abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220553452
Mogge!

Wat moeilijk @sigme Hoop zo dat het bezoek soepel verloopt maar het is ook niet echt uitnodigend. Wanneer ik zoiets van een kennis zou krijgen was het “laat maar”. Maar het is je moeder dus natuurlijk toch maar doen.

Zo hier maar eens opruimen en de twee fruitboompjes in een pot zetten. En een zonnescherm bestellen, de vriend die er gisteren was zal m vastzetten en dan kan ik hopelijk ook wanneer het warmer is buiten zitten.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 09:49:06 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553600
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220553658
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:49 schreef derLudolf het volgende:
Volkskrant vindt dit restaurant bijzonder
https://archive.is/CVMNW

Wist niet dat dat bijzonder wordt gevonden - ja het zit daar naast het klooster, ziet er leuk uit en zit daar al jaren. Verder kijk je er zelf dan niet zo naar om :)
Zo'n soort restaurant hadden we hier vroeger ook in de buurt, maar dat sloot twintig jaar geleden. Koester wat er nog is!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220553671
Meer CUL-onderwerp dan puppies & moeders: ik tikte mij een pan op de kop:

7 liter :D


Van het merk Copco, uit het thuisland van @Barreltje

En hij past zowaar nét in de houtoven *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220553677
Die past precies
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:19:36 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220553759
gheheh als jullie hier zijn om PuP af te leveren , stuur ik je wel even door naar de loppemarket :P kijken of er meer pannen op de kop te tikken zijn
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220553808
Copco O+
Jarenlang gebruikt. Alleen de braadpan zonder glazuur nog in de kast. Voor stoofvlees. Ooit.
Ook wel eens brood in gebakken.

MnX vertrok mopperend, want die heeft een overvolle dag gepland hier en daar.
Nu rustig ontbijten in outfit - witte broek past nog ondanks Paaskilo’s - en dan op naar de muziek.
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:40:42 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220553902
Chique pan @sigme

Ik kocht eerder deze week een heel mooie rvs pan bij de Aldi voor 20 euro. Nog zwaarder dan de Fissler. Even testen of hij fijn in gebruik is, dan koop ik ook een maat groter.

Hier gaan we voortvarend van start. Samen de aanhanger voor de stort ingeladen en daarna heb ik een overzicht gemaakt van de 11 vriezerladen en gesorteerd. Nu wassen, vaatwasser, frituurpan verschonen, kleine tuinklusjes tot J terug is van stort en klaar is met gras maaien. Daarna grotere tuinklussen samen en met groenafval naar de stort.
Spoilers!
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:15 #205
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553954
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:27 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220553956
Tevens goedenoggel allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:52:49 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553959
Er wordt hier ook druk getuinierd.


Ze konden de hoofdkabel niet vinden. Ze kwamen er achter dat ze ongeveer 7m de verkeerde kant op hadden gegraven. Kraantje staat nu net aan het begin van de greppel om ongeveer 1 meter de juiste kant op te graven _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 10:54:31 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220553970
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Is dat het WKE museum?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:14 #209
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554022
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat het WKE museum?
[ afbeelding ]
Nee :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:01:57 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554029
https://www.geertgrootehuis.nl/

oh Groote heetie. Auch proficiat :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554065
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Jaaa officieel bejaard nu *O* Was ik natuurlijk al want riviercruise en zo.

Museumkaart voor verjaardag gekregen :+ Misschien vanmiddag even naar het Geert Grote huis (als de post op tijd komt).

Verjaardag is eind mei pas hoor :P
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:13:41 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554117
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Hij is eind mei jarig ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij is eind mei jarig ;)
Dat weet jij. Blijkbaar 😇

Fles post: “vandaag officieel..” ķf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:24:29 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554183
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus wel/niet feliciteren?
Bedoel je dat je eind mei het viert dat je vandaag officieel ‘bejaard’ bent?
Trouwens wat noem jij bejaard dan? 40-50-60-70

Enniwee: Van Harte 🎉
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:27:26 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554205
Oh wacht, het is veel erger.

quote:
Baby boomers, often shortened to boomers, are the demographic cohort preceded by the Silent Generation and followed by Generation X. The generation is often defined as people born from 1946 to 1964.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554212
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Hoi mede boomer _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:32:30 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554257
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoi mede boomer _O-
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
:{w math isn't mathing :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554288
:@
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
:{w math isn't mathing :N
Ach tja :@ (cijfers en ik, da’s geen beste combinatie)

Maar eh hoi jonkie :W
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:38:24 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554293
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat weet jij. Blijkbaar 😇


Fles post: “vandaag officieel..” ķf hij benoemt het vanwege de museumkaart
in de post. Tja, dan ben je mét een kaart een boomer. Blijkbaar.
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554302
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, het is veel erger.
[..]

Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:07 #221
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554313
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Da's niet mijn idee van die termen.
Babyboomers zijn van '45 t/m '47 zo zowat.
Boomers omvat iedereen die is opgegroeid zonder internet.
Ja dat dacht ik ook :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:42:29 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220554316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik inderdaad 😊 :P
Jij eerst nog he :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220554322
Mooie pan! @sigme
7 liter soep! Daar kunnen we wel een meet op baseren :9

En je spoiler met een manipulamama er in is meh.

Ik vannacht opgebleven voor de Maanlanding terugkeer van de Artemis2 *G* Was zo spannend en KNAP!
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:45:33 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij eerst nog he :Y
Klopt :Y
Op die dag hoop ik naar Rome te vliegen 🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554332
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:49:37 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554367
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
Oh nou ook prima :D

Sowieso werd ik niet meer verwacht. Mijn moeder (al bijna 40) dacht dat ze in een vroege overgang zat.
}) }) })
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:36:04 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220554692
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Ik ben 41 en heb ook een museumkaart :o.
pi_220554726
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.

Verder hebben ik fus een Spannse puber is huis. Ik ben eigenlijk niet zo goed met mensen in mn aura dus het kost me bakken energie. Niks ten nadele van het jongmens zelf hoor, want het is een dotje eerste klas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 12:55:13 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220554845
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg. Het is pas eind juni.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 11-04-2026 13:13:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220554927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Oe er is hier iemand jaloersch bij het oplezen dat je naar Hokkai gaat :D
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:09:56 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220554943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
pi_220554968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
:o
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:16:36 #234
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220554976
*O* 52 en geen museumjaarkaart en ook nog nooit een rivercruise geboekt *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220554977
Geen cruise hier idd, wel een vriendenloterij VIP kaart *G*
pi_220554980
Oud en geen museumjaarkaart (wel ooit gehad) en wekelijks op een riviercruiseboot te vinden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555011
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.


Ik zou een jonge Xer zijn maar voel me ook wel verbonden met de millennial.
Ik identificeer me dus gewoon als patatgeneratie (Nederlands fenomeen afaik). Die naam spreekt me ook meer aan *)
Jij misschien ook wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555018
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220555133
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Oh ja, dat heb ik ook gedaan. Was maar een nacht, maar soit. Wel heel mooi.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220555242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555382
Net het moerbei plantje en de tayberry in potten gezet, nu een leuke plek op het balkon en duimen dat ze aanslaan. Heb ook al bericht gekregen dat de vervanging onderweg is. Wanneer ik heel goed kijk lijkt de moerbei het nog wel wat te doen maar de overgebleven tayberry blaadjes krijgen allemaal zwarte randjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555481
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
Geen idee, ik ben niet de expert qua bejaard-zijn :P

Gisteren volle dag met werken, bandenwissel, aspergeboer, apotheek en ik bedacht dat ik een tussenjas 'moest' voor ik naar Londen ga. Dus ook de stad in. Meteen viswinkel bezocht :9
Zodat ik vandaag niet de deur uithoefde *O*

Maar toen bleek ik vandaag meer verkouden dan de afgelopen dagen en nieuwe tussenjas is niet waterdicht.
Dus vanmorgen maar even citrosan (voor de zekerheid) en neusspray (voor het vliegen) gekocht. En impregneerspul (voor de jas). Nu écht thuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 14:51:18 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220555558
Glasvezelaansluiting is klaar. Kost veel, maar ze hebben zelfs m'n stoep opnieuw bestraat (lag er nog uit vanwege nieuwe stroomkabel) en ook het gazon opnieuw ingezaaid _O_ Dat deden de lui van stroom niet. Maar goed, daar moest ik een vrije dag voor nemen en kostte ¤499. Dit ruim ¤1300 :7

Zelf bezig geweest met een voorzetwand in de wc. Maak ik van pir platen die ik op ventielatielatten schroef. Laten zijn ongeveer 25mm dik en de pir platen 100mm. Ik heb alleen maar schroeven van 130mm dus kan niet verder.

Nou ja, ik kan de gang stofzuigen en dweilen. Er zijn mensen met zand aan de schoenen in en uit gelopen. Maar zo eerst even naar de Expert voor router :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220555579
Ik las griezelaansluiting :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220555622
Eindelijk bijgelezen.

@Yinny je hebt al veel wijze woorden gehad van de anderen, maar wat een shit situatie :* en ik vind dat je objectief gezien ook gewoon reden om te klagen hebt. Dus het lijkt me helemaal niet gek dat je je zo voelt, en ook best passend bij de situatie. Kan me wél voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt :* . Wat vervelend van je arm ook, dat het nog pijn doet en je misschien niet je eigen taken pijnvrij weer kan oppakken..

@Blues
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 hoe is het weekendje weg?

Ik was gister 7.30 weer de deur uit, 9-10.30 een scriptie feedback gegeven en daarna 6 meetings en een intervisiebijeenkomst. De buurvrouw had gevraagd of ik thuis was in de avond en of ik misschien wilde helpen met in bed leggen v een vd kinderen zodat andere buurvrouw even weg kon want zij was zelf heel moe en andere buurvrouw zat er ook doorheen, dus toen ik thuis kwam gekookt (!), gegeten en daarna daarheen.

Daar bleek dat buurvrouw niet alleen moe was, maar ziek 'dus ik blijf bij je uit de buurt', dus dat vond ik niet zo fijn, want ehm je kan wel uit mn buurt blijven maar ik ben minstens een uur in je huis en breng je baby naar bed enz dus die heb ik dan vast enzo. Na beetje doorvragen bleek het rommelende buik enzo te zijn, mss een buikgriep 'want baby had het natuurlijk ook'. Dat wist ik ook niet, al had ie het geloof ik nu niet meer (en ik heb iig geen luier hoeven verschonen). Maar dat is iig niet iets wat 'in de lucht' zit. Dus ik heb wat vaker mn handen gewassen daar en nog keer toen ik thuis kwam. Buurvrouw zei ook wel dat het inmiddels al een paar uur wel beter ging met buik en ook wel wat gegeten had in avond maar vooral nog moe.

En nu hoor ik net dat ze nu allebei ziek in bed liggen, die ene buik nog wel oke maar wel heel slap en de ander sinds gisteravond laat misselijk en koorts.

En nou baal ik toch wel en hoop ik vooral erg dat ik de dans ontspring. Want ik heb het vrij druk op werk volgende week, dinsdag fysio, woensdag tm vrijdag naar uni's, wil woensdag eigenlijk ook bij ouders langs..

Ligt dit nou aan mij, of zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts? Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik denk ik nee gezegd, want het was geen spoed/noodsituatie oid en ik kan heus niet alle virussen enzo ontwijken en dat hoeft ook niet, maar om er nou actief in te gaan zitten (zonder dat ik zelf daar een keuze over kan maken) vind ik wel weer wat anders. Toen ik er achter kwam was het al te laat om nog terug te krabbelen, want andere buurvrouw al weg. En ik weet ook dat zij met andere buren met kleine kinderen hebben afgesproken dat ze elkaar ook uit de brand helpen als ze ziek zijn (verkoudheid oid), behalve bij buikgriep, dus daardoor voelt het dan extra vervelend ofzo dat ze dan dit niet even benoemen oid vooraf, omdat ze daar blijkbaar zelf wel ook anders naar kijken dan gewoon verkoudheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 15:14:08 ]
pi_220555658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts?
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.

Maar ik heb ook heel makkelijk praten omdat ik zelf heel eenvoudig kan schuiven met werk, danwel een dagje overslaan, en er thuis ook niet alleen voor sta. Dus ik snap zeker wel dat het voor jou allemaal zwaarder telt (helemaal los van je geschiedenis).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220555738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555751
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
De Nijl ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De Nijl ;)
Jij.
Ik niet.
Maar het ging toch om rivieren? Dat zijn de Maas en de Mekong niet minder dan de Nijl. Toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555789
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220555837
@vlindertje89 ik denk dat ik er zelf niet zo zwaar aan zou tillen.

Wel extra handen wassen en zo dus ik zou het wrl prettigvvinden als iemand het ne zegt dat het wat besmettelijks kan zijn.
Maar wegblijven zou ik niet. Nu ben ik wel gezegend met een effectief immuunsysteem (nu hatsjoe :') ) en heb het eea aan ervaring in kennis en fysiek contact met zieken waarbij dat systeem meestal prima zijn werk doet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220555844
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
:'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555879
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.

Maar ik heb ook heel makkelijk praten omdat ik zelf heel eenvoudig kan schuiven met werk, danwel een dagje overslaan, en er thuis ook niet alleen voor sta. Dus ik snap zeker wel dat het voor jou allemaal zwaarder telt (helemaal los van je geschiedenis).
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 ik denk dat ik er zelf niet zo zwaar aan zou tillen.

Wel extra handen wassen en zo dus ik zou het wrl prettigvvinden als iemand het ne zegt dat het wat besmettelijks kan zijn.
Maar wegblijven zou ik niet. Nu ben ik wel gezegend met een effectief immuunsysteem (nu hatsjoe :') ) en heb het eea aan ervaring in kennis en fysiek contact met zieken waarbij dat systeem meestal prima zijn werk doet.
Thanks beide voor jullie reacties.
Ik heb eerder ook wel gehad dat ik wist dat ze ziek waren met verkoudheid maar dat ik er wel geholpen heb, omdat ik liever niet ziek word maar wel ook behoefte had aan het sociale contact en het rustig was op werk, en die laatste twee dus opwogen tegen het risico voor mij. Dus het is ook niet zo dat ik altijd dan zou wegblijven.

Het zit hem voor mij juist in dat het me dus niet vooraf verteld is, vķķrdat ik een keuze maakte over wel of niet helpen. Zelfs pas toen ik er was en zelf vroeg van goh vervelend zo moe, van het slechte slapen? En toen eerst ook alleen ja nee ook wel echt ziek dus ik blijf uit je buurt, en toen pas na daar weer op doorvragen dat het dus mss buikgriepje was. Ik denk niet dat ze het bewust achtergehouden heeft, maar ik snap tegelijkertijd niet zo goed waarom je wel zegt dat je gesloopt bent deze week maar niks over dat je ziek bent. Al helemaal als je me zo goed kent, weet dat werk druk is, en je zelf met andere buren afspreekt dat je elkaar helpt bij ziekte tenzij buikgriep.

En ik baal dus vooral dat ik nu niet zelf een keuze heb kunnen maken of ik mezelf in die situatie wilde plaatsen, en dus niet zelf heb kunnen afwegen wat voor mij zwaarder woog (het hun kunnen helpen vs het risico op ziek worden en waar dat dan mee interfereert de komende dagen enzo). Want nu heb ik komende week op werk meerdere dingen die ik niet makkelijk toch vanuit huis kan doen of een paar dagen kan doorschuiven ofzo, en wat ook collega's extra zou belasten als ik dat niet kan doen omdat zij dat dan moeten opvangen en studenten zou benadelen (ik moet oa werkgroep geven aan 30+ studenten die dan elders zouden moeten aanschuiven oid).

[ Bericht 16% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 15:49:50 ]
pi_220555973
De uni (en de wereld) vergaat niet als jij een paar dagen uitgeschakeld zou zijn.

Weten we allemaal, vergeten we soms en dit roepen naar een ander wil niet zeggen dat ik dat ook zo simpel vind.
Maar ik roep het toch maar even. Als daar je grootste bezwaar tegen ziek-zijn in zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220556037
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220556071
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
De uni (en de wereld) vergaat niet als jij een paar dagen uitgeschakeld zou zijn.

Weten we allemaal, vergeten we soms en dit roepen naar een ander wil niet zeggen dat ik dat ook zo simpel vind.
Maar ik roep het toch maar even. Als daar je grootste bezwaar tegen ziek-zijn in zit.
Ik snap wat je zegt en waarom en dat waardeer ik ^O^ . Maar het gaat me er niet om dat de wereld vergaat als ik niet kan werken. Natuurlijk wordt het allemaal wel opgelost als ik toch ziek word en ik de werkgroep oa toch niet kan geven, dat weet ik ook wel.

Maar ik wíl die werkgroep ook graag geven. Ik ben net twee weken geleden gestart bij nieuwe baan en moest de eerste week al toch thuis werken ivm enkel, en ben deze week dan daar geweest en dat was heel leuk. Volgende week is het eerste onderwijs dat ik er ga geven, dat wil ik dus juist graag doen.

Ik vind het dus vooral heel vervelend dat ik nu niet zelf heb kunnen kiezen of ik in dit specifieke geval het risico op aangestoken worden, vond opwegen tegen het fijne van hen kunnen helpen. Want vanwege bovenstaande zou ik deze keer als het vooraf gezegd was, dus niét zijn komen helpen. Maar die keuze heb ik nu dus niet kunnen maken, omdat het me niet verteld is. En dát vind ik dus best heel vervelend. Zeker omdat het dus echt geen noodgeval oid was, maar gewoon fijn als het kon zodat andere buurvrouw even bij vriendinnen langs kon. Buurvrouw zei zelfs nog, ik dacht ik vraag het gewoon want ik weet dat je nee zegt als je geen zin hebt. En dan was andere buurvrouw dus gewoon thuis gebleven.

Naast dat ik natuurlijk sowieso niet echt zit te wachten op buikgriep, niemand denk ik, maar het is niet dat ik voor het evt ziek zijn zelf nou echt bang ben ofzo. Als zij gisteren alleen moe geweest was, en nog niet ziek, en ze vandaag allebei ziek waren geworden, dan had ik wel gedacht 'oh shit, hopelijk heb ik gister niks opgepikt want dat zou nogal kut zijn', maar had ik het verder niet vervelend gevonden.

[ Bericht 12% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 16:08:53 ]
pi_220556132
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het dus vooral heel vervelend dat ik nu niet zelf heb kunnen kiezen of ik in dit specifieke geval het risico op aangestoken worden, vond opwegen tegen het fijne van hen kunnen helpen. Want vanwege bovenstaande zou ik deze keer als het vooraf gezegd was, dus niét zijn komen helpen. Maar die keuze heb ik nu dus niet kunnen maken omdat het me niet verteld is. En dat vind ik dus best heel vervelend.
In dat geval denk ik dat je vooral niet moet blijven vragen of anderen het ook vervelend vinden, maar gewoon aan de buuvs vertellen hoe vervelend jij het vond.
Enige effectieve actie in dit geval.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220556158
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In dat geval denk ik dat je vooral niet moet blijven vragen of anderen het ook vervelend vinden, maar gewoon aan de buuvs vertellen hoe vervelend jij het vond.
Enige effectieve actie in dit geval.
Ja, fair. Dat ga ik inderdaad ook nog wel even doen als ze weer beter zijn.

