abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220533644
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220533859
@Yinny het is niet saai, het is niet leuk, maar je bent wel op de goede weg voor alle moeilijke vervelende zaken die je noemt :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220533876
Nou, de planten (mini’s) zijn binnen. Het blad van de moerbei is half verdroogd. Klacht met foto is verstuurd. De tayberry ziet er wel goed uit maar daar komen dit jaar echt geen vruchten van
We have far more in common than that which devides us..
pi_220535110
Rondje 3x strandafgangen met broodjes vis en biertjes, groetjes de pensionado's :)

(Wij zitten niet op de paarden 8-) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535117
Onrustig dagje. Nu even pauze thuis.
@Vanyel dank voor de tip van het verschijnsel “jeukende binnen ooghoeken”.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535132
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:15 schreef Blues het volgende:
Rondje 3x strandafgangen met broodjes vis en biertjes, groetjes de pensionado's :)

(Wij zitten niet op de paarden 8-) )
SPOILER
Het Goede Leven…
Zou het in de oud-collega app zetten…😉
pi_220535223
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:17 schreef AnneX het volgende:

Het Goede Leven…
Zou het in de oud-collega app zetten…😉
Dat kan niet meer *O*

SPOILER
pi_220535440
-O- voor G hopelijk kunnen ze ‘m snel helpen. Want alleen maar op een stoel zitten tijdens vakantie is ook niet leuk, voor jullie beiden niet.

Vanaf nu neem ik mijn camera ook mee als ik op het balkon zit, er woont een Sijs en ik weet waar het nestje is.

Net vervoer geregeld, morgenmiddag met vrienden naar Intratuin, zij moeten planten voor het balkon en ik potten, hydrokorrels en moestuinaarde.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 18:45:35 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220535648
Even gras gemaaid en nadat ik maaier terug reed naar terrein van m'n oom even rondje aan het lopen daar. Ik zag een sprong van maarliefst 14 reeën O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 april 2026 @ 19:48:21 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536056
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Nog even over de cetirizine.

Op de website van @:clubsoda mag je dus maar 300 van die dingen bestellen :{ voor 6,44 per 100.
Dat is stom }:|

Staat toevallig in het hooikoortstopic een Duitse apotheek gelinkt waar ik er 800 kon bestellen *O* *O* voor 3,84 per 100 *O* *O*
Driewerf hoera *O* *O* *O*

SPOILER
Nu is het wachten op een telefoontje over waarom ik er 800 nodig heb en dat wordt leuk want mijn gesproken Duits is zowel passief als actief miserabel.
Mijn buit is vandaag binnen gekomen. Uiterste gebruiksdatum 10-2027
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:50:25 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:35 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Hij had ook geen keuze.
Gezichtsverlies of oorlogsmisdaden waren de andere opties.
Deze is waarschijnlijk wel duur voor de USA. Maar Trump kan met opgeheven hoofd roepen dat hij gewonnen heeft.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 20:27:15 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220536437
Twee dagen 7-17.30 :')
Maar ja het is wel af. Nadeel van een werkweek van twee dagen en er wel wat af moest.

Morgen gaan we het hebben over
Bekijk deze YouTube-video
Laatste studiedag al weer. :s)

En morgen worden de sleutels van de huurgarage van oom ingeleverd :)
Morgen Energielabel. Vrijdag fotograaf. Wrs gaat het appartement over anderhalve week de verkoop in.
Ma snakt wel naar het einde en de verkoop.
Al gaat ze volgende week op de hond van dr beste vriendin passen in Amerongen. Dus even tijd voor wat anders :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 april 2026 @ 20:30:14 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536470
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:34:20 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536516
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.

quote:
Hij voegde daar nog een onheilspellende waarschuwing aan toe: “Ik zal niet verder gaan, want er zijn andere dingen die erger zijn dan die twee. Als ik het voor het zeggen had, wat zou ik dan willen doen? De olie nemen. Helaas willen de Amerikanen ons graag naar huis zien komen. Als het aan mij lag, hield ik de olie. Ik zou flink geld verdienen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:43:22 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220536609
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220536707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef fietsie het volgende:
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.
[..]

Zo jammer dat jij al zo oud is en hij nooit uitgeleverd zal worden aan Den Haag maar wat zou ik m graag opgesloten zien.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 21:16:33 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220536874
Navo heeft gedaald aldus die oranje mongool. Ik dacht dat ie de Navo niet nodig was en het alleen wel kon :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220537007
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
pi_220537292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
Eerst nog 8 jaar Vance *O* *O* *O*
pi_220537366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:30 schreef fietsie het volgende:
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
^O^

Chipsoft heeft last van een hack las ik :o
pi_220537418
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Hoort die rare witte vlek er op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220537461
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik was het al aan het inzoomen😄
pi_220538325
Ja
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
daar zit het watermerk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220538766
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
pi_220538777
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Oh je verzamelt bankbiljetten

Heb je ook belgische franken?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')