Dramaqueenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:54 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze Debbie is terug.
Was lekker weg gebleven Debbie.
Met je onzin over B12 en elk 48 uur prikken 😂. Nu kan je je covid wegstrepen. Heb je in die 3 maanden je verdiept in de B12 zodat je het niet meer over covid hoeft te hebben?.
Gewoon blijven doorgaan met je onzin en in een verpakt verhaaltje met een big smile foto zien wij dat je gewoon nog steeds in een sprookjeswereld leeft en wanen heb dat je dokter ben 😂
Doei Debby
🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef tulpje19 het volgende:
Met Debbies verrijzenis is het circus wel weer compleet. Ben benieuwd wat de mimespeler nu weer allemaal gaat nabootsen.
Net 1 verschil, ipv longcovid is het nu b12, kan ze daar weer 5 jaar over zeurenquote:Op donderdag 9 april 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... ze stelt niet teleur hey! Alle voorspellingen kloppen 😂🤣 en wat een lijst met leugens in de reacties ook 🤣😂
Ze weet echt niet wat ze allemaal al gezegd en gedaan heeft he?
Maar ze doet dus enkel de spuitjes.. niets met haar voeding en beweging 🤣😂👌 nou meid dan hoop ik dat Roy ze nog jaren blijft kopen voor je want zonder aanpassing in voeding en bewegen ben je binnen no time weer zwaarder als je stopt!
Wat een prutsers bij dat bedrijf die dat spul aan haar verkoopt 😂 wel top om iemand lang aan je te binden...
Zat eerst te denken "zullen we een wedstrijdje wie haalt de meeste onzin uit haar reacties doen" maar... ik vind haar eigenlijk best sneu... eigenlijk blijft het een beetje van hetzelfde... het liegt... leeft van aandacht door verzinsels... en dat is sneu..
Klopt... maar daarna was er een heel verhaal hoe haar waardes heel complex en ingewikkeld waren en door de LC anders gelezen werden enzo... 😂 en nu heeft ze dit al 13!! Jaarquote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haal b12 waardes waren toch prima? Of was dat bij iemand anders? En uiteindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen (via een omweg) om injecties te krijgen. Maar haar waardes waren niet dusdanig laag dat alle alarmbellen af gingen toch?
Een grote bende idd. En die tafel ook. Vol met zooi. Ik zie ook plastic tassen op de grond en op de kast. Vind dat altijd zo lelijk staan in je interieur, volle plastic tassen die niet opgeruimd worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
Klopt helemaal. Maar dat feit accepteerde ze uiteraard niet in haar chronisch zieke show. En nu is het echt heel erg: ze liep al 13 jaar met een tekort! 😂 Nog even en ze gaat dit als excuus opvoeren dat ze geen enkele baan wist te behouden in het verleden.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haal b12 waardes waren toch prima? Of was dat bij iemand anders? En uiteindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen (via een omweg) om injecties te krijgen. Maar haar waardes waren niet dusdanig laag dat alle alarmbellen af gingen toch?
Volgens mij ook. Maar ook daar heeft ze vast een zelfbedachte verklaring voor. Waarde normaal maar gezien de andere klachten toch een reden om er iets mee te doen. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
😂😂😂quote:Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is opgestaan. Het was tenslotte Pasen.
Wilma heeft haar gemist.
Haar B12 waardes waren aan de lage kant, maar binnen de norm. De huisarts(?) wilde er toen niks mee doen, dus ging ze shoppen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ook daar heeft ze vast een zelfbedachte verklaring voor. Waarde normaal maar gezien de andere klachten toch een reden om er iets mee te doen. Zoiets zal het wel zijn.
Herinneren we ons nog haar tot CVS geėvolueerde LC? Haar dry socket waarbij ze op haar wang kon tikken? Haar glibberpartijen als ze weer eens een nieuwe diagnose had gegoogeld? Haar innige band met haar thermometer? Haar AD(H)D?
Nu gaat ze de B12 nog een tijd inzetten voor aandacht.
Ben wel benieuwd of ze nog steeds de hele dagen ongewassen onder de wollen deken op de bank hangt en ‘s middags uren in bed.
Dat zou zonde zijn van die dure spuitjes. Ik las hierboven ergens dat ze haar eetpatroon en beweging niet heeft aangepast dus ik vrees dat ze nog steeds alleen in beweging komt voor haar eigen dingen. En dat betekent dan dus ook dat ze weer aan gaat komen zodra ze stopt.
Al met al: dezelfde Debbie, nieuwe diagnose.
Ze doet niks anders dan shoppen. Ziekelijk op zoek naar diagnoses, pillen en spuitjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haar B12 waardes waren aan de lage kant, maar binnen de norm. De huisarts(?) wilde er toen niks mee doen, dus ging ze shoppen.
Klopt ze vond zelf dat ze opnieuw moest checken en is gaan zoeken naar bevestiging.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
😂quote:Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is opgestaan. Het was tenslotte Pasen.
Wilma heeft haar gemist.
Nee joh, wat zeg jij nou. Je moet het echt niet onderschatten hoor. Dit is de Debbie-variant, die is veel heftiger! En als ze niet in haar rolstoel zit met zonnebloemketting, hoe moeten mensen dan zien dat ze niet spoort heel, heel zielig is.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:
Wat fijn voor Debbie, dus alleen B12 tekort, nou mooi geen rolstoel meer nodig en kan ze haar kinderen weer een normaal gezinsleven gunnen , wat fijn zeg.
oh ja sorry hoe kon ik dat nu vergeten, Debbie, heeft het altijd erger he.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee joh, wat zeg jij nou. Je moet het echt niet onderschatten hoor. Dit is de Debbie-variant, die is veel heftiger! En als ze niet in haar rolstoel zit met zonnebloemketting, hoe moeten mensen dan zien dat ze niet spoort heel, heel zielig is.
Ze weet zelf Alles al.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:32 schreef Henrike het volgende:
Wat ook bijzonder is, ze zat in een fb groep met lotgenoten b12. Daar reageerde ze wel eens.
Is ze ineens daar verdwenen of ik zie haar niet meer als lid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |