abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220526494
@Vanyel raakt er zo afgeleid door dat ze niet eens een nieuw deel opent :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220526708
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Even in een spoiler want ik word zelf onpasselijk van het bewegend gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o _O-
pi_220527299
Niet een fijn gevoel: het mailadres dat ik niet meer gebruik is wèl gehackt.
Te vinden op: https://www.politie.nl/ni(...)reldwijde-actie.html
Nu dus ook via het oude adres doorgestuurd naar het nieuwe.

De twee andere die ik nu gebruik (nog) niet: proton.me en delta.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 07-04-2026 17:30:25 ]
pi_220527895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Clubsoda het volgende:
@:Vanyel raakt er zo afgeleid door dat ze niet eens een nieuw deel opent :o
:o

:Y ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220527992
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

:Y ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
En ze zijn zo kjoet!

pi_220528308
Hele middag in de zon gezeten en net een bord erwtensoep op, prima combi.

Wat vervelend @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:30 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_220528385
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:23 schreef AnneX het volgende:
Niet een fijn gevoel: het mailadres dat ik niet meer gebruik is wèl gehackt.
Te vinden op: https://www.politie.nl/ni(...)reldwijde-actie.html
Nu dus ook via het oude adres doorgestuurd naar het nieuwe.

De twee andere die ik nu gebruik (nog) niet: proton.me en delta.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220528651
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

:Y ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
Verstandig!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220528673
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220528878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Pffft. Dank voor de geruststelling. 👍🏼
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Jij? Of de gast poetst?

Is het dezelfde uit het gastgezin waar jouw zoon verbleef?
Konden zij het met elkaar vinden?
pi_220528968
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Kan je de tiener doorsturen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220529005
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Pffft. Dank voor de geruststelling. 👍🏼
[..]
Jij? Of de gast poetst?

Is het dezelfde uit het gastgezin waar jouw zoon verbleef?
Konden zij het met elkaar vinden?
Het arm jong hoeft niets te doen hoor, maar ik voelde zoveel gene bij de staat van onze keuken dat ik aan de slag ben gegaan.

Hij komt morgen, dezelfde jongen inderdaad. Ze konden prima met elkaar overweg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220529108
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het arm jong hoeft niets te doen hoor, maar ik voelde zoveel gene bij de staat van onze keuken dat ik aan de slag ben gegaan.

Hij komt morgen, dezelfde jongen inderdaad. Ze konden prima met elkaar overweg.
Ah, dat deed ik zoveel mogelijk toen mijn nicht kwam, en vrijdag heb ik ook eters, dus mag ik weer aan de bak. Het is heel fijn dat het langer licht is, maar stof en zo blijft ook langer zichtbaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220529271
Idiote reflex is dat.
Komt er bezoek - onverwacht en welkom vanmorgen - snel een rondje huis om losse dingen weg te ruimen. o|O
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:01:58 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220529314
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Tienerjongens kennende, waardeert hij je huisvlijt vast enorm :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Dit wilde ik ook zeggen.
Spoilers!
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:08:43 #16
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220529359
Onze geweldige pannen bakken toch zo geweldig. Zojuist produceerden ze perfecte cordon bleus. Zelfgemaakt, van schnitzel, ham en kaas van de boerderij, met mosterd en dubbelgepaneerd :9

En de eerste asperges waren er ook nog :9~
Spoilers!
pi_220529360
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Tienerjongens kennende, waardeert hij je huisvlijt vast enorm :D
[..]
Dit wilde ik ook zeggen.
Ik weet gelukkig zelf ook hoe debiel het is :+

Maar ik heb wél een schone keuken *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220529497
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze geweldige pannen bakken toch zo geweldig. Zojuist produceerden ze perfecte cordon bleus. Zelfgemaakt, van schnitzel, ham en kaas van de boerderij, met mosterd en dubbelgepaneerd :9

En de eerste asperges waren er ook nog :9~
Je hebt het vast wel ergens gezegd maar welke?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220529516
Voor de moestuin liefhebbers en slakken haters https://www.rtl.nl/wonen/(...)8nHPHhhGVCLsGYLaXd3Q
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 21:48:14 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220529654
Ik denk dat ik mn onderwerpen voor de pubquiz weer bij elkaar heb.
Actueel: 1. Olympische Spelen, 2. Politiek
Nederland: 3. Muziek (en dan laat ik Volendam voor wat het is), 4. op wereldreis door ons eigen land
Thema's; 5. AI en 6. Olie (breed interpreteren, van opec tot olijfolie)
Werk: 7. Gewoon wat vragen uit onze publicaties van de laatste tijd, 8. logo's, 9. paspoorten van goeie doelen. Ronden 8 en 9 zijn vaste ingrediënten.
10 Grabbelton De at random hier had ik nog een feitje liggen die in de Quiz moest.

Ronde 1 en 2 zijn al af.
3 en 4 schieten op.
Rest komt nog wel. Heb nog twee weken :+

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 07-04-2026 21:54:55 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220529750
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Heeft de tiener je huid gepoetst?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220529758
Je huiS
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:06:10 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220529796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je hebt het vast wel ergens gezegd maar welke?
RVS pannen van Fissler. Mogelijk bij elkaar gespaard bij de Makro 10 jaar geleden. Ik heb ze laatst pas in gebruik genomen.
Spoilers!
pi_220529861
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
RVS pannen van Fissler. Mogelijk bij elkaar gespaard bij de Makro 10 jaar geleden. Ik heb ze laatst pas in gebruik genomen.
Dank! Een van mijn creuset koekenpannen doet het niet zo lekker meer ds ben langzaam op zoek naar wat anders
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:17:15 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220529899
bwuh

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220529914
@borisz Over 4: TARAboemdijee heeft daaraan ooit een leuke vakantie rondreis besteed. Én een topic gepost. Wel erg “ooit”.
Sigme kan ook goed zoeken, naar het topic.
pi_220529931
Ach wat moeilijk @Barretje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 22:20:57 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220529934
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:18 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Over 4: TARAboemdijee heeft daaraan ooit een leuke vakantie rondreis besteed. Én een topic gepost. Wel erg “ooit”.
Sigme kan ook goed zoeken, naar het topic.
Ja die ken ik. :Y.
Heb bijvoorbeeld
Waar kom je De Krim en Syrie naast elkaar tegen? En we hebben 4x Engeland in dit land. Wat is een 'Eng'?


Barrel. :{ :*

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 07-04-2026 22:29:34 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220529972
Dat klinkt but! Barrel. Erg but! Voor je vader en voor jullie.
pi_220530051
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef Barreltje het volgende:
bwuh

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel bwuh :* :{
  dinsdag 7 april 2026 @ 23:06:59 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220530261
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Spoilers!
pi_220530355
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Ik ook. In 2003 (moest het even opzoeken) toen Irak werd aangevallen vanwege niet bestaande chemische wapens keek je mee met Peter Arnett van CNN met inslagen op de achtergrond
En nu zitten we weer met idioten
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 april 2026 @ 01:24:06 #33
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220530822
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Trump trok weer een keutel in... Godskolere, wat een circus is het witte huis :(

En Barrel -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220530858
Gelukkig bood de bemiddeling van Pakistan een uitweg.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 08-04-2026 01:46:24 ]
  woensdag 8 april 2026 @ 02:35:36 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220530974
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 01:32 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig bood de bemiddeling van Pakistan een uitweg.
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220531209
‘morgen
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:33:34 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja die ken ik. :Y.
Heb bijvoorbeeld
Waar kom je De Krim en Syrie naast elkaar tegen?
Tussen Coev'n en Hoogeveen heb je wel Siberië, Marokko, De Krim en Moskou. Maar Syrië weet ik dan weer niet.

quote:
En we hebben 4x Engeland in dit land. Wat is een 'Eng'?

Een es (daarmee bedoel ik niet de Fraxinus Excelsior)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:33:45 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531616
-O- Barrel
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 08:37:52 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220531639
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tussen Coev'n en Hoogeveen heb je wel Siberië, Marokko, De Krim en Moskou. Maar Syrië weet ik dan weer niet.
Hier zet ik een joker die bedoelde ik :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:43:49 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:37 schreef borisz het volgende:

[..]
Hier zet ik een joker die bedoelde ik :P
Het leek me ook raar als dat nog ergens anders lag.

Denemarken ligt ook nog ergens in Groningen. De Krim ligt net in Overijssel overigens, dus Drenthe is geen goed antwoord.

Een Engeland ligt ergens tussen Dalfsen en Zwolle
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220531826
Mogge!

Gelukkig is trump tegengehouden (ga er niet vanuit dat dit zijn idee is)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220532416
Hoi, allemaal!

Lief van @vlindertje89 om aan me te denken! Ik duim voor je dat je vandaag goed nieuws krijgt bij fysio en sterkte bij het herstellen!

Even minder online hier geweest, want ik zat totaal niet lekker in mijn vel en ik herkende mezelf niet. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die alleen maar over haar ex kan klagen. Helaas gebeurden er allerlei dingen, waardoor ik wel zo was.
Ik merk ook dat mijn energie een beetje op is en het huis dus ook niet verder op orde komt na de verhuizing. Het irriteert me en tegelijkertijd besef ik ook dat ik ook moet opladen. Het voorjaarszonnetje helpt gelukkig ook, hooikoorts helaas niet.
Ik ben geen huiseigenaar meer. Wel geld op de bank. Een week lang stress, omdat de papieren van de notaris bedragen bevatten zonder onderbouwing. Die moest ik opvragen en werden nog bedragen aangepast.
Gedoe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nog steeds geen ouderschapsplan, want hij weigerde met mij te overleggen tot hij wist hoe veel hij moest betalen. Op de dag dat LBIO (instantie dat o.a. kinderalimentatie berekent) met bedrag kwam, stuurde hij mij zijn voorstel op. Dat was een week voor tekenen voor overdracht huis.
Tja, dit speelt nu allemaal hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door dit soort dingen heb ik ook nog steeds gesprekken met psycholoog. Ik herken mezelf niet terug. Ik kan niet aardig zijn, ik ben verdrietig, rancuneus. Ik wil verder met mijn eigen leven en ik snap dat we samen een kind hebben en dat we nooit helemaal los van elkaar komen. Maar hoe kan je nou zo met je kind omgaan? Vooral omdat hij echt een geweldig kind is, goed op school, wil nog knuffelen en echt tijd met je doorbrengen en samen dingen doen. Over een paar jaar is hij een tiener en is nog maar de vraag hoeveel tijd hij heeft voor zijn ouders.

Mijn leven is helaas voorlopig niet saai!

O, en mijn linkerarm is goed geheeld. Helaas voel ik wel een beetje pijn waar schroef in bot zit en laat die plek nou ook nog irritant in de weg zitten bij het werken. Dus het opbouwen gaat niet zo vlot als ik wil en volgende maand is het al een jaar geleden dat ik ziek gemeld ben, dus krijg ik minder salaris en ga ik spoor twee in. Ik (en arts en fysio) hebben wel vertrouwen in dat ik mijn eigen werkzaamheden kan hervatten, maar ik weet niet zeker of dat ook 100% pijnloos kan. Nou, ja, dat is iets wat ik niet in de hand heb (gniffel, gniffel)...
Straks nog even wandelen in het bos met zus en haar honden, ze heeft mij een pannenkoek beloofd!
(O, en mijn oudste broer had met Pasen per ongeluk verklapt wat mijn zus me wil geven voor mijn verjaardag: "Ik hoor dat je naar Disneyland Parijs gaat?" Ik in de war en mijn zus kijkt verschrikt en verschoot van kleur....Broer: "O, eh...ik verwar je met iemand anders...")

@Blues Woehoe voor goed nieuws! En fijn dat je zo aan het genieten ben van je pensioen!

@Lucky_Strike Gefeliciteerd met baan nummer 2 en duim voor nummer 3! Klinkt wel echt als jouw ding! (En hou in gedachte dat het contact met je moeder voor jezelf is en bewaak goed je grenzen. Als het echt zo veel energie kost, dan is het het niet waard.)

@sigme Knuffel voor jou! Familie kan stom zijn....En alle puppy's een tehuis! Ik twijfelde nog, maar momenteel echt geen tijd om pup in huis te hebben. En qua energie past een chowchow beter bij ons, denk ik

@Kaatje1 Oei! Duimen dat je knie snel weer gedraagt en minder pijn gaat doen!

@flipsen Ik moet nog steeds wennen dat een uur of 6 rijden voor veel mensen buiten Nederland vaak niks is. En ik zie er al tegen op als het meer dan een uur rijden is! Leuke 1april grap trouwens...

Goed ik ga maar eens naar buiten!
pi_220532455
Zó verdrietig en jammer @Yinny voor jou en Zoon, dat het een vechtscheiding wordt.
Sterkte en het komt heus wel goed. 😘
pi_220532542
Wat klote Yinny. Uit ervaring, leg alles idd zoveel mogelijk minitieus vast qua ouderschapsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff in spoiler.

[ Bericht 6% gewijzigd door Syrena op 08-04-2026 12:39:21 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220532653
Ach @Yinny wat een ellendige situatie zitten kind en jij.

En als klagen oplucht doen, daar zijn we (ook) voor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220532814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:yinny wat een ellendige situatie zitten kind en jij.

En als klagen oplucht doen, daar zijn we (ook) voor.
Eens met Kaatje :*
  woensdag 8 april 2026 @ 12:49:34 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220533226
@Yinny -O- :*

Ik kan er echt met mijn hoofd nooit bij, dat mensen die ooit van elkaar hielden, zo met elkaar kunnen omgaan :{ Wat een zak hooi is die ex van je...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220533424
Oef, morgenochtend komt AH met boodschappen, tussen 7.50 en 8.50. Wekker zetten dus (had gehoopt dat tussen 8-12 meer richting 12 zou zijn _O- )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220533471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:38 schreef Yinny het volgende:
Even minder online hier geweest, want ik zat totaal niet lekker in mijn vel en ik herkende mezelf niet. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die alleen maar over haar ex kan klagen. Helaas gebeurden er allerlei dingen, waardoor ik wel zo was.
Nope Nope Nope. Als je een normale relatie hebt en die eindigt op een normale manier, dan wil je niet zo'n ex zijn. Maar als je met moeite uit een zeer toxische relatie breekt, waarbij bij de breuk de ex dat gedrag nog wat tandjes bijzet, dan ben je echt in geen geval "zo'n vrouw". Ventileer vooral.

En kom vooral een vermut drinken tijdens de zonsverduistering
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533505


Groeten uit een zonnig Sevilla Valencia waar we wegens een defect aan de motor een nacht langer zijn.

Edit Sevilla is de volgende stop, praten en tikken werkt niet :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533644
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533859
@Yinny het is niet saai, het is niet leuk, maar je bent wel op de goede weg voor alle moeilijke vervelende zaken die je noemt :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220533876
Nou, de planten (mini’s) zijn binnen. Het blad van de moerbei is half verdroogd. Klacht met foto is verstuurd. De tayberry ziet er wel goed uit maar daar komen dit jaar echt geen vruchten van
We have far more in common than that which devides us..
pi_220535110
Rondje 3x strandafgangen met broodjes vis en biertjes, groetjes de pensionado's :)

(Wij zitten niet op de paarden 8-) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535117
Onrustig dagje. Nu even pauze thuis.
@Vanyel dank voor de tip van het verschijnsel “jeukende binnen ooghoeken”.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535132
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:15 schreef Blues het volgende:
Rondje 3x strandafgangen met broodjes vis en biertjes, groetjes de pensionado's :)

(Wij zitten niet op de paarden 8-) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Goede Leven…
Zou het in de oud-collega app zetten…😉
pi_220535223
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:17 schreef AnneX het volgende:


Het Goede Leven…
Zou het in de oud-collega app zetten…😉
Dat kan niet meer *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535440
-O- voor G hopelijk kunnen ze ‘m snel helpen. Want alleen maar op een stoel zitten tijdens vakantie is ook niet leuk, voor jullie beiden niet.

Vanaf nu neem ik mijn camera ook mee als ik op het balkon zit, er woont een Sijs en ik weet waar het nestje is.

Net vervoer geregeld, morgenmiddag met vrienden naar Intratuin, zij moeten planten voor het balkon en ik potten, hydrokorrels en moestuinaarde.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 18:45:35 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220535648
Even gras gemaaid en nadat ik maaier terug reed naar terrein van m'n oom even rondje aan het lopen daar. Ik zag een sprong van maarliefst 14 reeën O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 april 2026 @ 19:48:21 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536056
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Nog even over de cetirizine.

Op de website van @:clubsoda mag je dus maar 300 van die dingen bestellen :{ voor 6,44 per 100.
Dat is stom }:|

Staat toevallig in het hooikoortstopic een Duitse apotheek gelinkt waar ik er 800 kon bestellen *O* *O* voor 3,84 per 100 *O* *O*
Driewerf hoera *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het wachten op een telefoontje over waarom ik er 800 nodig heb en dat wordt leuk want mijn gesproken Duits is zowel passief als actief miserabel.
Mijn buit is vandaag binnen gekomen. Uiterste gebruiksdatum 10-2027
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:50:25 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:35 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Hij had ook geen keuze.
Gezichtsverlies of oorlogsmisdaden waren de andere opties.
Deze is waarschijnlijk wel duur voor de USA. Maar Trump kan met opgeheven hoofd roepen dat hij gewonnen heeft.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 20:27:15 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220536437
Twee dagen 7-17.30 :')
Maar ja het is wel af. Nadeel van een werkweek van twee dagen en er wel wat af moest.

Morgen gaan we het hebben over
Bekijk deze YouTube-video
Laatste studiedag al weer. :s)

En morgen worden de sleutels van de huurgarage van oom ingeleverd :)
Morgen Energielabel. Vrijdag fotograaf. Wrs gaat het appartement over anderhalve week de verkoop in.
Ma snakt wel naar het einde en de verkoop.
Al gaat ze volgende week op de hond van dr beste vriendin passen in Amerongen. Dus even tijd voor wat anders :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 april 2026 @ 20:30:14 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536470
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:34:20 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536516
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.

quote:
Hij voegde daar nog een onheilspellende waarschuwing aan toe: “Ik zal niet verder gaan, want er zijn andere dingen die erger zijn dan die twee. Als ik het voor het zeggen had, wat zou ik dan willen doen? De olie nemen. Helaas willen de Amerikanen ons graag naar huis zien komen. Als het aan mij lag, hield ik de olie. Ik zou flink geld verdienen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:43:22 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220536609
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220536707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef fietsie het volgende:
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.
[..]

Zo jammer dat jij al zo oud is en hij nooit uitgeleverd zal worden aan Den Haag maar wat zou ik m graag opgesloten zien.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 21:16:33 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220536874
Navo heeft gedaald aldus die oranje mongool. Ik dacht dat ie de Navo niet nodig was en het alleen wel kon :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220537007
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220537292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
Eerst nog 8 jaar Vance *O* *O* *O*
pi_220537366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:30 schreef fietsie het volgende:
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
^O^

Chipsoft heeft last van een hack las ik :o
pi_220537418
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort die rare witte vlek er op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220537461
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoort die rare witte vlek er op?
Ik was het al aan het inzoomen😄
pi_220538325
Ja
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoort die rare witte vlek er op?
daar zit het watermerk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220538766
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
pi_220538777
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je verzamelt bankbiljetten

Heb je ook belgische franken?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220538832
Goedemorgen :W

Vandaag al een deel opbouwen voor het 3 daags bierfestival van dit weekend.
pi_220538854
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220538906
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:54 schreef AnneX het volgende:
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220538912
Ik sliep uit nadat ik gisteravond om 11u de pups nog een voerbeurt gaf en vanochtend om 6u opstond voor de ochtendvoerbeurt (en de schapen loslaten). Daarna dan nog even uitslapen :z :Z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539208
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een drukte Sigme! En die oom is echt wel een held zeg.

Waar hangt @:Tele6 eigenlijk uit?
Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
pi_220539212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
Wat ga je koken? O+
pi_220539239
Knuffel aan @Yinny en aan @Barreltje :* *;
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:23:32 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539288
Gisteren dacht ik "ik heb al een tijdje niets gehoord van m'n glasvezel aanvraag"

Vanochtend telefoontje, ze wilden langskomen. Momenteel druk op het werk dus lastminute vrij vragen wordt niet gewaardeerd. Toen begon ie over Sonnabend (zaterdag) maar daarna over volgende week. Dan ben ik er niet. Nu komen ze aanstaande zaterdag. Nog even snel electra fixen op de juiste plekken.

Fok regel zonder het hier te plaatsen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door derLudolf op 09-04-2026 10:52:50 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539363
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
pi_220539364
Och wat moeilijk @Tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539395
Oh ja @sigme om verrassingen te voorkomen…laat je Mooitje steriliseren?
pi_220539476
@Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
pi_220539507
Gelukkig. Het betere nieuws voor vlindertje. *O*
pi_220539632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:

Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
pi_220539634
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
Fijn *G*
pi_220539701
Wauw, ik krijg net bericht van het planten bedrijf , met advies hoe de planten te behandelen, maar ook kosteloze nieuwe exemplaren _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
@Tele6

Moet ?
Ik ?
Dit ?
Nu ?
Doen ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:
een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.

Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539763
Blij ben ik dat me dit gelukt is om te haken.
Ordinaire crosspost *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220539782
Wat een leuk vestje @Blues _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk vestje @:blues _O_
Ben ook blij er mee! Had al zoiets eerder dit jaar gehaakt, maar dat is een te lange, zware deken geworden _O-
Deze is van lekker luchtig katoen. Hier heb ik het ff voor de foto over mijn 'huispakkie' aan, bedoeling is op een witte bloes en een lichte spijkerbroek.
pi_220539812
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
Mooi he die bloesems? Ik kom op weg naar werk ook langs een boomgaard. Erg fijn alle witte en roze bloemen O+

Qua stapje terug nemen vind ik het vooral lastig om niet gelijk op te gaan met B. Eigenlijk is het natuurlijk prima dat hij soms wat meer doet in huis en op andere momenten ik wat meer, of dat we klussen verdelen (ik de was, hij de boodschappen, bijvoorbeeld) maar hij vindt het zo leuk om dingen samen te doen... en ik vind samen boodschappen doen DE HEL :'( :')
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:24:23 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, ik krijg net bericht van het planten bedrijf , met advies hoe de planten te behandelen, maar ook kosteloze nieuwe exemplaren _O_
Nette service, exemplaren - je krijgt van beide eentje extra?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat moeilijk @:tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
Ik was dinsdag "ziek" thuis en dat heeft wel geholpen idd. Maar over echt rondhangen voel ik me ook stom omdat het alle dingen die ik af wilde krijgen alleen maar verder naar achter schuift.

Lekker menu! :9
Maak je het mango-ijs zelf?

B heeft dit weekend "faloodeh" gemaakt, een Perzisch rozenwater sorbetijs met rijstvermicelli erin. Heel andere smaken en texturen dan we gewend zijn maar erg verfrissend!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:26:49 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539848
Bloesem, de kersenboom langs de weg voor m'n huis staat mooi in bloei, de twee grote in m'n tuin nog niet helemaal.

Jonge aanplant zal ik morgen es naar kijken.

Sier/vogelkers in het dorp langs het kanaal bloeien ook uitbundig :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539860
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
Hoera voor enkel *G*
Weer lopen *G*
*G*

Ik was dinsdag idd ziekgemeld. Gisteren ging het wel weer en ik ben op zich ook wel blij dat ik weer dingen kan doen, want de lijst met dingen om te doen blijft er anders ook maar staan.

Dit is de laatste week lesgeven *G*
Vanmiddag hebben ze tentamen :s)
pi_220539871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
Nah dan voel ik me ook stom denk ik. We proberen er wel wat van te maken. De schoonfamilie is heel lief. En we zitten dit keer over 2 huisjes, zodat we geen huisje hoeven te delen met de eenjarige. Zal vast schelen in de hoeveelheid gegil :+
pi_220539873
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.

Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
*;
pi_220539880
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nette service, exemplaren - je krijgt van beide eentje extra?
Blijkbaar. Ik had eerst een foto gestuurd van de moerbei waar het blad vanaf de helft verdroogd was. Van de Tayberry dacht ik dat de verfrommelde blaadjes nieuw waren en nog niet open, maar die waren ook droog en verkruimeld.
Gistermiddag en gisteravond verzonden en voor 12 uur reactie _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539897
Kan je je ook terugtrekken dit weekend @Tele6 Dus wel mee maar ergens naar toe, boek mee of gewoon lekker zonder doel een stuk in je eentje of met B wandelen? Even TeleTijd
We have far more in common than that which devides us..
pi_220540014
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mooi he die bloesems? Ik kom op weg naar werk ook langs een boomgaard. Erg fijn alle witte en roze bloemen O+

Qua stapje terug nemen vind ik het vooral lastig om niet gelijk op te gaan met B. Eigenlijk is het natuurlijk prima dat hij soms wat meer doet in huis en op andere momenten ik wat meer, of dat we klussen verdelen (ik de was, hij de boodschappen, bijvoorbeeld) maar hij vindt het zo leuk om dingen samen te doen... en ik vind samen boodschappen doen DE HEL :'( :')
IKKE OOK !!! HEL OP TWEE FIETSEN. :X
pi_220540128
Samen boodschappen doen? _O-
No fuckin' way

In het buitenland ontkomen we er soms niet aan dat we er met z'n tweeën zijn maar dan blijft liefste wel buiten. De enkele keer dat we daarvan afgeweken zijn werd dat halverwege hersteld. Ik ben al niet snel, maar als liefste dan ook nog ergens rondzwerft en zich ermee bemoeit of dingen vraagt dan duurt het helemaal drie lang en drie breed :{w
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220540176
Ik doe nauwelijks boodschappen meer maar ik zou daar ook niemand bij willen hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220540198
Een ik had verkeerd gerekend (vrij normaal bij mij) morgen komen 3 mensen eten waarvan 1 een grote eter is dus ik dacht, alles verdubbelen en dan heb ik vast nog we 2 porties over. Maar ik had het vlees keer drie gedaan en de kip was al ontdooid dus moest ik het wel verwerken. Ik kan de komende tijd zeer regelmatig ajam ketjap eten _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220540199
Of de kar strategisch in de zaak parkeren en bij terugkomst met door mij bij elkaar geraapte zaken dan allerlei zaken erin, die niet nodig zijn. Vooral een overdaad aan zg. lekkere dingen.
  donderdag 9 april 2026 @ 13:35:48 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220540209
Gaat prima hier, samen boodschappen doen *; Het gebeurt niet vaak, meestal doe ik ze. Meestal is het voor J zonde van zijn tijd. Maar afgelopen vrijdag hebben we een ritje langs 8 stops gedaan en dat was hartstikke gezellig. Wel te veel en gelukkig een uitzondering. Maar we ontkwamen er even niet aan.
Spoilers!
pi_220540312
Samen boodschappen doen (in een supermarkt dan) vind g gezellig, maar ik niet. Ik sjok beetje mee, briefje zit op de kar die g als rollator gebruikt.

Soms bedenken we in de supermarkt het eten voor een paar dagen en dat kan ik echt niet.

Dus gaat ie dan maar alleen, want de allermoeilijkste vraag aan mij is: waar heb je zin in?

Ik kook bijna nooit en als ik kook wil ik een strak lijstje met ingrediënten.
g is veel creatiever en vind het leuk om langs al die schappen te gaan.


Dus om ergernis en stress bij mij te voorkomen gaat hij dan of alleen met auto, of ik alleen (meestal op de fiets) met een lijstje *O*
  donderdag 9 april 2026 @ 13:57:38 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220540317
ik heb een hekel aan boodschappen doen, dus als het dan gedaan moet worden dan wel liefst met z'n tweeen .

Nu worden de boodschappen voornamelijk online gedaan, dat laat ik aan chef over ( hij wordt weer enthousiast over koken, het gaat de goede kant op) en haal ik af en toe de dingen die nog ontbreken.. dat laatste vind ik dan weer irritant, want ik maak liever een week menu, maar zo werkt dat niet helemaal met chef geloof ik ( en hij vind het ook leuk om van alles en nog wat bij elkaar te bedenken met wat er al dan niet is)

in het buitenland vind ik samen boodschappen doen vooral een uitje :+ want alles anders en wat hebben ze HIER nou ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220540398
Ik vind het vreselijk om met zn tweeën boodschappen te doen. Ik maak een lijstje in mijn hoofd (en vrijwel nooit op papier) en loop lekker rustig door de supermarkt op zoek naar alles. Als er iemand bij is, dan praat je en zit het lijstje minder duidelijk in je hoofd.
Op vakantie, samen met een vriend, doen we nog wel samen boodschappen. Dat gaat dan goed, omdat ik de dag erna iets eerder eruit ga om in mijn eentje boodschappen te doen om vers ontbijt te halen :P
Aan het begin van het jaar ging ik met een andere vriend naar een Duitse supermarkt en dat beviel me helemaal niet. Hij was een stuk sneller dan ik, dus dan voel je je gehaast en vergeet je ook weer dingen.
pi_220540408
Ik een ver verleden ging ik met een vriendin naar de Hanos,. Zij kwam er een paar keer per maand, ik nooit dus ik wilde kijken en neuzen en proeven…zij holde als een gek door die zaak, betalen en wegwezen. Baal daar nog van _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220540416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat prima hier, samen boodschappen doen *; Het gebeurt niet vaak, meestal doe ik ze. Meestal is het voor J zonde van zijn tijd. Maar afgelopen vrijdag hebben we een ritje langs 8 stops gedaan en dat was hartstikke gezellig. Wel te veel en gelukkig een uitzondering. Maar we ontkwamen er even niet aan.
O+
Ik hield er ook altijd van. Buitenland nog leuker.
Nu vind ik het in mijn eentje al moeilijk. Maar dit lijkt me nou van een niveau dat toch wel terug zou moeten komen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220540417
Appie komt hier de boodschappen brengen. Verder ga ik wel wekelijks mee met ons mam als zij boodschappen doet (ook om te helpen tillen enzo). Dat vind ik niet erg, want dan heb ik zelf niets nodig :+
pi_220540602
Buitenlandse supers vind ik tegenwoordig ook wel oké-ish :D

Speaking of buitenland, nog 'maar'
4 weken
pi_220540936
Met een vriend naar Intratuin geweest, aarde en potten zijn binnen, morgen of (waarschijnlijk) zaterdag verder, nu moe.
T was zoeken daar, was er al een tijd niet geweest, vlak voor kerst denk ik, en alles staat ergens anders, zo irritant dat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220542738
Buitenlandse supermarkten zijn mijn lievelings O+. En mijn man heeft dan het geduld om gewoon met de kar achter mij aan te rijden tot ik het zat ben.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 april 2026 @ 19:17:14 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220542758
Als ik op zaterdag niet de hort op ben is boodschappen doen het leukste wat er is. De markt en alle speciaalwinkels van Haarlem af om veel te veel geld uit te geven. 😍
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220542857
Pas op de plaats @Tele6 :*

En wat een fijn nieuws van je enkel @vlindertje89 *O*


Verder nog niet teruggelezen, ik ben gaar. Drukke week, veel uitgevallen/zieke collega’s en uitdagende patiënten. Maar dat laatste was ook wel weer heel leerzaam. A.s. zaterdag nog een hele dag nascholing anesthesie, dit keer niet opgesplitst in dierenarts en paraveterinair, maar eerstelijns en tweedelijns. Ik heb er wel zin in om mijn kennis weer eens te testen :D

Zo nog even wat prutsen in de tuin, (de vijver is een bende }:| ) morgen gaan we aanplanten O+
  donderdag 9 april 2026 @ 19:40:15 #123
63722 z80
I fink you freaky
pi_220543003
Mocht een supermarkt liefhebber een keer in Singapore komen.
Ga naar "Mustafa Centre". In de wijk "Little India".
Ze verkopen daar alles wat legaal is en door de voordeur past. En dat kun je vrij letterlijk nemen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220543069
Ik zou het fysiek niet meer redden maar wat zou ik nog graag eens naar het Mercato Centrale in Florence willen gaan, genieten, de heerlijkste olieën, azijnen, kruiden, kazen, vleeswaren :9~
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 9 april 2026 @ 19:53:52 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220543181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:15 schreef Tuindier het volgende:
Buitenlandse supermarkten zijn mijn lievelings O+. En mijn man heeft dan het geduld om gewoon met de kar achter mij aan te rijden tot ik het zat ben.
Echte liefde O+
Spoilers!
  donderdag 9 april 2026 @ 20:17:02 #126
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220543423
Samen boodschappen doen (gelukkig heeft vrouw een hekel aan boodschappen doen in het algemeen) komt wel eens voor, maar dan doe IK gewoon mijn systeem/route en mijn vrouw rent van hot naar her, van pad naar een totaal ander pad en we appen elkaar wel als we richting kassa gaan *)

Edit: En nee, dan hebben we niet alles dubbel, want zij koopt alleen bepaalde zaken, ik de dagelijkse boodschappen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220543782
Bijlezen in trein werd werkdingen lezen in trein.
Als we het dan hebben over drukke volle dagen met 26u per dag @sigme :D dan voelt deze een stuk drukker dan Paasmaandag.. 7.30 deur uit, overleg met een student, wat mails sturen, kennistegels bijschaven incl literatuur zoeken, lunchen met collega's, kennismaken met collega's, incheck met collega over kennistegels voortgang. Naar huis, koken(!), eten, feedback geven op een intro+methode van een masterscriptie, ondertussen met twee studenten heen en weer mailen met feedback, en nu moet ik in elk geval nog 1 masterscriptie beoordelen en 1 bachelorscriptie intro+methode feedback geven. Eigenlijk liefst al 2, maar of ik dat doe ligt aan hoe laat het is als ik die voorgaande twee dingen gedaan heb. Eigenlijk had ik ook nog 5 stageplannen willen lezen en feedback geven, maar dat doe ik morgenochtend onderweg naar uni wel. Met 10.30-17.30 afspraken en onderwijs met 2x 15 minuten pauze tussendoor heb ik dan namelijk ook nauwelijks tijd om nog wat te doen, dus die 2e intro+methode moet dan in avond thuis nog. En dan is het weekend _O_ .

Máár het was wel heel leuk vandaag op nieuwe uni, dus dat maakt een hoop goed :Y
pi_220543808
@Candaasje er kwamen konijnen voorbij als huisdier.
Een boek erover geschreven blijkbaar.
Hoe is het met de Nijnen van jou?

Vanavond camembert in bladerdeeg gemaakt. Lekker :Y)
pi_220543977
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Echte liefde O+
Absoluut O+ en dan haalt ie ook nog eens het beste in mij naar boven (als ik daar behoefte aan heb) O+ .
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 april 2026 @ 21:35:26 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220544038
Thuis.
Na een lange, goeie maar volle studiedag. Voor het eerst de ´nieuwe´ horeca op de VU uitgeprobeerd. Living is geen verbetering tov The Basket.
/ Einde bericht.
Weekend :). Aan de wandel in de noordkant van de Veluwe.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 9 april 2026 @ 21:49:24 #131
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220544138
Vanavond nog geen zin om te koken en vrouwlief bood aan om eind van de middag boodschappen te gaan doen omdat ik het zo druk heb :o En om dan gelijk ijs mee terug te nemen als diner :9
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220544491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:35 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Na een lange, goeie maar volle studiedag. Voor het eerst de ´nieuwe´ horeca op de VU uitgeprobeerd. Living is geen verbetering tov The Basket.
/ Einde bericht.
Weekend :). Aan de wandel in de noordkant van de Veluwe.
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?

Ik heb de scriptie beoordeeld, en was zo slim om daarna te bedenken dat ik ook een scriptie van vorig jaar met feedback naar de collega kon sturen voor wie ik er vanavond een moest nakijken als voorbeeld. Want mijn feedback is in grote lijnen vaak vrij vergelijkbaar en ik heb wat "standaard comments" voor bepaalde dingen waar vrijwel iedereen mee de mist in gaat. Heb er twee uitgekozen en gestuurd en doe er morgenochtend voor eerste afspraak een van dit jaar, en de ander gewoon maandag ipv morgenavond. En nu lig ik in bed *O* slaap lekker allen! Morgenavond ga ik alles teruglezen want ik zag wat meldingen oa van Yinny dus benieuwd :Y
pi_220544552
Opeens flink onweer hier :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_220544746
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Opeens flink onweer hier :o
Hier een klein uurtje geleden, bliksems nog aan toe 8-)
pi_220544879
Harde wind hier maar geen onweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220544883
Oh ja ik had nog een kleurig tafereel voor jullie. })

Afgelopen week viel ik bijna door een gat bij een picknicktafel, door een vreemde draai, move etc :+ knalde ik tegen de poot vd tafel met mijn poot.
Scheenbeen.

Mooi toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220544891
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 00:19 schreef Blues het volgende:
Oh ja ik had nog een kleurig tafereel voor jullie. })

Afgelopen week viel ik bijna door een gat bij een picknicktafel, door een vreemde draai, move etc :+ knalde ik tegen de poot vd tafel met mijn poot.
Scheenbeen.

Mooi toch [ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 10 april 2026 @ 06:00:31 #138
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220545196
Yikes @Blues 🫣
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 april 2026 @ 06:23:15 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220545214
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?
Hamburger was matig. Wel eetbaar, maar een brok kaas erop waarvan je denkt euhhh :?
Bierkaart ook matig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 06:53:06 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220545251
Mogguh. Was gisteren bij m'n ouders blijven slapen.
Poes denkt echt dat ie hier hoort _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220545359
Auwww @Blues!
pi_220545411
Goedemorgen.

Half dagje werken, dan een paar uurtjes voor mezelf, en dan naar weekend met schoonfamilie.

B heeft nu de verkoudheid die ik vorige week had en is heel zielig ;(

We doen rustig aan ^O^

Zijn er op andere uni's ook Living eetcafés?
Ik vind het er wel prima maar die van ons staat ook wel op een mooie (weinig beton, soms uitzicht op schaapjes) plek.

Gisteravond bij sportclub kwam ik erachter dat een van de nieuwe vrienden die ik had gemaakt in juni aan een PhD gaat beginnen met dezelfde copromotor als ik :o !
We worden PhD-zusjes of zo _O-
Ze gaat in mei verhuizen en daar was ik nogal sip over want had ik net een nieuwe vriendin gemaakt, gaat ze weg. Maar ze komt dus op mijn universiteit werken. (Deels - het is vooral veldwerk en werk bij een onderzoeksinstituut elders).
Wat een toeval!!!
pi_220545572
Mogge!

Au @Blues je staat er gekleurd op! Spieren wel ok?

Jammer van de verhuizende vriendin @Tele6 wel fijn dat je makkelijk in contact kunt blijven. Hopelijk is het weekend lekker relaxed

Vannacht eerst lang wakker gelegen van pijn daarna in coma gevallen. Liefst zou ik vandaag ook rustig aandoen maar er ligt nog wat op het lijstje voordat het bezoek komt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220545916
Goedemorgen :O
Mentaal aan het voorbereiden op 3 zware festivaldagen.
pi_220545942
Wat een regenbooggezelschap hier :D

Als het even kan sluit ik me er niet bij aan, het ziet er niet aangenaam uit. Ik vermaak me wel met zeven pups in hoofdzakelijk zwartwit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220546499
Jasses @Blues kusje drop😘
pi_220547050
Ik ga dit overleven! :+
Alleen met afdrogen en sok erover is het AUWwww.

Wat naar van de pijn @Kaatje1 helpen pijnstillers?

Leuk van je nieuwe vriendin @Tele6 en goed van de rust, beterschap voor B.

Succes @Sarabi ^O^

Gaat het goed met de PuPjes @sigme ?

Zelf had ik gisteren een rare lethargische dag :O raar in buik en was niet vooruit te branden. Nou hoeft dat ook niet, ik hoef niet elke dag wat te 'doen' en dat moet ik mezelf nog wel ff heel goed inpeperen, beetje opvoeding ook denk ik, maar sta nog wel vaak in de pro-actieve modus.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen

NEE! Gelukkig voelde ik me gistermiddag na een dut en tóch ff NiB stukken beter en nu is het helemaal weg.
En niet elke dag iets verzinnen om te 'doen'!
Zo. Nu staat het hier.
FOK! wet
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:45:37 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220547063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik ga dit overleven! :+
Alleen met afdrogen en sok erover is het AUWwww.

Wat naar van de pijn @:Kaatje1 helpen pijnstillers?

Leuk van je nieuwe vriendin @:Tele6 en goed van de rust, beterschap voor B.

Succes @:Sarabi ^O^

Gaat het goed met de PuPjes @:sigme ?

Zelf had ik gisteren een rare lethargische dag :O raar in buik en was niet vooruit te branden. Nou hoeft dat ook niet, ik hoef niet elke dag wat te 'doen' en dat moet ik mezelf nog wel ff heel goed inpeperen, beetje opvoeding ook denk ik, maar sta nog wel vaak in de pro-actieve modus.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen

NEE! Gelukkig voelde ik me gistermiddag na een dut en tóch ff NiB stukken beter en nu is het helemaal weg.
En niet elke dag iets verzinnen om te 'doen'!
Zo. Nu staat het hier.
FOK! wet [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
pi_220547094
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:

Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
Ik ken dit gevoel helemaal niet van mezelf, als ik mentaal ff meh zit sleep ik mezelf altijd naar buiten om te lopen of te fietsen, dat werkt idd prima.
  vrijdag 10 april 2026 @ 12:07:47 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220547193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
Absoluut. Heel moeilijk om me er toe aan te zetten maar het helpt wel. Ik was vanochtend boos op de wereld en moe. Dus ik ben maar even yoga gaan doen. Nu is de moe weg en de boos minder en zit ik mezelf in elk geval niet in de weg tijdens mijn werk.
Spoilers!
pi_220547205
Goed zo @Blues je moet niets wanneer je niet wil, go with the flow.

Pijnstillers helpen wel maar niet genoeg, had gisteren teveel gedaan dus ik had het ook verwacht (de comaslaap was een fijn cadeautje). In dat kader bedenk ik me net dat het best dom is om nu het bed te verschonen en vanavond eters entertainen, maar te laat.

En mopper, het is weer geen lekker weer. Het is droog maar fris -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220547878
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:19 schreef sigme het volgende:
Wat een regenbooggezelschap hier :D

Als het even kan sluit ik me er niet bij aan, het ziet er niet aangenaam uit. Ik vermaak me wel met zeven pups in hoofdzakelijk zwartwit.
Hoe gaat het nu met de mooitjes?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220548284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed zo @:blues je moet niets wanneer je niet wil, go with the flow.

Pijnstillers helpen wel maar niet genoeg, had gisteren teveel gedaan dus ik had het ook verwacht (de comaslaap was een fijn cadeautje). In dat kader bedenk ik me net dat het best dom is om nu het bed te verschonen en vanavond eters entertainen, maar te laat.

En mopper, het is weer geen lekker weer. Het is droog maar fris -O-
Ik heb t geprobeerd, buiten lezen. In de zon met trui aan prima, maar als ie weg is, niet lekker. Zit weer lekker binnen dus :P
pi_220548343
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 14:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb t geprobeerd, buiten lezen. In de zon met trui aan prima, maar als ie weg is, niet lekker. Zit weer lekker binnen dus :P
Hier staat een beetje wind net op t balkon, niet fijn. Wel de deur open maar buiten zitten is niet fijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_220548402
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.

Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
Dit dit dit.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:24:07 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220548533
Had ik al verteld van de traplift ? Die na reparatie het nu goed doet ?

Die moet nu terug naar de fabriek "want de monteur was niet bevoegd voor dit type reparatie".
Dus ze gaan hem weghalen, precies opnieuw doen wat al gedaan is, en hem dan weer plaatsen.

Natuurlijk neemt de gemeente geen aktie tegen de leverancier, "ja, bij zo'n complex product hebben we wel vaker wat aanloop problemen".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:29:51 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220548563
[liefdagboek]
Ik maakte weer eens bleekselderijschotel, dit keer met knolraap blokjes ipv aardappel.
[/liefdagboek]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220548566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:24 schreef fietsie het volgende:
Had ik al verteld van de traplift ? Die na reparatie het nu goed doet ?

Die moet nu terug naar de fabriek "want de monteur was niet bevoegd voor dit type reparatie".
Dus ze gaan hem weghalen, precies opnieuw doen wat al gedaan is, en hem dan weer plaatsen.

Natuurlijk neemt de gemeente geen aktie tegen de leverancier, "ja, bij zo'n complex product hebben we wel vaker wat aanloop problemen".
Mijn hemel, en dat duurt natuurlijk weken zodat je schoonmoeder wekenlang zonder zit :(
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 15:32:32 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220548576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mijn hemel, en dat duurt natuurlijk weken zodat je schoonmoeder wekenlang zonder zit :(
De wel behulpzame monteur haalt hem op en brengt hem weer, hij verwacht de dag er na. Hij was nog steeds boos op zijn collega.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220548718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:24 schreef fietsie het volgende:
Had ik al verteld van de traplift ? Die na reparatie het nu goed doet ?

Die moet nu terug naar de fabriek "want de monteur was niet bevoegd voor dit type reparatie".
Dus ze gaan hem weghalen, precies opnieuw doen wat al gedaan is, en hem dan weer plaatsen.

Natuurlijk neemt de gemeente geen aktie tegen de leverancier, "ja, bij zo'n complex product hebben we wel vaker wat aanloop problemen".
😳

Oh wat ben ik jaloers!
Er zit een jongeman heerlijk op de piano te spelen in de foyer. Uit zijn hoofd.
Fantastisch om te kunnen.
pi_220548926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:29 schreef fietsie het volgende:
[liefdagboek]
Ik maakte weer eens bleekselderijschotel, dit keer met knolraap blokjes ipv aardappel.
[/liefdagboek]
Dit is dus waarom de lieve Heer je schoonmoeder zo'n trapliftdrama aandoet

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 10-04-2026 17:26:27 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 april 2026 @ 16:56:18 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220549074
Proest
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 april 2026 @ 17:02:12 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220549106
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220549119
Autsjch @Blues !

Door jullie blauwe plekken bedenk ik me dat ik misschien toch eens een afspraak bij de huisarts moet maken O-) . Ik heb nog steeds een plekje op m’n been dat niet goed geneest. Zolang ik er niet op zit doet het geen zeer, maar zit ik een paar keer op m’n knieën, ontstaat er daarna gelijk weer een ontsteking in (Het is een soort drukplek, thv m’n scheen net onder m’n knie. Ik heb het in iets mindere mate ook bij m’n andere been). En sowieso zit ik altijd onder de blauwe plekken op m’n benen (zelden op m’n armen) en genezen ontstekingkjes slecht (na een half jaar zijn ze nog aanwezig, vaak kleuren ze eerst heel donker om dan heel langzaam weg te trekken. Ondertussen heb ik dan weer drie nieuwe erbij :+ ).


Maar dat terzijde: wij zijn vandaag lekker veel buiten bezig geweest. O+ Eerst +/- 250 plantjes de grond in. De hovenier heeft geholpen met het uitzetten/uitdenken.
Daarna naar een kweker geweest voor een druif en een blauwe regen om daarmee de loofgang te gaan bedekken. En vervolgens door naar de hornbach voor o.a. materiaal voor een houten vlonder.

Zo dus nog even die twee planten, alles nog een keer goed besproeien, boodschappen doen, koken, en daarna lekker met de pootjes omhoog.
pi_220549342
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit is dus waarom de lieve Heer je schoonmoeder zo'n trapliftdrama aandoet
Jij bent ook wel selectief religieus :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220549464
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jij bent ook wel selectief religieus :{w
Selectief?
Ik ben helemaal niet religieus. Zou jij religieus zijn bij een lieve Heer die zo arbitrair zijn voorkeuren laat meespelen in het lijden dat ie de mensch aandoet?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 18:39:24 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220549843
Shit, ik had beter vooraf de situatie moeten bekijken. Stroom in de kelder komt vanaf een punt bij de trap, daar zit het lichtknopje en vanaf daar loopt een kabel naar beneden naar lampen en wcd's. Toen ik meterkast heb laten vervangen is nadien ook hele installatie doorgemeten en bleek in de kelder geen randaarde aangesloten.

Mijn conclusie was "randaarde is vanaf lichtknopje misbruikt als schakeldraad"

Omdat ik gisteren te horen kreeg dat ze morgen zouden komen en ik er gisteren niet was, vandaag uit het werk direct het een en ander meegenomen. Oa een vijf aderige kabel om vanaf het lichtknopje verder te gaan. Begin ik thuisgekomen met het demonteren van de schakelaar, blijkt er naar beneden gewoon een vier aderige kabel te liggen }:| In een kabeldoos boven het wcd was de randaarde gewoon niet aangesloten. Nou ja, scheelt wel weer wat werk maar die kabel had ik niet hoeven kopen. Was wel van plan "binnenkort" eens te kijken hoe het zat, maar omdat het zo snel ging is dat er niet van gekomen.

Iemand 10m NYM-J 5x1,5mm2 kopen? :+

Elektra in de schuur moet ook nog vernieuwd worden dus opzich komt het nog wel eens van pas.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220549956
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Selectief?
Ik ben helemaal niet religieus. Zou jij religieus zijn bij een lieve Heer die zo arbitrair zijn voorkeuren laat meespelen in het lijden dat ie de mensch aandoet?
Maar Sleevenhiër geeft dan ook kracht naar kruis, is dat niet práchtig???
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220550281
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar Sleevenhiër geeft dan ook kracht naar kruis, is dat niet práchtig???
Ja helaas ook kruis naar kracht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:38:36 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220550296
Ik heb nu mental images van zware dingen gedragen aan iemands ehm... 'bits' ...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220550511
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja helaas ook kruis naar kracht.
-O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:11:02 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220550680
We voelen ons jong :D We zitten in het theater voor Drs P, the Party door Erik van Muiswinkel. 95% van de bezoekers is de 70 ruim gepasseerd.

Gisteren waren we bij Plien en Bianca. Leuke week zo.
Spoilers!
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:12:22 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220550693
Plien en Bianca maakten van de Nederlandse versie van Laughing out Loud een klein feestje (Prime)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220550718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nu mental images van zware dingen gedragen aan iemands ehm... 'bits' ...
Beelddenker boks
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:23:04 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220550793
:Y)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220550832
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We voelen ons jong :D We zitten in het theater voor Drs P, the Party door Erik van Muiswinkel. 95% van de bezoekers is de 70 ruim gepasseerd.

Gisteren waren we bij Plien en Bianca. Leuke week zo.
😂
pi_220551054
Leven wij zo met je mee en met je schoonmoeder, gooi je dat in de sc @fietsie Nu alleen nog medelijden met je schoonmoeder.

Jullie zijn ook jong @Lucky_Strike Veel plezier vanavond.

Bezoek is weg, ze hebben gesmuld. Er is over (gelukkig) maar minder als verwacht :D
Hele gezellige middag en avond gehad. Nu verder de keuken opruimen en de finale Slimste Mens kijken.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:56:11 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220551067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Leven wij zo met je mee en met je schoonmoeder, gooi je dat in de sc @:fietsie Nu alleen nog medelijden met je schoonmoeder.
Die heeft gratis Efteling attractie in huis, die moet niet piepen ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220551100
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Selectief?
Ik ben helemaal niet religieus. Zou jij religieus zijn bij een lieve Heer die zo arbitrair zijn voorkeuren laat meespelen in het lijden dat ie de mensch aandoet?
Ik wilde er eigenlijk niet zo veel diepgravends van maken maar wel gniffelen dat God opeens om de hoek komt kijken als je bleekselderij wil bashen :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220551233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Leven wij zo met je mee en met je schoonmoeder, gooi je dat in de sc @:fietsie Nu alleen nog medelijden met je schoonmoeder.

Jullie zijn ook jong @:lucky_strike Veel plezier vanavond.

Bezoek is weg, ze hebben gesmuld. Er is over (gelukkig) maar minder als verwacht :D
Hele gezellige middag en avond gehad. Nu verder de keuken opruimen en de finale Slimste Mens kijken.
Wij kijken later terug.

Er is een belangrijk golftoernooi bezig, dat kijkt g afwissele d op tv en tablet. Dus we kijken alles uitgesteld :D
pi_220551259
Ik zal m’n mond houden :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 21:46:03 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220551406
Zo, klaar voor morgen denk ik, stofzuiger nog even door de kelder getrokken, nu Feierabend.

Ben benieuwd of het Duitsers zijn morgen die glasvezel komen aanleggen. Het hard maken is lastig maar toen er rondom m'n geboortedorp glasvezel werd aangelegd was er een zekere samenhang tussen waar overdag glasvezel werd aangelegd en waar 's nachts (tuin) gereedschap verdween. M'n tante heeft een keer iemand herkend van iemand die z'n camera beelden deelde en van iemand die in de straat aan het werk bezig was.

Dat is natuurlijk weer heel erg gegeneraliseerd maar toch, ik ben dan morgen toch wel beetje voorzichtig om met gereedschap bezig te gaan mochten het Roemenen zijn :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220551453
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We voelen ons jong :D We zitten in het theater voor Drs P, the Party door Erik van Muiswinkel. 95% van de bezoekers is de 70 ruim gepasseerd.

Gisteren waren we bij Plien en Bianca. Leuke week zo.
Leuk! Wij hebben ook kaartjes voor Erik van M binnenkort.
pi_220551737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zal m’n mond houden :D
:D
Niet onze favoriet :{
pi_220551854
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Niet onze favoriet :{
Toch al gezien dus!
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:02:59 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220551896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:52 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Leuk! Wij hebben ook kaartjes voor Erik van M binnenkort.
Ik hoop dat je net zo gaat genieten als wij _O_

Wij moeten er wel morgen de Slimste finale door kijken maar dat was het meer dan waard.
Spoilers!
pi_220551945
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop dat je net zo gaat genieten als wij _O_

Wij moeten er wel morgen de Slimste finale door kijken maar dat was het meer dan waard.
Zoiets dacht ik al, dus ik sprak in raadselen :)
pi_220551987
Ik hou ook m’n mond
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:38:13 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220552070
Nou, ik ben gespoilerd. Ach ja.
Spoilers!
pi_220552106
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik ben gespoilerd. Ach ja.
Ach da’s jammer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220552117
Niet door ons *O* -O-
pi_220552939
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wilde er eigenlijk niet zo veel diepgravends van maken maar wel gniffelen dat God opeens om de hoek komt kijken als je bleekselderij wil bashen :@
Ik was nog steeds aan het gniffelen hoor :+

Er komen bij mij wel vaker opportunistisch tongue in cheek dingen voorbij waar ik eigenlijk geen groot fan van ben. Draagt imo immer mooi bij aan de boodschap :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 07:46:40 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553075
Mogguh, tocht naar de bakker er al weer opzitten. Nu tijd voor ontbijt.

Slimste mens vind ik niet veel meer aan, vind Paulien niet leuk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220553227
Vandaag is weer nieuwe planten dag O+. We hebben nog een stukje onaangeplantte border dus dat mag gevuld worden O+.

Leuk @LS dat het leuk was! Ik ben ook heel benieuwd wat wij er van vinden.
pi_220553265
Mogge!

Fijn hoor, dat zonnetje afgelopen dagen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik vind het maar weer eens een onaardige formulering. Maar soit. Ik heb er op geantwoord dat ik dan kom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:17:35 #196
268312 Sarabi
pi_220553401
Wat lastig @sigme -O-
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:30:30 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220553452
Mogge!

Wat moeilijk @sigme Hoop zo dat het bezoek soepel verloopt maar het is ook niet echt uitnodigend. Wanneer ik zoiets van een kennis zou krijgen was het “laat maar”. Maar het is je moeder dus natuurlijk toch maar doen.

Zo hier maar eens opruimen en de twee fruitboompjes in een pot zetten. En een zonnescherm bestellen, de vriend die er gisteren was zal m vastzetten en dan kan ik hopelijk ook wanneer het warmer is buiten zitten.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 09:49:06 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553600
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:00:38 #199
43653 sigme
Veraan
pi_220553658
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Zo'n soort restaurant hadden we hier vroeger ook in de buurt, maar dat sloot twintig jaar geleden. Koester wat er nog is!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:02:30 #200
43653 sigme
Veraan
pi_220553671
Meer CUL-onderwerp dan puppies & moeders: ik tikte mij een pan op de kop:

7 liter :D


Van het merk Copco, uit het thuisland van @Barreltje

En hij past zowaar nét in de houtoven *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:04:20 #201
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220553677
Die past precies
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:19:36 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220553759
gheheh als jullie hier zijn om PuP af te leveren , stuur ik je wel even door naar de loppemarket :P kijken of er meer pannen op de kop te tikken zijn
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:28:57 #203
147666 AnneX
pi_220553808
Copco O+
Jarenlang gebruikt. Alleen de braadpan zonder glazuur nog in de kast. Voor stoofvlees. Ooit.
Ook wel eens brood in gebakken.

MnX vertrok mopperend, want die heeft een overvolle dag gepland hier en daar.
Nu rustig ontbijten in outfit - witte broek past nog ondanks Paaskilo’s - en dan op naar de muziek.
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:40:42 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220553902
Chique pan @sigme

Ik kocht eerder deze week een heel mooie rvs pan bij de Aldi voor 20 euro. Nog zwaarder dan de Fissler. Even testen of hij fijn in gebruik is, dan koop ik ook een maat groter.

Hier gaan we voortvarend van start. Samen de aanhanger voor de stort ingeladen en daarna heb ik een overzicht gemaakt van de 11 vriezerladen en gesorteerd. Nu wassen, vaatwasser, frituurpan verschonen, kleine tuinklusjes tot J terug is van stort en klaar is met gras maaien. Daarna grotere tuinklussen samen en met groenafval naar de stort.
Spoilers!
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:15 #205
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553954
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:27 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553956
Tevens goedenoggel allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:49 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553959
Er wordt hier ook druk getuinierd.


Ze konden de hoofdkabel niet vinden. Ze kwamen er achter dat ze ongeveer 7m de verkeerde kant op hadden gegraven. Kraantje staat nu net aan het begin van de greppel om ongeveer 1 meter de juiste kant op te graven _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:54:31 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553970
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Is dat het WKE museum?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:14 #209
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554022
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat het WKE museum?
[ afbeelding ]
Nee :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:57 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554029
https://www.geertgrootehuis.nl/

oh Groote heetie. Auch proficiat :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:06:59 #211
147666 AnneX
pi_220554065
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:13:41 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554117
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Hij is eind mei jarig ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:19:48 #213
147666 AnneX
pi_220554150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij is eind mei jarig ;)
Dat weet jij. Blijkbaar 😇

Fles post: “vandaag officieel..” óf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:24:29 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554183
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:27:26 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554205
Oh wacht, het is veel erger.

quote:
Baby boomers, often shortened to boomers, are the demographic cohort preceded by the Silent Generation and followed by Generation X. The generation is often defined as people born from 1946 to 1964.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:28:01 #216
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220554212
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Hoi mede boomer _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:32:30 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554257
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoi mede boomer _O-
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
:{w math isn't mathing :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:37:47 #218
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220554288
:@
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
:{w math isn't mathing :N
Ach tja :@ (cijfers en ik, da’s geen beste combinatie)

Maar eh hoi jonkie :W
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:38:24 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554293
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat weet jij. Blijkbaar 😇


Fles post: “vandaag officieel..” óf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:40:28 #220
43653 sigme
Veraan
pi_220554302
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:07 #221
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554313
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
Ja dat dacht ik ook :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:29 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
Jij eerst nog he :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:43:00 #223
8136 Blues
pi_220554322
Mooie pan! @sigme
7 liter soep! Daar kunnen we wel een meet op baseren :9

En je spoiler met een manipulamama er in is meh.

Ik vannacht opgebleven voor de Maanlanding terugkeer van de Artemis2 *G* Was zo spannend en KNAP!
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:45:33 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij eerst nog he :Y
Klopt :Y
Op die dag hoop ik naar Rome te vliegen 🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:45:36 #225
8136 Blues
pi_220554332
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:49:37 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:51:26 #227
8136 Blues
pi_220554367
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
Oh nou ook prima :D

Sowieso werd ik niet meer verwacht. Mijn moeder (al bijna 40) dacht dat ze in een vroege overgang zat.
}) }) })
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:36:04 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220554692
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Ik ben 41 en heb ook een museumkaart :o.
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:40:20 #229
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220554726
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.

Verder hebben ik fus een Spannse puber is huis. Ik ben eigenlijk niet zo goed met mensen in mn aura dus het kost me bakken energie. Niks ten nadele van het jongmens zelf hoor, want het is een dotje eerste klas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 12:55:13 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220554845
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg. Het is pas eind juni.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 11-04-2026 13:13:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:07:49 #231
8136 Blues
pi_220554927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Oe er is hier iemand jaloersch bij het oplezen dat je naar Hokkai gaat :D
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:09:56 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220554943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:13:12 #233
8136 Blues
pi_220554968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
:o
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:16:36 #234
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220554976
*O* 52 en geen museumjaarkaart en ook nog nooit een rivercruise geboekt *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:17:39 #235
8136 Blues
pi_220554977
Geen cruise hier idd, wel een vriendenloterij VIP kaart *G*
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:17:59 #236
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220554980
Oud en geen museumjaarkaart (wel ooit gehad) en wekelijks op een riviercruiseboot te vinden
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:23:41 #237
111414 Vanyel
pi_220555011
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.


Ik zou een jonge Xer zijn maar voel me ook wel verbonden met de millennial.
Ik identificeer me dus gewoon als patatgeneratie (Nederlands fenomeen afaik). Die naam spreekt me ook meer aan *)
Jij misschien ook wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:24:52 #238
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220555018
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:46:28 #239
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220555133
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Oh ja, dat heb ik ook gedaan. Was maar een nacht, maar soit. Wel heel mooi.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:01:42 #240
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220555242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:21:45 #241
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220555382
Net het moerbei plantje en de tayberry in potten gezet, nu een leuke plek op het balkon en duimen dat ze aanslaan. Heb ook al bericht gekregen dat de vervanging onderweg is. Wanneer ik heel goed kijk lijkt de moerbei het nog wel wat te doen maar de overgebleven tayberry blaadjes krijgen allemaal zwarte randjes
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:39:55 #242
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220555481
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
Geen idee, ik ben niet de expert qua bejaard-zijn :P

Gisteren volle dag met werken, bandenwissel, aspergeboer, apotheek en ik bedacht dat ik een tussenjas 'moest' voor ik naar Londen ga. Dus ook de stad in. Meteen viswinkel bezocht :9
Zodat ik vandaag niet de deur uithoefde *O*

Maar toen bleek ik vandaag meer verkouden dan de afgelopen dagen en nieuwe tussenjas is niet waterdicht.
Dus vanmorgen maar even citrosan (voor de zekerheid) en neusspray (voor het vliegen) gekocht. En impregneerspul (voor de jas). Nu écht thuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 14:51:18 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220555558
Glasvezelaansluiting is klaar. Kost veel, maar ze hebben zelfs m'n stoep opnieuw bestraat (lag er nog uit vanwege nieuwe stroomkabel) en ook het gazon opnieuw ingezaaid _O_ Dat deden de lui van stroom niet. Maar goed, daar moest ik een vrije dag voor nemen en kostte ¤499. Dit ruim ¤1300 :7

Zelf bezig geweest met een voorzetwand in de wc. Maak ik van pir platen die ik op ventielatielatten schroef. Laten zijn ongeveer 25mm dik en de pir platen 100mm. Ik heb alleen maar schroeven van 130mm dus kan niet verder.

Nou ja, ik kan de gang stofzuigen en dweilen. Er zijn mensen met zand aan de schoenen in en uit gelopen. Maar zo eerst even naar de Expert voor router :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:55:02 #244
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220555579
Ik las griezelaansluiting :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:03:16 #245
327387 vlindertje89
pi_220555622
Eindelijk bijgelezen.

@Yinny je hebt al veel wijze woorden gehad van de anderen, maar wat een shit situatie :* en ik vind dat je objectief gezien ook gewoon reden om te klagen hebt. Dus het lijkt me helemaal niet gek dat je je zo voelt, en ook best passend bij de situatie. Kan me wél voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt :* . Wat vervelend van je arm ook, dat het nog pijn doet en je misschien niet je eigen taken pijnvrij weer kan oppakken..

@Blues
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 hoe is het weekendje weg?

Ik was gister 7.30 weer de deur uit, 9-10.30 een scriptie feedback gegeven en daarna 6 meetings en een intervisiebijeenkomst. De buurvrouw had gevraagd of ik thuis was in de avond en of ik misschien wilde helpen met in bed leggen v een vd kinderen zodat andere buurvrouw even weg kon want zij was zelf heel moe en andere buurvrouw zat er ook doorheen, dus toen ik thuis kwam gekookt (!), gegeten en daarna daarheen.

Daar bleek dat buurvrouw niet alleen moe was, maar ziek 'dus ik blijf bij je uit de buurt', dus dat vond ik niet zo fijn, want ehm je kan wel uit mn buurt blijven maar ik ben minstens een uur in je huis en breng je baby naar bed enz dus die heb ik dan vast enzo. Na beetje doorvragen bleek het rommelende buik enzo te zijn, mss een buikgriep 'want baby had het natuurlijk ook'. Dat wist ik ook niet, al had ie het geloof ik nu niet meer (en ik heb iig geen luier hoeven verschonen). Maar dat is iig niet iets wat 'in de lucht' zit. Dus ik heb wat vaker mn handen gewassen daar en nog keer toen ik thuis kwam. Buurvrouw zei ook wel dat het inmiddels al een paar uur wel beter ging met buik en ook wel wat gegeten had in avond maar vooral nog moe.

En nu hoor ik net dat ze nu allebei ziek in bed liggen, die ene buik nog wel oke maar wel heel slap en de ander sinds gisteravond laat misselijk en koorts.

En nou baal ik toch wel en hoop ik vooral erg dat ik de dans ontspring. Want ik heb het vrij druk op werk volgende week, dinsdag fysio, woensdag tm vrijdag naar uni's, wil woensdag eigenlijk ook bij ouders langs..

