Ja van een oud klasgenoot ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Och ja, dat was opeens helemaal haar nummer nadat ze het bij een uitvaart hoorde. Een uitvaart van iemand die ze tig jaar niet had gezien.
Mijn vrienden vonden me te streng maar ik kan het gewoon écht niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef bibi het volgende:
[..]
Haha, begrijp je helemaal. Vind dat echt een minpunt aan haar.
24 kg??? Wowquote:Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja van een oud klasgenoot ofzo?
Ze geeft in de reacties aan dat ze in september is begonnen met de spuiten en nu 24kg is afgevallen, da's wel echt heel snel toch?
Zoiets was het inderdaad. Ze had die persoon echt heel lang niet gezien.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze geeft in de reacties aan dat ze in september is begonnen met de spuiten en nu 24kg is afgevallen, da's wel echt heel snel toch?
Ik vind het vooral heftig want zo dik vond ik Debbie niet?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze was er nogal vaag over, de ene keer gebruikte ze ze wel en dan zei ze toch weer van niet. Was het alleen maar reclame. Want ze kreeg zoveel energie door/dankzij de spuiten.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heftig want zo dik vond ik Debbie niet?
Ik zou het eerder kunnen begrijpen als iemand zoals Sanneke dit zou doen. Maar Debbie?
Toch via dat louche bedrijf waar ze bleef ontkennen dat ze daar gebruik van maakte? 🫣
Nja. B12 spuitje erin en een afvalspuitje.
Want ik denk zelf niet dat een dokter je dit zomaar voor gaat zitten schrijven? Vooral niet als je bmi een klein beetje te hoog zit.
Klopt. Maar ze heeft ook bekend en de story later weggehaald dat het gewoon reclame is en zij dit echt niet gebruikt. Dus toch jokkenbrokken.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze was er nogal vaag over, de ene keer gebruikte ze ze wel en dan zei ze toch weer van niet. Was het alleen maar reclame. Want ze kreeg zoveel energie door/dankzij de spuiten.
Ik vond haar ook niet zo zwaar, ik had het idee dat wij een beetje hetzelfde waren voor mijn zwangerschap en ik ben wel te zwaar, maar niet extreem.
Ik snap het ook niet. Duik js slecht en zn billen gaan niet onder water. Daar kom je bij ons zwembad niet mee weg.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:09 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zie net het kind van Milou duiken door het gat. Hoe kan hij volgende week afzwemmen met zo een duik?
Dat is haar specialiteitquote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft ook bekend en de story later weggehaald dat het gewoon reclame is en zij dit echt niet gebruikt. Dus toch jokkenbrokken.
Ik vond Debbie gewoon normaal en echt niet te dik. Ik moet eerlijk bekennen hoor, ze ziet er nu ook goed uit maar naar mijn idee had ze echt geen obesitas ofzo ( BMI boven de 30 ) maar misschien randje BMI technisch overgewicht. Maar ik vind dat geen spuitjes waardig overgewicht... dat is meestal enigsinds je voeding aanpassen, en zeker als je BMI niet zo hoog is. Ik vind 24 kilo afgevallen zijn ook bizar veel. En tja. Ik vond haar echt niet dik of flink overgewicht hebben dus ik schrik er nogal van dat dit spul zo makkelijk te krijgen is en te gebruiken is.
Mja. Misschien moet ik het ook maar doen met al die longcovid kilo's
( Dat laatste is natuurlijk een grapje maar ik vind het zo bizar dat het zo makkelijk te verkrijgen en te gebruiken is? )
Yep. Maar dit is echt een hele, hele duidelijke die ze zelf heeft gepost. Eerst ontkennen en nu dus blijkbaar er 24 kilo mee zijn afgevallen. Wees er dan gewoon eerlijk over vanaf het begin.quote:
Maar inmiddels volledig afhankelijk gemaakt en geworden. Echt, wat een stel.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:33 schreef popje het volgende:
Michelle makes it all about me. We praatten het hele weekend over werk, kwartaaldoelen en cijfers. Nee Michelle, jouw werk en het tijdelijke tijdsverdrijf van je minion. Die zou liever ergens trainer zijn.
Ik ook 🫣quote:Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef tulpje19 het volgende:
Met Debbies verrijzenis is het circus wel weer compleet. Ben benieuwd wat de mimespeler nu weer allemaal gaat nabootsen.
Spuitjes...quote:Op woensdag 8 april 2026 20:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ze ziet er wel fit uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan? Of gebruikte ze al zon afslank medicijn?
Een B12-tekort dus ... Hm...
Ja kennis van me ook aan de spuitjes, gestopt want niet te betalen en hup Kilo's zitten er weer aanquote:Op woensdag 8 april 2026 22:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En zodra ze stopt zal het weer worden zoals het was waarschijnlijk 🤓
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |