abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2026 @ 19:50:25 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_220536076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:35 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mwa, Trump had volgens mij gewoon een excuus nodig om "ongeschonden" zich er weer onderuit te kunnen lullen. Pfff, wat ben ik die megalomane idioot grondig zat :(
Hij had ook geen keuze.
Gezichtsverlies of oorlogsmisdaden waren de andere opties.
Deze is waarschijnlijk wel duur voor de USA. Maar Trump kan met opgeheven hoofd roepen dat hij gewonnen heeft.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2026 @ 20:27:15 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220536437
Twee dagen 7-17.30 :')
Maar ja het is wel af. Nadeel van een werkweek van twee dagen en er wel wat af moest.

Morgen gaan we het hebben over
Bekijk deze YouTube-video
Laatste studiedag al weer. :s)

En morgen worden de sleutels van de huurgarage van oom ingeleverd :)
Morgen Energielabel. Vrijdag fotograaf. Wrs gaat het appartement over anderhalve week de verkoop in.
Ma snakt wel naar het einde en de verkoop.
Al gaat ze volgende week op de hond van dr beste vriendin passen in Amerongen. Dus even tijd voor wat anders :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 april 2026 @ 20:30:14 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536470
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:34:20 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220536516
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.

quote:
Hij voegde daar nog een onheilspellende waarschuwing aan toe: “Ik zal niet verder gaan, want er zijn andere dingen die erger zijn dan die twee. Als ik het voor het zeggen had, wat zou ik dan willen doen? De olie nemen. Helaas willen de Amerikanen ons graag naar huis zien komen. Als het aan mij lag, hield ik de olie. Ik zou flink geld verdienen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 april 2026 @ 20:43:22 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220536609
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220536707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:34 schreef fietsie het volgende:
Toch weer mooi, zo'n eerlijke president.
[..]

Zo jammer dat jij al zo oud is en hij nooit uitgeleverd zal worden aan Den Haag maar wat zou ik m graag opgesloten zien.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 21:16:33 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220536874
Navo heeft gedaald aldus die oranje mongool. Ik dacht dat ie de Navo niet nodig was en het alleen wel kon :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220537007
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220537292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Trump bespreekt met Rutte de optie van een vertrek van de VS uit de Navo
https://www.gelderlander.(...)it-de-navo~a1aada58/

De volgende Amerikaanse presidenten hebben een flinke kluif om alles wat Trump kapot maakt te herstellen (hoopt op een verstandige volgende)
Eerst nog 8 jaar Vance *O* *O* *O*
pi_220537366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:30 schreef fietsie het volgende:
Vnmiddag naar een congres geweest; helaas bijzonder veel lucht en weinig nut. Weet iig wat ik nu kan adviseren intern.
^O^

Chipsoft heeft last van een hack las ik :o
pi_220537418
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort die rare witte vlek er op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220537461
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoort die rare witte vlek er op?
Ik was het al aan het inzoomen😄
pi_220538325
Ja
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoort die rare witte vlek er op?
daar zit het watermerk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220538766
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
pi_220538777
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*O* Billetjespost *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je verzamelt bankbiljetten

Heb je ook belgische franken?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220538832
Goedemorgen :W

Vandaag al een deel opbouwen voor het 3 daags bierfestival van dit weekend.
pi_220538854
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220538906
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:54 schreef AnneX het volgende:
Goh…dus jullie zijn al hard aan het werk en geen tijd voor:
GOEDEMORGEN en weer een stralende lente dag.

Straks komt een nieuwe wollen winterjas. w/
De ouwe werd erg armoeiig met versleten mouwranden en gaten in de voering en de zakken na 3 seizoenen. Niet te repareren.

En vlinder…een update van de ‘klomp enkel”?

En teksten leren. Dat zit er nog niet helemaal in.🎶
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220538912
Ik sliep uit nadat ik gisteravond om 11u de pups nog een voerbeurt gaf en vanochtend om 6u opstond voor de ochtendvoerbeurt (en de schapen loslaten). Daarna dan nog even uitslapen :z :Z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220539208
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een drukte Sigme! En die oom is echt wel een held zeg.

Waar hangt @:Tele6 eigenlijk uit?
Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
pi_220539212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vroegertje vandaag. Boodschappen konden om 8 uur komen, werd 8.45. Die zijn uitgepakt en opgeruimd. Bezorger was helemaal weg van Elin, er moest even geknuffeld worden

Morgen komen eters en ik ga straks vast voorbereiden ook om de smaken te laten intrekken.
Wat ga je koken? O+
pi_220539239
Knuffel aan @Yinny en aan @Barreltje :* *;
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:23:32 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220539288
Gisteren dacht ik "ik heb al een tijdje niets gehoord van m'n glasvezel aanvraag"

Vanochtend telefoontje, ze wilden langskomen. Momenteel druk op het werk dus lastminute vrij vragen wordt niet gewaardeerd. Toen begon ie over Sonnabend (zaterdag) maar daarna over volgende week. Dan ben ik er niet. Nu komen ze aanstaande zaterdag. Nog even snel electra fixen op de juiste plekken.

Fok regel zonder het hier te plaatsen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door derLudolf op 09-04-2026 10:52:50 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220539363
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik sliep uit :+

Drie seizoenen met een wollen jas en dan onreparabel versleten, vind ik wel weinig, jij niet? Wol van tegenwoordig is ook niet meer wat het was…
Nou..een wollen jas, die veel gedragen is mag slijten aan de randen. Toch!?
Alhoewel moeders zei:” als je hard loopt, zie je er niks van…” 😉

Uitzicht de komende week. Links daarvan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 Een stapje terugnemen is heel verstandig. 👍🏼
Té veel is té….
pi_220539364
Och wat moeilijk @Tele6 Is er geen mogelijkheid om even een stapje terug te zetten? Evt een dag vrij nemen, wanneer B lekker op z’n werk is en de hele dag niets doen?

Ik ga Ajam ketjap maken, uit de instant pot, erbij uiteraard rijst en sajoer boontjes. Na mango ijs.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220539395
Oh ja @sigme om verrassingen te voorkomen…laat je Mooitje steriliseren?
pi_220539476
@Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
pi_220539507
Gelukkig. Het betere nieuws voor vlindertje. *O*
pi_220539632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Tele6 het volgende:

Tele6 ging even niet zo lekker -O-

Ik had begin vorige week een 2daagse conferentie voor werk, daarna BAM door met lesgeven en deadlines op werk, en ik denk dat ik iets onder de leden had. We zouden tijdens het paasweekend voorbereidingen treffen voor vrijwilligerswerk begin juni. Een van de deelnemers heeft tarwe-allergie en glutenintolerantie dus we zijn allerlei dingen aan het uitzoeken om het eten veilig te maken (maar binnen het budget.... aargh. aardappels & rijst dus maar voor iedereen)
B zn brein gaat 100 km/u en ik hou het niet bij. Voel me zo'n autist - ik moest boodschappen doen maar de supermarkt lukte gewoon niet meer, ik ben naar buiten gelopen zonder m'n boodschappen.
Het was zo'n lekker weer maar ik ben niet meer naar buiten geweest het hele weekend omdat alles te veel was :')

Nu terug op werk en er moet ZO VEEL gebeuren en ik loop nog steeds achter de feiten aan.

En komend weekend gaan we een weekend weg met de schoonfamilie dus dan moet ik ook weer een paar dagen de schijn ophouden dat ik een functionerende persoon ben :'(
Kan je hier écht niet onderuit om bij te tanken? :*
pi_220539634
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6, is het moment dat boodschappen doen niet meer lukt omdat je hoofd niet meewerkt, niet een goed moment om je even ziek te melden? Al is het alleen vandaag en morgen, om heel even bij te komen? Lijkt me niet onverstandig.

Ik was even niet op FOK! want ik kreeg goed enkelnieuws *O* zoals het er dinsdag uit zag was de conclusie dat dat nare ligament wat schade kon hebben, alleen een optater gehad heeft maar geen scheurtje. Dus alleen wat enkelbandjes aan buitenkant en aan binnenkant van enkel ingescheurd, maar niks ernstigers *O* . Ik mag krukken gaan afbouwen en lopen opbouwen, dus ik ben dinsdag op ene uni geweest en gister en vandaag op nieuwe. En dinsdag was ik ook nog op kraambezoek bij buren in de avond. Dus lange dagen en intensief, maar ik mag lopen en de hersteltijd is 8-12 weken ipv dat x2 dus ik ben al sinds dinsdag blij *O*

Nog niet verder dan deze pagina teruggelezen, dat ga ik in de trein naar huis even doen vanmiddag :Y
Fijn *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')