Zo'n soort restaurant hadden we hier vroeger ook in de buurt, maar dat sloot twintig jaar geleden. Koester wat er nog is!quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW
Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om
Is dat het WKE museum?quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa officieel bejaard nu
Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.
Museumkaart voor verjaardag gekregenMisschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).
Verjaardag is eind mei pas hoor
Neequote:Op zaterdag 11 april 2026 10:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat het WKE museum?
[ afbeelding ]
Dus wel/niet feliciteren?quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa officieel bejaard nu
Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.
Museumkaart voor verjaardag gekregenMisschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).
Verjaardag is eind mei pas hoor
Hij is eind mei jarigquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70
Enniwee: Van Harte 🎉
Dat weet jij. Blijkbaar 😇quote:
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70
Enniwee: Van Harte 🎉
quote:Baby boomers, often shortened to boomers, are the demographic cohort preceded by the Silent Generation and followed by Generation X. The generation is often defined as people born from 1946 to 1964.
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:
31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
Ach tjaquote:
Ja, dat weet ik inderdaad 😊quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat weet jij. Blijkbaar 😇
Fles post: “vandaag officieel..” ķf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
Da's niet mijn idee van die termen.quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
Kloptquote:
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Ik ben een X-er. 1959Vlgs mij is g een babyboomer.
Oh nou ook primaquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965
Ik ben 41 en heb ook een museumkaartquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:
31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen
Wat nog meer? AOW?
Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima![]()
Oe er is hier iemand jaloersch bij het oplezen dat je naar Hokkai gaatquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.
Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai. Nu al zin in.
![]()
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.
Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai. Nu al zin in.
![]()
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
Ik zou een jonge Xer zijn maar voel me ook wel verbonden met de millennial.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben allemaal een museumkaart![]()
Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.
Oh ja, dat heb ik ook gedaan. Was maar een nacht, maar soit. Wel heel mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat
Geen idee, ik ben niet de expert qua bejaard-zijnquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tele6 hoe is het weekendje weg?
Ik was gister 7.30 weer de deur uit, 9-10.30 een scriptie feedback gegeven en daarna 6 meetings en een intervisiebijeenkomst. De buurvrouw had gevraagd of ik thuis was in de avond en of ik misschien wilde helpen met in bed leggen v een vd kinderen zodat andere buurvrouw even weg kon want zij was zelf heel moe en andere buurvrouw zat er ook doorheen, dus toen ik thuis kwam gekookt (!), gegeten en daarna daarheen.
Daar bleek dat buurvrouw niet alleen moe was, maar ziek 'dus ik blijf bij je uit de buurt', dus dat vond ik niet zo fijn, want ehm je kan wel uit mn buurt blijven maar ik ben minstens een uur in je huis en breng je baby naar bed enz dus die heb ik dan vast enzo. Na beetje doorvragen bleek het rommelende buik enzo te zijn, mss een buikgriep 'want baby had het natuurlijk ook'. Dat wist ik ook niet, al had ie het geloof ik nu niet meer (en ik heb iig geen luier hoeven verschonen). Maar dat is iig niet iets wat 'in de lucht' zit. Dus ik heb wat vaker mn handen gewassen daar en nog keer toen ik thuis kwam. Buurvrouw zei ook wel dat het inmiddels al een paar uur wel beter ging met buik en ook wel wat gegeten had in avond maar vooral nog moe.
En nu hoor ik net dat ze nu allebei ziek in bed liggen, die ene buik nog wel oke maar wel heel slap en de ander sinds gisteravond laat misselijk en koorts.
En nou baal ik toch wel en hoop ik vooral erg dat ik de dans ontspring. Want ik heb het vrij druk op werk volgende week, dinsdag fysio, woensdag tm vrijdag naar uni's, wil woensdag eigenlijk ook bij ouders langs..