Maar vroeg me wel ook oprecht af hoe anderen dit zouden ervaren, en of ik nou wat overdreven reageer op dat niet vertellen, maar pas als ik er als ik er al ben en actief naar vraag, reageer of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 16:30:43 ]
pi_220556161
Het zou mij echt totaal niet interesseren of iemand het al dan niet van tevoren had gezegd. Ik zit zo vaak in de trein, wandel zo vaak in het ziekenhuis rond, zie zoveel studenten - ik denk dat ik daar allemaal veel meer risico loop om ziek te worden dan bij iemand waarvan ik weet dat die persoon zich niet goed voelt en waarbij ik een keer extra m'n handen kan wassen.

Maar als ik het wél erg zou vinden, dan zou ik dat vooral even laten weten aan de personen in kwestie zodat het in het vervolg hopelijk anders gaat.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220556238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
24 uur B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220556257
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
24 uur B-)
Dan doe ik niet meer mee :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220556285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:11 schreef mjan het volgende:
Het zou mij echt totaal niet interesseren of iemand het al dan niet van tevoren had gezegd. Ik zit zo vaak in de trein, wandel zo vaak in het ziekenhuis rond, zie zoveel studenten - ik denk dat ik daar allemaal veel meer risico loop om ziek te worden dan bij iemand waarvan ik weet dat die persoon zich niet goed voelt en waarbij ik een keer extra m'n handen kan wassen.

Maar als ik het wél erg zou vinden, dan zou ik dat vooral even laten weten aan de personen in kwestie zodat het in het vervolg hopelijk anders gaat.
Thanks voor jouw perspectief, grappig en interessant om te lezen hoe jij er naar kijkt, omdat het heel anders is dan hoe ik het zie. Voor mij zit namelijk wel een duidelijk verschil tussen die situaties en deze, namelijk dat ik in die andere situaties moet zijn (trein naar werk, onderwijs geven etc), en dit een situatie was waarin ik helemaal niet had hoeven zijn, maar een keuze had. Ik help ze echt wekelijks tot meerdere keren per week, dus ik had prima nee kunnen zeggen. En omdat ik dus ook niét wist dat ze zich niet goed voelde op gewoon moe na, totdat ik daar zelf actief naar vroeg. Maar bedankt voor je inzicht in hoe jij deze situatie zou zien, want dat helpt ook in een beetje relativeren/kader krijgen van hoe anderen hierover denken. Want ik weet ook dat ik meestal in dit soort dingen niet per se rond het gemiddelde zit ;) .

En eens dus met je tweede deel. Valt me denk ik ook tegen dat ze me zķ goed kennen, maar niet zelf even bedacht hebben dat ik dit misschien wel zou willen weten. Zeker gezien ze zelf bij een buikgriep bij andere buren dus ook actief vermijden om daar te helpen omdat ze dat niet willen krijgen. Maar als ik daar realistisch over nadenk, denk ik dat ze echt té moe waren om daar over nagedacht te hebben (wat ik snap gezien hun nachten etc). Dus nouja.

Maar ik ga het idd zeker even met ze bespreken als ze weer opgeknapt zijn. Gewoon voor volgende keren inderdaad, niet om nou met een wijzend vingertje te gaan zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 16:49:56 ]
pi_220556499
@fietsie de lift is stuk😳
Een bezoeker bleef steken met zijn té brede rolstoel. Nu sluit de liftdeur niet meer.
# VIER hoge trappen op om te verzamelen en in te zingen.

Verder leuke reacties op het eerste concert 🎶
N.B. Er zijn dus meerdere rolstoelende bezoekers! Vanavond ook.
pi_220556507
@vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 17:27:17 ]
pi_220556548
Verder kom ik net thuis van het inloopkoor in Hlem. Was heerlijk, leuke mensen, humor en goed klinkend 4 stemmig zingen van deze 6 liedjes:

Voor haar van Frans Halsema
El Vito, leuk Spaans lied
Dust in the wind van Kansas
La tendresse Frans lied van Bourvil
Oy khodyt son, kolo vikon, werkelijk prachtig Oekraīns lied
Perfect day van Lou Reed.
De laatste unisono want geen tijd genoeg om het 4 stemmig in te studeren.

Zo fijn, kom helemaal blij vol energie thuis O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 17:30:57 ]
pi_220556587
Ik ben helemaal vergeten wat voor operatie G moet ondergaan @Blues (mag in dm)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220556623
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben helemaal vergeten wat voor operatie G moet ondergaan @:blues (mag in dm)
Rechter dij-bovenbeenvat (ik weet niet hoe je die noemt) is in 2022 gedotterd en een stent erin gezet.
Nu is links aan de beurt.
Hij is bij 2 specialisten in mijn zkh geweest vorig jaar, maar die spreken elkaar tegen... en in 22 heeft ie het in ander zkh in Hlem laten doen.
Dus nu ook weer in Hlem.
pi_220556650
Ah, die van toen wist ik nog maar had het idee dat het toen in beide benen was gedaan. Ik was bang dat het niet goed gegaan was
We have far more in common than that which devides us..
pi_220556678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Thanks voor jouw perspectief, grappig en interessant om te lezen hoe jij er naar kijkt, omdat het heel anders is dan hoe ik het zie. Voor mij zit namelijk wel een duidelijk verschil tussen die situaties en deze, namelijk dat ik in die andere situaties moet zijn (trein naar werk, onderwijs geven etc), en dit een situatie was waarin ik helemaal niet had hoeven zijn, maar een keuze had. Ik help ze echt wekelijks tot meerdere keren per week, dus ik had prima nee kunnen zeggen. En omdat ik dus ook niét wist dat ze zich niet goed voelde op gewoon moe na, totdat ik daar zelf actief naar vroeg. Maar bedankt voor je inzicht in hoe jij deze situatie zou zien, want dat helpt ook in een beetje relativeren/kader krijgen van hoe anderen hierover denken. Want ik weet ook dat ik meestal in dit soort dingen niet per se rond het gemiddelde zit ;) .

En eens dus met je tweede deel. Valt me denk ik ook tegen dat ze me zķ goed kennen, maar niet zelf even bedacht hebben dat ik dit misschien wel zou willen weten. Zeker gezien ze zelf bij een buikgriep bij andere buren dus ook actief vermijden om daar te helpen omdat ze dat niet willen krijgen. Maar als ik daar realistisch over nadenk, denk ik dat ze echt té moe waren om daar over nagedacht te hebben (wat ik snap gezien hun nachten etc). Dus nouja.

Maar ik ga het idd zeker even met ze bespreken als ze weer opgeknapt zijn. Gewoon voor volgende keren inderdaad, niet om nou met een wijzend vingertje te gaan zitten.
Ik heb maanden geleden voor we naar oude vriend gingen gemeld dat ik nogal verkouden was en dat ik afstand ging houden en droeg een mondkap.

Dat was prima voor hen.

Week of 2 later waren ze allebei verkouden + longontsteking.
Nou was vriend al min of meer terminaal maar vriendin is goed ziek geweest.
Voelde me ondanks goedkeuring toch wat schuldig, maar aan de andere kant mocht ik binnenkomen en heb ik me gehouden aan afstand en mondkap.

Zij zei dat er allerlei mensen die bij hun binnen geweest zijn om op bezoek te komen bij oude vriend, ook verkouden waren...

Dus vind zoiets wel lastig.
Ik had het wel tegen je gezegd, en ik zou het nu wel melden voor de volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 17:42:10 ]
pi_220556700
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, die van toen wist ik nog maar had het idee dat het toen in beide benen was gedaan. Ik was bang dat het niet goed gegaan was
Ja juist wel gelukkig, een wereld van verschil. Maar al gauw voelde hij ook de andere kant.
Maar toen kwam de prostaat & longkanker & blaasdarmprobs met de stoma erachteraan + alle bestralingen.
Hij had zogezegd wel ff wat anders aan zijn hoofd en liep toch haast niet ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 11-04-2026 18:17:30 ]
pi_220556826
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja juist wel gelukkig, een wereld van verschil. Maar als gauw voelde hij ook de andere kant.
Maar toen kwam de prostaat & longkanker & blaasdarmprobs met de stoma erachteraan + alle bestralingen.
Hij had zogezegd wel ff wat anders aan zijn hoofd en liep toch haast niet ;)
Ja, dat het zo’n geweldig resultaat was weet ik nog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220556862
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:16 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @Clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220556868
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:16 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 g heeft 23/4 (pas)onderzoek en meteen door naar arts. Hiervoor bellen ze als het eerder kan.
Als die arts groen licht geeft operatie daarna dus we denken niet voor 6 mei (vakantieweek) helaas.
Nu pas aktie komt ook wel een beetje omdat hij heel lang geen zin meer had in geklooi aan zijn lijf en dokters, wat ik ook goed begrijp!
Maar het beperkt zo als je zo slecht loopt en daarbij zo'n pijn hebt.
Ah, jammer dat het nu nog zo'n tijd wachten is en waarschijnlijk na de vakantie wordt. Maar snap inderdaad wel dat hij even rust wilde van medisch gedoe!

En wat fijn dat je koor-middag zo leuk was!
pi_220556999
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
:D
We komen hopelijk nooit meer in het AVL :*
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:18:45 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_220557012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is eigenlijk zo! Daarom vroeg ik het. Wat is minimum vereiste tijd?
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.

edit
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
24 uur B-)
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 18:43:15 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220557173
Net Regiovergadering gehad op het Provinciehuis. Thuiswedstrijd dus wel even wezen buurten. Bij de Borrel hadden we gehaktballen van Schipholgans!
Wel een aparte smaak, maar wel lekker :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 18:49:05 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220557212
Met aroma van kerosine? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220557266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef z80 het volgende:

[..]
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.

edit
[..]
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Twee uur vastzitten met een kano in en rieteiland in de Oranjerivier in Zuid Afrika en godzijdank gered worden was ook 2 uur te lang
We have far more in common than that which devides us..
pi_220557403
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
Ja, zegt een boel :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220557405
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:17 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
We komen hopelijk nooit meer in het AVL :*
Oh das misschien nog wel leuker ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220557929
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220558206
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Lengte van de rivier CHECK
24 uur CHECK

Je bent erbij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:09:04 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220558411
8 Dagen Donaucruise op mijn 32e. En ik mis mijn Museumkaart.

Boomer is a way of life :Y
Spoilers!
pi_220558461
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 21:17:39 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220558481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Dat is nog eerder dan een boomer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220558546
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Ha! Ik ga wel een heel half uur later 8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:27:11 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558605
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Wacht, dat was op een containerboot zeker :o

Nee tuurlijk telt dat niet }:|

Dat is AVONTUUR :o Dat is voor jongelingen :P

Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zag :X TRV / Naar 'Murica op een containerboot
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220558610
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Ook bijna erin.
Voor mij is dit ook nog laat these days,vroegst deze week was kwart over acht *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220558612
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:17 schreef derLudolf het volgende:


Dat is nog eerder dan een boomer
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht
pi_220558621
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Niks te doen zeker :{w
Halve dagen in bed :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220558624
Ik ben zin aan het verzamelen om van de bank te verhuizen naar bed :O
Met name omdat ik weer eens vergat om vanmiddag al mn bed op te maken. Dus dat moet ik nu nog doen.
pi_220558632
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niks te doen zeker :{w
Halve dagen in bed :{w
O+ *O*
pi_220558646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Enkele boomer net zo :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220558683
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht, dat was op een containerboot zeker :o

Nee tuurlijk telt dat niet }:|

Dat is AVONTUUR :o Dat is voor jongelingen :P

Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zag :X TRV / Naar 'Murica op een containerboot
:Y TRV / Vrachtbootreis België -> Spanje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')