abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220550832
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We voelen ons jong :D We zitten in het theater voor Drs P, the Party door Erik van Muiswinkel. 95% van de bezoekers is de 70 ruim gepasseerd.

Gisteren waren we bij Plien en Bianca. Leuke week zo.
😂
pi_220551054
Leven wij zo met je mee en met je schoonmoeder, gooi je dat in de sc @fietsie Nu alleen nog medelijden met je schoonmoeder.

Jullie zijn ook jong @Lucky_Strike Veel plezier vanavond.

Bezoek is weg, ze hebben gesmuld. Er is over (gelukkig) maar minder als verwacht :D
Hele gezellige middag en avond gehad. Nu verder de keuken opruimen en de finale Slimste Mens kijken.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:56:11 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220551067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Leven wij zo met je mee en met je schoonmoeder, gooi je dat in de sc @:fietsie Nu alleen nog medelijden met je schoonmoeder.
Die heeft gratis Efteling attractie in huis, die moet niet piepen ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220551100
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Selectief?
Ik ben helemaal niet religieus. Zou jij religieus zijn bij een lieve Heer die zo arbitrair zijn voorkeuren laat meespelen in het lijden dat ie de mensch aandoet?
Ik wilde er eigenlijk niet zo veel diepgravends van maken maar wel gniffelen dat God opeens om de hoek komt kijken als je bleekselderij wil bashen :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220551233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Leven wij zo met je mee en met je schoonmoeder, gooi je dat in de sc @:fietsie Nu alleen nog medelijden met je schoonmoeder.

Jullie zijn ook jong @:lucky_strike Veel plezier vanavond.

Bezoek is weg, ze hebben gesmuld. Er is over (gelukkig) maar minder als verwacht :D
Hele gezellige middag en avond gehad. Nu verder de keuken opruimen en de finale Slimste Mens kijken.
Wij kijken later terug.

Er is een belangrijk golftoernooi bezig, dat kijkt g afwissele d op tv en tablet. Dus we kijken alles uitgesteld :D
pi_220551259
Ik zal m’n mond houden :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 21:46:03 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220551406
Zo, klaar voor morgen denk ik, stofzuiger nog even door de kelder getrokken, nu Feierabend.

Ben benieuwd of het Duitsers zijn morgen die glasvezel komen aanleggen. Het hard maken is lastig maar toen er rondom m'n geboortedorp glasvezel werd aangelegd was er een zekere samenhang tussen waar overdag glasvezel werd aangelegd en waar 's nachts (tuin) gereedschap verdween. M'n tante heeft een keer iemand herkend van iemand die z'n camera beelden deelde en van iemand die in de straat aan het werk bezig was.

Dat is natuurlijk weer heel erg gegeneraliseerd maar toch, ik ben dan morgen toch wel beetje voorzichtig om met gereedschap bezig te gaan mochten het Roemenen zijn :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220551453
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We voelen ons jong :D We zitten in het theater voor Drs P, the Party door Erik van Muiswinkel. 95% van de bezoekers is de 70 ruim gepasseerd.

Gisteren waren we bij Plien en Bianca. Leuke week zo.
Leuk! Wij hebben ook kaartjes voor Erik van M binnenkort.
pi_220551737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zal m’n mond houden :D
:D
Niet onze favoriet :{
pi_220551854
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Niet onze favoriet :{
Toch al gezien dus!
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:02:59 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220551896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:52 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Leuk! Wij hebben ook kaartjes voor Erik van M binnenkort.
Ik hoop dat je net zo gaat genieten als wij _O_

Wij moeten er wel morgen de Slimste finale door kijken maar dat was het meer dan waard.
Spoilers!
pi_220551945
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop dat je net zo gaat genieten als wij _O_

Wij moeten er wel morgen de Slimste finale door kijken maar dat was het meer dan waard.
Zoiets dacht ik al, dus ik sprak in raadselen :)
pi_220551987
Ik hou ook m’n mond
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 april 2026 @ 23:38:13 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220552070
Nou, ik ben gespoilerd. Ach ja.
Spoilers!
pi_220552106
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik ben gespoilerd. Ach ja.
Ach da’s jammer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220552117
Niet door ons *O* -O-
pi_220552939
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wilde er eigenlijk niet zo veel diepgravends van maken maar wel gniffelen dat God opeens om de hoek komt kijken als je bleekselderij wil bashen :@
Ik was nog steeds aan het gniffelen hoor :+

Er komen bij mij wel vaker opportunistisch tongue in cheek dingen voorbij waar ik eigenlijk geen groot fan van ben. Draagt imo immer mooi bij aan de boodschap :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 07:46:40 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553075
Mogguh, tocht naar de bakker er al weer opzitten. Nu tijd voor ontbijt.

Slimste mens vind ik niet veel meer aan, vind Paulien niet leuk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220553227
Vandaag is weer nieuwe planten dag O+. We hebben nog een stukje onaangeplantte border dus dat mag gevuld worden O+.

Leuk @LS dat het leuk was! Ik ben ook heel benieuwd wat wij er van vinden.
pi_220553265
Mogge!

Fijn hoor, dat zonnetje afgelopen dagen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik vind het maar weer eens een onaardige formulering. Maar soit. Ik heb er op geantwoord dat ik dan kom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:17:35 #196
268312 Sarabi
pi_220553401
Wat lastig @sigme -O-
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:30:30 #197
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220553452
Mogge!

Wat moeilijk @sigme Hoop zo dat het bezoek soepel verloopt maar het is ook niet echt uitnodigend. Wanneer ik zoiets van een kennis zou krijgen was het “laat maar”. Maar het is je moeder dus natuurlijk toch maar doen.

Zo hier maar eens opruimen en de twee fruitboompjes in een pot zetten. En een zonnescherm bestellen, de vriend die er gisteren was zal m vastzetten en dan kan ik hopelijk ook wanneer het warmer is buiten zitten.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 09:49:06 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553600
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:00:38 #199
43653 sigme
Veraan
pi_220553658
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Zo'n soort restaurant hadden we hier vroeger ook in de buurt, maar dat sloot twintig jaar geleden. Koester wat er nog is!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:02:30 #200
43653 sigme
Veraan
pi_220553671
Meer CUL-onderwerp dan puppies & moeders: ik tikte mij een pan op de kop:

7 liter :D


Van het merk Copco, uit het thuisland van @Barreltje

En hij past zowaar nét in de houtoven *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')