Ligt dit nou aan mij, of zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts? Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik denk ik nee gezegd, want het was geen spoed/noodsituatie oid en ik kan heus niet alle virussen enzo ontwijken en dat hoeft ook niet, maar om er nou actief in te gaan zitten (zonder dat ik zelf daar een keuze over kan maken) vind ik wel weer wat anders. Toen ik er achter kwam was het al te laat om nog terug te krabbelen, want andere buurvrouw al weg. En ik weet ook dat zij met andere buren met kleine kinderen hebben afgesproken dat ze elkaar ook uit de brand helpen als ze ziek zijn (verkoudheid oid), behalve bij buikgriep, dus daardoor voelt het dan extra vervelend ofzo dat ze dan dit niet even benoemen oid vooraf, omdat ze daar blijkbaar zelf wel ook anders naar kijken dan gewoon verkoudheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 15:14:08 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:07:22 #246
43653 sigme
Veraan
pi_220555658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts?
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.

Maar ik heb ook heel makkelijk praten omdat ik zelf heel eenvoudig kan schuiven met werk, danwel een dagje overslaan, en er thuis ook niet alleen voor sta. Dus ik snap zeker wel dat het voor jou allemaal zwaarder telt (helemaal los van je geschiedenis).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:20:25 #247
111414 Vanyel
pi_220555738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:22:31 #248
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220555751
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
De Nijl ;)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:23:55 #249
111414 Vanyel
pi_220555756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De Nijl ;)
Jij.
Ik niet.
Maar het ging toch om rivieren? Dat zijn de Maas en de Mekong niet minder dan de Nijl. Toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:27:34 #250
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220555789
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:32:23 #251
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220555837
@vlindertje89 ik denk dat ik er zelf niet zo zwaar aan zou tillen.

Wel extra handen wassen en zo dus ik zou het wrl prettigvvinden als iemand het ne zegt dat het wat besmettelijks kan zijn.
Maar wegblijven zou ik niet. Nu ben ik wel gezegend met een effectief immuunsysteem (nu hatsjoe :') ) en heb het eea aan ervaring in kennis en fysiek contact met zieken waarbij dat systeem meestal prima zijn werk doet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:32:58 #252
111414 Vanyel
pi_220555844
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
:'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:35:15 #253
327387 vlindertje89
pi_220555879
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.

Maar ik heb ook heel makkelijk praten omdat ik zelf heel eenvoudig kan schuiven met werk, danwel een dagje overslaan, en er thuis ook niet alleen voor sta. Dus ik snap zeker wel dat het voor jou allemaal zwaarder telt (helemaal los van je geschiedenis).
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 ik denk dat ik er zelf niet zo zwaar aan zou tillen.

Wel extra handen wassen en zo dus ik zou het wrl prettigvvinden als iemand het ne zegt dat het wat besmettelijks kan zijn.
Maar wegblijven zou ik niet. Nu ben ik wel gezegend met een effectief immuunsysteem (nu hatsjoe :') ) en heb het eea aan ervaring in kennis en fysiek contact met zieken waarbij dat systeem meestal prima zijn werk doet.
Thanks beide voor jullie reacties.
Ik heb eerder ook wel gehad dat ik wist dat ze ziek waren met verkoudheid maar dat ik er wel geholpen heb, omdat ik liever niet ziek word maar wel ook behoefte had aan het sociale contact en het rustig was op werk, en die laatste twee dus opwogen tegen het risico voor mij. Dus het is ook niet zo dat ik altijd dan zou wegblijven.

Het zit hem voor mij juist in dat het me dus niet vooraf verteld is, vóórdat ik een keuze maakte over wel of niet helpen. Zelfs pas toen ik er was en zelf vroeg van goh vervelend zo moe, van het slechte slapen? En toen eerst ook alleen ja nee ook wel echt ziek dus ik blijf uit je buurt, en toen pas na daar weer op doorvragen dat het dus mss buikgriepje was. Ik denk niet dat ze het bewust achtergehouden heeft, maar ik snap tegelijkertijd niet zo goed waarom je wel zegt dat je gesloopt bent deze week maar niks over dat je ziek bent. Al helemaal als je me zo goed kent, weet dat werk druk is, en je zelf met andere buren afspreekt dat je elkaar helpt bij ziekte tenzij buikgriep.

En ik baal dus vooral dat ik nu niet zelf een keuze heb kunnen maken of ik mezelf in die situatie wilde plaatsen, en dus niet zelf heb kunnen afwegen wat voor mij zwaarder woog (het hun kunnen helpen vs het risico op ziek worden en waar dat dan mee interfereert de komende dagen enzo). Want nu heb ik komende week op werk meerdere dingen die ik niet makkelijk toch vanuit huis kan doen of een paar dagen kan doorschuiven ofzo, en wat ook collega's extra zou belasten als ik dat niet kan doen omdat zij dat dan moeten opvangen en studenten zou benadelen (ik moet oa werkgroep geven aan 30+ studenten die dan elders zouden moeten aanschuiven oid).

[ Bericht 16% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 15:49:50 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:45:52 #254
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220555973
De uni (en de wereld) vergaat niet als jij een paar dagen uitgeschakeld zou zijn.

Weten we allemaal, vergeten we soms en dit roepen naar een ander wil niet zeggen dat ik dat ook zo simpel vind.
Maar ik roep het toch maar even. Als daar je grootste bezwaar tegen ziek-zijn in zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:51:41 #255
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220556037
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:55:49 #256
327387 vlindertje89
pi_220556071
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
De uni (en de wereld) vergaat niet als jij een paar dagen uitgeschakeld zou zijn.

Weten we allemaal, vergeten we soms en dit roepen naar een ander wil niet zeggen dat ik dat ook zo simpel vind.
Maar ik roep het toch maar even. Als daar je grootste bezwaar tegen ziek-zijn in zit.
Ik snap wat je zegt en waarom en dat waardeer ik ^O^ . Maar het gaat me er niet om dat de wereld vergaat als ik niet kan werken. Natuurlijk wordt het allemaal wel opgelost als ik toch ziek word en ik de werkgroep oa toch niet kan geven, dat weet ik ook wel.

Maar ik wíl die werkgroep ook graag geven. Ik ben net twee weken geleden gestart bij nieuwe baan en moest de eerste week al toch thuis werken ivm enkel, en ben deze week dan daar geweest en dat was heel leuk. Volgende week is het eerste onderwijs dat ik er ga geven, dat wil ik dus juist graag doen.

Ik vind het dus vooral heel vervelend dat ik nu niet zelf heb kunnen kiezen of ik in dit specifieke geval het risico op aangestoken worden, vond opwegen tegen het fijne van hen kunnen helpen. Want vanwege bovenstaande zou ik deze keer als het vooraf gezegd was, dus niét zijn komen helpen. Maar die keuze heb ik nu dus niet kunnen maken, omdat het me niet verteld is. En dát vind ik dus best heel vervelend. Zeker omdat het dus echt geen noodgeval oid was, maar gewoon fijn als het kon zodat andere buurvrouw even bij vriendinnen langs kon. Buurvrouw zei zelfs nog, ik dacht ik vraag het gewoon want ik weet dat je nee zegt als je geen zin hebt. En dan was andere buurvrouw dus gewoon thuis gebleven.

Naast dat ik natuurlijk sowieso niet echt zit te wachten op buikgriep, niemand denk ik, maar het is niet dat ik voor het evt ziek zijn zelf nou echt bang ben ofzo. Als zij gisteren alleen moe geweest was, en nog niet ziek, en ze vandaag allebei ziek waren geworden, dan had ik wel gedacht 'oh shit, hopelijk heb ik gister niks opgepikt want dat zou nogal kut zijn', maar had ik het verder niet vervelend gevonden.

[ Bericht 12% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 16:08:53 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:05:15 #257
111414 Vanyel
pi_220556132
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het dus vooral heel vervelend dat ik nu niet zelf heb kunnen kiezen of ik in dit specifieke geval het risico op aangestoken worden, vond opwegen tegen het fijne van hen kunnen helpen. Want vanwege bovenstaande zou ik deze keer als het vooraf gezegd was, dus niét zijn komen helpen. Maar die keuze heb ik nu dus niet kunnen maken omdat het me niet verteld is. En dat vind ik dus best heel vervelend.
In dat geval denk ik dat je vooral niet moet blijven vragen of anderen het ook vervelend vinden, maar gewoon aan de buuvs vertellen hoe vervelend jij het vond.
Enige effectieve actie in dit geval.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:10:10 #258
327387 vlindertje89
pi_220556158
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In dat geval denk ik dat je vooral niet moet blijven vragen of anderen het ook vervelend vinden, maar gewoon aan de buuvs vertellen hoe vervelend jij het vond.
Enige effectieve actie in dit geval.
Ja, fair. Dat ga ik inderdaad ook nog wel even doen als ze weer beter zijn.

Maar vroeg me wel ook oprecht af hoe anderen dit zouden ervaren, en of ik nou wat overdreven reageer op dat niet vertellen, maar pas als ik er als ik er al ben en actief naar vraag, reageer of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 16:30:43 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:11:09 #259
162107 mjan
pi_220556161
Het zou mij echt totaal niet interesseren of iemand het al dan niet van tevoren had gezegd. Ik zit zo vaak in de trein, wandel zo vaak in het ziekenhuis rond, zie zoveel studenten - ik denk dat ik daar allemaal veel meer risico loop om ziek te worden dan bij iemand waarvan ik weet dat die persoon zich niet goed voelt en waarbij ik een keer extra m'n handen kan wassen.

Maar als ik het wél erg zou vinden, dan zou ik dat vooral even laten weten aan de personen in kwestie zodat het in het vervolg hopelijk anders gaat.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:30:28 #260
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220556238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
24 uur B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:33:57 #261
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220556257
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
24 uur B-)
Dan doe ik niet meer mee :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:38:56 #262
327387 vlindertje89
pi_220556285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:11 schreef mjan het volgende:
Het zou mij echt totaal niet interesseren of iemand het al dan niet van tevoren had gezegd. Ik zit zo vaak in de trein, wandel zo vaak in het ziekenhuis rond, zie zoveel studenten - ik denk dat ik daar allemaal veel meer risico loop om ziek te worden dan bij iemand waarvan ik weet dat die persoon zich niet goed voelt en waarbij ik een keer extra m'n handen kan wassen.

Maar als ik het wél erg zou vinden, dan zou ik dat vooral even laten weten aan de personen in kwestie zodat het in het vervolg hopelijk anders gaat.
Thanks voor jouw perspectief, grappig en interessant om te lezen hoe jij er naar kijkt, omdat het heel anders is dan hoe ik het zie. Voor mij zit namelijk wel een duidelijk verschil tussen die situaties en deze, namelijk dat ik in die andere situaties moet zijn (trein naar werk, onderwijs geven etc), en dit een situatie was waarin ik helemaal niet had hoeven zijn, maar een keuze had. Ik help ze echt wekelijks tot meerdere keren per week, dus ik had prima nee kunnen zeggen. En omdat ik dus ook niét wist dat ze zich niet goed voelde op gewoon moe na, totdat ik daar zelf actief naar vroeg. Maar bedankt voor je inzicht in hoe jij deze situatie zou zien, want dat helpt ook in een beetje relativeren/kader krijgen van hoe anderen hierover denken. Want ik weet ook dat ik meestal in dit soort dingen niet per se rond het gemiddelde zit ;) .

En eens dus met je tweede deel. Valt me denk ik ook tegen dat ze me zó goed kennen, maar niet zelf even bedacht hebben dat ik dit misschien wel zou willen weten. Zeker gezien ze zelf bij een buikgriep bij andere buren dus ook actief vermijden om daar te helpen omdat ze dat niet willen krijgen. Maar als ik daar realistisch over nadenk, denk ik dat ze echt té moe waren om daar over nagedacht te hebben (wat ik snap gezien hun nachten etc). Dus nouja.

Maar ik ga het idd zeker even met ze bespreken als ze weer opgeknapt zijn. Gewoon voor volgende keren inderdaad, niet om nou met een wijzend vingertje te gaan zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 16:49:56 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:15:34 #263
147666 AnneX
pi_220556499
@fietsie de lift is stuk😳
Een bezoeker bleef steken met zijn té brede rolstoel. Nu sluit de liftdeur niet meer.
# VIER hoge trappen op om te verzamelen en in te zingen.

Verder leuke reacties op het eerste concert 🎶
N.B. Er zijn dus meerdere rolstoelende bezoekers! Vanavond ook.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:16:54 #264
8136 Blues
pi_220556507
@vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 17:27:17 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:20:57 #265
8136 Blues
pi_220556548
Verder kom ik net thuis van het inloopkoor in Hlem. Was heerlijk, leuke mensen, humor en goed klinkend 4 stemmig zingen van deze 6 liedjes:

Voor haar van Frans Halsema
El Vito, leuk Spaans lied
Dust in the wind van Kansas
La tendresse Frans lied van Bourvil
Oy khodyt son, kolo vikon, werkelijk prachtig Oekraïns lied
Perfect day van Lou Reed.
De laatste unisono want geen tijd genoeg om het 4 stemmig in te studeren.

Zo fijn, kom helemaal blij vol energie thuis O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 17:30:57 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:25:24 #266
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220556587
Ik ben helemaal vergeten wat voor operatie G moet ondergaan @Blues (mag in dm)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:29:33 #267
8136 Blues
pi_220556623
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben helemaal vergeten wat voor operatie G moet ondergaan @:blues (mag in dm)
Rechter dij-bovenbeenvat (ik weet niet hoe je die noemt) is in 2022 gedotterd en een stent erin gezet.
Nu is links aan de beurt.
Hij is bij 2 specialisten in mijn zkh geweest vorig jaar, maar die spreken elkaar tegen... en in 22 heeft ie het in ander zkh in Hlem laten doen.
Dus nu ook weer in Hlem.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:32:56 #268
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220556650
Ah, die van toen wist ik nog maar had het idee dat het toen in beide benen was gedaan. Ik was bang dat het niet goed gegaan was
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:35:53 #269
8136 Blues
pi_220556678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Thanks voor jouw perspectief, grappig en interessant om te lezen hoe jij er naar kijkt, omdat het heel anders is dan hoe ik het zie. Voor mij zit namelijk wel een duidelijk verschil tussen die situaties en deze, namelijk dat ik in die andere situaties moet zijn (trein naar werk, onderwijs geven etc), en dit een situatie was waarin ik helemaal niet had hoeven zijn, maar een keuze had. Ik help ze echt wekelijks tot meerdere keren per week, dus ik had prima nee kunnen zeggen. En omdat ik dus ook niét wist dat ze zich niet goed voelde op gewoon moe na, totdat ik daar zelf actief naar vroeg. Maar bedankt voor je inzicht in hoe jij deze situatie zou zien, want dat helpt ook in een beetje relativeren/kader krijgen van hoe anderen hierover denken. Want ik weet ook dat ik meestal in dit soort dingen niet per se rond het gemiddelde zit ;) .

En eens dus met je tweede deel. Valt me denk ik ook tegen dat ze me zó goed kennen, maar niet zelf even bedacht hebben dat ik dit misschien wel zou willen weten. Zeker gezien ze zelf bij een buikgriep bij andere buren dus ook actief vermijden om daar te helpen omdat ze dat niet willen krijgen. Maar als ik daar realistisch over nadenk, denk ik dat ze echt té moe waren om daar over nagedacht te hebben (wat ik snap gezien hun nachten etc). Dus nouja.

Maar ik ga het idd zeker even met ze bespreken als ze weer opgeknapt zijn. Gewoon voor volgende keren inderdaad, niet om nou met een wijzend vingertje te gaan zitten.
Ik heb maanden geleden voor we naar oude vriend gingen gemeld dat ik nogal verkouden was en dat ik afstand ging houden en droeg een mondkap.

Dat was prima voor hen.

Week of 2 later waren ze allebei verkouden + longontsteking.
Nou was vriend al min of meer terminaal maar vriendin is goed ziek geweest.
Voelde me ondanks goedkeuring toch wat schuldig, maar aan de andere kant mocht ik binnenkomen en heb ik me gehouden aan afstand en mondkap.

Zij zei dat er allerlei mensen die bij hun binnen geweest zijn om op bezoek te komen bij oude vriend, ook verkouden waren...

Dus vind zoiets wel lastig.
Ik had het wel tegen je gezegd, en ik zou het nu wel melden voor de volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 17:42:10 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:38:56 #270
8136 Blues
pi_220556700
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, die van toen wist ik nog maar had het idee dat het toen in beide benen was gedaan. Ik was bang dat het niet goed gegaan was
Ja juist wel gelukkig, een wereld van verschil. Maar al gauw voelde hij ook de andere kant.
Maar toen kwam de prostaat & longkanker & blaasdarmprobs met de stoma erachteraan + alle bestralingen.
Hij had zogezegd wel ff wat anders aan zijn hoofd en liep toch haast niet ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 18:17:30 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:52:28 #271
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220556826
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja juist wel gelukkig, een wereld van verschil. Maar als gauw voelde hij ook de andere kant.
Maar toen kwam de prostaat & longkanker & blaasdarmprobs met de stoma erachteraan + alle bestralingen.
Hij had zogezegd wel ff wat anders aan zijn hoofd en liep toch haast niet ;)
Ja, dat het zo’n geweldig resultaat was weet ik nog.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:59:08 #272
111414 Vanyel
pi_220556862
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:16 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @Clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:59:52 #273
327387 vlindertje89
pi_220556868
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:16 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.
Ah, jammer dat het nu nog zo'n tijd wachten is en waarschijnlijk na de vakantie wordt. Maar snap inderdaad wel dat hij even rust wilde van medisch gedoe!

En wat fijn dat je koor-middag zo leuk was!
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:17:06 #274
8136 Blues
pi_220556999
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
:D
We komen hopelijk nooit meer in het AVL :*
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:18:45 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_220557012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.

edit
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
24 uur B-)
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 18:43:15 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220557173
Net Regiovergadering gehad op het Provinciehuis. Thuiswedstrijd dus wel even wezen buurten. Bij de Borrel hadden we gehaktballen van Schipholgans!
Wel een aparte smaak, maar wel lekker :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 18:49:05 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220557212
Met aroma van kerosine? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:57:01 #278
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220557266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef z80 het volgende:

[..]
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.

edit
[..]
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Twee uur vastzitten met een kano in en rieteiland in de Oranjerivier in Zuid Afrika en godzijdank gered worden was ook 2 uur te lang
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 19:19:32 #279
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220557403
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
Ja, zegt een boel :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 11 april 2026 @ 19:20:09 #280
111414 Vanyel
pi_220557405
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:17 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
We komen hopelijk nooit meer in het AVL :*
Oh das misschien nog wel leuker ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 20:20:17 #281
43653 sigme
Veraan
pi_220557929
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 20:50:40 #282
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220558206
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Lengte van de rivier CHECK
24 uur CHECK

Je bent erbij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:09:04 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220558411
8 Dagen Donaucruise op mijn 32e. En ik mis mijn Museumkaart.

Boomer is a way of life :Y
Spoilers!
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:14:31 #284
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220558461
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 21:17:39 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220558481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Dat is nog eerder dan een boomer
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:23:00 #286
43653 sigme
Veraan
pi_220558546
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Ha! Ik ga wel een heel half uur later 8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:27:11 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558605
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Wacht, dat was op een containerboot zeker :o

Nee tuurlijk telt dat niet }:|

Dat is AVONTUUR :o Dat is voor jongelingen :P

Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zag :X TRV / Naar 'Murica op een containerboot
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:27:49 #288
111414 Vanyel
pi_220558610
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Ook bijna erin.
Voor mij is dit ook nog laat these days,vroegst deze week was kwart over acht *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:28:03 #289
8136 Blues
pi_220558612
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:17 schreef derLudolf het volgende:


Dat is nog eerder dan een boomer
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:28:44 #290
111414 Vanyel
pi_220558621
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Niks te doen zeker :{w
Halve dagen in bed :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:29:05 #291
327387 vlindertje89
pi_220558624
Ik ben zin aan het verzamelen om van de bank te verhuizen naar bed :O
Met name omdat ik weer eens vergat om vanmiddag al mn bed op te maken. Dus dat moet ik nu nog doen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:29:31 #292
8136 Blues
pi_220558632
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niks te doen zeker :{w
Halve dagen in bed :{w
O+ *O*
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:30:54 #293
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220558646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Enkele boomer net zo :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:33:52 #294
43653 sigme
Veraan
pi_220558683
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht, dat was op een containerboot zeker :o

Nee tuurlijk telt dat niet }:|

Dat is AVONTUUR :o Dat is voor jongelingen :P

Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zag :X TRV / Naar 'Murica op een containerboot
:Y TRV / Vrachtbootreis België -> Spanje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:36:45 #295
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558710
quote:
_O_ Wil ik ook nog steeds eens proberen :P

Maar daar word je geen boomer van in ieder geval *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:39:53 #296
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558737
Maar nu ga ik ook naar bed (daar word je wèl een boomer van of zo :+ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 22:17:29 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220559111
Ik heb een aantal malen hardop moeten lachen om dit
Bekijk deze YouTube-video
Gast het Liam Carpenter, ooit als matige basketballer vanuit het VK in Duitsland belandt. Na het basketballen blijven hangen, ooit een filmpje gemaakt over stereotypen in Duitsland en dat sloeg aan.

Voorheen waren het altijd korte filmpjes met maar nu heeft ie dus een reis gemaakt naar London, als de Duitser in z'n filmpjes en gewoon de Duitser uitgehangen en dit met verborgen camera opgenomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 22:25:54 #298
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220559181
Ja jongens, ik wil ook naar bed maar er moet nog gespuis thuiskomen }:| nog drie dagen Spaans ritme ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 12 april 2026 @ 05:06:38 #299
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_220560073
Ik was in bed, maar de poes moet een kap om wegens hechtingen. Ze kan dan alleen niks en heeft weke poezenouders die dit heel zielig vinden. Dus alleen 's nachts de kap. Om 4 uur is ze wakker en moet plassen. Dus ik zit beneden de kaploze poes te bewaken, want na een week jeukt de boel uiteraard enorm.

Donderdag heeft ze er al een hechting uit gekrabt toen ik even op de wc zat :(

En vrijdag ontdekte F. dat we haar al een week een dubbele dosis novacam aan het geven waren 8)7 2x per dag i.p.v. 1x.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2026 @ 07:16:20 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220560217
Hmmm mn laptop heeft het begeven... Die wil niet meer starten. Gelukkig heb ik nog de oude refurbished Appel van moeders.
Gisteren deed die al raar. Als je een letter typte kreeg je er gelijk drie in beeld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2026 @ 07:17:45 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220560218
vol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')