quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Even in een spoiler want ik word zelf onpasselijk van het bewegend gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 07-04-2026 17:30:25 ]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Clubsoda het volgende:
@:Vanyel raakt er zo afgeleid door dat ze niet eens een nieuw deel opent
En ze zijn zo kjoet!quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:23 schreef AnneX het volgende:
Niet een fijn gevoel: het mailadres dat ik niet meer gebruik is wèl gehackt.
Te vinden op: https://www.politie.nl/ni(...)reldwijde-actie.html
Nu dus ook via het oude adres doorgestuurd naar het nieuwe.
De twee andere die ik nu gebruik (nog) niet: proton.me en delta.Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Verstandig!quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]ik werd onpasselijk van dat gezwier dus heb mijn telefoon aan de kant gesmeten.
Pffft. Dank voor de geruststelling. 👍🏼quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Een mail adres dat ergens op een lijst staat? Ja dat kan. Nog steeds geen ramp. Aangezien dit niet meer of minder is dan een brievenbus.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Jij? Of de gast poetst?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd.
Kan je de tiener doorsturenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip voor mensen die vinden dat ze hun huis grondig moeten poetsen maar de motivatie niet kunnen vinden. Neem een week een volslagen onbekende Spaanse tiener in huis. Succes gegarandeerd.
Het arm jong hoeft niets te doen hoor, maar ik voelde zoveel gene bij de staat van onze keuken dat ik aan de slag ben gegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pffft. Dank voor de geruststelling. 👍🏼
[..]
Jij? Of de gast poetst?
Is het dezelfde uit het gastgezin waar jouw zoon verbleef?
Konden zij het met elkaar vinden?
Ah, dat deed ik zoveel mogelijk toen mijn nicht kwam, en vrijdag heb ik ook eters, dus mag ik weer aan de bak. Het is heel fijn dat het langer licht is, maar stof en zo blijft ook langer zichtbaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het arm jong hoeft niets te doen hoor, maar ik voelde zoveel gene bij de staat van onze keuken dat ik aan de slag ben gegaan.
Hij komt morgen, dezelfde jongen inderdaad. Ze konden prima met elkaar overweg.
Tienerjongens kennende, waardeert hij je huisvlijt vast enormquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
Dit wilde ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Even rustig. Een mailbox gehackt? Die kans is klein, heel klein. En als het gebeurd dan komt de provider snel op de lijn.
Pas als je het mailadres (als login naam) met het bijbehorende wachtwoord bekent is geworden moet je het wachtwoord wijzigen. En niet overal de zelfde combinatie gebruiken.
Ik weet gelukkig zelf ook hoe debiel het isquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tienerjongens kennende, waardeert hij je huisvlijt vast enorm
[..]
Dit wilde ik ook zeggen.
Je hebt het vast wel ergens gezegd maar welke?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze geweldige pannen bakken toch zo geweldig. Zojuist produceerden ze perfecte cordon bleus. Zelfgemaakt, van schnitzel, ham en kaas van de boerderij, met mosterd en dubbelgepaneerd![]()
En de eerste asperges waren er ook nog
Heeft de tiener je huid gepoetst?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
RVS pannen van Fissler. Mogelijk bij elkaar gespaard bij de Makro 10 jaar geleden. Ik heb ze laatst pas in gebruik genomen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt het vast wel ergens gezegd maar welke?
Dank! Een van mijn creuset koekenpannen doet het niet zo lekker meer ds ben langzaam op zoek naar wat andersquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
RVS pannen van Fissler. Mogelijk bij elkaar gespaard bij de Makro 10 jaar geleden. Ik heb ze laatst pas in gebruik genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |