abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2026 @ 20:17:02 #126
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220543423
Samen boodschappen doen (gelukkig heeft vrouw een hekel aan boodschappen doen in het algemeen) komt wel eens voor, maar dan doe IK gewoon mijn systeem/route en mijn vrouw rent van hot naar her, van pad naar een totaal ander pad en we appen elkaar wel als we richting kassa gaan *)

Edit: En nee, dan hebben we niet alles dubbel, want zij koopt alleen bepaalde zaken, ik de dagelijkse boodschappen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220543782
Bijlezen in trein werd werkdingen lezen in trein.
Als we het dan hebben over drukke volle dagen met 26u per dag @sigme :D dan voelt deze een stuk drukker dan Paasmaandag.. 7.30 deur uit, overleg met een student, wat mails sturen, kennistegels bijschaven incl literatuur zoeken, lunchen met collega's, kennismaken met collega's, incheck met collega over kennistegels voortgang. Naar huis, koken(!), eten, feedback geven op een intro+methode van een masterscriptie, ondertussen met twee studenten heen en weer mailen met feedback, en nu moet ik in elk geval nog 1 masterscriptie beoordelen en 1 bachelorscriptie intro+methode feedback geven. Eigenlijk liefst al 2, maar of ik dat doe ligt aan hoe laat het is als ik die voorgaande twee dingen gedaan heb. Eigenlijk had ik ook nog 5 stageplannen willen lezen en feedback geven, maar dat doe ik morgenochtend onderweg naar uni wel. Met 10.30-17.30 afspraken en onderwijs met 2x 15 minuten pauze tussendoor heb ik dan namelijk ook nauwelijks tijd om nog wat te doen, dus die 2e intro+methode moet dan in avond thuis nog. En dan is het weekend _O_ .

Máár het was wel heel leuk vandaag op nieuwe uni, dus dat maakt een hoop goed :Y
pi_220543808
@Candaasje er kwamen konijnen voorbij als huisdier.
Een boek erover geschreven blijkbaar.
Hoe is het met de Nijnen van jou?

Vanavond camembert in bladerdeeg gemaakt. Lekker :Y)
pi_220543977
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Echte liefde O+
Absoluut O+ en dan haalt ie ook nog eens het beste in mij naar boven (als ik daar behoefte aan heb) O+ .
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 april 2026 @ 21:35:26 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220544038
Thuis.
Na een lange, goeie maar volle studiedag. Voor het eerst de ´nieuwe´ horeca op de VU uitgeprobeerd. Living is geen verbetering tov The Basket.
/ Einde bericht.
Weekend :). Aan de wandel in de noordkant van de Veluwe.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 9 april 2026 @ 21:49:24 #131
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220544138
Vanavond nog geen zin om te koken en vrouwlief bood aan om eind van de middag boodschappen te gaan doen omdat ik het zo druk heb :o En om dan gelijk ijs mee terug te nemen als diner :9
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220544491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:35 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Na een lange, goeie maar volle studiedag. Voor het eerst de ´nieuwe´ horeca op de VU uitgeprobeerd. Living is geen verbetering tov The Basket.
/ Einde bericht.
Weekend :). Aan de wandel in de noordkant van de Veluwe.
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?

Ik heb de scriptie beoordeeld, en was zo slim om daarna te bedenken dat ik ook een scriptie van vorig jaar met feedback naar de collega kon sturen voor wie ik er vanavond een moest nakijken als voorbeeld. Want mijn feedback is in grote lijnen vaak vrij vergelijkbaar en ik heb wat "standaard comments" voor bepaalde dingen waar vrijwel iedereen mee de mist in gaat. Heb er twee uitgekozen en gestuurd en doe er morgenochtend voor eerste afspraak een van dit jaar, en de ander gewoon maandag ipv morgenavond. En nu lig ik in bed *O* slaap lekker allen! Morgenavond ga ik alles teruglezen want ik zag wat meldingen oa van Yinny dus benieuwd :Y
pi_220544552
Opeens flink onweer hier :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_220544746
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Opeens flink onweer hier :o
Hier een klein uurtje geleden, bliksems nog aan toe 8-)
pi_220544879
Harde wind hier maar geen onweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220544883
Oh ja ik had nog een kleurig tafereel voor jullie. })

Afgelopen week viel ik bijna door een gat bij een picknicktafel, door een vreemde draai, move etc :+ knalde ik tegen de poot vd tafel met mijn poot.
Scheenbeen.

Mooi toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220544891
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 00:19 schreef Blues het volgende:
Oh ja ik had nog een kleurig tafereel voor jullie. })

Afgelopen week viel ik bijna door een gat bij een picknicktafel, door een vreemde draai, move etc :+ knalde ik tegen de poot vd tafel met mijn poot.
Scheenbeen.

Mooi toch [ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 10 april 2026 @ 06:00:31 #138
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220545196
Yikes @Blues 🫣
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 april 2026 @ 06:23:15 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220545214
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?
Hamburger was matig. Wel eetbaar, maar een brok kaas erop waarvan je denkt euhhh :?
Bierkaart ook matig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 06:53:06 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220545251
Mogguh. Was gisteren bij m'n ouders blijven slapen.
Poes denkt echt dat ie hier hoort _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220545359
Auwww @Blues!
pi_220545411
Goedemorgen.

Half dagje werken, dan een paar uurtjes voor mezelf, en dan naar weekend met schoonfamilie.

B heeft nu de verkoudheid die ik vorige week had en is heel zielig ;(

We doen rustig aan ^O^

Zijn er op andere uni's ook Living eetcafés?
Ik vind het er wel prima maar die van ons staat ook wel op een mooie (weinig beton, soms uitzicht op schaapjes) plek.

Gisteravond bij sportclub kwam ik erachter dat een van de nieuwe vrienden die ik had gemaakt in juni aan een PhD gaat beginnen met dezelfde copromotor als ik :o !
We worden PhD-zusjes of zo _O-
Ze gaat in mei verhuizen en daar was ik nogal sip over want had ik net een nieuwe vriendin gemaakt, gaat ze weg. Maar ze komt dus op mijn universiteit werken. (Deels - het is vooral veldwerk en werk bij een onderzoeksinstituut elders).
Wat een toeval!!!
pi_220545572
Mogge!

Au @Blues je staat er gekleurd op! Spieren wel ok?

Jammer van de verhuizende vriendin @Tele6 wel fijn dat je makkelijk in contact kunt blijven. Hopelijk is het weekend lekker relaxed

Vannacht eerst lang wakker gelegen van pijn daarna in coma gevallen. Liefst zou ik vandaag ook rustig aandoen maar er ligt nog wat op het lijstje voordat het bezoek komt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220545916
Goedemorgen :O
Mentaal aan het voorbereiden op 3 zware festivaldagen.
pi_220545942
Wat een regenbooggezelschap hier :D

Als het even kan sluit ik me er niet bij aan, het ziet er niet aangenaam uit. Ik vermaak me wel met zeven pups in hoofdzakelijk zwartwit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220546499
Jasses @Blues kusje drop😘
pi_220547050
Ik ga dit overleven! :+
Alleen met afdrogen en sok erover is het AUWwww.

Wat naar van de pijn @Kaatje1 helpen pijnstillers?

Leuk van je nieuwe vriendin @Tele6 en goed van de rust, beterschap voor B.

Succes @Sarabi ^O^

Gaat het goed met de PuPjes @sigme ?

Zelf had ik gisteren een rare lethargische dag :O raar in buik en was niet vooruit te branden. Nou hoeft dat ook niet, ik hoef niet elke dag wat te 'doen' en dat moet ik mezelf nog wel ff heel goed inpeperen, beetje opvoeding ook denk ik, maar sta nog wel vaak in de pro-actieve modus.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen

NEE! Gelukkig voelde ik me gistermiddag na een dut en tóch ff NiB stukken beter en nu is het helemaal weg.
En niet elke dag iets verzinnen om te 'doen'!
Zo. Nu staat het hier.
FOK! wet
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:45:37 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220547063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik ga dit overleven! :+
Alleen met afdrogen en sok erover is het AUWwww.

Wat naar van de pijn @:Kaatje1 helpen pijnstillers?

Leuk van je nieuwe vriendin @:Tele6 en goed van de rust, beterschap voor B.

Succes @:Sarabi ^O^

Gaat het goed met de PuPjes @:sigme ?

Zelf had ik gisteren een rare lethargische dag :O raar in buik en was niet vooruit te branden. Nou hoeft dat ook niet, ik hoef niet elke dag wat te 'doen' en dat moet ik mezelf nog wel ff heel goed inpeperen, beetje opvoeding ook denk ik, maar sta nog wel vaak in de pro-actieve modus.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen

NEE! Gelukkig voelde ik me gistermiddag na een dut en tóch ff NiB stukken beter en nu is het helemaal weg.
En niet elke dag iets verzinnen om te 'doen'!
Zo. Nu staat het hier.
FOK! wet [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
pi_220547094
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:

Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
Ik ken dit gevoel helemaal niet van mezelf, als ik mentaal ff meh zit sleep ik mezelf altijd naar buiten om te lopen of te fietsen, dat werkt idd prima.
  vrijdag 10 april 2026 @ 12:07:47 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220547193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
Absoluut. Heel moeilijk om me er toe aan te zetten maar het helpt wel. Ik was vanochtend boos op de wereld en moe. Dus ik ben maar even yoga gaan doen. Nu is de moe weg en de boos minder en zit ik mezelf in elk geval niet in de weg tijdens mijn werk.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')