abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:49:37 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Ik ben een X-er. 1959 *) Vlgs mij is g een babyboomer.
Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220554367
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

Jij bent volgens de officiële definitie ook een Babyboomer, sorry. Generatie X begint pas in 1965 :P
Oh nou ook prima :D

Sowieso werd ik niet meer verwacht. Mijn moeder (al bijna 40) dacht dat ze in een vroege overgang zat.
}) }) })
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:36:04 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_220554692
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Momenten waarop ik officieel bejaard werd:

31-5-2013: 40 geworden
31-5-2023: 50 geworden
14-3-2026: Riviercruise geboekt
8-4-2026: Museumkaart ontvangen

Wat nog meer? AOW? :?

Nee boomers zijn mijn ouders. Zo'n beetje alles wat tussen 1 april 1945 en eind december 1947 verwekt is denk ik. Weet ook niet precies waar die grenzen liggen. Gewoon 45-50 vind ik ook prima :s)
Ik ben 41 en heb ook een museumkaart :o.
pi_220554726
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.

Verder hebben ik fus een Spannse puber is huis. Ik ben eigenlijk niet zo goed met mensen in mn aura dus het kost me bakken energie. Niks ten nadele van het jongmens zelf hoor, want het is een dotje eerste klas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 12:55:13 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220554845
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg. Het is pas eind juni.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 11-04-2026 13:13:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220554927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Oe er is hier iemand jaloersch bij het oplezen dat je naar Hokkai gaat :D
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:09:56 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220554943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik heb al jaren een Museumkaart :+. En haal hem er ook ieder jaar er dik uit.

Verder geboekt voor etentje ma als ze jarig is. We gaan naar Hokkai :+. Nu al zin in. :9~
Voor de zekerheid wel nu al geboekt. De leuke tijdstippen zijn snel weg.
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
pi_220554968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij zouden jn januari gaan, belden ze paar dagen van te voren dat de chef z'n vinger had afgesneden.
We moeten nog steeds herplannen
:o
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:16:36 #234
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220554976
*O* 52 en geen museumjaarkaart en ook nog nooit een rivercruise geboekt *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220554977
Geen cruise hier idd, wel een vriendenloterij VIP kaart *G*
pi_220554980
Oud en geen museumjaarkaart (wel ooit gehad) en wekelijks op een riviercruiseboot te vinden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555011
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben allemaal een museumkaart *O*

Verder ben ik een oude millennial maar voel ik ook overeenkomsten met gen X. We zijn een gek stukje generatie wat nog precies weet hoe het leven was zonder internet en computers en tegelijkertijd al echt digitaal opgegroeid is.


Ik zou een jonge Xer zijn maar voel me ook wel verbonden met de millennial.
Ik identificeer me dus gewoon als patatgeneratie (Nederlands fenomeen afaik). Die naam spreekt me ook meer aan *)
Jij misschien ook wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555018
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220555133
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Oh ja, dat heb ik ook gedaan. Was maar een nacht, maar soit. Wel heel mooi.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220555242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen museumjaarkaart, jaar of 10 geleden eerste riviercruise geboekt. In Egypte, wellicht helpt dat B-)
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555382
Net het moerbei plantje en de tayberry in potten gezet, nu een leuke plek op het balkon en duimen dat ze aanslaan. Heb ook al bericht gekregen dat de vervanging onderweg is. Wanneer ik heel goed kijk lijkt de moerbei het nog wel wat te doen maar de overgebleven tayberry blaadjes krijgen allemaal zwarte randjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555481
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
Geen idee, ik ben niet de expert qua bejaard-zijn :P

Gisteren volle dag met werken, bandenwissel, aspergeboer, apotheek en ik bedacht dat ik een tussenjas 'moest' voor ik naar Londen ga. Dus ook de stad in. Meteen viswinkel bezocht :9
Zodat ik vandaag niet de deur uithoefde *O*

Maar toen bleek ik vandaag meer verkouden dan de afgelopen dagen en nieuwe tussenjas is niet waterdicht.
Dus vanmorgen maar even citrosan (voor de zekerheid) en neusspray (voor het vliegen) gekocht. En impregneerspul (voor de jas). Nu écht thuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 14:51:18 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220555558
Glasvezelaansluiting is klaar. Kost veel, maar ze hebben zelfs m'n stoep opnieuw bestraat (lag er nog uit vanwege nieuwe stroomkabel) en ook het gazon opnieuw ingezaaid _O_ Dat deden de lui van stroom niet. Maar goed, daar moest ik een vrije dag voor nemen en kostte ¤499. Dit ruim ¤1300 :7

Zelf bezig geweest met een voorzetwand in de wc. Maak ik van pir platen die ik op ventielatielatten schroef. Laten zijn ongeveer 25mm dik en de pir platen 100mm. Ik heb alleen maar schroeven van 130mm dus kan niet verder.

