien even hier meegelezen hebben? 😂 (Ik moet binnenkort ook naar het ziekenhuis waar zij vandaag heen ging. Zal ik haar dan ook spotten, net als Marianka vandaag? 😂)
Ik ben net geblokkeerd.
Stelde haar de vraag waarom de hap afgelopen weekend niet die ab kuur had voorgeschreven.
Haar antwoord was; zij wist daar niet zo veel van.
Dus ik nog een keer;maar als de huisarts ziet dat het oor onrustig is dan kan ze toch ook een andere ab kuur voorschrijven, en dan dat je deze week een afspraak maakt bij kno als het niet beter gaat.
Toen zei ze; nee want 2 dagen een verkeerde druppel is niet gezond en de arts van de hap weet niet wat het beste is.
Dus ik vroeg: maar waarom ga je dan toch naar de hap als je vindt dat xijnniet weten wat het beste is, dan ga je toch gelijk naar de kno, had je ritje bespaard naar de spoed.
En het was een vraag he, zei nog vat dit niet verkeerd op.
Maar nee, ze vindt de hap ik ben verder de discussie maar gestopt, dus niet goed genoeg maar ze kunnen wel een spoedafspraak regelen, dat was haar excuus.
Dus ze maakt gewoon misbruik van de hap in het paasweekeinde.
Dat bleek ook wel want flip kon buiten spelen eten en op de trampoline.
Maar goed ze werd dus echt boos, terwijl
Ik alleen maar vroeg waarom dan deze volgorde.
Daarbij zei ze ook nog dat ik vervelende privé vragen stelde, nou toen moest ik zo lachen , een moeder die iedere dag de medische situatie deelt en dan mag je geen vragen stellen.
Zou ze weten dat er kanalen bestaan waar je haar gewoon kunt blijven volgen?
Maar goed de boze bedriegende niet zo blije mama heeft me geblokt
pi_220528690
De Nagelkerkjes hebben 8 bv's. Dat is best veel.
pi_220528691
[quote]0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:20 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Ik viel vooral over “als ze echt autisme heeft”.
Dat een cursus niet aanslaat zegt niets over wel/niet de diagnose hebben.

Nee zeker niet, maar denk wel dat als je het echt hebt je zo'n training wel serieus neemt
pi_220528706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben net geblokkeerd.
Stelde haar de vraag waarom de hap afgelopen weekend niet die ab kuur had voorgeschreven.
Haar antwoord was; zij wist daar niet zo veel van.
Dus ik nog een keer;maar als de huisarts ziet dat het oor onrustig is dan kan ze toch ook een andere ab kuur voorschrijven, en dan dat je deze week een afspraak maakt bij kno als het niet beter gaat.
Toen zei ze; nee want 2 dagen een verkeerde druppel is niet gezond en de arts van de hap weet niet wat het beste is.
Dus ik vroeg: maar waarom ga je dan toch naar de hap als je vindt dat xijnniet weten wat het beste is, dan ga je toch gelijk naar de kno, had je ritje bespaard naar de spoed.
En het was een vraag he, zei nog vat dit niet verkeerd op.
Maar nee, ze vindt de hap ik ben verder de discussie maar gestopt, dus niet goed genoeg maar ze kunnen wel een spoedafspraak regelen, dat was haar excuus.
Dus ze maakt gewoon misbruik van de hap in het paasweekeinde.
Dat bleek ook wel want flip kon buiten spelen eten en op de trampoline.
Maar goed ze werd dus echt boos, terwijl
Ik alleen maar vroeg waarom dan deze volgorde.
Daarbij zei ze ook nog dat ik vervelende privé vragen stelde, nou toen moest ik zo lachen , een moeder die iedere dag de medische situatie deelt en dan mag je geen vragen stellen.
Zou ze weten dat er kanalen bestaan waar je haar gewoon kunt blijven volgen?
Maar goed de boze bedriegende niet zo blije mama heeft me geblokt
Wat een mens, zij wil naar de hap, dus ze gaat naar de hap.
Heeft ze weer iets om over te schrijven.
Een huisarts heeft misschien minder verstand van zoiets, maar niet 'niet genoeg'. Vaak genoeg gehad dat de de hap even ging overleggen met de dienstdoende kno arts. En dan werd er vaak iets voorgeschreven en kreeg ik de boodschap als het binnen x aantal dagen niet over is dan bel je naar de poli en kijken we verder.
pi_220528748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En de medicatie die de psychiater voorstelde stond haar ook al niet aan...

Zij lijkt mij echt een heel moeilijk mens om mee om te gaan..
Nou dat lees mijn post maar eens, ik ben geblokkeerd maar wat is zij vreselijk snel geiiriteerd zeg.
Die heeft echt een probleem met xichzelf
pi_220528818
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat een mens, zij wil naar de hap, dus ze gaat naar de hap.
Heeft ze weer iets om over te schrijven.
Een huisarts heeft misschien minder verstand van zoiets, maar niet 'niet genoeg'. Vaak genoeg gehad dat de de hap even ging overleggen met de dienstdoende kno arts. En dan werd er vaak iets voorgeschreven en kreeg ik de boodschap als het binnen x aantal dagen niet over is dan bel je naar de poli en kijken we verder.
Nou dat! En zo zei ik haar dat ook. Maar zij wil gewoon een spoedafspraak claimen bij de kno.
Dat er misschien andere patiënten die spoedplek vanwege echt ernstige klachten harder nodig hadden boeit haar niet.
Weet wel haast zeker dat een arts van de hap ook heeft voorgesteld om een ab kuur te starten en
na het weekend de kno te bellen.
Maar nee mevr moest en zou die spoedplek.
De huisarts had natuurlijk al
Lang gezien dat het wel meeviel, kind kon nog heerlijk spelen en eten en met een koptelefoon op de bank zitten.
Ik denk dat ze weet dat ik haar doorzag en dat ze daarom zo boos werd.
pi_220528880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:29 schreef Rimboequeen het volgende:
dat en waarom bk je de frites niet als die weer thuis is!
pi_220528881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat! En zo zei ik haar dat ook. Maar zij wil gewoon een spoedafspraak claimen bij de kno.
Dat er misschien andere patiënten die spoedplek vanwege echt ernstige klachten harder nodig hadden boeit haar niet.
Weet wel haast zeker dat een arts van de hap ook heeft voorgesteld om een ab kuur te starten en
na het weekend de kno te bellen.
Maar nee mevr moest en zou die spoedplek.
De huisarts had natuurlijk al
Lang gezien dat het wel meeviel, kind kon nog heerlijk spelen en eten en met een koptelefoon op de bank zitten.
Ik denk dat ze weet dat ik haar doorzag en dat ze daarom zo boos werd.
Ik vraag me oprecht af of zij wel echt psycho-educatie ASS heeft, of dat ze niet gewoon een VERS-cursus heeft. De HAP inzetten om een spoedje bij de KNO voor elkaar te krijgen. Ten koste van iemand die het waarschijnlijk echt nodig heeft. Als je zo vaak op de HAP en bij de huisarts komt, dan moet daar toch melding van gemaakt worden?
pi_220528926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af of zij wel echt psycho-educatie ASS heeft, of dat ze niet gewoon een VERS-cursus heeft. De HAP inzetten om een spoedje bij de KNO voor elkaar te krijgen. Ten koste van iemand die het waarschijnlijk echt nodig heeft. Als je zo vaak op de HAP en bij de huisarts komt, dan moet daar toch melding van gemaakt worden?
Dat vraag ik me af hoor… ik ken ook iemand die regelmatig voor haar zelf of de kinderen ergens zit en maar makkelijk doorverwijzingen krijgt. En krijgt ook alles voor elkaar maar lang leve google en andermans verhalen misbruiken…
pi_220528935
AM: Die Maarten is toch ook een dweil. Heeft hij de hele buitenboel schoongemaakt, en is aan het schilderen en dan loopt je vrouw nog te klagen want hij heeft hierdoor wat andere taken laten liggen. En hij mag vandaag door met zijn buitenklus tot het koffietijd is. Tegen die tijd zit Guus gezellig aan de koude frietjes... Waarom niet even bakken, of ze op een ovenschaal leggen?
pi_220528939
Ze maakt haar kinderen dan niet ziek. Maar ze praat ze wel van alles aan, sleept ze overal heen… eigenlijk net zo schadelijk.

Pascal heeft echt acute hulp nodig. Bizar dat ze niet gesloten word opgenomen.
pi_220528997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef miep123456 het volgende:

[..]
dat en waarom bk je de frites niet als die weer thuis is!
Wanneer je later thuis bent staat je bord zo klaar. Dat is de regel. Een regel van een vrouw die zo is opgevoed dat de vla over je bord werd gekieperd en daar nu een trauma van heeft.
Nee, maar dit is lekker eten hoor. Ik fietste langs de snackbar na het sporten denk ik 🙈
pi_220529025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:51 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes hebben 8 bv's. Dat is best veel.
Voor ieder kind een. Dat was altijd de bedoeling.
pi_220529051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze maakt haar kinderen dan niet ziek. Maar ze praat ze wel van alles aan, sleept ze overal heen… eigenlijk net zo schadelijk.

Pascal heeft echt acute hulp nodig. Bizar dat ze niet gesloten word opgenomen.
Pascal is uitbehandeld (gaf ze zelf aan), en een gesloten opname (met dwangvoeding) zal haar vrees ik niet gaan helpen. Dan valt ze gelijk weer terug zodra ze uit opname is. Ze deed vorige week een oproep voor behandeling in binnen- of buitenland, maar ze is zelf opgestapt bij haar laatste opname. Haar ES lijkt het gewonnen te hebben, want ook thuis, zelfs met die leuke pup, lukt het haar niet. Ingewikkeld en verdrietig voor haar omgeving.
pi_220529081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:25 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Pascal is uitbehandeld (gaf ze zelf aan), en een gesloten opname (met dwangvoeding) zal haar vrees ik niet gaan helpen. Dan valt ze gelijk weer terug zodra ze uit opname is. Ze deed vorige week een oproep voor behandeling in binnen- of buitenland, maar ze is zelf opgestapt bij haar laatste opname. Haar ES lijkt het gewonnen te hebben, want ook thuis, zelfs met die leuke pup, lukt het haar niet. Ingewikkeld en verdrietig voor haar omgeving.
Ja dit klopt. Het is extreem ingewikkeld en de vooruitzichten zijn dan ook niet goed.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220529133
Maar ik vind Pascal ook lastig hoor.. ze is net als veel fluflu’s. Je mag niets zeggen dat niet bejubelend is.

Ze wil graag horen dat ze het zo goed doet en alleen maar aaj gedrag. Je hoeft niet onaardig te doen uiteraard, maar je kan niet alleen maar positieve woorden verwachten.
pi_220529145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:35 schreef Karenwalker het volgende:
Maar ik vind Pascal ook lastig hoor.. ze is net als veel fluflu’s. Je mag niets zeggen dat niet bejubelend is.

Ze wil graag horen dat ze het zo goed doet en alleen maar aaj gedrag. Je hoeft niet onaardig te doen uiteraard, maar je kan niet alleen maar positieve woorden verwachten.
Klopt hoor, je praat niet met haar maar met de ES. En de steunende volgers buitelen over elkaar heen om maar de juiste woorden te vinden met complimenten anders krijg je een sneer.
pi_220529158
Och, die story van Jade Kops 💔
Wat verschrikkelijk voor zo’n jong meisje.
Wat had ik haar anders gegund.
pi_220529302
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ja ik vond het ook echt erg!
pi_220529303
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Familiekoning is ook weer lekker bezig.
Je kind zo kwetsbaar op het internet slingeren terwijl het aan het inhaleren is. Echt. Dat alles willen filmen. 😔
Hoe zij ook praat, irriteert me echt.
Vind het sowieso bijzonder, hoe zij zich kleedt, opmaakt en hoe ze praat. De kinderen op heel kwetsbare momenten filmen 😒 In het ziekenhuis, badkleding (de jongste is, bijna?, 5 maar draagt nog een luier. Dat zie je in badkleding..)
pi_220529317
Die boze bedriegende mama kan wel snel boos lopen doen, maar zij heeft mij met met haar egocentrische eisende gedrag ook zo in het rood. Ik ken haar niet, maar wat een vreselijk mormel.
pi_220529322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:39 schreef Nieve het volgende:
Och, die story van Jade Kops 💔
Wat verschrikkelijk voor zo’n jong meisje.
Wat had ik haar anders gegund.
Hartverscheurend inderdaad.. 😥
pi_220529338
Hoe komt het dat VeraCamilla wel boven de 200 duizend volgers zit en Sanneke rond de 17 duizend blijft steken?
pi_220529353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:05 schreef Johanna38 het volgende:
Hoe komt het dat VeraCamilla wel boven de 200 duizend volgers zit en Sanneke rond de 17 duizend blijft steken?
Omdat Vera Camilla leuk is en Sanneke niet.
Nee maar Vera lijkt me een hele lieve vrouw, maakt leuke content en ik vind haar oprecht.
Alles wat Sanneke niet is.
pi_220529382
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:02 schreef AnnArt het volgende:
Die boze bedriegende mama kan wel snel boos lopen doen, maar zij heeft mij met met haar egocentrische eisende gedrag ook zo in het rood. Ik ken haar niet, maar wat een vreselijk mormel.
Zij heeft gewoon 1 echt heel groot probleem... zichzelf
pi_220529383
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omdat Vera Camilla leuk is en Sanneke niet.
Nee maar Vera lijkt me een hele lieve vrouw, maakt leuke content en ik vind haar oprecht.
Alles wat Sanneke niet is.
Vera maakt inderdaad echt wel goede content en heeft ook een 100x betere mentaliteit dan Sanneke. Terwijl zij ook echt wel met bepaalde dingen worstelt gebruikt ze het niet als excuus.