Ligt dit nou aan mij, of zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts? Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik denk ik nee gezegd, want het was geen spoed/noodsituatie oid en ik kan heus niet alle virussen enzo ontwijken en dat hoeft ook niet, maar om er nou actief in te gaan zitten (zonder dat ik zelf daar een keuze over kan maken) vind ik wel weer wat anders. Toen ik er achter kwam was het al te laat om nog terug te krabbelen, want andere buurvrouw al weg. En ik weet ook dat zij met andere buren met kleine kinderen hebben afgesproken dat ze elkaar ook uit de brand helpen als ze ziek zijn (verkoudheid oid), behalve bij buikgriep, dus daardoor voelt het dan extra vervelend ofzo dat ze dan dit niet even benoemen oid vooraf, omdat ze daar blijkbaar zelf wel ook anders naar kijken dan gewoon verkoudheid.
[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 15:14:08 ]
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts?
Met een pontje de Maas over?quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
De Nijlquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Jij.quote:
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meeteltquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt
quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.
Maar ik heb ook heel makkelijk praten omdat ik zelf heel eenvoudig kan schuiven met werk, danwel een dagje overslaan, en er thuis ook niet alleen voor sta. Dus ik snap zeker wel dat het voor jou allemaal zwaarder telt (helemaal los van je geschiedenis).
Thanks beide voor jullie reacties.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 ik denk dat ik er zelf niet zo zwaar aan zou tillen.
Wel extra handen wassen en zo dus ik zou het wrl prettigvvinden als iemand het ne zegt dat het wat besmettelijks kan zijn.
Maar wegblijven zou ik niet. Nu ben ik wel gezegend met een effectief immuunsysteem (nu hatsjoe) en heb het eea aan ervaring in kennis en fysiek contact met zieken waarbij dat systeem meestal prima zijn werk doet.
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt
Ik snap wat je zegt en waarom en dat waardeer ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
De uni (en de wereld) vergaat niet als jij een paar dagen uitgeschakeld zou zijn.
Weten we allemaal, vergeten we soms en dit roepen naar een ander wil niet zeggen dat ik dat ook zo simpel vind.
Maar ik roep het toch maar even. Als daar je grootste bezwaar tegen ziek-zijn in zit.
In dat geval denk ik dat je vooral niet moet blijven vragen of anderen het ook vervelend vinden, maar gewoon aan de buuvs vertellen hoe vervelend jij het vond.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het dus vooral heel vervelend dat ik nu niet zelf heb kunnen kiezen of ik in dit specifieke geval het risico op aangestoken worden, vond opwegen tegen het fijne van hen kunnen helpen. Want vanwege bovenstaande zou ik deze keer als het vooraf gezegd was, dus niét zijn komen helpen. Maar die keuze heb ik nu dus niet kunnen maken omdat het me niet verteld is. En dat vind ik dus best heel vervelend.
Ja, fair. Dat ga ik inderdaad ook nog wel even doen als ze weer beter zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat je vooral niet moet blijven vragen of anderen het ook vervelend vinden, maar gewoon aan de buuvs vertellen hoe vervelend jij het vond.
Enige effectieve actie in dit geval.
24 uurquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
Thanks voor jouw perspectief, grappig en interessant om te lezen hoe jij er naar kijkt, omdat het heel anders is dan hoe ik het zie. Voor mij zit namelijk wel een duidelijk verschil tussen die situaties en deze, namelijk dat ik in die andere situaties moet zijn (trein naar werk, onderwijs geven etc), en dit een situatie was waarin ik helemaal niet had hoeven zijn, maar een keuze had. Ik help ze echt wekelijks tot meerdere keren per week, dus ik had prima nee kunnen zeggen. En omdat ik dus ook niét wist dat ze zich niet goed voelde op gewoon moe na, totdat ik daar zelf actief naar vroeg. Maar bedankt voor je inzicht in hoe jij deze situatie zou zien, want dat helpt ook in een beetje relativeren/kader krijgen van hoe anderen hierover denken. Want ik weet ook dat ik meestal in dit soort dingen niet per se rond het gemiddelde zitquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:11 schreef mjan het volgende:
Het zou mij echt totaal niet interesseren of iemand het al dan niet van tevoren had gezegd. Ik zit zo vaak in de trein, wandel zo vaak in het ziekenhuis rond, zie zoveel studenten - ik denk dat ik daar allemaal veel meer risico loop om ziek te worden dan bij iemand waarvan ik weet dat die persoon zich niet goed voelt en waarbij ik een keer extra m'n handen kan wassen.