Nou ja, ik kan de gang stofzuigen en dweilen. Er zijn mensen met zand aan de schoenen in en uit gelopen. Maar zo eerst even naar de Expert voor router :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220555579
Ik las griezelaansluiting :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220555622
Eindelijk bijgelezen.

@Yinny je hebt al veel wijze woorden gehad van de anderen, maar wat een shit situatie :* en ik vind dat je objectief gezien ook gewoon reden om te klagen hebt. Dus het lijkt me helemaal niet gek dat je je zo voelt, en ook best passend bij de situatie. Kan me wél voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt :* . Wat vervelend van je arm ook, dat het nog pijn doet en je misschien niet je eigen taken pijnvrij weer kan oppakken..

@Blues
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 hoe is het weekendje weg?

Ik was gister 7.30 weer de deur uit, 9-10.30 een scriptie feedback gegeven en daarna 6 meetings en een intervisiebijeenkomst. De buurvrouw had gevraagd of ik thuis was in de avond en of ik misschien wilde helpen met in bed leggen v een vd kinderen zodat andere buurvrouw even weg kon want zij was zelf heel moe en andere buurvrouw zat er ook doorheen, dus toen ik thuis kwam gekookt (!), gegeten en daarna daarheen.

Daar bleek dat buurvrouw niet alleen moe was, maar ziek 'dus ik blijf bij je uit de buurt', dus dat vond ik niet zo fijn, want ehm je kan wel uit mn buurt blijven maar ik ben minstens een uur in je huis en breng je baby naar bed enz dus die heb ik dan vast enzo. Na beetje doorvragen bleek het rommelende buik enzo te zijn, mss een buikgriep 'want baby had het natuurlijk ook'. Dat wist ik ook niet, al had ie het geloof ik nu niet meer (en ik heb iig geen luier hoeven verschonen). Maar dat is iig niet iets wat 'in de lucht' zit. Dus ik heb wat vaker mn handen gewassen daar en nog keer toen ik thuis kwam. Buurvrouw zei ook wel dat het inmiddels al een paar uur wel beter ging met buik en ook wel wat gegeten had in avond maar vooral nog moe.

En nu hoor ik net dat ze nu allebei ziek in bed liggen, die ene buik nog wel oke maar wel heel slap en de ander sinds gisteravond laat misselijk en koorts.

En nou baal ik toch wel en hoop ik vooral erg dat ik de dans ontspring. Want ik heb het vrij druk op werk volgende week, dinsdag fysio, woensdag tm vrijdag naar uni's, wil woensdag eigenlijk ook bij ouders langs..

Ligt dit nou aan mij, of zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts? Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik denk ik nee gezegd, want het was geen spoed/noodsituatie oid en ik kan heus niet alle virussen enzo ontwijken en dat hoeft ook niet, maar om er nou actief in te gaan zitten (zonder dat ik zelf daar een keuze over kan maken) vind ik wel weer wat anders. Toen ik er achter kwam was het al te laat om nog terug te krabbelen, want andere buurvrouw al weg. En ik weet ook dat zij met andere buren met kleine kinderen hebben afgesproken dat ze elkaar ook uit de brand helpen als ze ziek zijn (verkoudheid oid), behalve bij buikgriep, dus daardoor voelt het dan extra vervelend ofzo dat ze dan dit niet even benoemen oid vooraf, omdat ze daar blijkbaar zelf wel ook anders naar kijken dan gewoon verkoudheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 11-04-2026 15:14:08 ]
pi_220555658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
zouden jullie ook balen als het verhaal is dat iemand heel moe is maar als je er dan komt blijkt dat niet alleen moe maar ziek, en je nu dan ook hoort dat de ander nu dus ook echt ziek is met koorts?
Een beetje wel maar ik ben wel vrij tolerant jegens moeie/zieke mensen.

Maar ik heb ook heel makkelijk praten omdat ik zelf heel eenvoudig kan schuiven met werk, danwel een dagje overslaan, en er thuis ook niet alleen voor sta. Dus ik snap zeker wel dat het voor jou allemaal zwaarder telt (helemaal los van je geschiedenis).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220555738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nijl een paar keer overgestoken op een pontje telt zeker niet mee?
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555751
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
De Nijl ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220555756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De Nijl ;)
Jij.
Ik niet.
Maar het ging toch om rivieren? Dat zijn de Maas en de Mekong niet minder dan de Nijl. Toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220555789
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Met een pontje de Maas over?
Of een bootje op de Mekong naar een eiland?
Tellen die?
Nu ik erover nadenk vind ik dat een rivierverplaatsing in de breedte van de rivier (pontje) niet meetelt :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')