abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220535296
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌
😂
pi_220535303
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Cappuccina ballerina 💁🏻‍♀️
🫣 ook al zo eentje ja. Ben blij dat 6/7 een beetje op zijn retour is hier in elk geval
pi_220535308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
My müsli stopt met Am🙌🏻
De echte reden zullen we helaas nooit horen
pi_220535318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee het lag niet aan haar 🤣

Ik ben echt voor dat al die samenwerkingen met haar stoppen
pi_220535325
Mymuesli wie besteld dat nou… waarschijnlijk verkopen ze te weinig en gaan het verdienmodel omlaag. Hoe moet ze nou poepen?
pi_220535326
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
Ik kan mij zo voorstellen dat ze altijd ja zei als mensen vroegen of ze iets te eten wilde .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220535328
Zoon van DBM heeft vast teveel mist en paaien ze haar gedrag met een onschuldige pcm. Nemen ze haar gedrag toch voor haar gevoel serieus.
pi_220535361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mymuesli wie besteld dat nou… waarschijnlijk verkopen ze te weinig en gaan het verdienmodel omlaag. Hoe moet ze nou poepen?
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
I can't help it, if I'm lucky
pi_220535399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
Zal mij benieuwen wat ze nu gaat eten ‘s morgens zal wel zo’n goedkopezak muesli worden van de appie (waar niets mis mee is hoor)
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220535400
quote:

[..]
ze deelde ook bijna niks meer over de muesli.
pi_220535402
quote:

[..]
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebben
pi_220535409
Ooit wel eens die mix besteld en ik vond m oprecht lekker, maar veel te duur.

Edit: wat is dat gedweep met die Kluun ook . Ik vind dat maar een weirdo.
pi_220535431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja dat woord komt van AM idd
I can't help it, if I'm lucky
pi_220535462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.
pi_220535465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.
Ze zal meer gekost hebben dan ze opleverde.
pi_220535479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:13 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.

Nu koopt een normaal mens ook niet zulke meuk ramvol suiker lijkt me? En zeker niet voor die prijs!

Ik denk dat het binnenkort sws exit bedrijf is, eerlijk gezegd.
pi_220535493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.
Ze zal meer gekost hebben dan ze opleverde.
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel ;)
pi_220535498
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:

Maar ze heeft een pódcast samen met hem gedaan! Op zijn woonboot! En zijn vrouw herkende haar op het boekjesbal!
En hij heeft verstand van vreemdgaan pubers en die heeft zij ook!
pi_220535503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.

Nu koopt een normaal mens ook niet zulke meuk ramvol suiker lijkt me? En zeker niet voor die prijs!

Ik denk dat het binnenkort sws exit bedrijf is, eerlijk gezegd.
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.
pi_220535514
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel ;)
Dat kan ook. Geurwolkje is blijkbaar ook aangesproken op hun
" samenwerking" met Pascal. Volkomen terecht vind ik. Is zo niet oké om iemand die met 1 been in het graf staat nog snel jouw meuk aan de man te laten brengen! Walgelijk!!
pi_220535522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:22 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.
Ik heb haar een tijd niet gevolgd, geen idee of ze er nog iets van maakte.
Als dat niet zo was dan is het sws terecht dat ze haar dumpen. Zij wil dat het een echte baan is, dan krijgt ze ook de consequenties van een echte baan.
pi_220535544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
En waarschijnlijk ook niet met het smerige woord ‘poepgarantie’.
pi_220535557
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
pi_220535590
Ik denk dat dit er al een tijdje aan zit te komen, want er komt nog maar sporadisch iets van MyMuesli voorbij.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:38:46 #175
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220535606
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:

Iklikjoujijliktmij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')