abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220554065
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:13:41 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554117
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Hij is eind mei jarig ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij is eind mei jarig ;)
Dat weet jij. Blijkbaar 😇

Fles post: “vandaag officieel..” óf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:24:29 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554183
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:27:26 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554205
Oh wacht, het is veel erger.

quote:
Baby boomers, often shortened to boomers, are the demographic cohort preceded by the Silent Generation and followed by Generation X. The generation is often defined as people born from 1946 to 1964.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554212
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Hoi mede boomer _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:32:30 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554257
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoi mede boomer _O-
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
:{w math isn't mathing :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554288
:@
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
:{w math isn't mathing :N
Ach tja :@ (cijfers en ik, da’s geen beste combinatie)

Maar eh hoi jonkie :W
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:38:24 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554293
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat weet jij. Blijkbaar 😇


Fles post: “vandaag officieel..” óf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554302
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:07 #221
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554313
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
Ja dat dacht ik ook :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:29 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
Jij eerst nog he :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554322
Mooie pan! @sigme
7 liter soep! Daar kunnen we wel een meet op baseren :9

En je spoiler met een manipulamama er in is meh.

Ik vannacht opgebleven voor de Maanlanding terugkeer van de Artemis2 *G* Was zo spannend en KNAP!
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:45:33 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij eerst nog he :Y
Klopt :Y
Op die dag hoop ik naar Rome te vliegen 🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554332
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:49:37 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554367
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
Oh nou ook prima :D

Sowieso werd ik niet meer verwacht. Mijn moeder (al bijna 40) dacht dat ze in een vroege overgang zat.
}) }) })
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:36:04 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220554692
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Ik ben 41 en heb ook een museumkaart :o.
pi_220554726
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.

Verder hebben ik fus een Spannse puber is huis. Ik ben eigenlijk niet zo goed met mensen in mn aura dus het kost me bakken energie. Niks ten nadele van het jongmens zelf hoor, want het is een dotje eerste klas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 12:55:13 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220554845
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg. Het is pas eind juni.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 11-04-2026 13:13:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220554927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Oe er is hier iemand jaloersch bij het oplezen dat je naar Hokkai gaat :D
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:09:56 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220554943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
pi_220554968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
:o
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:16:36 #234
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220554976
*O* 52 en geen museumjaarkaart en ook nog nooit een rivercruise geboekt *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220554977
Geen cruise hier idd, wel een vriendenloterij VIP kaart *G*
pi_220554980
Oud en geen museumjaarkaart (wel ooit gehad) en wekelijks op een riviercruiseboot te vinden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555011
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.


Ik zou een jonge Xer zijn maar voel me ook wel verbonden met de millennial.
Ik identificeer me dus gewoon als patatgeneratie (Nederlands fenomeen afaik). Die naam spreekt me ook meer aan *)
Jij misschien ook wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555018
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220555133
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Oh ja, dat heb ik ook gedaan. Was maar een nacht, maar soit. Wel heel mooi.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220555242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')