De moeder van Vera die regelmatig voorbij komt in haar stories ken ik persoonlijk en is ook een hele leuke bijzondere sterke vrouw.
pi_220529399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij heeft gewoon 1 echt heel groot probleem... zichzelf
Net als de meesten die hier besproken worden.
pi_220529440
Sanneke is wel haar voorbeeld AM aan het kopieren hoor, de schappen van Hema filmen en dan een aantal dingen aanraken en/of uit het schap halen. Prachtig weer buiten, waar is Sanneke? In de winkels. Maar gelukkig M komt nog een stukje in buitenlucht, meer als in de keet.
pi_220529445
quote:
Omdat zij leuke content maakt.

Omdat zij inhoud heeft, omdat ze openhartig en ruimdenkend is. Ze klaagt en schooit niet, ik vind haar juist heel erg positief.
pi_220529453
quote:
Dat lijkt me evident
pi_220529459
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als de meesten die hier besproken worden.
Yep
pi_220529473
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:02 schreef AnnArt het volgende:
Ik heb me hier net ook heel erg boos zitten maken om haar. Ze wilde toch hulp? Nou krijgt ze die en is ze weer te lui om die aan te pakken. Ze houdt nu een plek bezet van iemand die wel gemotiveerd is. Echt wat een dom en egoïstisch mokkel. En als je dit leest luie mama, want zeker weten dat je hier meeleest, het is een schande hoe jij je opstelt. Jij kiest ervoor om alles te delen, ook alles omtrent je kinderen, maar kritiek doe je af als dat mensen jaloers op je zijn. Nou in geen 100 jaar. Ik heb gelukkig wel hersens. En ik heb een vriendin met autisme die wel gewoon een hele goede baan heeft, dus dat kan allemaal gewoon. Echt hou eens op met al die ragebait. Maak je eens druk om wat er echt toe doet. o|O o|O |:( |:(
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220529550
Je zou maar bij dbm in de groep zitten en haar openbaar te keer horen gaan over "de autisten groep". Zo enorm respectloos
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:39:17 #247
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220529570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:26 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ik heb me hier net ook heel erg boos zitten maken om haar. Ze wilde toch hulp? Nou krijgt ze die en is ze weer te lui om die aan te pakken. Ze houdt nu een plek bezet van iemand die wel gemotiveerd is. Echt wat een dom en egoïstisch mokkel. En als je dit leest luie mama, want zeker weten dat je hier meeleest, het is een schande hoe jij je opstelt. Jij kiest ervoor om alles te delen, ook alles omtrent je kinderen, maar kritiek doe je af als dat mensen jaloers op je zijn. Nou in geen 100 jaar. Ik heb gelukkig wel hersens. En ik heb een vriendin met autisme die wel gewoon een hele goede baan heeft, dus dat kan allemaal gewoon. Echt hou eens op met al die ragebait. Maak je eens druk om wat er echt toe doet. o|O o|O |:( |:(
Waarom wil ze eerst zo graag zekerheid van het etiket, maar als haar vervolgens de mogelijkheid geboden wordt om er iets aan te doen, of er mee te leren omgaan, gooit ze haar kont tegen de krib.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220529581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:36 schreef Lodelie het volgende:
Je zou maar bij dbm in de groep zitten en haar openbaar te keer horen gaan over "de autisten groep". Zo enorm respectloos
Hoe zij praat en de taal die ze uitslaat, en dat is volwassen. Komt eerder over als een enorme opgefokte puber zonder enige opvoeding. Ze zal vast iets hebben, je komt toch niet zomaar in zo'n groep lijkt me, tenzij ze echt alles bijelkaar liegt en weet wat ze moet doen en zeggen tegen artsen. Dat zou wel compleet van de pot gerukt zijn.
pi_220529592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:39 schreef popje het volgende:

[..]
Waarom wil ze eerst zo graag zekerheid van het etiket, maar als haar vervolgens de mogelijkheid geboden wordt om er iets aan te doen, of er mee te leren omgaan, gooit ze haar kont tegen de krib.
Omdat als ze weet joe ze er in het dagelijks leven mee om kan gaan het niet meer als excuus voor van alles en nog wat kan gebruiken
pi_220529593
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor ieder kind een. Dat was altijd de bedoeling.
Oh dat meen je…
Ik geef mijn kinderen liefde en aandacht, maar had dus gewoon een bv voor ze moeten starten :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')