Twee uur vastzitten met een kano in en rieteiland in de Oranjerivier in Zuid Afrika en godzijdank gered worden was ook 2 uur te langquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef z80 het volgende:
[..]
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.
edit
[..]
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Ja, zegt een boelquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker
Oh das misschien nog wel leukerquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
We komen hopelijk nooit meer in het AVL
Lengte van de rivier CHECKquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.
Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Dat is nog eerder dan een boomerquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.
Bijna half 10 op zaterdag, laat zat
Ha! Ik ga wel een heel half uur laterquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.
Bijna half 10 op zaterdag, laat zat
Wacht, dat was op een containerboot zekerquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.
Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Ook bijna erin.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.
Bijna half 10 op zaterdag, laat zat
Niks te doen zekerquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niks te doen zeker![]()
Halve dagen in bed
Enkele boomer net zoquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dat was op een containerboot zeker![]()
Nee tuurlijk telt dat niet![]()
Dat is AVONTUURDat is voor jongelingen
Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zagTRV / Naar 'Murica op een containerboot
quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]TRV / Vrachtbootreis België -> Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |