abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220535608
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
Klopt, 2,50 per bus
En de laatste tijd was het vaak op zei ze. Maar denk dat ze dus al langer van plan waren te stoppen
pi_220535610
Misschien dat de afzetmarkt via winkels groter is? Dan hoeven ze de influencer niet te betalen.
pi_220535647

[ Bericht 98% gewijzigd door proud_mami op 08-04-2026 18:46:40 (Mosterd ) ]
pi_220535649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?

Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
Denk dat AM inmiddels vaker een box (op)start dan haar eigen motor. En ook nog zonder muesli, wordt een topvakantie!
pi_220535693
Een beetje laat, maar ik vroeg mij af of AM in een privé sauna was of in een openbare? Denk niet dat ze het risico wil lopen herkent te worden in haar blote kont en anders zou ze ook nog op een badkledingdag geweest kunnen zijn...
pi_220535740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:52 schreef Zana het volgende:
Een beetje laat, maar ik vroeg mij af of AM in een privé sauna was of in een openbare? Denk niet dat ze het risico wil lopen herkent te worden in haar blote kont en anders zou ze ook nog op een badkledingdag geweest kunnen zijn...
NEE HET WAS IN HAAR BLOTE KONT
(#doeteenSanneke 😁)
pi_220535748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
Pics or it didn’t happen.
pi_220535845
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Klopt, 2,50 per bus
En de laatste tijd was het vaak op zei ze. Maar denk dat ze dus al langer van plan waren te stoppen
Als ze haar echt 2.50 per bus betaalden dan begrijp ik dat het niet langer gaat.
Mijn hemel🙈
pi_220535851
Bij rondje doelloos scrollen kwam ik Ellen zonder Koen tegen. Nu onder de naam:
Designjouwleven
pi_220535865
Even rekenen met realistische cijfers
We weten o.a.:
mymuesli draait wereldwijd miljoenen omzet per jaar (schattingen variëren)
Nederland is ~6% van hun online omzet �
BrandSearch
Stel (conservatief):
Totale omzet: ~¤40–50 miljoen
NL aandeel: ~5–7% → ± ¤2–3 miljoen per jaar
Gemiddelde prijs per bus:
± ¤8–10
👉 Dan kom je grofweg op:
200.000 – 300.000 bussen per jaar in NL (alle smaken samen)
📦 Wat betekent dat voor 1 smaak?
Binnen zo’n assortiment:
Ze hebben tientallen tot honderden varianten �
mymuesli
Verkoop is meestal scheef verdeeld (paar toppers, veel niche smaken)
Dus:
Topproducten → tienduizenden per jaar
Middelmatige → enkele duizenden
Niche → misschien honderden
👉 50.000 bussen voor één soort =
Realistisch als:
het een bestseller is
het over meerdere landen gaat
of over meerdere jaren
pi_220535877
Ze ging toch naar een openbare sauna heeft ze ooit verteld? Dat hoorde bij de opvoeding voor IEDEREEN. Dan leerden ze alle soorten en maten lichamen kennen
pi_220535889
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
pi_220535898
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
pi_220535905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
Een alternatieve samenwerking bedoelt ze natuurlijk
pi_220535915
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mist _O-.

Als het kind ziekig is zal het wel moe uit school komen.
In ons huis klinkt het als pieterburen, ze zijn beide niet lekker en kwamen ook heel moe uit school.
Daar moest ik ook hartelijk om lachen. Ze had de flappen om de haverklap thuis.
pi_220535921
quote:
Ja en ook nog op zoek naar een nieuwe theemaker dan. Of ze hun thee ook gebruikte geen idee.
pi_220535955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
Hahaha op deze ik verheug me!! Een puber die niet voor 1 uur zn bed uit wil.....Nou ik kan je vertellen dat die binnen no time bij de leerplicht en daarna HALT zitten.

Ergens snap ik haar idealisme....maar we hebben nu eenmaal te maken met de norm. Dan moet ze haar kind gewoon onttrekken van het onderwijs en thuisonderwijs gaan geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 08-04-2026 19:51:03 ]
pi_220536039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
Ik heb haar even gevolgd, vond haar ook nep.. erg hoor die vruchtbaarheidsproblemen echt! Maar haar zelf vind ik niet leuk
pi_220536044
quote:
Am en iets kopen 🤣
pi_220536067
Zou Am op haar verjaardag te horen hebben gekregen dat Muesli stopt met de samenwerking.

Ze deed het al wat jaren, toen ze er net mee begon werd er volgens mij (als ik me goed herinner) heel veel verkocht. Dus als je dan nu op 50000 zit zal het verkochte aantal flink gezakt zijn.

En lijkt mij dat My muesli, juist een product is wat ze zonder kindermisbruik kan verkopen. Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:50:41 #196
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220536082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:18 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij rondje doelloos scrollen kwam ik Ellen zonder Koen tegen. Nu onder de naam:
Designjouwleven
Ja klopt, ze heeft al een hele tijd meerdere accounts waar ze haar onzin verkondigt.
pi_220536093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:47 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Am en iets kopen 🤣
Die heeft liever verstopte darmen dan geld uitgeven aan de te dure muesli😂
pi_220536135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:49 schreef Maretakje het volgende:
Zou Am op haar verjaardag te horen hebben gekregen dat Muesli stopt met de samenwerking.

Ze deed het al wat jaren, toen ze er net mee begon werd er volgens mij (als ik me goed herinner) heel veel verkocht. Dus als je dan nu op 50000 zit zal het verkochte aantal flink gezakt zijn.

En lijkt mij dat My muesli, juist een product is wat ze zonder kindermisbruik kan verkopen. Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.
En het gaat niet om de kinderen wel of niet inzetten natuurlijk want het is niet AM, maar mymuesli die het contract beëindigd heeft. Ik zou er niet teveel achter zoeken behalve dat het via haar na al die jaren waarschijnlijk minder goed verkoopt.
pi_220536204
Ach, voor Annemarie ook weer eens afwisseling. Kan ze weer eens een ander ontbijt nemen. Ze heeft nog een samenwerking met dat eiwitrepen/chocochunks-gedoe.

Ze zei een tijdje geleden al dat een paar samenwerkingen stopten. Daar deed ze toen vrij nobel over, het was haar opoffering ten gunste van haar gezin.
pi_220536210
Naast de spatietyfus heeft Sofie ook de gave om onflatteuze foto's te maken van 'haar mannen'. De enige twee in haar leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')