abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220551259
Ik zal m’n mond houden :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 21:46:03 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220551406
Zo, klaar voor morgen denk ik, stofzuiger nog even door de kelder getrokken, nu Feierabend.

Ben benieuwd of het Duitsers zijn morgen die glasvezel komen aanleggen. Het hard maken is lastig maar toen er rondom m'n geboortedorp glasvezel werd aangelegd was er een zekere samenhang tussen waar overdag glasvezel werd aangelegd en waar 's nachts (tuin) gereedschap verdween. M'n tante heeft een keer iemand herkend van iemand die z'n camera beelden deelde en van iemand die in de straat aan het werk bezig was.

Dat is natuurlijk weer heel erg gegeneraliseerd maar toch, ik ben dan morgen toch wel beetje voorzichtig om met gereedschap bezig te gaan mochten het Roemenen zijn :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220551453
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We voelen ons jong :D We zitten in het theater voor Drs P, the Party door Erik van Muiswinkel. 95% van de bezoekers is de 70 ruim gepasseerd.

Gisteren waren we bij Plien en Bianca. Leuke week zo.
Leuk! Wij hebben ook kaartjes voor Erik van M binnenkort.
pi_220551737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zal m’n mond houden :D
:D
Niet onze favoriet :{
pi_220551854
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Niet onze favoriet :{
Toch al gezien dus!
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:02:59 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220551896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:52 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Leuk! Wij hebben ook kaartjes voor Erik van M binnenkort.
Ik hoop dat je net zo gaat genieten als wij _O_

Wij moeten er wel morgen de Slimste finale door kijken maar dat was het meer dan waard.
Spoilers!
pi_220551945
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop dat je net zo gaat genieten als wij _O_

Wij moeten er wel morgen de Slimste finale door kijken maar dat was het meer dan waard.
Zoiets dacht ik al, dus ik sprak in raadselen :)
pi_220551987
Ik hou ook m’n mond
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:38:13 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220552070
Nou, ik ben gespoilerd. Ach ja.
Spoilers!
pi_220552106
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik ben gespoilerd. Ach ja.
Ach da’s jammer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220552117
Niet door ons *O* -O-
pi_220552939
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wilde er eigenlijk niet zo veel diepgravends van maken maar wel gniffelen dat God opeens om de hoek komt kijken als je bleekselderij wil bashen :@
Ik was nog steeds aan het gniffelen hoor :+

Er komen bij mij wel vaker opportunistisch tongue in cheek dingen voorbij waar ik eigenlijk geen groot fan van ben. Draagt imo immer mooi bij aan de boodschap :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 07:46:40 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553075
Mogguh, tocht naar de bakker er al weer opzitten. Nu tijd voor ontbijt.

Slimste mens vind ik niet veel meer aan, vind Paulien niet leuk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220553227
Vandaag is weer nieuwe planten dag O+. We hebben nog een stukje onaangeplantte border dus dat mag gevuld worden O+.

Leuk @LS dat het leuk was! Ik ben ook heel benieuwd wat wij er van vinden.
pi_220553265
Mogge!

Fijn hoor, dat zonnetje afgelopen dagen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik vind het maar weer eens een onaardige formulering. Maar soit. Ik heb er op geantwoord dat ik dan kom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:17:35 #196
268312 Sarabi
pi_220553401
Wat lastig @sigme -O-
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:30:30 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220553452
Mogge!

Wat moeilijk @sigme Hoop zo dat het bezoek soepel verloopt maar het is ook niet echt uitnodigend. Wanneer ik zoiets van een kennis zou krijgen was het “laat maar”. Maar het is je moeder dus natuurlijk toch maar doen.

Zo hier maar eens opruimen en de twee fruitboompjes in een pot zetten. En een zonnescherm bestellen, de vriend die er gisteren was zal m vastzetten en dan kan ik hopelijk ook wanneer het warmer is buiten zitten.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 09:49:06 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553600
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:00:38 #199
43653 sigme
Veraan
pi_220553658
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Zo'n soort restaurant hadden we hier vroeger ook in de buurt, maar dat sloot twintig jaar geleden. Koester wat er nog is!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:02:30 #200
43653 sigme
Veraan
pi_220553671
Meer CUL-onderwerp dan puppies & moeders: ik tikte mij een pan op de kop:

7 liter :D


Van het merk Copco, uit het thuisland van @Barreltje

En hij past zowaar nét in de houtoven *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:04:20 #201
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220553677
Die past precies
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:19:36 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220553759
gheheh als jullie hier zijn om PuP af te leveren , stuur ik je wel even door naar de loppemarket :P kijken of er meer pannen op de kop te tikken zijn
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:28:57 #203
147666 AnneX
pi_220553808
Copco O+
Jarenlang gebruikt. Alleen de braadpan zonder glazuur nog in de kast. Voor stoofvlees. Ooit.
Ook wel eens brood in gebakken.

MnX vertrok mopperend, want die heeft een overvolle dag gepland hier en daar.
Nu rustig ontbijten in outfit - witte broek past nog ondanks Paaskilo’s - en dan op naar de muziek.
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:40:42 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220553902
Chique pan @sigme

Ik kocht eerder deze week een heel mooie rvs pan bij de Aldi voor 20 euro. Nog zwaarder dan de Fissler. Even testen of hij fijn in gebruik is, dan koop ik ook een maat groter.

Hier gaan we voortvarend van start. Samen de aanhanger voor de stort ingeladen en daarna heb ik een overzicht gemaakt van de 11 vriezerladen en gesorteerd. Nu wassen, vaatwasser, frituurpan verschonen, kleine tuinklusjes tot J terug is van stort en klaar is met gras maaien. Daarna grotere tuinklussen samen en met groenafval naar de stort.
Spoilers!
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:15 #205
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553954
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:27 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553956
Tevens goedenoggel allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:49 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553959
Er wordt hier ook druk getuinierd.


Ze konden de hoofdkabel niet vinden. Ze kwamen er achter dat ze ongeveer 7m de verkeerde kant op hadden gegraven. Kraantje staat nu net aan het begin van de greppel om ongeveer 1 meter de juiste kant op te graven _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:54:31 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553970
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Is dat het WKE museum?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:14 #209
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554022
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat het WKE museum?
[ afbeelding ]
Nee :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:57 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554029
https://www.geertgrootehuis.nl/

oh Groote heetie. Auch proficiat :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')