Dus wel/niet feliciteren?quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa officieel bejaard nu
Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.
Museumkaart voor verjaardag gekregenMisschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).
Verjaardag is eind mei pas hoor
Hij is eind mei jarigquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70
Enniwee: Van Harte 🎉
Dat weet jij. Blijkbaar 😇quote:
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70
Enniwee: Van Harte 🎉
quote:Baby boomers, often shortened to boomers, are the demographic cohort preceded by the Silent Generation and followed by Generation X. The generation is often defined as people born from 1946 to 1964.
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:
31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
Ach tjaquote:
Ja, dat weet ik inderdaad 😊quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat weet jij. Blijkbaar 😇
Fles post: “vandaag officieel..” óf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
Da's niet mijn idee van die termen.quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
Kloptquote:
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Ik ben een X-er. 1959Vlgs mij is g een babyboomer.
Oh nou ook primaquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965
Ik ben 41 en heb ook een museumkaartquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:
31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen
Wat nog meer? AOW?
Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima![]()
Oe er is hier iemand jaloersch bij het oplezen dat je naar Hokkai gaatquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.
Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai. Nu al zin in.
![]()
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.
Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai. Nu al zin in.
![]()
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
Ik zou een jonge Xer zijn maar voel me ook wel verbonden met de millennial.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben allemaal een museumkaart![]()
Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.
Oh ja, dat heb ik ook gedaan. Was maar een nacht, maar soit. Wel heel mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |