abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220536224
Zal AM niet beledigd zijn dat My muesli de samenwerking opzegt met de grote en alwetende AM?
pi_220536270
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'

Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
pi_220536287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.
En het gaat niet om de kinderen wel of niet inzetten natuurlijk want het is niet AM, maar mymuesli die het contract beëindigd heeft. Ik zou er niet teveel achter zoeken behalve dat het via haar na al die jaren waarschijnlijk minder goed verkoopt.
Ik zie nu dat ik niet hele duidelijk was. Ik bedoel eigenlijk dat ze zonder de kinderen een prima promotie had kunnen maken van de my muesli. Ik denk dat ze al een tijd niet veel effort steekt in de promoties (behalve haar chatgpt opstel en de prullaria box). Dus de reden van hen om te stoppen met AM zou inderdaad de verkoopcijfers en haar enorme enthousiasme desinteresse kunnen zijn.
pi_220536391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'

Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
Het leek in haar video ook alsof ze moeite had met praten
pi_220536424
Als ik de eettafel van Sanneke zie snap ik wel dat de placemats op de salontafel liggen. De eettafel wordt gebruikt als opslagplaats.
pi_220536492
Debbie is terug!
pi_220536493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Als ik de eettafel van Sanneke zie snap ik wel dat de placemats op de salontafel liggen. De eettafel wordt gebruikt als opslagplaats.
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
pi_220536495
Debbie is backkkk
pi_220536498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq :D
Ik heb eens een date gehad met iemand die ‘vriendinnen’ met AM was. Aka influfriends. Het werd een korte date. Als je je morele waarden zo opzij kunt schuiven voor likes hoef ik verder niets van je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xmuis op 08-04-2026 20:33:51 (Toevoeging ) ]
pi_220536502
Mevrouw LC is back
pi_220536527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
Snap ook echt niet dat je niet bedenkt, laat ik een even opruimen
  woensdag 8 april 2026 @ 20:36:58 #212
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220536543
Wat een bs bij Debbie :+
pi_220536544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het leek in haar video ook alsof ze moeite had met praten
Elk bedrijf dat gebruik maakt van een ziekte van een influencer zou zich diep moeten schamen. In het geval van Pascal faciliteer je haar ES door haar aandacht te geven, dat is echt kwalijk. Ze is uitbehandeld, er is geen kliniek of behandelaar die nog een traject met haar aangaat. Haar ES saboteert de boel. Op de laatste foto lijkt het erop dat ze in een rolstoel zit. Ze krijgt haar eetpatroon en alle mentale issues die daarbij horen zelfstandig dus ook niet onder controle. Heel verdrietig en ingewikkeld. Dat volgers durven aan te geven dat ze er goed uit ziet, dat is al meer dan bijzonder, maar bedrijven die een samenwerking met haar aangaan, geen goed woord voor over.
pi_220536564
Debbie is flink afgevallen
pi_220536575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mevrouw LC is back
Maar de socials blijven op een laag pitje. We zullen het gaan zien...
pi_220536636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik zie nu dat ik niet hele duidelijk was. Ik bedoel eigenlijk dat ze zonder de kinderen een prima promotie had kunnen maken van de my muesli. Ik denk dat ze al een tijd niet veel effort steekt in de promoties (behalve haar chatgpt opstel en de prullaria box). Dus de reden van hen om te stoppen met AM zou inderdaad de verkoopcijfers en haar enorme enthousiasme desinteresse kunnen zijn.
Eens. En daarom gaat dit ook niet een samenwerkingen die AM blijkbaar stop gezet heeft vanwege haar kinderen.
Naar ik begrijp is het van de kant van Mymuesli opgezegd. En daar zal ze best van balen want het lijkt aardig wat opgeleverd te hebben.
pi_220536639
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
]0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰̵
[/quote] het hele account doet een beetje nep aan, maar dat ligt aan mij denk ik omdat ze zo anders zijn dan ik 😂
Dat ze ook zo praat ,apart

[ Bericht 6% gewijzigd door ikmoetdrieten op 08-04-2026 20:53:43 (I) ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220536649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef Miepje77 het volgende:
Debbie is terug!
Je meent het?! Haha ik ben benieuwd (mollygram is nog een beetje langzaam)
pi_220536659
Tijd dat Debbie ons even bijpraat
pi_220536663
Kosten dagje Efteling Judith.
Waarom een hotel erbij staat?
Te gierig om te parkeren bij de efteling.
Wel 18,50 bij mc Donalds, kun je prima van in de Efteling eten. 😂Manmanman
pi_220536667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mevrouw LC is back
Nog wel ziek! Gelukkig is haar identiteit niet verloren gegaan.
pi_220536678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:37 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Elk bedrijf dat gebruik maakt van een ziekte van een influencer zou zich diep moeten schamen. In het geval van Pascal faciliteer je haar ES door haar aandacht te geven, dat is echt kwalijk. Ze is uitbehandeld, er is geen kliniek of behandelaar die nog een traject met haar aangaat. Haar ES saboteert de boel. Op de laatste foto lijkt het erop dat ze in een rolstoel zit. Ze krijgt haar eetpatroon en alle mentale issues die daarbij horen zelfstandig dus ook niet onder controle. Heel verdrietig en ingewikkeld. Dat volgers durven aan te geven dat ze er goed uit ziet, dat is al meer dan bijzonder, maar bedrijven die een samenwerking met haar aangaan, geen goed woord voor over.
Maar heb je dan als volger drek in je ogen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220536683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef Hyacinth het volgende:
Inderdaad ja. Ze ziet er wel fit uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan? Of gebruikte ze al zon afslank medicijn?
Een B12-tekort dus ... Hm...
pi_220536688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef Hyacinth het volgende:
Door de ozempic natuurlijk
pi_220536693
Ik moet zeggen... die ozempic heeft Debbie goed gedaan. Ze ziet er stunning uit. Maar wat een bullshit verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')