Maar als ik het wél erg zou vinden, dan zou ik dat vooral even laten weten aan de personen in kwestie zodat het in het vervolg hopelijk anders gaat.
Rechter dij-bovenbeenvat (ik weet niet hoe je die noemt) is in 2022 gedotterd en een stent erin gezet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben helemaal vergeten wat voor operatie G moet ondergaan @:blues (mag in dm)
Ik heb maanden geleden voor we naar oude vriend gingen gemeld dat ik nogal verkouden was en dat ik afstand ging houden en droeg een mondkap.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Thanks voor jouw perspectief, grappig en interessant om te lezen hoe jij er naar kijkt, omdat het heel anders is dan hoe ik het zie. Voor mij zit namelijk wel een duidelijk verschil tussen die situaties en deze, namelijk dat ik in die andere situaties moet zijn (trein naar werk, onderwijs geven etc), en dit een situatie was waarin ik helemaal niet had hoeven zijn, maar een keuze had. Ik help ze echt wekelijks tot meerdere keren per week, dus ik had prima nee kunnen zeggen. En omdat ik dus ook niét wist dat ze zich niet goed voelde op gewoon moe na, totdat ik daar zelf actief naar vroeg. Maar bedankt voor je inzicht in hoe jij deze situatie zou zien, want dat helpt ook in een beetje relativeren/kader krijgen van hoe anderen hierover denken. Want ik weet ook dat ik meestal in dit soort dingen niet per se rond het gemiddelde zit.
En eens dus met je tweede deel. Valt me denk ik ook tegen dat ze me zķ goed kennen, maar niet zelf even bedacht hebben dat ik dit misschien wel zou willen weten. Zeker gezien ze zelf bij een buikgriep bij andere buren dus ook actief vermijden om daar te helpen omdat ze dat niet willen krijgen. Maar als ik daar realistisch over nadenk, denk ik dat ze echt té moe waren om daar over nagedacht te hebben (wat ik snap gezien hun nachten etc). Dus nouja.
Maar ik ga het idd zeker even met ze bespreken als ze weer opgeknapt zijn. Gewoon voor volgende keren inderdaad, niet om nou met een wijzend vingertje te gaan zitten.
Ja juist wel gelukkig, een wereld van verschil. Maar al gauw voelde hij ook de andere kant.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, die van toen wist ik nog maar had het idee dat het toen in beide benen was gedaan. Ik was bang dat het niet goed gegaan was
Ja, dat het zo’n geweldig resultaat was weet ik nog.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja juist wel gelukkig, een wereld van verschil. Maar als gauw voelde hij ook de andere kant.
Maar toen kwam de prostaat & longkanker & blaasdarmprobs met de stoma erachteraan + alle bestralingen.
Hij had zogezegd wel ff wat anders aan zijn hoofd en liep toch haast niet
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:16 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.
Ah, jammer dat het nu nog zo'n tijd wachten is en waarschijnlijk na de vakantie wordt. Maar snap inderdaad wel dat hij even rust wilde van medisch gedoe!quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:16 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.quote:
Twee uur vastzitten met een kano in en rieteiland in de Oranjerivier in Zuid Afrika en godzijdank gered worden was ook 2 uur te langquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef z80 het volgende:
[..]
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.
edit
[..]
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Ja, zegt een boelquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker
Oh das misschien nog wel leukerquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
We komen hopelijk nooit meer in het AVL
Lengte van de rivier CHECKquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.
Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Dat is nog eerder dan een boomerquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.
Bijna half 10 op zaterdag, laat zat
Ha! Ik ga wel een heel half uur laterquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.
Wacht, dat was op een containerboot zekerquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.
Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Ook bijna erin.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.
Niks te doen zekerquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niks te doen zeker![]()
Halve dagen in bed
Enkele boomer net zoquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat was op een containerboot zeker![]()
Nee tuurlijk telt dat niet![]()
Dat is AVONTUURDat is voor jongelingen
Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zagTRV / Naar 'Murica op een containerboot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |