abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2026 @ 18:43:15 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220557173
Net Regiovergadering gehad op het Provinciehuis. Thuiswedstrijd dus wel even wezen buurten. Bij de Borrel hadden we gehaktballen van Schipholgans!
Wel een aparte smaak, maar wel lekker :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 18:49:05 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220557212
Met aroma van kerosine? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220557266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef z80 het volgende:

[..]
De Irrawaddy River af varen naar een paar steden verderop zal ook wel niet tellen.
Een paar uur op die schuit vond ik dan ook wel weer genoeg.

edit
[..]
Ik doe dus ook niet mee. Was maximaal 6 uur.
Twee uur vastzitten met een kano in en rieteiland in de Oranjerivier in Zuid Afrika en godzijdank gered worden was ook 2 uur te lang
We have far more in common than that which devides us..
pi_220557403
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das vast in het andere ziekenhuis, niet AvL toch?
Edit: ja dus, maar dat doet niet af aan het volgende.
Anders voor andere afspraken daar, raad ik je aan rondom de afspraak om ijs te gaan halen bij IJskoud de beste daar om de hoek. Echt fantástisch ijs, nog lekkerder dan bij de nieuwige ijstent in ons dorp( @:clubsoda kan je vast vertellen dat dat heel wat zegt).
Ik vind het bijna jammer dat mijn volgende afspraak telefonisch is, zo lekker O+
Ja, zegt een boel :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220557405
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:17 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
We komen hopelijk nooit meer in het AVL :*
Oh das misschien nog wel leuker ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220557929
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220558206
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Lengte van de rivier CHECK
24 uur CHECK

Je bent erbij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:09:04 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220558411
8 Dagen Donaucruise op mijn 32e. En ik mis mijn Museumkaart.

Boomer is a way of life :Y
Spoilers!
pi_220558461
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 21:17:39 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220558481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Dat is nog eerder dan een boomer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220558546
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Ha! Ik ga wel een heel half uur later 8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:27:11 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558605
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had eens een boottrip van Zeebrugge naar Bilbao en door naar Vigo.

Toen hebben we 24u gevaren over de Schelde. Van Zeebrugge naar Antwerpen naar Zeebrugge naar Bilbao :D
Telt dat als bejaarden-riviercruise? We waren de enige passagiers...
Wacht, dat was op een containerboot zeker :o

Nee tuurlijk telt dat niet }:|

Dat is AVONTUUR :o Dat is voor jongelingen :P

Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zag :X TRV / Naar 'Murica op een containerboot
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220558610
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Bedwaarts.

Bijna half 10 op zaterdag, laat zat (8>
Ook bijna erin.
Voor mij is dit ook nog laat these days,vroegst deze week was kwart over acht *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220558612
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:17 schreef derLudolf het volgende:


Dat is nog eerder dan een boomer
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht
pi_220558621
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Niks te doen zeker :{w
Halve dagen in bed :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220558624
Ik ben zin aan het verzamelen om van de bank te verhuizen naar bed :O
Met name omdat ik weer eens vergat om vanmiddag al mn bed op te maken. Dus dat moet ik nu nog doen.
pi_220558632
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niks te doen zeker :{w
Halve dagen in bed :{w
O+ *O*
pi_220558646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier in het huis van 2 boomers wordt het zelden eerder dan middernacht [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Enkele boomer net zo :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220558683
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht, dat was op een containerboot zeker :o

Nee tuurlijk telt dat niet }:|

Dat is AVONTUUR :o Dat is voor jongelingen :P

Heb ik ook eens onderzocht, toen de wereld er nog heel anders uit zag :X TRV / Naar 'Murica op een containerboot
:Y TRV / Vrachtbootreis België -> Spanje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:36:45 #295
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558710
quote:
_O_ Wil ik ook nog steeds eens proberen :P

Maar daar word je geen boomer van in ieder geval *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:39:53 #296
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220558737
Maar nu ga ik ook naar bed (daar word je wčl een boomer van of zo :+ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 22:17:29 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220559111
Ik heb een aantal malen hardop moeten lachen om dit
Bekijk deze YouTube-video
Gast het Liam Carpenter, ooit als matige basketballer vanuit het VK in Duitsland belandt. Na het basketballen blijven hangen, ooit een filmpje gemaakt over stereotypen in Duitsland en dat sloeg aan.

Voorheen waren het altijd korte filmpjes met maar nu heeft ie dus een reis gemaakt naar London, als de Duitser in z'n filmpjes en gewoon de Duitser uitgehangen en dit met verborgen camera opgenomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220559181
Ja jongens, ik wil ook naar bed maar er moet nog gespuis thuiskomen }:| nog drie dagen Spaans ritme ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220560073
Ik was in bed, maar de poes moet een kap om wegens hechtingen. Ze kan dan alleen niks en heeft weke poezenouders die dit heel zielig vinden. Dus alleen 's nachts de kap. Om 4 uur is ze wakker en moet plassen. Dus ik zit beneden de kaploze poes te bewaken, want na een week jeukt de boel uiteraard enorm.

Donderdag heeft ze er al een hechting uit gekrabt toen ik even op de wc zat :(

En vrijdag ontdekte F. dat we haar al een week een dubbele dosis novacam aan het geven waren 8)7 2x per dag i.p.v. 1x.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2026 @ 07:16:20 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220560217
Hmmm mn laptop heeft het begeven... Die wil niet meer starten. Gelukkig heb ik nog de oude refurbished Appel van moeders.
Gisteren deed die al raar. Als je een letter typte kreeg je er gelijk drie in beeld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')