Klopt, 2,50 per busquote:Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
Denk dat AM inmiddels vaker een box (op)start dan haar eigen motor. En ook nog zonder muesli, wordt een topvakantie!quote:Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?
Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
NEE HET WAS IN HAAR BLOTE KONTquote:Op woensdag 8 april 2026 18:52 schreef Zana het volgende:
Een beetje laat, maar ik vroeg mij af of AM in een privé sauna was of in een openbare? Denk niet dat ze het risico wil lopen herkent te worden in haar blote kont en anders zou ze ook nog op een badkledingdag geweest kunnen zijn...
Pics or it didn’t happen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
Als ze haar echt 2.50 per bus betaalden dan begrijp ik dat het niet langer gaat.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt, 2,50 per bus
En de laatste tijd was het vaak op zei ze. Maar denk dat ze dus al langer van plan waren te stoppen
Een alternatieve samenwerking bedoelt ze natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
Daar moest ik ook hartelijk om lachen. Ze had de flappen om de haverklap thuis.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mist.
Als het kind ziekig is zal het wel moe uit school komen.
In ons huis klinkt het als pieterburen, ze zijn beide niet lekker en kwamen ook heel moe uit school.
Ja en ook nog op zoek naar een nieuwe theemaker dan. Of ze hun thee ook gebruikte geen idee.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
Hahaha op deze ik verheug me!! Een puber die niet voor 1 uur zn bed uit wil.....Nou ik kan je vertellen dat die binnen no time bij de leerplicht en daarna HALT zitten.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
Ik heb haar even gevolgd, vond haar ook nep.. erg hoor die vruchtbaarheidsproblemen echt! Maar haar zelf vind ik niet leukquote:Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
Am en iets kopen 🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Ja klopt, ze heeft al een hele tijd meerdere accounts waar ze haar onzin verkondigt.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:18 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij rondje doelloos scrollen kwam ik Ellen zonder Koen tegen. Nu onder de naam:
Designjouwleven
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:49 schreef Maretakje het volgende:
Zou Am op haar verjaardag te horen hebben gekregen dat Muesli stopt met de samenwerking.
Ze deed het al wat jaren, toen ze er net mee begon werd er volgens mij (als ik me goed herinner) heel veel verkocht. Dus als je dan nu op 50000 zit zal het verkochte aantal flink gezakt zijn.
En lijkt mij dat My muesli, juist een product is wat ze zonder kindermisbruik kan verkopen. Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |