Hahahha door AM zag ik haar de hele dag in haar blote perzik lopen 😂😂😂quote:Op woensdag 8 april 2026 09:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Moet door de topic titel hier aandenken hahah
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaalquote:Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
Dat deed hij de laatste tijd wel vaker? Maar dan moet híj́ op school vertellen dat ze gisteren naar de Efteling waren, ze allebei doodmoe waren, niet aan wekkers doen en daarom te laat is?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
DBM is natuurlijk van de ‘like-voor-een-like’ en als ik jou en je matties volg moet je ook mij en mijn matties gaan volgen.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Snap ook niet waar zij al die volgers vandaan haalt hoor! Net als Sanneke
Welke boodschap geef je ook mee aan je kind? Gisteren was leuk, vandaag ben je te laat achja 🤷♀️.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
Komt omdat die kinderen altijd vroeg wakker zijn en de tent afbreken. 🫣 dan wordt je vanzelf als broer of zus wel wakker.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
'Ik leer hem prioriteiten stellen'. Nee je leert hem, autonoom, schijt te hebben aan een ander. Het is gewoon respectloos om constant te laat te komen.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:47 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik hoop echt dat Judith eens flink nat gaat met dit gedrag.
Dit is toch niet te doen?
Je wilt je kind toch voorbereid de wereld in sturen? Niet als een of andere asso die overal schijt aan heeft.
Lekker ook voor de juf en voor de andere kinderen.... Middenin de les komt turbo Bob nog eens even binnen.
Je hoeft je niet te verdedigen. Dit ging om Debbie.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
Hier doen ze dat wel, want vaak zijn het ook altijd dezelfde ouders die dit doenquote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaal
Ook als zelfstandige heb je je vaak aan tijden/afspraken te houden.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:
Haha ik die hier komt kijken nav stories van Judith.
Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:
Haha ik die hier komt kijken nav stories van Judith.
Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |