abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220531816
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220531879
Bekijk deze YouTube-video

Moet door de topic titel hier aandenken hahah
pi_220531902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Moet door de topic titel hier aandenken hahah
Hahahha door AM zag ik haar de hele dag in haar blote perzik lopen 😂😂😂
pi_220531980
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
pi_220532019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaal
pi_220532020
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
pi_220532046
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
Dat deed hij de laatste tijd wel vaker? Maar dan moet híj́ op school vertellen dat ze gisteren naar de Efteling waren, ze allebei doodmoe waren, niet aan wekkers doen en daarom te laat is?
pi_220532058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Snap ook niet waar zij al die volgers vandaan haalt hoor! Net als Sanneke
DBM is natuurlijk van de ‘like-voor-een-like’ en als ik jou en je matties volg moet je ook mij en mijn matties gaan volgen.
pi_220532077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Welke boodschap geef je ook mee aan je kind? Gisteren was leuk, vandaag ben je te laat achja 🤷‍♀️.
Verslapen overkomt de meeste wel eens, kan gebeuren. Ons mam was lerares vroeger, die accepteerde dit echt niet. Zij werkte in een probleemwijk (beetje a la HVK, laagbegaafdheid bij ouders, ouders die hulp aan met de kinderen uit bed krijgen omdat ze zelf er niet toe in staat waren om daarvoor te zorgen), die zou op dagelijkse basis ruzie hebben met Judith denk ik.
Niet dat ik het haar gun, maar dit is toch een reden om, als school zijnde, bij leerplicht aan de bel te trekken?
pi_220532088
‘Als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker’

Ze heeft gewoon schijt aan school. Ik hoop dat ze door die houding geen toestemming meer krijgt om weer weken naar Spanje te gaan.
pi_220532091
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.
pi_220532092
Sjezus... "als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker 😁"
Dus... bizar
pi_220532115
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
pi_220532119
Ik hoop echt dat Judith eens flink nat gaat met dit gedrag.
Dit is toch niet te doen?
Je wilt je kind toch voorbereid de wereld in sturen? Niet als een of andere asso die overal schijt aan heeft.
Lekker ook voor de juf en voor de andere kinderen.... Middenin de les komt turbo Bob nog eens even binnen.
pi_220532135
Ik vind dat argument van “anders zijn we de rest van de week moe” ook zo’n flauwekul. Je kan je kind best meegeven dat je een keer laat naar bed gaat maar dat daar ook een keerzijde aan zit: namelijk minder slaap en dus moe. Daar krijg je ook niks van. Hoogstens kweek je wat verantwoordelijkheidsgevoel later.
pi_220532138
Hier is het trouwens na 5x te laat in een jaar een melding bij de leerplichtambtenaar. Ben benieuwd hoeveel kruisjes Judith al achter haar naam heeft.
pi_220532142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
Komt omdat die kinderen altijd vroeg wakker zijn en de tent afbreken. 🫣 dan wordt je vanzelf als broer of zus wel wakker.

En ach gelukkig zocht ze ook tijdig hulp voor haar kinderen met autisme...

Daarintegen vind ik Judith wel echt schandalig. Asociaal!
Dit wordt nog wat als hij gaat puberen. Hallo leerplicht!
pi_220532143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:47 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik hoop echt dat Judith eens flink nat gaat met dit gedrag.
Dit is toch niet te doen?
Je wilt je kind toch voorbereid de wereld in sturen? Niet als een of andere asso die overal schijt aan heeft.
Lekker ook voor de juf en voor de andere kinderen.... Middenin de les komt turbo Bob nog eens even binnen.
'Ik leer hem prioriteiten stellen'. Nee je leert hem, autonoom, schijt te hebben aan een ander. Het is gewoon respectloos om constant te laat te komen.
En nu vindt ie school kennelijk leuk/belangrijk, maar er komt vast een punt waarop dat niet zo is.
En als zij moet werken zet ze dan ook geen wekker?

Als gisteren te veel was dan ga je vanavond op tijd naar bed, maar dat heeft vast zijn prioriteit dan niet.
pi_220532145
Zoals ik al voorspelde: Bob te laat want ze doen niet aan wekkers.
Als iedereen zo leeft dan wordt t wel een rommeltje op school.
Met haar: dit pakt niemand ons meer af!
Egoïstische schriep is het, bah!
pi_220532181
Haha ik die hier komt kijken nav stories van Judith.

Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
pi_220532197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
Je hoeft je niet te verdedigen. Dit ging om Debbie.
pi_220532291
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef poohenzo het volgende:

[..]
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaal
Hier doen ze dat wel, want vaak zijn het ook altijd dezelfde ouders die dit doen
pi_220532294
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:

Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
Ook als zelfstandige heb je je vaak aan tijden/afspraken te houden.
pi_220532295
Sofie Nagelkerke is wel erg stil. Anders verspreid over de dag foto's van koffietjes, bloemetjes etc. Nu aan het eind van de dag een verslag die afgeraffeld lijkt om toch nog maar iets te posten. Heeft ze er geen zin meer in of te druk met weer iets nieuws? Want de kaastoko is het nieuwe ook al weer af.
pi_220532306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:

Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')