😂quote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌
Nee het lag niet aan haar 🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De echte reden zullen we helaas nooit horen
Ik kan mij zo voorstellen dat ze altijd ja zei als mensen vroegen of ze iets te eten wilde .quote:Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteenquote:Op woensdag 8 april 2026 17:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mymuesli wie besteld dat nou… waarschijnlijk verkopen ze te weinig en gaan het verdienmodel omlaag. Hoe moet ze nou poepen?
Zal mij benieuwen wat ze nu gaat eten ‘s morgens zal wel zo’n goedkopezak muesli worden van de appie (waar niets mis mee is hoor)quote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
ze deelde ook bijna niks meer over de muesli.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebbenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat woord komt van AM iddquote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebben
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebben
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De echte reden zullen we helaas nooit horen
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand vielquote:Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.
Ze zal meer gekost hebben dan ze opleverde.
Maar ze heeft een pódcast samen met hem gedaan! Op zijn woonboot! En zijn vrouw herkende haar op het boekjesbal!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:
Ooit wel eens die mix besteld en ik vond m oprecht lekker, maar veel te duur.
Edit: wat is dat gedweep met die Kluun ook . Ik vind dat maar een weirdo.
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.
Nu koopt een normaal mens ook niet zulke meuk ramvol suiker lijkt me? En zeker niet voor die prijs!
Ik denk dat het binnenkort sws exit bedrijf is, eerlijk gezegd.
Dat kan ook. Geurwolkje is blijkbaar ook aangesproken op hunquote:Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel
Ik heb haar een tijd niet gevolgd, geen idee of ze er nog iets van maakte.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:22 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.
En waarschijnlijk ook niet met het smerige woord ‘poepgarantie’.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel
Iklikjoujijliktmijquote:Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:
Ooit wel eens die mix besteld en ik vond m oprecht lekker, maar veel te duur.
Edit: wat is dat gedweep met die Kluun ook . Ik vind dat maar een weirdo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |