Dit klinkt ook niet per ze gepassioneerd? 🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 15:55 schreef Sofie12121 het volgende:
[..]
Haha ja ze was wel op tijd. Ik vond haar wat nors en afstandelijk overkomen maar wel kundig. Geen sprankelende persoonlijkheid
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:57 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haar bovenbuurvrouw in ieder geval niet, want die belde ze wakker om op haar kind te passen voor HAAR werk! Zo. Duidelijker wordt haar egoïsme niet.
Dat was waarschijnlijk liefdewerk, oud papier. Een kopje koffie zal ongetwijfeld al te duur geweest zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:28 schreef FluVo67 het volgende:
Blijkbaar leest Sofie hier mee? Dan even volgende: het is geen Kerst roos maar een kerstster.
Maar wel fijn dat die ook aan HB denkt🥰quote:Op woensdag 8 april 2026 16:24 schreef WinnieWana het volgende:
Uiteraard is logopedie voor de jongste te min voor minibelle.
Lieve schat ik heb ook geen idee 😂 met veel moeite en Google weet ik dat het iets is waarbij 2 dingen of dieren gemixt worden... maar tot daar mijn kennis... weet niet waar het verder over gaat 🤷 en dat feestje gaan we niet doen 😂 (wel feestje maar geen raar thema)quote:Op woensdag 8 april 2026 15:39 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken hoe een brainrot-feestje eruit moet zien. Alhoewel onze 7-jarige ook met al die onzin thuiskomt van school. Partner en ik zeggen wel eens dat we te oud zijn om dit soort dingen te begrijpen. Soort error krijg ik er van.
Ik heb gevraagd , hij had gewonnen... ja duhhhhquote:Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef miep123456 het volgende:
Over het tennis toernooi hoor je Judith ook niks meer over zeggen.
Is wel duidelijk dat het gaat om presteren
Sofie heeft het te druk met kantoorwerk joh die heeft hier geen tijd voor..🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?
Haar algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven dus het verbaast me niets dat zij niet weet hoe die plant heet. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ze zo dol is op de spatietoets..
Dag 8 op rijquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
Kan me dus echt niet voorstellen dat je dit op dagelijkse basis zou willen... dat je steeds je bed uit getrokken kan worden.. ik heb wel eens bij de buren op de bank door gebracht snachts omdat ze in nood naar de hap moesten en dan de overige kinderen niet wakker hoefde te maken 👌 met alle liefde gedaan toen ... maar omdat de buurvrouw moet werken steeds je bed uit moeten? Echt niet!quote:Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?
Heb je haar verwezen naar hier 🫣quote:Op woensdag 8 april 2026 15:41 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vond haar wat dommig overkomen, vragen stellen die net al uitgelegd waren etc. Tijdens het keuvelen begint ze ineens over een zo leuke vrouw met 8 kinderen in de leeftijd van 26 tot 5 blablabla die ze volgt op IG.
Omdat na melden dat ze wel erg stil is, geen bloemetjes of koffietjes juist dat werd gepost binnen korte tijd. En algemene ontwikkeling is niet zo best. Daarentegen schudt ze zo dure merken van kleding en schoenen uit haar mouw.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?
Haar algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven dus het verbaast me niets dat zij niet weet hoe die plant heet. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ze zo dol is op de spatietoets..
Als hij gewonnen had, had ze dat van de daken geschreeuwdquote:Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd , hij had gewonnen... ja duhhhh
Gelukkig woonde je niet naast Dbm , dan was je wel vaak de klos geweest😉quote:Op woensdag 8 april 2026 16:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kan me dus echt niet voorstellen dat je dit op dagelijkse basis zou willen... dat je steeds je bed uit getrokken kan worden.. ik heb wel eens bij de buren op de bank door gebracht snachts omdat ze in nood naar de hap moesten en dan de overige kinderen niet wakker hoefde te maken 👌 met alle liefde gedaan toen ... maar omdat de buurvrouw moet werken steeds je bed uit moeten? Echt niet!
Maar geloof er niets van omdat het niet rijmt met haar ziek zijn verhaal... ze heeft na zijn geboorte niet echt meer gewerkt heeft ze zelf vertelt... en nu ineens dit.. yeah right!
Zeker niet!quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heb je haar verwezen naar hier 🫣
Nou nee hoor 😂 ik spring met liefde bij waar noodzaak is... iedere dwarse keutel kunnen ze wel oplossen op een andere manierquote:Op woensdag 8 april 2026 16:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Gelukkig woonde je niet naast Dbm , dan was je wel vaak de klos geweest😉
Bij mij rijst vooral de vraag of er wel rekening werd gehouden met het bioritme van de bovenbuurvrouw.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌quote:Op woensdag 8 april 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Verkleed jij je dan als TungTungTung Sahoor 😂
Zolang de bovenbuurvrouw niet een alterego van Judith is, is daar geen rekening mee gehouden. Zelfde syndroom als AMquote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij mij rijst vooral de vraag of er wel rekening werd gehouden met het bioritme van de bovenbuurvrouw.
Cappuccina ballerina 💁🏻♀️quote:Op woensdag 8 april 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Verkleed jij je dan als TungTungTung Sahoor 😂
Jammer, ik had gehoopt dat jij het zou weten, kon ik mooi ideeën van jou opdoen 😂😂😂quote:Op woensdag 8 april 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb ook geen idee 😂 met veel moeite en Google weet ik dat het iets is waarbij 2 dingen of dieren gemixt worden... maar tot daar mijn kennis... weet niet waar het verder over gaat 🤷 en dat feestje gaan we niet doen 😂 (wel feestje maar geen raar thema)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |