abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220538832
Goedemorgen :W

Vandaag al een deel opbouwen voor het 3 daags bierfestival van dit weekend.
pi_220538854
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220538906
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:54 schreef AnneX het volgende:
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220538912
Ik sliep uit nadat ik gisteravond om 11u de pups nog een voerbeurt gaf en vanochtend om 6u opstond voor de ochtendvoerbeurt (en de schapen loslaten). Daarna dan nog even uitslapen :z :Z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539208
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een drukte Sigme! En die oom is echt wel een held zeg.

Waar hangt @:Tele6 eigenlijk uit?
Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
pi_220539212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
Wat ga je koken? O+
pi_220539239
Knuffel aan @Yinny en aan @Barreltje :* *;
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:23:32 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539288
Gisteren dacht ik "ik heb al een tijdje niets gehoord van m'n glasvezel aanvraag"

Vanochtend telefoontje, ze wilden langskomen. Momenteel druk op het werk dus lastminute vrij vragen wordt niet gewaardeerd. Toen begon ie over Sonnabend (zaterdag) maar daarna over volgende week. Dan ben ik er niet. Nu komen ze aanstaande zaterdag. Nog even snel electra fixen op de juiste plekken.

Fok regel zonder het hier te plaatsen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door derLudolf op 09-04-2026 10:52:50 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539363
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
pi_220539364
Och wat moeilijk @Tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539395
Oh ja @sigme om verrassingen te voorkomen…laat je Mooitje steriliseren?
pi_220539476
@Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
pi_220539507
Gelukkig. Het betere nieuws voor vlindertje. *O*
pi_220539632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:

Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
pi_220539634
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
Fijn *G*
pi_220539701
Wauw, ik krijg net bericht van het planten bedrijf , met advies hoe de planten te behandelen, maar ook kosteloze nieuwe exemplaren _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
@Tele6

Moet ?
Ik ?
Dit ?
Nu ?
Doen ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:
een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.

Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539763
Blij ben ik dat me dit gelukt is om te haken.
Ordinaire crosspost *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220539782
Wat een leuk vestje @Blues _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk vestje @:blues _O_
Ben ook blij er mee! Had al zoiets eerder dit jaar gehaakt, maar dat is een te lange, zware deken geworden _O-
Deze is van lekker luchtig katoen. Hier heb ik het ff voor de foto over mijn 'huispakkie' aan, bedoeling is op een witte bloes en een lichte spijkerbroek.
pi_220539812
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
Mooi he die bloesems? Ik kom op weg naar werk ook langs een boomgaard. Erg fijn alle witte en roze bloemen O+

Qua stapje terug nemen vind ik het vooral lastig om niet gelijk op te gaan met B. Eigenlijk is het natuurlijk prima dat hij soms wat meer doet in huis en op andere momenten ik wat meer, of dat we klussen verdelen (ik de was, hij de boodschappen, bijvoorbeeld) maar hij vindt het zo leuk om dingen samen te doen... en ik vind samen boodschappen doen DE HEL :'( :')
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:24:23 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, ik krijg net bericht van het planten bedrijf , met advies hoe de planten te behandelen, maar ook kosteloze nieuwe exemplaren _O_
Nette service, exemplaren - je krijgt van beide eentje extra?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat moeilijk @:tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
Ik was dinsdag "ziek" thuis en dat heeft wel geholpen idd. Maar over echt rondhangen voel ik me ook stom omdat het alle dingen die ik af wilde krijgen alleen maar verder naar achter schuift.

Lekker menu! :9
Maak je het mango-ijs zelf?

B heeft dit weekend "faloodeh" gemaakt, een Perzisch rozenwater sorbetijs met rijstvermicelli erin. Heel andere smaken en texturen dan we gewend zijn maar erg verfrissend!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:26:49 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539848
Bloesem, de kersenboom langs de weg voor m'n huis staat mooi in bloei, de twee grote in m'n tuin nog niet helemaal.

Jonge aanplant zal ik morgen es naar kijken.

Sier/vogelkers in het dorp langs het kanaal bloeien ook uitbundig :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')