abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220526494
@Vanyel raakt er zo afgeleid door dat ze niet eens een nieuw deel opent :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220526708
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Even in een spoiler want ik word zelf onpasselijk van het bewegend gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o _O-
pi_220527299
Niet een fijn gevoel: het mailadres dat ik niet meer gebruik is wèl gehackt.
Te vinden op: https://www.politie.nl/ni(...)reldwijde-actie.html
Nu dus ook via het oude adres doorgestuurd naar het nieuwe.

De twee andere die ik nu gebruik (nog) niet: proton.me en delta.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 07-04-2026 17:30:25 ]
pi_220527895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Clubsoda het volgende:
@:Vanyel raakt er zo afgeleid door dat ze niet eens een nieuw deel opent :o
:o

:Y ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220527992
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

:Y ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
En ze zijn zo kjoet!

pi_220528308
Hele middag in de zon gezeten en net een bord erwtensoep op, prima combi.

Wat vervelend @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:30 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_220528385
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:23 schreef AnneX het volgende:
Niet een fijn gevoel: het mailadres dat ik niet meer gebruik is wèl gehackt.
Te vinden op: https://www.politie.nl/ni(...)reldwijde-actie.html
Nu dus ook via het oude adres doorgestuurd naar het nieuwe.

De twee andere die ik nu gebruik (nog) niet: proton.me en delta.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220528651
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

:Y ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
Verstandig!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220528673
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220528878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Pffft. Dank voor de geruststelling. 👍🏼
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Jij? Of de gast poetst?

Is het dezelfde uit het gastgezin waar jouw zoon verbleef?
Konden zij het met elkaar vinden?
pi_220528968
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Kan je de tiener doorsturen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220529005
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Pffft. Dank voor de geruststelling. 👍🏼
[..]
Jij? Of de gast poetst?

Is het dezelfde uit het gastgezin waar jouw zoon verbleef?
Konden zij het met elkaar vinden?
Het arm jong hoeft niets te doen hoor, maar ik voelde zoveel gene bij de staat van onze keuken dat ik aan de slag ben gegaan.

Hij komt morgen, dezelfde jongen inderdaad. Ze konden prima met elkaar overweg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220529108
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het arm jong hoeft niets te doen hoor, maar ik voelde zoveel gene bij de staat van onze keuken dat ik aan de slag ben gegaan.

Hij komt morgen, dezelfde jongen inderdaad. Ze konden prima met elkaar overweg.
Ah, dat deed ik zoveel mogelijk toen mijn nicht kwam, en vrijdag heb ik ook eters, dus mag ik weer aan de bak. Het is heel fijn dat het langer licht is, maar stof en zo blijft ook langer zichtbaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220529271
Idiote reflex is dat.
Komt er bezoek - onverwacht en welkom vanmorgen - snel een rondje huis om losse dingen weg te ruimen. o|O
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:01:58 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220529314
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Tienerjongens kennende, waardeert hij je huisvlijt vast enorm :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Dit wilde ik ook zeggen.
Spoilers!
  dinsdag 7 april 2026 @ 21:08:43 #16
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220529359
Onze geweldige pannen bakken toch zo geweldig. Zojuist produceerden ze perfecte cordon bleus. Zelfgemaakt, van schnitzel, ham en kaas van de boerderij, met mosterd en dubbelgepaneerd :9

En de eerste asperges waren er ook nog :9~
Spoilers!
pi_220529360
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Tienerjongens kennende, waardeert hij je huisvlijt vast enorm :D
[..]
Dit wilde ik ook zeggen.
Ik weet gelukkig zelf ook hoe debiel het is :+

Maar ik heb wél een schone keuken *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220529497
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze geweldige pannen bakken toch zo geweldig. Zojuist produceerden ze perfecte cordon bleus. Zelfgemaakt, van schnitzel, ham en kaas van de boerderij, met mosterd en dubbelgepaneerd :9

En de eerste asperges waren er ook nog :9~
Je hebt het vast wel ergens gezegd maar welke?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220529516
Voor de moestuin liefhebbers en slakken haters https://www.rtl.nl/wonen/(...)8nHPHhhGVCLsGYLaXd3Q
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 21:48:14 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220529654
Ik denk dat ik mn onderwerpen voor de pubquiz weer bij elkaar heb.
Actueel: 1. Olympische Spelen, 2. Politiek
Nederland: 3. Muziek (en dan laat ik Volendam voor wat het is), 4. op wereldreis door ons eigen land
Thema's; 5. AI en 6. Olie (breed interpreteren, van opec tot olijfolie)
Werk: 7. Gewoon wat vragen uit onze publicaties van de laatste tijd, 8. logo's, 9. paspoorten van goeie doelen. Ronden 8 en 9 zijn vaste ingrediënten.
10 Grabbelton De at random hier had ik nog een feitje liggen die in de Quiz moest.

Ronde 1 en 2 zijn al af.
3 en 4 schieten op.
Rest komt nog wel. Heb nog twee weken :+

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 07-04-2026 21:54:55 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220529750
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd. :')
Heeft de tiener je huid gepoetst?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220529758
Je huiS
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:06:10 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220529796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je hebt het vast wel ergens gezegd maar welke?
RVS pannen van Fissler. Mogelijk bij elkaar gespaard bij de Makro 10 jaar geleden. Ik heb ze laatst pas in gebruik genomen.
Spoilers!
pi_220529861
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
RVS pannen van Fissler. Mogelijk bij elkaar gespaard bij de Makro 10 jaar geleden. Ik heb ze laatst pas in gebruik genomen.
Dank! Een van mijn creuset koekenpannen doet het niet zo lekker meer ds ben langzaam op zoek naar wat anders
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:17:15 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220529899
bwuh

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220529914
@borisz Over 4: TARAboemdijee heeft daaraan ooit een leuke vakantie rondreis besteed. Én een topic gepost. Wel erg “ooit”.
Sigme kan ook goed zoeken, naar het topic.
pi_220529931
Ach wat moeilijk @Barretje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 22:20:57 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220529934
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:18 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Over 4: TARAboemdijee heeft daaraan ooit een leuke vakantie rondreis besteed. Én een topic gepost. Wel erg “ooit”.
Sigme kan ook goed zoeken, naar het topic.
Ja die ken ik. :Y.
Heb bijvoorbeeld
Waar kom je De Krim en Syrie naast elkaar tegen? En we hebben 4x Engeland in dit land. Wat is een 'Eng'?


Barrel. :{ :*

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 07-04-2026 22:29:34 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220529972
Dat klinkt but! Barrel. Erg but! Voor je vader en voor jullie.
pi_220530051
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef Barreltje het volgende:
bwuh

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel bwuh :* :{
  dinsdag 7 april 2026 @ 23:06:59 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220530261
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Spoilers!
pi_220530355
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Ik ook. In 2003 (moest het even opzoeken) toen Irak werd aangevallen vanwege niet bestaande chemische wapens keek je mee met Peter Arnett van CNN met inslagen op de achtergrond
En nu zitten we weer met idioten
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 april 2026 @ 01:24:06 #33
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220530822
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Trump trok weer een keutel in... Godskolere, wat een circus is het witte huis :(

En Barrel -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220530858
Gelukkig bood de bemiddeling van Pakistan een uitweg.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 08-04-2026 01:46:24 ]
  woensdag 8 april 2026 @ 02:35:36 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220530974
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 01:32 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig bood de bemiddeling van Pakistan een uitweg.
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220531209
‘morgen
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:33:34 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja die ken ik. :Y.
Heb bijvoorbeeld
Waar kom je De Krim en Syrie naast elkaar tegen?
Tussen Coev'n en Hoogeveen heb je wel Siberië, Marokko, De Krim en Moskou. Maar Syrië weet ik dan weer niet.

quote:
En we hebben 4x Engeland in dit land. Wat is een 'Eng'?

Een es (daarmee bedoel ik niet de Fraxinus Excelsior)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:33:45 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531616
-O- Barrel
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 08:37:52 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220531639
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tussen Coev'n en Hoogeveen heb je wel Siberië, Marokko, De Krim en Moskou. Maar Syrië weet ik dan weer niet.
Hier zet ik een joker die bedoelde ik :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:43:49 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:37 schreef borisz het volgende:

[..]
Hier zet ik een joker die bedoelde ik :P
Het leek me ook raar als dat nog ergens anders lag.

Denemarken ligt ook nog ergens in Groningen. De Krim ligt net in Overijssel overigens, dus Drenthe is geen goed antwoord.

Een Engeland ligt ergens tussen Dalfsen en Zwolle
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220531826
Mogge!

Gelukkig is trump tegengehouden (ga er niet vanuit dat dit zijn idee is)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220532416
Hoi, allemaal!

Lief van @vlindertje89 om aan me te denken! Ik duim voor je dat je vandaag goed nieuws krijgt bij fysio en sterkte bij het herstellen!

Even minder online hier geweest, want ik zat totaal niet lekker in mijn vel en ik herkende mezelf niet. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die alleen maar over haar ex kan klagen. Helaas gebeurden er allerlei dingen, waardoor ik wel zo was.
Ik merk ook dat mijn energie een beetje op is en het huis dus ook niet verder op orde komt na de verhuizing. Het irriteert me en tegelijkertijd besef ik ook dat ik ook moet opladen. Het voorjaarszonnetje helpt gelukkig ook, hooikoorts helaas niet.
Ik ben geen huiseigenaar meer. Wel geld op de bank. Een week lang stress, omdat de papieren van de notaris bedragen bevatten zonder onderbouwing. Die moest ik opvragen en werden nog bedragen aangepast.
Gedoe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nog steeds geen ouderschapsplan, want hij weigerde met mij te overleggen tot hij wist hoe veel hij moest betalen. Op de dag dat LBIO (instantie dat o.a. kinderalimentatie berekent) met bedrag kwam, stuurde hij mij zijn voorstel op. Dat was een week voor tekenen voor overdracht huis.
Tja, dit speelt nu allemaal hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door dit soort dingen heb ik ook nog steeds gesprekken met psycholoog. Ik herken mezelf niet terug. Ik kan niet aardig zijn, ik ben verdrietig, rancuneus. Ik wil verder met mijn eigen leven en ik snap dat we samen een kind hebben en dat we nooit helemaal los van elkaar komen. Maar hoe kan je nou zo met je kind omgaan? Vooral omdat hij echt een geweldig kind is, goed op school, wil nog knuffelen en echt tijd met je doorbrengen en samen dingen doen. Over een paar jaar is hij een tiener en is nog maar de vraag hoeveel tijd hij heeft voor zijn ouders.

Mijn leven is helaas voorlopig niet saai!

O, en mijn linkerarm is goed geheeld. Helaas voel ik wel een beetje pijn waar schroef in bot zit en laat die plek nou ook nog irritant in de weg zitten bij het werken. Dus het opbouwen gaat niet zo vlot als ik wil en volgende maand is het al een jaar geleden dat ik ziek gemeld ben, dus krijg ik minder salaris en ga ik spoor twee in. Ik (en arts en fysio) hebben wel vertrouwen in dat ik mijn eigen werkzaamheden kan hervatten, maar ik weet niet zeker of dat ook 100% pijnloos kan. Nou, ja, dat is iets wat ik niet in de hand heb (gniffel, gniffel)...
Straks nog even wandelen in het bos met zus en haar honden, ze heeft mij een pannenkoek beloofd!
(O, en mijn oudste broer had met Pasen per ongeluk verklapt wat mijn zus me wil geven voor mijn verjaardag: "Ik hoor dat je naar Disneyland Parijs gaat?" Ik in de war en mijn zus kijkt verschrikt en verschoot van kleur....Broer: "O, eh...ik verwar je met iemand anders...")

@Blues Woehoe voor goed nieuws! En fijn dat je zo aan het genieten ben van je pensioen!

@Lucky_Strike Gefeliciteerd met baan nummer 2 en duim voor nummer 3! Klinkt wel echt als jouw ding! (En hou in gedachte dat het contact met je moeder voor jezelf is en bewaak goed je grenzen. Als het echt zo veel energie kost, dan is het het niet waard.)

@sigme Knuffel voor jou! Familie kan stom zijn....En alle puppy's een tehuis! Ik twijfelde nog, maar momenteel echt geen tijd om pup in huis te hebben. En qua energie past een chowchow beter bij ons, denk ik

@Kaatje1 Oei! Duimen dat je knie snel weer gedraagt en minder pijn gaat doen!

@flipsen Ik moet nog steeds wennen dat een uur of 6 rijden voor veel mensen buiten Nederland vaak niks is. En ik zie er al tegen op als het meer dan een uur rijden is! Leuke 1april grap trouwens...

Goed ik ga maar eens naar buiten!
pi_220532455
Zó verdrietig en jammer @Yinny voor jou en Zoon, dat het een vechtscheiding wordt.
Sterkte en het komt heus wel goed. 😘
pi_220532542
Wat klote Yinny. Uit ervaring, leg alles idd zoveel mogelijk minitieus vast qua ouderschapsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff in spoiler.

[ Bericht 6% gewijzigd door Syrena op 08-04-2026 12:39:21 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220532653
Ach @Yinny wat een ellendige situatie zitten kind en jij.

En als klagen oplucht doen, daar zijn we (ook) voor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220532814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:yinny wat een ellendige situatie zitten kind en jij.

En als klagen oplucht doen, daar zijn we (ook) voor.
Eens met Kaatje :*
  woensdag 8 april 2026 @ 12:49:34 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220533226
@Yinny -O- :*

Ik kan er echt met mijn hoofd nooit bij, dat mensen die ooit van elkaar hielden, zo met elkaar kunnen omgaan :{ Wat een zak hooi is die ex van je...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220533424
Oef, morgenochtend komt AH met boodschappen, tussen 7.50 en 8.50. Wekker zetten dus (had gehoopt dat tussen 8-12 meer richting 12 zou zijn _O- )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220533471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:38 schreef Yinny het volgende:
Even minder online hier geweest, want ik zat totaal niet lekker in mijn vel en ik herkende mezelf niet. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die alleen maar over haar ex kan klagen. Helaas gebeurden er allerlei dingen, waardoor ik wel zo was.
Nope Nope Nope. Als je een normale relatie hebt en die eindigt op een normale manier, dan wil je niet zo'n ex zijn. Maar als je met moeite uit een zeer toxische relatie breekt, waarbij bij de breuk de ex dat gedrag nog wat tandjes bijzet, dan ben je echt in geen geval "zo'n vrouw". Ventileer vooral.

En kom vooral een vermut drinken tijdens de zonsverduistering
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533505


Groeten uit een zonnig Sevilla Valencia waar we wegens een defect aan de motor een nacht langer zijn.

Edit Sevilla is de volgende stop, praten en tikken werkt niet :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533644
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533859
@Yinny het is niet saai, het is niet leuk, maar je bent wel op de goede weg voor alle moeilijke vervelende zaken die je noemt :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220533876
Nou, de planten (mini’s) zijn binnen. Het blad van de moerbei is half verdroogd. Klacht met foto is verstuurd. De tayberry ziet er wel goed uit maar daar komen dit jaar echt geen vruchten van
We have far more in common than that which devides us..
pi_220535110
Rondje 3x strandafgangen met broodjes vis en biertjes, groetjes de pensionado's :)

(Wij zitten niet op de paarden 8-) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535117
Onrustig dagje. Nu even pauze thuis.
@Vanyel dank voor de tip van het verschijnsel “jeukende binnen ooghoeken”.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535132
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:15 schreef Blues het volgende:
Rondje 3x strandafgangen met broodjes vis en biertjes, groetjes de pensionado's :)

(Wij zitten niet op de paarden 8-) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Goede Leven…
Zou het in de oud-collega app zetten…😉
pi_220535223
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:17 schreef AnneX het volgende:


Het Goede Leven…
Zou het in de oud-collega app zetten…😉
Dat kan niet meer *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535440
-O- voor G hopelijk kunnen ze ‘m snel helpen. Want alleen maar op een stoel zitten tijdens vakantie is ook niet leuk, voor jullie beiden niet.

Vanaf nu neem ik mijn camera ook mee als ik op het balkon zit, er woont een Sijs en ik weet waar het nestje is.

Net vervoer geregeld, morgenmiddag met vrienden naar Intratuin, zij moeten planten voor het balkon en ik potten, hydrokorrels en moestuinaarde.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 18:45:35 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220535648
Even gras gemaaid en nadat ik maaier terug reed naar terrein van m'n oom even rondje aan het lopen daar. Ik zag een sprong van maarliefst 14 reeën O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 april 2026 @ 19:48:21 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536056
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Nog even over de cetirizine.

Op de website van @:clubsoda mag je dus maar 300 van die dingen bestellen :{ voor 6,44 per 100.
Dat is stom }:|

Staat toevallig in het hooikoortstopic een Duitse apotheek gelinkt waar ik er 800 kon bestellen *O* *O* voor 3,84 per 100 *O* *O*
Driewerf hoera *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het wachten op een telefoontje over waarom ik er 800 nodig heb en dat wordt leuk want mijn gesproken Duits is zowel passief als actief miserabel.
Mijn buit is vandaag binnen gekomen. Uiterste gebruiksdatum 10-2027
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:50:25 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:35 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Hij had ook geen keuze.
Gezichtsverlies of oorlogsmisdaden waren de andere opties.
Deze is waarschijnlijk wel duur voor de USA. Maar Trump kan met opgeheven hoofd roepen dat hij gewonnen heeft.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 20:27:15 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220536437
Twee dagen 7-17.30 :')
Maar ja het is wel af. Nadeel van een werkweek van twee dagen en er wel wat af moest.

Morgen gaan we het hebben over
Bekijk deze YouTube-video
Laatste studiedag al weer. :s)

En morgen worden de sleutels van de huurgarage van oom ingeleverd :)
Morgen Energielabel. Vrijdag fotograaf. Wrs gaat het appartement over anderhalve week de verkoop in.
Ma snakt wel naar het einde en de verkoop.
Al gaat ze volgende week op de hond van dr beste vriendin passen in Amerongen. Dus even tijd voor wat anders :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 april 2026 @ 20:30:14 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536470
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:34:20 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536516
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.

quote:
Hij voegde daar nog een onheilspellende waarschuwing aan toe: “Ik zal niet verder gaan, want er zijn andere dingen die erger zijn dan die twee. Als ik het voor het zeggen had, wat zou ik dan willen doen? De olie nemen. Helaas willen de Amerikanen ons graag naar huis zien komen. Als het aan mij lag, hield ik de olie. Ik zou flink geld verdienen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:43:22 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220536609
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220536707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef fietsie het volgende:
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.
[..]

Zo jammer dat jij al zo oud is en hij nooit uitgeleverd zal worden aan Den Haag maar wat zou ik m graag opgesloten zien.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 21:16:33 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220536874
Navo heeft gedaald aldus die oranje mongool. Ik dacht dat ie de Navo niet nodig was en het alleen wel kon :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220537007
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220537292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
Eerst nog 8 jaar Vance *O* *O* *O*
pi_220537366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:30 schreef fietsie het volgende:
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
^O^

Chipsoft heeft last van een hack las ik :o
pi_220537418
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort die rare witte vlek er op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220537461
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoort die rare witte vlek er op?
Ik was het al aan het inzoomen😄
pi_220538325
Ja
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoort die rare witte vlek er op?
daar zit het watermerk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220538766
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
pi_220538777
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je verzamelt bankbiljetten

Heb je ook belgische franken?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220538832
Goedemorgen :W

Vandaag al een deel opbouwen voor het 3 daags bierfestival van dit weekend.
pi_220538854
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220538906
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:54 schreef AnneX het volgende:
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220538912
Ik sliep uit nadat ik gisteravond om 11u de pups nog een voerbeurt gaf en vanochtend om 6u opstond voor de ochtendvoerbeurt (en de schapen loslaten). Daarna dan nog even uitslapen :z :Z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539208
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een drukte Sigme! En die oom is echt wel een held zeg.

Waar hangt @:Tele6 eigenlijk uit?
Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
pi_220539212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
Wat ga je koken? O+
pi_220539239
Knuffel aan @Yinny en aan @Barreltje :* *;
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:23:32 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539288
Gisteren dacht ik "ik heb al een tijdje niets gehoord van m'n glasvezel aanvraag"

Vanochtend telefoontje, ze wilden langskomen. Momenteel druk op het werk dus lastminute vrij vragen wordt niet gewaardeerd. Toen begon ie over Sonnabend (zaterdag) maar daarna over volgende week. Dan ben ik er niet. Nu komen ze aanstaande zaterdag. Nog even snel electra fixen op de juiste plekken.

Fok regel zonder het hier te plaatsen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door derLudolf op 09-04-2026 10:52:50 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539363
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
pi_220539364
Och wat moeilijk @Tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539395
Oh ja @sigme om verrassingen te voorkomen…laat je Mooitje steriliseren?
pi_220539476
@Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
pi_220539507
Gelukkig. Het betere nieuws voor vlindertje. *O*
pi_220539632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:

Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
pi_220539634
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
Fijn *G*
pi_220539701
Wauw, ik krijg net bericht van het planten bedrijf , met advies hoe de planten te behandelen, maar ook kosteloze nieuwe exemplaren _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
@Tele6

Moet ?
Ik ?
Dit ?
Nu ?
Doen ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:
een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.

Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539763
Blij ben ik dat me dit gelukt is om te haken.
Ordinaire crosspost *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220539782
Wat een leuk vestje @Blues _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk vestje @:blues _O_
Ben ook blij er mee! Had al zoiets eerder dit jaar gehaakt, maar dat is een te lange, zware deken geworden _O-
Deze is van lekker luchtig katoen. Hier heb ik het ff voor de foto over mijn 'huispakkie' aan, bedoeling is op een witte bloes en een lichte spijkerbroek.
pi_220539812
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
Mooi he die bloesems? Ik kom op weg naar werk ook langs een boomgaard. Erg fijn alle witte en roze bloemen O+

Qua stapje terug nemen vind ik het vooral lastig om niet gelijk op te gaan met B. Eigenlijk is het natuurlijk prima dat hij soms wat meer doet in huis en op andere momenten ik wat meer, of dat we klussen verdelen (ik de was, hij de boodschappen, bijvoorbeeld) maar hij vindt het zo leuk om dingen samen te doen... en ik vind samen boodschappen doen DE HEL :'( :')
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:24:23 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, ik krijg net bericht van het planten bedrijf , met advies hoe de planten te behandelen, maar ook kosteloze nieuwe exemplaren _O_
Nette service, exemplaren - je krijgt van beide eentje extra?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat moeilijk @:tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
Ik was dinsdag "ziek" thuis en dat heeft wel geholpen idd. Maar over echt rondhangen voel ik me ook stom omdat het alle dingen die ik af wilde krijgen alleen maar verder naar achter schuift.

Lekker menu! :9
Maak je het mango-ijs zelf?

B heeft dit weekend "faloodeh" gemaakt, een Perzisch rozenwater sorbetijs met rijstvermicelli erin. Heel andere smaken en texturen dan we gewend zijn maar erg verfrissend!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:26:49 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539848
Bloesem, de kersenboom langs de weg voor m'n huis staat mooi in bloei, de twee grote in m'n tuin nog niet helemaal.

Jonge aanplant zal ik morgen es naar kijken.

Sier/vogelkers in het dorp langs het kanaal bloeien ook uitbundig :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539860
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
Hoera voor enkel *G*
Weer lopen *G*
*G*

Ik was dinsdag idd ziekgemeld. Gisteren ging het wel weer en ik ben op zich ook wel blij dat ik weer dingen kan doen, want de lijst met dingen om te doen blijft er anders ook maar staan.

Dit is de laatste week lesgeven *G*
Vanmiddag hebben ze tentamen :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')