abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220536701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Kosten dagje Efteling Judith.
Waarom een hotel erbij staat?
Te gierig om te parkeren bij de efteling.
Wel 18,50 bij mc Donalds, kun je prima van in de Efteling eten. 😂Manmanman
Ik vraag mij af waar ze dan allemaal ‘ja’ op heeft gezegd. Een ijsje en Mc? Mijn kinderen zouden veel meer gevraagd hebben dan dat🤣
En dat hotel heeft ze toch niet betaald? Haar moeder had een bon liggen. Of zou ze daarvoor hebben moeten betalen?
pi_220536704
Onze Debbie is terug.
Was lekker weg gebleven Debbie.
Met je onzin over B12 en elk 48 uur prikken 😂. Nu kan je je covid wegstrepen. Heb je in die 3 maanden je verdiept in de B12 zodat je het niet meer over covid hoeft te hebben?.

Gewoon blijven doorgaan met je onzin en in een verpakt verhaaltje met een big smile foto zien wij dat je gewoon nog steeds in een sprookjeswereld leeft en wanen heb dat je dokter ben 😂

Doei Debby
pi_220536740
Heeft er niet iemand hier een keer geschreven dat Debbie ineens genezen zou zijn van lc en de b12 als nieuwe ziekte zou gaan gebruiken??🤪
pi_220536769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:59 schreef Nomofobisch het volgende:
Heeft er niet iemand hier een keer geschreven dat Debbie ineens genezen zou zijn van lc en de b12 als nieuwe ziekte zou gaan gebruiken??🤪
Volgens mij is dat hier inderdaad voorbij gekomen. Maar LC is niet weg, het is niet de kern van het probleem. Zo blij dat ze iets anders heeft gevonden. Beetje B12, beetje Ozempic, netwerk om zich heen om haar door de dagen te trekken. Nog steeds een patiënt. Ik mis wel #pais
pi_220536787
She's back🤣
pi_220536796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nog wel ziek! Gelukkig is haar identiteit niet verloren gegaan.
Maar LC is niet het hoofd probleem 😂😂
pi_220536812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
Zij is sowieso enorm vol van haar huis en tuin, terwijl ik haar tuin bijvoorbeeld echt verschrikkelijk vind. Ik vind het echt een zielloos huis, een toonzaal.

Ik vind het sowieos nogal aan de prijs gezien de woonoppervlakte en het aantal slaapkamers.

En als ze er zoooo blij mee zijn, waarom gaan ze dan weg en weer opnieuw beginnen?
pi_220536814
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar LC is niet het hoofd probleem 😂😂
It’s amazing.
Wat een pipo.
pi_220536827
Voor de kinderen van Debbie hoop ik van harte dat ze hiermee (of het nou allemaal waar is of niet) de weg naar boven zal vinden en ze weg kan stappen van de rol van zieke moeder.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220536835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor de kinderen van Debbie hoop ik van harte dat ze hiermee (of het nou allemaal waar is of niet) de weg naar boven zal vinden en ze weg kan stappen van de rol van zieke moeder.
Dat hoop ik ook.
In de reacties zegt ze dat de arts heeft gezegd dat ze een lange adem van minimaal een jaar moet hebben.

Er valt dus nog genoeg te melken.

De spuitjes hebben iig goed hun werk gedaan.
pi_220536857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mevrouw LC is back
Maar nu loopt ze al 13 jaar met een B12 opname probleem rond 🫣
pi_220536863
In de reacties zegt ze idd mounjaro te hebben gebruikt, fijn dat ze dáár in ieder geval eerlijk over is
pi_220536865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'

Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
Ik verbaas me ook echt over de volgers die dan roepen "je doet het zo goed" "blijf jezelf je bent oke"; wat zien die mensen wat ik niet zie?
pi_220536870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is dat hier inderdaad voorbij gekomen. Maar LC is niet weg, het is niet de kern van het probleem. Zo blij dat ze iets anders heeft gevonden. Beetje B12, beetje Ozempic, netwerk om zich heen om haar door de dagen te trekken. Nog steeds een patiënt. Ik mis wel #pais
Zou ze de rollie nu weggedaan hebben?
pi_220536873
Is het niet gewoon een oude foto van Debbie? Haar lippen lijken dunner of zijn de fillers uitgewerkt? Ze ziet (of zag) er wel goed uit inderdaad!
pi_220536900
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ik heb eens een date gehad met iemand die ‘vriendinnen’ met AM was. Aka influfriends. Het werd een korte date. Als je je morele waarden zo opzij kunt schuiven voor likes hoef ik verder niets van je.
Kon ze tekenen?
pi_220536908
Judith’s parkeren, als je weet dat het vermoeiend is voor je, zo’n dag, parkeer dan gewoon lekker bij de Efteling ipv nog een eind te moeten lopen
pi_220536929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze de rollie nu weggedaan hebben?
Nee joh, dat is een heerlijk ding om aandacht mee te genereren.
pi_220536937
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:16 schreef proud_mami het volgende:
Is het niet gewoon een oude foto van Debbie? Haar lippen lijken dunner of zijn de fillers uitgewerkt? Ze ziet (of zag) er wel goed uit inderdaad!
Nee, ze heeft op deze foto de tattoo van haar opa en oma.
pi_220536944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith’s parkeren, als je weet dat het vermoeiend is voor je, zo’n dag, parkeer dan gewoon lekker bij de Efteling ipv nog een eind te moeten lopen
Maar wel gratis🤑 En misschien wilde haar kind wel een eindje lopen en heeft ze daar ‘ja’ op gezegd.
pi_220536967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, ze heeft op deze foto de tattoo van haar opa en oma.
En die kromme 'dan maar niet de sterkste' tattoo
pi_220536978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar wel gratis🤑 En misschien wilde haar kind wel een eindje lopen en heeft ze daar ‘ja’ op gezegd.
Skere troela
pi_220536986
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En die kromme 'dan maar niet de sterkste' tattoo
Och ja, dat was opeens helemaal haar nummer nadat ze het bij een uitvaart hoorde. Een uitvaart van iemand die ze tig jaar niet had gezien.
pi_220536996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef bibi het volgende:

[..]
Kon ze tekenen?
Haha, ja.
pi_220537015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:29 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Haha, ja.
Haha, begrijp je helemaal. Vind dat echt een minpunt aan haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')