abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220529914
@borisz Over 4: TARAboemdijee heeft daaraan ooit een leuke vakantie rondreis besteed. Én een topic gepost. Wel erg “ooit”.
Sigme kan ook goed zoeken, naar het topic.
pi_220529931
Ach wat moeilijk @Barretje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 april 2026 @ 22:20:57 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220529934
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:18 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Over 4: TARAboemdijee heeft daaraan ooit een leuke vakantie rondreis besteed. Én een topic gepost. Wel erg “ooit”.
Sigme kan ook goed zoeken, naar het topic.
Ja die ken ik. :Y.
Heb bijvoorbeeld
Waar kom je De Krim en Syrie naast elkaar tegen? En we hebben 4x Engeland in dit land. Wat is een 'Eng'?


Barrel. :{ :*

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 07-04-2026 22:29:34 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220529972
Dat klinkt but! Barrel. Erg but! Voor je vader en voor jullie.
pi_220530051
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef Barreltje het volgende:
bwuh

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel bwuh :* :{
  dinsdag 7 april 2026 @ 23:06:59 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220530261
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Spoilers!
pi_220530355
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Ik ook. In 2003 (moest het even opzoeken) toen Irak werd aangevallen vanwege niet bestaande chemische wapens keek je mee met Peter Arnett van CNN met inslagen op de achtergrond
En nu zitten we weer met idioten
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 april 2026 @ 01:24:06 #33
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220530822
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af in wat voor wereld we morgen wakker worden :{
Trump trok weer een keutel in... Godskolere, wat een circus is het witte huis :(

En Barrel -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220530858
Gelukkig bood de bemiddeling van Pakistan een uitweg.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 08-04-2026 01:46:24 ]
  woensdag 8 april 2026 @ 02:35:36 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220530974
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 01:32 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig bood de bemiddeling van Pakistan een uitweg.
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220531209
‘morgen
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:33:34 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja die ken ik. :Y.
Heb bijvoorbeeld
Waar kom je De Krim en Syrie naast elkaar tegen?
Tussen Coev'n en Hoogeveen heb je wel Siberië, Marokko, De Krim en Moskou. Maar Syrië weet ik dan weer niet.

quote:
En we hebben 4x Engeland in dit land. Wat is een 'Eng'?

Een es (daarmee bedoel ik niet de Fraxinus Excelsior)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:33:45 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531616
-O- Barrel
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 08:37:52 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220531639
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tussen Coev'n en Hoogeveen heb je wel Siberië, Marokko, De Krim en Moskou. Maar Syrië weet ik dan weer niet.
Hier zet ik een joker die bedoelde ik :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 08:43:49 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220531664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:37 schreef borisz het volgende:

[..]
Hier zet ik een joker die bedoelde ik :P
Het leek me ook raar als dat nog ergens anders lag.

Denemarken ligt ook nog ergens in Groningen. De Krim ligt net in Overijssel overigens, dus Drenthe is geen goed antwoord.

Een Engeland ligt ergens tussen Dalfsen en Zwolle
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220531826
Mogge!

Gelukkig is trump tegengehouden (ga er niet vanuit dat dit zijn idee is)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220532416
Hoi, allemaal!

Lief van @vlindertje89 om aan me te denken! Ik duim voor je dat je vandaag goed nieuws krijgt bij fysio en sterkte bij het herstellen!

Even minder online hier geweest, want ik zat totaal niet lekker in mijn vel en ik herkende mezelf niet. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die alleen maar over haar ex kan klagen. Helaas gebeurden er allerlei dingen, waardoor ik wel zo was.
Ik merk ook dat mijn energie een beetje op is en het huis dus ook niet verder op orde komt na de verhuizing. Het irriteert me en tegelijkertijd besef ik ook dat ik ook moet opladen. Het voorjaarszonnetje helpt gelukkig ook, hooikoorts helaas niet.
Ik ben geen huiseigenaar meer. Wel geld op de bank. Een week lang stress, omdat de papieren van de notaris bedragen bevatten zonder onderbouwing. Die moest ik opvragen en werden nog bedragen aangepast.
Gedoe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nog steeds geen ouderschapsplan, want hij weigerde met mij te overleggen tot hij wist hoe veel hij moest betalen. Op de dag dat LBIO (instantie dat o.a. kinderalimentatie berekent) met bedrag kwam, stuurde hij mij zijn voorstel op. Dat was een week voor tekenen voor overdracht huis.
Tja, dit speelt nu allemaal hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door dit soort dingen heb ik ook nog steeds gesprekken met psycholoog. Ik herken mezelf niet terug. Ik kan niet aardig zijn, ik ben verdrietig, rancuneus. Ik wil verder met mijn eigen leven en ik snap dat we samen een kind hebben en dat we nooit helemaal los van elkaar komen. Maar hoe kan je nou zo met je kind omgaan? Vooral omdat hij echt een geweldig kind is, goed op school, wil nog knuffelen en echt tijd met je doorbrengen en samen dingen doen. Over een paar jaar is hij een tiener en is nog maar de vraag hoeveel tijd hij heeft voor zijn ouders.

Mijn leven is helaas voorlopig niet saai!

O, en mijn linkerarm is goed geheeld. Helaas voel ik wel een beetje pijn waar schroef in bot zit en laat die plek nou ook nog irritant in de weg zitten bij het werken. Dus het opbouwen gaat niet zo vlot als ik wil en volgende maand is het al een jaar geleden dat ik ziek gemeld ben, dus krijg ik minder salaris en ga ik spoor twee in. Ik (en arts en fysio) hebben wel vertrouwen in dat ik mijn eigen werkzaamheden kan hervatten, maar ik weet niet zeker of dat ook 100% pijnloos kan. Nou, ja, dat is iets wat ik niet in de hand heb (gniffel, gniffel)...
Straks nog even wandelen in het bos met zus en haar honden, ze heeft mij een pannenkoek beloofd!
(O, en mijn oudste broer had met Pasen per ongeluk verklapt wat mijn zus me wil geven voor mijn verjaardag: "Ik hoor dat je naar Disneyland Parijs gaat?" Ik in de war en mijn zus kijkt verschrikt en verschoot van kleur....Broer: "O, eh...ik verwar je met iemand anders...")

@Blues Woehoe voor goed nieuws! En fijn dat je zo aan het genieten ben van je pensioen!

@Lucky_Strike Gefeliciteerd met baan nummer 2 en duim voor nummer 3! Klinkt wel echt als jouw ding! (En hou in gedachte dat het contact met je moeder voor jezelf is en bewaak goed je grenzen. Als het echt zo veel energie kost, dan is het het niet waard.)

@sigme Knuffel voor jou! Familie kan stom zijn....En alle puppy's een tehuis! Ik twijfelde nog, maar momenteel echt geen tijd om pup in huis te hebben. En qua energie past een chowchow beter bij ons, denk ik

@Kaatje1 Oei! Duimen dat je knie snel weer gedraagt en minder pijn gaat doen!

@flipsen Ik moet nog steeds wennen dat een uur of 6 rijden voor veel mensen buiten Nederland vaak niks is. En ik zie er al tegen op als het meer dan een uur rijden is! Leuke 1april grap trouwens...

Goed ik ga maar eens naar buiten!
pi_220532455
Zó verdrietig en jammer @Yinny voor jou en Zoon, dat het een vechtscheiding wordt.
Sterkte en het komt heus wel goed. 😘
pi_220532542
Wat klote Yinny. Uit ervaring, leg alles idd zoveel mogelijk minitieus vast qua ouderschapsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff in spoiler.

[ Bericht 6% gewijzigd door Syrena op 08-04-2026 12:39:21 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220532653
Ach @Yinny wat een ellendige situatie zitten kind en jij.

En als klagen oplucht doen, daar zijn we (ook) voor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220532814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:yinny wat een ellendige situatie zitten kind en jij.

En als klagen oplucht doen, daar zijn we (ook) voor.
Eens met Kaatje :*
  woensdag 8 april 2026 @ 12:49:34 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220533226
@Yinny -O- :*

Ik kan er echt met mijn hoofd nooit bij, dat mensen die ooit van elkaar hielden, zo met elkaar kunnen omgaan :{ Wat een zak hooi is die ex van je...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220533424
Oef, morgenochtend komt AH met boodschappen, tussen 7.50 en 8.50. Wekker zetten dus (had gehoopt dat tussen 8-12 meer richting 12 zou zijn _O- )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220533471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:38 schreef Yinny het volgende:
Even minder online hier geweest, want ik zat totaal niet lekker in mijn vel en ik herkende mezelf niet. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die alleen maar over haar ex kan klagen. Helaas gebeurden er allerlei dingen, waardoor ik wel zo was.
Nope Nope Nope. Als je een normale relatie hebt en die eindigt op een normale manier, dan wil je niet zo'n ex zijn. Maar als je met moeite uit een zeer toxische relatie breekt, waarbij bij de breuk de ex dat gedrag nog wat tandjes bijzet, dan ben je echt in geen geval "zo'n vrouw". Ventileer vooral.

En kom vooral een vermut drinken tijdens de zonsverduistering
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533505


Groeten uit een zonnig Sevilla Valencia waar we wegens een defect aan de motor een nacht langer zijn.

Edit Sevilla is de volgende stop, praten en tikken werkt niet :')
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')