abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220533324
Een baan in loondienst die bij zijn bioritme past 😂😂😂.

Ik heb nu ook met zo'n generatie te maken die niet om 7uur willen beginnen want dat is te vroeg.
Ja, mijn hobby is het ook niet om om 6.30u naar mijn werk te vertrekken, maar in mijn werk is dat vaak niet anders 😅
pi_220533328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
🤣
pi_220533347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
🤢
pi_220533354
AM: Ik zie Jet en Lot altijd vanaf de bank helpen met bakken. Het is dan niet zo gek dat die bank altijd zo snel goor wordt.
pi_220533358
Wat ziet dat broodje beenham er goor en vettig uit bij AM
Ik vraag me overigens af of AM net zo wiebelig was geweest nu als het haar 'mislukte pannekoek' betrof die het huis uit zou gaan.
pi_220533359
quote:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
pi_220533363
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Een baan in loondienst die bij zijn bioritme past 😂😂😂.

Ik heb nu ook met zo'n generatie te maken die niet om 7uur willen beginnen want dat is te vroeg.
Ja, mijn hobby is het ook niet om om 6.30u naar mijn werk te vertrekken, maar in mijn werk is dat vaak niet anders 😅
Mensen zouden vast ook kinderen willen die bij hun bioritme passen. Helaas werkt het niet zo.
pi_220533367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
Ik hoop dat hij een hele lastige puber word voor haar 🫣 misschien ziet ze dan in sat haar opvoeding niet zo geweldig is als ze denkt
pi_220533373
Bij Judith krijg ik de indruk dat ze dit gedrag vertoont, zodat Bob later terugkijkt op een leuke tijd met haar of zoiets. Ze beseft alleen niet dat ze het hiermee voor Bob extreem lastig maakt om zich te ontwikkelen tot een leuke, evenwichtige volwassenen. Ik vrees dat die jongen behoorlijk eenzaam gaat worden en dat is nu zielig, omdat hij nog een kind is. Straks is hij een volwassenen en dan vindt niemand het zielig en wordt hij er alsnog keihard op afgerekend.
pi_220533376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Ik vind die redenatie van Judith bijna lachwekkend, het slaat nergens op.
Zeg dan gewoon; ik heb schijt aan alles en iedereen. Punt.
De boodschap die zij nu meegeeft aan B is dat de leerkracht ondergeschikt is aan hun eigen belangen.
Dat die man of vrouw voor dag en en dauw opstaat om jouw kind elke dag te kunnen onderwijzen boeit haar geen ene hol, als zij en B maar een leuke dag gehad hebben. Met haar "we worden wel wakker als het belangrijk genoeg is". WTF, mijn bek viel hier echt van open. Dit is gewoon een middelvinger naar school. Diezelfde school die haar continu vrijstellingen geeft. Ga bijna denken dat ze onder druk staan van haar of zo, anders trek je toch wel een grens ergens?
Ik zou als lerares van Bob echt balen van een ouders als Judith
pi_220533398
Bob rent vanuit de deur ook gewoon de straat op. Ze neemt niet eens de moeite om hem te leren om netjes op de stoep te lopen 🤦♀ moeder van het jaar weer hoor
pi_220533410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou als lerares van Bob echt balen van een ouders als Judith
ik zou de leerplichtambtenaar inschakelen en zelfs veilig thuis. Doe even normaal met je eigen verzonnen ritme. Daar is dat kind echt niet mee geholpen
pi_220533414
Als je wordt aanbeden door de enige opvoeder die je hebt, je prestaties altijd worden gefilmd en uitgemeten, je zelf veel te veel mag bepalen en je ook als gelijkwaardig wordt gezien door diezelfde ouder... Dan succes.
Potentieel recept voor een volwassene met problematiek op meerdere gebieden.
pi_220533438
quote:
Meen je niet 😱
pi_220533450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
Haha, ik dacht altijd dat ik de enige was 🫣 vind dat echt een vreemd woord en ken ook niemand die het gebruikt
pi_220533461
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Mijn 5 jarige kwam ook met 6-7 thuis gewoon in de klas gehoord
pi_220533466
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
Kwam ze bij jou wel op tijd .... 😂😂😂
pi_220533500
quote:
Ik zie dan nu voor me hoe ze bij een huisbezoek snel wat extra theezakjes in haar tas stopt 😂 en de overgebleven muisjes van het beschuit in een boterhamzakje giet….
pi_220533515
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Bij mij ook. En tot mijn grote ergernis heeft zelfs mijn 2,5 jarige het overgenomen. Gelukkig inmiddels alweer een tijd niet gehoord.
pi_220533551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
dat hou je natuurlijk niet helemaal tegen, maar brainrot is dat een onderwerp waar kinderen het over hebben?
pi_220533585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef poohenzo het volgende:

[..]
dat hou je natuurlijk niet helemaal tegen, maar brainrot is dat een onderwerp waar kinderen het over hebben?
Zeker!
pi_220533592
quote:
Oh dat lijkt me zo bizar !
pi_220533796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Ik zie dan nu voor me hoe ze bij een huisbezoek snel wat extra theezakjes in haar tas stopt 😂 en de overgebleven muisjes van het beschuit in een boterhamzakje giet….
😂
pi_220533831
Mijn kind zat krap een week op school. De woorden/zinnen die ik hoorde,
What the h...
Skibiditoilet
Tralalejo tralala x10
En uiteraard 6-7 met handbeweging.
:'(

Hier thuis wordt geen YouTube gekeken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220533861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:28 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Kwam ze bij jou wel op tijd .... 😂😂😂
Bij mijn 1e zou ze het absoluut niet gered hebben en de 2e zou op het nippertje geweest zijn of ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')