abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220553677
Die past precies
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:19:36 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220553759
gheheh als jullie hier zijn om PuP af te leveren , stuur ik je wel even door naar de loppemarket :P kijken of er meer pannen op de kop te tikken zijn
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220553808
Copco O+
Jarenlang gebruikt. Alleen de braadpan zonder glazuur nog in de kast. Voor stoofvlees. Ooit.
Ook wel eens brood in gebakken.

MnX vertrok mopperend, want die heeft een overvolle dag gepland hier en daar.
Nu rustig ontbijten in outfit - witte broek past nog ondanks Paaskilo’s - en dan op naar de muziek.
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:40:42 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220553902
Chique pan @sigme

Ik kocht eerder deze week een heel mooie rvs pan bij de Aldi voor 20 euro. Nog zwaarder dan de Fissler. Even testen of hij fijn in gebruik is, dan koop ik ook een maat groter.

Hier gaan we voortvarend van start. Samen de aanhanger voor de stort ingeladen en daarna heb ik een overzicht gemaakt van de 11 vriezerladen en gesorteerd. Nu wassen, vaatwasser, frituurpan verschonen, kleine tuinklusjes tot J terug is van stort en klaar is met gras maaien. Daarna grotere tuinklussen samen en met groenafval naar de stort.
Spoilers!
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:15 #205
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553954
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:27 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553956
Tevens goedenoggel allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:49 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553959
Er wordt hier ook druk getuinierd.


Ze konden de hoofdkabel niet vinden. Ze kwamen er achter dat ze ongeveer 7m de verkeerde kant op hadden gegraven. Kraantje staat nu net aan het begin van de greppel om ongeveer 1 meter de juiste kant op te graven _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:54:31 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553970
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Is dat het WKE museum?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:14 #209
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554022
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat het WKE museum?
[ afbeelding ]
Nee :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:57 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554029
https://www.geertgrootehuis.nl/

oh Groote heetie. Auch proficiat :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554065
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:13:41 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554117
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Hij is eind mei jarig ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij is eind mei jarig ;)
Dat weet jij. Blijkbaar 😇

Fles post: “vandaag officieel..” ķf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:24:29 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554183
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:27:26 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554205
Oh wacht, het is veel erger.

quote:
Baby boomers, often shortened to boomers, are the demographic cohort preceded by the Silent Generation and followed by Generation X. The generation is often defined as people born from 1946 to 1964.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554212
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Hoi mede boomer _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:32:30 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554257
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoi mede boomer _O-
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
:{w math isn't mathing :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554288
:@
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
:{w math isn't mathing :N
Ach tja :@ (cijfers en ik, da’s geen beste combinatie)

Maar eh hoi jonkie :W
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:38:24 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554293
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat weet jij. Blijkbaar 😇


Fles post: “vandaag officieel..” ķf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554302
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:07 #221
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554313
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
Ja dat dacht ik ook :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:29 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
Jij eerst nog he :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554322
Mooie pan! @sigme
7 liter soep! Daar kunnen we wel een meet op baseren :9

En je spoiler met een manipulamama er in is meh.

Ik vannacht opgebleven voor de Maanlanding terugkeer van de Artemis2 *G* Was zo spannend en KNAP!
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:45:33 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij eerst nog he :Y
Klopt :Y
Op die dag hoop ik naar Rome te vliegen 🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554332
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')