Hoera voor enkelquote:Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.
Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuwszoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers
. Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij
![]()
Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag
Nah dan voel ik me ook stom denk ik. We proberen er wel wat van te maken. De schoonfamilie is heel lief. En we zitten dit keer over 2 huisjes, zodat we geen huisje hoeven te delen met de eenjarige. Zal vast schelen in de hoeveelheid gegilquote:Op donderdag 9 april 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken?
quote:Op donderdag 9 april 2026 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.
Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
Blijkbaar. Ik had eerst een foto gestuurd van de moerbei waar het blad vanaf de helft verdroogd was. Van de Tayberry dacht ik dat de verfrommelde blaadjes nieuw waren en nog niet open, maar die waren ook droog en verkruimeld.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nette service, exemplaren - je krijgt van beide eentje extra?
IKKE OOK !!! HEL OP TWEE FIETSEN.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi he die bloesems? Ik kom op weg naar werk ook langs een boomgaard. Erg fijn alle witte en roze bloemen
Qua stapje terug nemen vind ik het vooral lastig om niet gelijk op te gaan met B. Eigenlijk is het natuurlijk prima dat hij soms wat meer doet in huis en op andere momenten ik wat meer, of dat we klussen verdelen (ik de was, hij de boodschappen, bijvoorbeeld) maar hij vindt het zo leuk om dingen samen te doen... en ik vind samen boodschappen doen DE HEL![]()
quote:Op donderdag 9 april 2026 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat prima hier, samen boodschappen doenHet gebeurt niet vaak, meestal doe ik ze. Meestal is het voor J zonde van zijn tijd. Maar afgelopen vrijdag hebben we een ritje langs 8 stops gedaan en dat was hartstikke gezellig. Wel te veel en gelukkig een uitzondering. Maar we ontkwamen er even niet aan.
Echte liefdequote:Op donderdag 9 april 2026 19:15 schreef Tuindier het volgende:
Buitenlandse supermarkten zijn mijn lievelings. En mijn man heeft dan het geduld om gewoon met de kar achter mij aan te rijden tot ik het zat ben.
Absoluutquote:
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?quote:Op donderdag 9 april 2026 21:35 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Na een lange, goeie maar volle studiedag. Voor het eerst de ´nieuwe´ horeca op de VU uitgeprobeerd. Living is geen verbetering tov The Basket.
/ Einde bericht.
Weekend. Aan de wandel in de noordkant van de Veluwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 00:19 schreef Blues het volgende:
Oh ja ik had nog een kleurig tafereel voor jullie.![]()
Afgelopen week viel ik bijna door een gat bij een picknicktafel, door een vreemde draai, move etcknalde ik tegen de poot vd tafel met mijn poot.
Scheenbeen.
Mooi toch [ link | afbeelding ]KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Hamburger was matig. Wel eetbaar, maar een brok kaas erop waarvan je denkt euhhhquote:Op donderdag 9 april 2026 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik ga dit overleven!
Alleen met afdrogen en sok erover is het AUWwww.
Wat naar van de pijn @:Kaatje1 helpen pijnstillers?
Leuk van je nieuwe vriendin @:Tele6 en goed van de rust, beterschap voor B.
Succes @:Sarabi
Gaat het goed met de PuPjes @:sigme ?
Zelf had ik gisteren een rare lethargische dagraar in buik en was niet vooruit te branden. Nou hoeft dat ook niet, ik hoef niet elke dag wat te 'doen' en dat moet ik mezelf nog wel ff heel goed inpeperen, beetje opvoeding ook denk ik, maar sta nog wel vaak in de pro-actieve modus.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen
NEE! Gelukkig voelde ik me gistermiddag na een dut en tóch ff NiB stukken beter en nu is het helemaal weg.
En niet elke dag iets verzinnen om te 'doen'!
Zo. Nu staat het hier.
FOK! wet [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik ken dit gevoel helemaal niet van mezelf, als ik mentaal ff meh zit sleep ik mezelf altijd naar buiten om te lopen of te fietsen, dat werkt idd prima.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
Absoluut. Heel moeilijk om me er toe aan te zetten maar het helpt wel. Ik was vanochtend boos op de wereld en moe. Dus ik ben maar even yoga gaan doen. Nu is de moe weg en de boos minder en zit ik mezelf in elk geval niet in de weg tijdens mijn werk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |