SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Fuck the EBU
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:04 schreef Yesse het volgende:
Weten jullie nog dat er gesproken werd over "de allerslechtste winterspelen ooit voor Nederland" na 3 dagen ofzo?
Ja, nergens voor nodig geweest.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Pulsare debui quia campana non operatur
Als het zonder te betalen was is het misschien niet zo handig om te vermelden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:03 schreef NailQueen het volgende:
We hebben het hier laatst gehad over Tubbergen. Toevallig heb ik vanmiddag daar in de buurt een nieuwe auto weggehaald
Die van jou moest ik opzoekenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
Pulsare debui quia campana non operatur
Het zijn de goudste winterspelen voor Oranjequote:
Gedeelde 3e plek omdat Italië al 10 goud heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:26 schreef Yesse het volgende:
Wie maakt straks even een screenshot van de medaillespiegel? Want we gaan Italië voorbij voor de derde plek (er komen nog sporten morgen dus zal wel niet zo blijven maar hoe cool?)
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:26 schreef Yesse het volgende:
Wie maakt straks even een screenshot van de medaillespiegel? Want we gaan Italië voorbij voor de derde plek (er komen nog sporten morgen dus zal wel niet zo blijven maar hoe cool?)
We hebben een zilver meerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gedeelde 3e plek omdat Italië al 10 goud heeft.
Noice.quote:
Ik ben wel gewoon weggereden in de nieuwe autoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het zonder te betalen was is het misschien niet zo handig om te vermelden.
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon weggereden in de nieuwe auto
Blauw!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
En nu de vraag die je kon verwachten : Wat is de kleur ?
Ik ookquote:
Wat voor waggie is het?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toyota Aygo uit 2023. Ik heb voor het eerst cruise control. Wat een geweldig uitvinding is datquote:
Weet de autoverkoper dat ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is veel politie op de weg ineens.quote:
Kreeg zelfs een NL Alert.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is veel politie op de weg ineens.
Ik ookquote:
'Maar eerst nog even betalen.' Heb je nu weggelatenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sterker nog, hij gaf mij een hand en wenste mij een goede reis
Veel veilige kilometers gewenst!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toyota Aygo uit 2023. Ik heb voor het eerst cruise control. Wat een geweldig uitvinding is dat![]()
En de auto kan verbinden met mijn mobiel zodat ik eindelijk mijn eigen muziek kan afspelen
Meestal belooft dat niet veel goedsquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de eigenaar van de auto was?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een koopovereenkomst getekendquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de eigenaar van de auto was?
SPOILER: grote plottwistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me herinneren dat op de vorige Spelen ook niks werd gewonnen in het eerste weekend, toen was het ook een grote ramp. Nederlanders zijn wel vrij hysterisch wat dat betreft.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een koopovereenkomst getekendJe hebt je handtekening op een stuk papier gezet en iemand een lading geld gegeven, nogmaals:SPOILER: grote plottwistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de eigenaar van de auto was?Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik hoorde dat Swings had gezegd dat Stolz had afgesproken om niet achter Bergsma te gaan rijden, omdat ze beide in dezelfde ploeg zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat op de vorige Spelen ook niks werd gewonnen in het eerste weekend, toen was het ook een grote ramp. Nederlanders zijn wel vrij hysterisch wat dat betreft.
Belgen zijn dan weer ongelooflijk slechte verliezers. Als je die interviews van Hanne Desmet en Bart Swings leest nadat ze niks hebben gepresteerd als favoriet... zo belachelijk. Nooit de fout bij jezelf zoeken.
Altijd tegen Bartquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Swings had gezegd dat Stolz had afgesproken om niet achter Bergsma te gaan rijden, omdat ze beide in dezelfde ploeg zitten.
Ik zie het interview nu ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat op de vorige Spelen ook niks werd gewonnen in het eerste weekend, toen was het ook een grote ramp. Nederlanders zijn wel vrij hysterisch wat dat betreft.
Belgen zijn dan weer ongelooflijk slechte verliezers. Als je die interviews van Hanne Desmet en Bart Swings leest nadat ze niks hebben gepresteerd als favoriet... zo belachelijk. Nooit de fout bij jezelf zoeken.
Echt he.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie het interview nu ookAlsof Stolz met goede benen dacht; laat maar die gouden plak ik help iemand anders daar wel aan. Ieder ander had toch ook gewoon op kop kunnen gaan
En daarom heeft België slechts 1 bronzen medaille.quote:
Waar kan ik hem zien?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie het interview nu ookAlsof Stolz met goede benen dacht; laat maar die gouden plak ik help iemand anders daar wel aan. Ieder ander had toch ook gewoon op kop kunnen gaan
Ja precies, misschien had het geholpen als de tweede Belg langer dan een half rondje op kop van het peloton reed? Ik noem maar iets raars.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Beetje wat je überhaupt aan dat land hebt, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, misschien had het geholpen als de tweede Belg langer dan een half rondje op kop van het peloton reed? Ik noem maar iets raars.
In de vrouwenfinale was er ook een Belgische die iets heel vreemds deed: ze had een gat, won de "sprint" (waarom die in de finale er ook inzit snap ik trouwens niet) en vervolgens liet ze zich weer uitzakken. Wat heb je daar nou aan?
Dat is de hoofdsponsor van de OWS.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:54 schreef Yesse het volgende:
Worden die olympische sporters gesponsord door Samsung ofzo. Ik zie alleen maar flip phones op dat medaille podium…
Maandag zwart gat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond het leuke Spelen.
Gelukkig bijna weer F1!quote:
De wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen nood. Dinsdag begint Sanremo. Dat is ook een topsport!
Zin daarin moet nog komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig bijna weer F1!
Oh ja. Daar kan ik ook wel wat van kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen nood. Dinsdag begint Sanremo. Dat is ook een topsport!
Die Belgische had gewoon niet meer over om door te trekken na die sprint. En voor schaatsers uit de kleinere landen geldt dat een plek in de top 8 of 10 ze funding voor het komende seizoen oplevert.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, misschien had het geholpen als de tweede Belg langer dan een half rondje op kop van het peloton reed? Ik noem maar iets raars.
In de vrouwenfinale was er ook een Belgische die iets heel vreemds deed: ze had een gat, won de "sprint" (waarom die in de finale er ook inzit snap ik trouwens niet) en vervolgens liet ze zich weer uitzakken. Wat heb je daar nou aan?
Dat slechtste spelen ooit is vooral ook een gimmick. Meestal gevoed door trollen, aangevuld met users die wel serieus zijn, maar dan vooral omdat ze altijd zuur zijn in het algemeen of vooral over Nederland. Of vooral willen janken over schaatsen etc. Dat is allemaal niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is altijd wel even wennen nadat ik zoveel sport heb gekeken. Maar zwart gat zal het niet worden. Op werk druk genoeg en juist nadat het 24/7 sport was, genoeg andere dingen te doenquote:
Oh.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De big boss van het songfestivalwereld.
Dat laatste zit wel wat in ja. Maar ik zou zeggen: als je daar dan toch rijdt, hou dan in elk geval niet je benen stil. Probeer het tenminste.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Belgische had gewoon niet meer over om door te trekken na die sprint. En voor schaatsers uit de kleinere landen geldt dat een plek in de top 8 of 10 ze funding voor het komende seizoen oplevert.
Vrijwel zeker kwam dat omdat die rijdsters niet veel meer over hadden en als ze dan waren geploft was de kans op een ronde gereden te worden groot en dan is alles voor niks. Daarnaast wordt bij de vrouwen altijd wel al zeer apart gereden. Schouten die wereldkampioen werd met val, ook al een paar keer dat ze Groenwoud of Schouten gewoon lieten wegrijden etc.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat laatste zit wel wat in ja. Maar ik zou zeggen: als je daar dan toch rijdt, hou dan in elk geval niet je benen stil. Probeer het tenminste.
Nu.nlquote:
Ja ik zag het, ze hebben allemaal zo’n ding gehadquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de hoofdsponsor van de OWS.
Gaan die in de nacht niet op stil?quote:Op zondag 22 februari 2026 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyway, iets met luidende klokken in de nacht oid.
@:NailQueen weet daar meer van.
Ooit eens een paar keer overnacht bij iemand die naast een oude kerk woonde. Elke nacht op elk uur. En die dingen kunnen niet op een volume lager ofzo. Ik had er niet graag willen wonenquote:Op zondag 22 februari 2026 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan die in de nacht niet op stil?
quote:Op zondag 22 februari 2026 08:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooit eens een paar keer overnacht bij iemand die naast een oude kerk woonde. Elke nacht op elk uur. En die dingen kunnen niet op een volume lager ofzo. Ik had er niet graag willen wonen
Please don'tquote:Op zondag 22 februari 2026 00:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We leggen het dinsdag nog wel uit in simpel liedje in 1 minuut met een klein pianootje.
Daar kan je aan wennenquote:Op zondag 22 februari 2026 08:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooit eens een paar keer overnacht bij iemand die naast een oude kerk woonde. Elke nacht op elk uur. En die dingen kunnen niet op een volume lager ofzo. Ik had er niet graag willen wonen
En geheel in stijl loopt het liedje dan uit tot 1:45quote:Op zondag 22 februari 2026 00:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We leggen het dinsdag nog wel uit in simpel liedje in 1 minuut met een klein pianootje.
Echt he, je hebt zelf niets gedaan maar het ligt aan de concurrentenquote:Op zondag 22 februari 2026 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vanmorgen die reactie van Swings gelezen op de massastart.Wat een slechte verliezer zeg.
![]()
Ja, inderdaad. Het ligt altijd aan de ander. Daarom willen veel mensen ook niet enkelspel doen bij ons op de club, want als ze dan verliezen, lag dat niet aan hun partner.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Echt he, je hebt zelf niets gedaan maar het ligt aan de concurrenten![]()
Ik heb ze niet gehoordquote:Op zondag 22 februari 2026 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyway, iets met luidende klokken in de nacht oid.
@:NailQueen weet daar meer van.
Het was ook niet netjes om 2:00 uur, heel verwarrend allemaal.quote:
En voor jou is het dan weer goed voor je sociale connectiesquote:Op zondag 22 februari 2026 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het ligt altijd aan de ander. Daarom willen veel mensen ook niet enkelspel doen bij ons op de club, want als ze dan verliezen, lag dat niet aan hun partner.
quote:Op zondag 22 februari 2026 13:04 schreef Redefine het volgende:
Kreeg eigenlijk net pas mee dat Koos Postema is overledenWel een mooie leeftijd bereikt.
93quote:Op zondag 22 februari 2026 13:04 schreef Redefine het volgende:
Kreeg eigenlijk net pas mee dat Koos Postema is overledenWel een mooie leeftijd bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2026 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Nee, want dat zou heel snel knallende ruzie worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Dat ligt er heel erg aan of je constant op elkaars lip zit en of je er aan gebonden bent dat je alles samen moet doen/niet kunt doen wat je zelf wil. Bij het all-inclusive voorbeeld wat jij geeft, denk ik dat die vakantie geen probleem gaat geven. Dan kun je namelijk makkelijk jullie eigen dingen doen (tenzij je ouders dat vervelend vinden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het wel nog afhankelijk of je een gezamenlijke accommodatie is of beiden een afzonderlijke plek.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ik ben samen met mijn ouders, vriendin, zus en haar gezin op vakantie geweest, enkele keren. Ging altijd goed. Maar nu hebben ze een camper en gaan ze er met zijn tweetjes op uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ja, maar dan in een eigen kamer en voor maximaal een week en met duidelijk uitgesproken verwachtingen vooraf. (Dus niet dat je bijvoorbeeld er ter plekke achter komt, dat je ouders verwachten dat je 24/7 alles samen doet en jij juist het idee had om veel zonder ze te ondernemen.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan het denk ik wel heel leuk en ook waardevol zijn om zoiets samen met je ouders te doen![]()
Importheffingen!quote:Op zondag 22 februari 2026 16:59 schreef Redefine het volgende:
Ja jammer. Dan gaan ze in de VS nog verder naast hun schoenen lopen.
Die zullen wel volgen als er een paar wat zeggen dat het ego krenkt van Trumpie. Gezien dat ego snel gekrenkt is, zat het er wel vlot komen.quote:
Ik kan me Koos niet anders herinneren dan als een oude, respectabele man. Wel een icoon uit de Nederlandse TV-geschiedenis natuurlijk, en iemand die nog het bombardement op Rotterdam heeft overleefd, waarbij zijn huis wel met de grond gelijk gemaakt werd.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:04 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?De anderen geven het al een beetje aan, maar je moet niet de fout maken een “ouderwetse” vakantie te verwachten van toen jij nog kind was en je ouders veel jonger. Oudere mensen kunnen best lastig zijn op een vakantie, in de zin dat ze weinig energie hebben, weinig flexibel zijn en ze wel een natuurlijk overwicht menen te hebben over hun kinderen. Dat is uiteraard algemeen gesteld, dus het hangt per geval af. Maar hoewel het prima heel leuk kan worden, zal het niet noodzakelijkerwijs zo’n vrije vakantie worden als je gewend bent, met als het uitkomt in de avond nog naar het strand, lang uitslapen, een maaltijd overslaan enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Mention mij als Achille Lauro op een stier rijdt met daarachter Gabry Ponte springend achter de DJ tafelquote:Op zondag 22 februari 2026 17:33 schreef Momo het volgende:
Vanavond closing ceremonie met Gabry Ponte en Achille Lauro
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ik zou het wel doen want en maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ik zou zeggen, ligt eraan waarheen en wat de verdere plannen daar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen we naar Australië gingen, vond ik het wel leuk om samen met mijn ouders mee te gaan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Fijn dat die Canacheaters hebben verloren. Wel jammer dat de VS dan wint.quote:
De valsspelers zaten er alleen bij het curling, dus dat heeft niet veel meet de ijshockeyers te makenquote:Op zondag 22 februari 2026 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat die Canacheaters hebben verloren. Wel jammer dat de VS dan wint.
En bij het shorttrack.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
De valsspelers zaten er alleen bij het curling, dus dat heeft niet veel meet de ijshockeyers te maken
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ja, zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 22 februari 2026 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het waren mooie spelen. Ik heb genoten.
Ja, al heb ik niet zo veel op met de fashion week.quote:Op zondag 22 februari 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookVeel mooie momenten en een mooie Italiaanse sfeer.
Die we de komende week gewoon gaan doorzetten natuurlijk
Wat DOE je hier dan nogquote:Op zondag 22 februari 2026 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, al heb ik niet zo veel op met de fashion week.
Zouden Leclerc of Hamilton present zijn?quote:Op maandag 23 februari 2026 08:58 schreef NailQueen het volgende:
Het is Sanremo week bitchess!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoi jijquote:
Ik denk dat Zlatan opeens weer opduiktquote:Op maandag 23 februari 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden Leclerc of Hamilton present zijn?
Het Tijdperk Jetten is begonnen en nú zullen wij D66'ers eens laten zien wat we met Nederland gaan doen! Jullie zullen hierna nooit meer hoeven te stemmenquote:Op maandag 23 februari 2026 13:29 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heeft Nederland een nieuwe premier.
Ik vrees vooral voortzetting van het VVD tijdperkquote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Tijdperk Jetten is begonnen en nú zullen wij D66'ers eens laten zien wat we met Nederland gaan doen! Jullie zullen hierna nooit meer hoeven te stemmen
Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd @Hamlapjes !quote:Op maandag 23 februari 2026 10:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar: van harte gefeliciteerd @:Dave!
Het hele land naar de tyfus.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Tijdperk Jetten is begonnen en nú zullen wij D66'ers eens laten zien wat we met Nederland gaan doen! Jullie zullen hierna nooit meer hoeven te stemmen
Ja, goh, goeie! Ik heb waarschijnlijk nog een laatste jaartje voor de boeg waarin ik het knetterdruk heb, dus ik ga nog niets beloven, maar wel m'n best doen!quote:Op maandag 23 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd wederom, beiden!
Als jullie nou ook weer eens hier kwamen posten
Aansnijden is niet nodig vandaag!quote:Op maandag 23 februari 2026 13:29 schreef NailQueen het volgende:
En gefeliciteerd beiden! Waar kunnen we de taarten aansnijden?
Donald Jetten?quote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Naast hem stond iemand die ik niet herken maar later nam hij ook weer afscheid. Een ene Rick Schoof?quote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2026 16:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Naast hem stond iemand die ik niet herken maar later nam hij ook weer afscheid. Een ene Rick Schoof?
Het is weer een heerlijk veelkleurig gezelschap... al helpt het natuurlijk niet dat de enige vrouw van kleur haar CV bij elkaar bleek te hebben gelogen.quote:
Nee nee die bedoel ik niet. Die man die met groot gejuich afscheid nam. Dat kan alsnog Willem Alexander zijn maar ik bedoel die andere.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat Willem-Alexander Claus George Ferdinand, koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg, Markies van Veere en Vlissingen, Graaf van Katzenelnbogen, Vianden, Diez, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg, Burggraaf van Antwerpen, Baron van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het Land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstal, Waasten, Arlay en Nozeroy, Vrijheer van Ameland, Heer van Borculo, Bredevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Klundert, Zevenbergen, Hooge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, Sint-Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfort, St. Vith, Bütgenbach, Niervaart, Dasburg, Turnhout en Besançon.
Dilan om de meubelen te redden.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is weer een heerlijk veelkleurig gezelschap... al helpt het natuurlijk niet dat de enige vrouw van kleur haar CV bij elkaar bleek te hebben gelogen.
Die van Lucky Letters?quote:Op maandag 23 februari 2026 16:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee nee die bedoel ik niet. Die man die met groot gejuich afscheid nam. Dat kan alsnog Willem Alexander zijn maar ik bedoel die andere.
Linke Letters?quote:
Dat heeft rechts al gedaan de laatste tijd.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hele land naar de tyfus.
Jawel maar dan tenminste alleen voor 'de gewone man' en niet voor de restquote:Op maandag 23 februari 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hele land naar de tyfus.
Rechts of links, het komt niet goed.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft rechts al gedaan de laatste tijd.
Gelukkig zijn er daar niet veel va- oh wacht.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar dan tenminste alleen voor 'de gewone man' en niet voor de rest
Ze blijft wel in de kamer.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Mona Keijzer gaat weg. Toch nog goed nieuws
Benieuwd naar welke partij ze nu weer gaat dan.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Eigen partij.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke partij ze nu weer gaat dan.
Precies, véél te veel!quote:Op maandag 23 februari 2026 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rechts of links, het komt niet goed.
[..]
Gelukkig zijn er daar niet veel va- oh wacht.
BBB nu evenveel zetels als lettersquote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
rip NQ.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Getver ik moet echt leren meer Nee te zeggen tegen verkopers. Ze hebben mij overgehaald om 1 maand gratis mee te spelen met de vriendenloterij maar die machtiging moet ik zelf op tijd stoppen want anders loopt het gewoon door![]()
En nu raden wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Getver ik moet echt leren meer Nee te zeggen tegen verkopers. Ze hebben mij overgehaald om 1 maand gratis mee te spelen met de vriendenloterij maar die machtiging moet ik zelf op tijd stoppen want anders loopt het gewoon door![]()
Dat zal wel een daverend succes gaan worden.quote:
Koning, Keijzer, Admiraal, vertrekken zullen ze allemaal.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel een daverend succes gaan worden.
Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt, dan zijn beide partijen van het probleem af.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Danny opent tegenwoordig over elk onbenullig nieuwtje dat op pagina 5 van de Telegraaf staat een topic in NWS om de één of andere reden. Ik hoop dat FOK toch kan blijven draaien op interessantere content.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Danny heeft wat geschreven over het ESF: NWS / Misschien toch Nederlanders bij Songfestival na boycot AVROTROS
Het is opvallend hoeveel topics hij de laatste tijd opent in NWS inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Danny opent tegenwoordig over elk onbenullig nieuwtje dat op pagina 5 van de Telegraaf staat een topic in NWS om de één of andere reden. Ik hoop dat FOK toch kan blijven draaien op interessantere content.
Je moet het maar willen. Terwijl je land (wat mij betreft terecht) het ESF boycot, zelf dan gewoon via een ander land meedoen.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Danny heeft wat geschreven over het ESF: NWS / Misschien toch Nederlanders bij Songfestival na boycot AVROTROS
Precies, al vóór ze hun aanbod kunnen doen.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt, dan zijn beide partijen van het probleem af.
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het maar willen. Terwijl je land (wat mij betreft terecht) het ESF boycot, zelf dan gewoon via een ander land meedoen.
Ik weet zelf nog niet eens of ik ga kijken. Wellicht wel, maar dat is dan puur voor de traditie en wat daarbij komt kijken (lekkere snacks en zo). Niet omdat ik nou zo geef om het ESF dit jaar.
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.
Maar goed, het is een discussieforum. Dus wellicht is het zelfs wel handig. Zou m.i. goed voer zijn voor discussie.
Ik verwacht dat hij zelf erg tevreden is over zijn artikelen en zijn bijdragen ad discussie eronder.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.
Haha dat denk ik ook! Aan zelfovertuiging geen gebrek bij de grote leider.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zelf erg tevreden is over zijn artikelen en zijn bijdragen ad discussie eronder.
Ja, heb ook weer spijt dat ik daar kwam.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet je niet komen, dat weet je toch?
Dat viel mij ook al op ja. Blijkbaar begint het aantal medestanders wat op te drogen op de FP om dan het ook maar op het forum te proberen. Of juist vanwege 'succes' op de FP de drek uitbreiden naar het forum met sterk verdraaide/gekleurde nieuwsberichten om stemming te maken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is opvallend hoeveel topics hij de laatste tijd opent in NWS inderdaad.
Het gaat ook niet om er kennis van te hebben. Vooral om maar een bepaalde draai aan het topic te geven. Je ziet ook dat strontvliegen als Howard er gelijk bovenop duiken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.
Maar goed, het is een discussieforum. Dus wellicht is het zelfs wel handig. Is daardoor m.i. wel goed voer voor discussie.
Had jij wat anders verwacht? Je weet wie het is he.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht? Je weet wie het is he.
Idem.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.
Ja precies, dus voorlopig doen we het er maar mee. En als het ooit nodig is moeten we maar een andere oplossing vinden met degenen die dat ook belangrijk genoeg vinden.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.
Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Ik ken eigenlijk geen vergelijkbaar forum als FOK! daar je ook verschillende zaken als ESF/Sport e.d. hebt en gezellig met elkaar erover kan slowchatten.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dus voorlopig doen we het er maar mee. En als het ooit nodig is moeten we maar een andere oplossing vinden met degenen die dat ook belangrijk genoeg vinden.
Dank je wel voor het compliment.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.
Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Geven jullie wel een seintje als wordt verhuisd.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.
Daar werkt de adblocker die je bij de abo aanschaft niet.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ook weer spijt dat ik daar kwam.
Morgen staan de verhuizers op de stoep, dus nog even snel alles inpakken.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geven jullie wel een seintje als wordt verhuisd.
Gewoon na de laatste ESF voorronde gewoon dit subforum verhuizen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen staan de verhuizers op de stoep, dus nog even snel alles inpakken.
Ik wel. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik dat hier ga noemenquote:Op maandag 23 februari 2026 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen vergelijkbaar forum als FOK! daar je ook verschillende zaken als ESF/Sport e.d. hebt en gezellig met elkaar erover kan slowchatten.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik dat hier ga noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Trustequote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu nog Lubach kijken en daarna in bed liggen slapen.
Welterusten
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Vind ik helaas maar een matig alternatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Om het daar te delen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik maar een matig alternatief.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah dat dan weer wel jaquote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ja. Die wordt meestal wel gebruikt bij downtime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die wordt meestal wel gebruikt bij downtime.
Ik heb daar eerder een userblocker nodig.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar werkt de adblocker die je bij de abo aanschaft niet.
Dat zit ook in je abboquote:Op maandag 23 februari 2026 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar eerder een userblocker nodig.
Dan moet ik alle users van de FP blokkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blockenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,Me 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Echt wel.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blocken
Ja. Dat is wel jammer. Ik heb wel een paar users van VBL geblockt. En dat scheelt een hoop frustraties.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blocken
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,FOK! is zo groot en divers dat je overal wel gelijken vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja discord komt voor mij nog redelijk in de buurt, hoewel het daar wat minder uitnodigend is om langere teksten te plaatsen. Maar voor het gevoel dat je echt communiceert met een groep mensen werkt het wel goed.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,Onzin. Er zitten users van zo ongeveer álle politieke gezindten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zoalng betreffende users een beetje normaal discussieert worden ze ook gewoon gepruimd op een hoop plekken hier. Er zijn helaas ook wat uitzonderingen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ik zit ook nog in een andere. Toch wel fijn om te weten dat je die mogelijkheid hebt als backupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 30 ben je amper volwassen!quote:Op maandag 23 februari 2026 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Even over de TT, geldt dat ook voor 30? Sinds vandaag een relevante vraag!
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FOK! is zo groot en divers dat je overal wel gelijken vindt.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:quote:Op maandag 23 februari 2026 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Er zitten users van zo ongeveer álle politieke gezindten hier
En zoalng betreffende users een beetje normaal discussieert worden ze ook gewoon gepruimd op een hoop plekken hier. Er zijn helaas ook wat uitzonderingen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
54%? Wat veel!quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Noem dat maar laag.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Alleen is sowieso het makkelijkstquote:Op maandag 23 februari 2026 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Bij vrouwen onderling is het dan weer wel 90%. En alleen ook.
Oh ja, het staat er niet specifiek bij maar ik neem aan dat het dan wel gaat om mensen die ook op degenen vallen waarmee ze seks hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noem dat maar laag.![]()
90% van de keren tot orgasme zien te komen tijdens sex met een vrouw lijkt mij een behoorlijke uitdaging.
Precies en daarna lekker slapen. Of de camera van je werkmeeting weer aanzetten.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen is sowieso het makkelijkst
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies en daarna lekker slapen. Of de camera van je werkmeeting weer aanzetten.
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef Strani het volgende:
Of juist weer uitzetten. Hangt ook wel van de bedrijfscultuur af denk ik.
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:55 schreef Meke het volgende:
Misschien heb ik de TT per ongeluk aangepast voor Hammie
Onhandige mensen danquote:Op maandag 23 februari 2026 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, het staat er niet specifiek bij maar ik neem aan dat het dan wel gaat om mensen die ook op degenen vallen waarmee ze seks hebben.
Nou ja in veel posities is het de bedoeling dat je op elkaar gaat liggen en soms lukt dat alleen met een sierlijke val. Denk ik.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef Strani het volgende:
Of juist weer uitzetten. Hangt ook wel van de bedrijfscultuur af denk ik.
En hoeveel procent faket dat orgasme dan?quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Hoezo komt 10% niet tot een orgasme wanneer ze het alleen doen. Waarom is dat?quote:Op maandag 23 februari 2026 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Bij vrouwen onderling is het dan weer wel 90%. En alleen ook.
Tot nuu toe goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe is het daar vandaag?
me 21quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook goed. Lekker aan het werk.
Hiquote:
Wie valt daar van de trap?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:22 schreef NailQueen het volgende:
Allora zijn we klaar voor vanavond mensen?
[ afbeelding ]
Ja, stuur tzt nog maar even een herinnering.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:22 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
"Kom naar beneden en sla je- oh je bent er al."quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:22 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
- Omdat je toch op een ander moment in je cyclus zit dan je dachtquote:Op dinsdag 24 februari 2026 04:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo komt 10% niet tot een orgasme wanneer ze het alleen doen. Waarom is dat?
Geert Wilders zijn kapsel lijkt op een mislukt orgasme dat te snel is opgedroogd.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:13 schreef Meke het volgende:
[..]
- Omdat je toch op een ander moment in je cyclus zit dan je dacht
- Omdat je minder tijd hebt dan je dacht
- Omdat je ineens gestoord wordt
- Omdat je eigenlijk toch meer zin hebt om te slapen
- Omdat het gewoon niet lukt
- Omdat je ineens aan Geert Wilders denkt
En zo zijn er nog wel een miljard redenen te bedenken
Jetten heeft het gewoon goed getimed.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:38 schreef Yesse het volgende:
Wel grappig als je eerste speech als premier een Olympische is.
Ja dit, hier zijn hele leuke users, en in de sportfora en MUZ kom ik ze ook tegen, als ik jullie niet had was ik ook al lang weggeweest.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Vooropgezet plan.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jetten heeft het gewoon goed getimed.
Iemand nog een Fisherman's Friend?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dit, hier zijn hele leuke users, en in de sportfora en MUZ kom ik ze ook tegen, als ik jullie niet had was ik ook al lang weggeweest.
* pakt van iedere soort eentjequote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* zet schaal paaseitjes op tafel
Booeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
Nou was dat een teleurstellende middag, hartstikke druk geweest met allemaal nieuwe dingen die op mijn bordje werden gedropt
En ze waren heerlijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een schaal met drie eitjes, allemaal verschillende soorten
Dan was de rest er al uitgepikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een schaal met drie eitjes, allemaal verschillende soorten
Oh zo'n dag had ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
Nou was dat een teleurstellende middag, hartstikke druk geweest met allemaal nieuwe dingen die op mijn bordje werden gedropt
Door @Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan was de rest er al uitgepikt.
Oh ja, nu je het zegt. Dat kon ie anders niet weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Door @:Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.
Wat zou jij doen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht knap dat jij dat kan. Dat lukt niet met mijn OCD
*GLOP*quote:
Ow, een paar kleine eigenaardigheidjes, niets geks. Als de paaseitjes nog in een dichte zak zitten, dan moet ik de zak drie keer ronddraaien beginnend met de linkerbovenhoek, met de klok mee. En dan zing ik zachtjes, bijna niet verstaanbaar "Let it Go" van Frozen. Vroeger was dit een ander lied, maar dat heb ik een aantal jaar geleden veranderd nadat op dezelfde dag de Notre Dame in de brand stond. Welk lied dat is, zal ik ook nooit noemen.quote:
Niks vreemds aan toch? Je bent echt superflexibel juist, dat het in het weekend ook blauw mag zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, een paar kleine eigenaardigheidjes, niets geks. Als de paaseitjes nog in een dichte zak zitten, dan moet ik de zak drie keer ronddraaien beginnend met de linkerbovenhoek, met de klok mee. En dan zing ik zachtjes, bijna niet verstaanbaar "Let it Go" van Frozen. Vroeger was dit een ander lied, maar dat heb ik een aantal jaar geleden veranderd nadat op dezelfde dag de Notre Dame in de brand stond. Welk lied dat is, zal ik ook nooit noemen.
Mochten de paaseitjes al in een schaaltje liggen, dan is er ook geen man overboord. Ik heb altijd een boterhamzakje mee en dan doe ik er een clipje op. Altijd geel, behalve in het weekend, dan mag blauw ook. En dan pak ik het vast aan de linkerbovenhoek en draai ik ze drie keer met de klok mee en kunnen ze daarna terug op het schaaltje.
Dan is het heel belangrijk om te weten of het massieve of gevulde eitjes zijn. Massieve eitjes gaan goed. Die kan ik gewoon in mijn mond stoppen. Ik mag dan NIET kauwen, maar moet het langzaam laten smelten in mijn mond.
Als het gevulde eitjes zijn, dan is het een ander verhaal. Dan haal ik voorzichtig de twee helften van elkaar. De ene helft stop ik met de binnenkant tegen mijn bovenste snijtanden aan. De andere helft met de binnenkant tegen mijn onderste snijtanden aan. En dan is het wel de bedoeling om te kauwen, want dan voel je de vulling zo naar boven en naar beneden lopen. Een aanrader wat mij betreft en een voorbode dat er die dag niets ergs gebeurt.
Soms lukt het helaas niet om het gevulde eitje netjes in twee helften te breken. In dat geval gooi ik het eitje weg.
Je hebt ook van die holle eitjes. Die komen er bij mij niet in en als ik ze bij iemand tegenkom, dan ga ik gillen totdat ze van tafel zijn. Naja, vrijwel iedereen weet dat wel van mij, dus dat is bijna nooit een probleem
Dus eigenlijk valt het wel mee.
Het feit dat je dit kunt bedenken baart me lichtelijk zorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, een paar kleine eigenaardigheidjes, niets geks. Als de paaseitjes nog in een dichte zak zitten, dan moet ik de zak drie keer ronddraaien beginnend met de linkerbovenhoek, met de klok mee. En dan zing ik zachtjes, bijna niet verstaanbaar "Let it Go" van Frozen. Vroeger was dit een ander lied, maar dat heb ik een aantal jaar geleden veranderd nadat op dezelfde dag de Notre Dame in de brand stond. Welk lied dat is, zal ik ook nooit noemen.
Mochten de paaseitjes al in een schaaltje liggen, dan is er ook geen man overboord. Ik heb altijd een boterhamzakje mee en dan doe ik er een clipje op. Altijd geel, behalve in het weekend, dan mag blauw ook. En dan pak ik het vast aan de linkerbovenhoek en draai ik ze drie keer met de klok mee en kunnen ze daarna terug op het schaaltje.
Dan is het heel belangrijk om te weten of het massieve of gevulde eitjes zijn. Massieve eitjes gaan goed. Die kan ik gewoon in mijn mond stoppen. Ik mag dan NIET kauwen, maar moet het langzaam laten smelten in mijn mond.
Als het gevulde eitjes zijn, dan is het een ander verhaal. Dan haal ik voorzichtig de twee helften van elkaar. De ene helft stop ik met de binnenkant tegen mijn bovenste snijtanden aan. De andere helft met de binnenkant tegen mijn onderste snijtanden aan. En dan is het wel de bedoeling om te kauwen, want dan voel je de vulling zo naar boven en naar beneden lopen. Een aanrader wat mij betreft en een voorbode dat er die dag niets ergs gebeurt.
Soms lukt het helaas niet om het gevulde eitje netjes in twee helften te breken. In dat geval gooi ik het eitje weg.
Je hebt ook van die holle eitjes. Die komen er bij mij niet in en als ik ze bij iemand tegenkom, dan ga ik gillen totdat ze van tafel zijn. Naja, vrijwel iedereen weet dat wel van mij, dus dat is bijna nooit een probleem
Dus eigenlijk valt het wel mee.
Nou ja, dat is grappig dat je dat zegt, want ik heb altijd 6 clips in mijn rechterachterbroekzak en daarvan zijn er 4 geel, 1 blauw en 1 wit en ik moet er dus blind eentje pakken en mag ook maar één keer een clip pakken. Dat betekent dus dat ik buiten het weekend een kans van 4 op 6 heb dat ik paaseitjes mag eten, terwijl het in het weekend 5 op 6 is. Het is immers weekend, dus dan moet je wat flexibeler zijn!!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niks vreemds aan toch? Je bent echt superflexibel juist, dat het in het weekend ook blauw mag zijn.
Nee nee, ik kwam binnen, zag een schaaltje met drie eitjes en besloot er niet van te eten omdat ik dat niet zo beleefd vond. Dus óf Luctor heeft dat schaaltje daar met die drie eitjes neergezet, of iemand anders heeft ze opgegetenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Door @:Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.
Ik heb er juist veel respect voorquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Het feit dat je dit kunt bedenken baart me lichtelijk zorgen
En die laatste drie had hij ook nog eens uitgespuugd en weer terug in het papiertje gedaan. De beelden liegen er niet omquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik kwam binnen, zag een schaaltje met drie eitjes en besloot er niet van te eten omdat ik dat niet zo beleefd vond. Dus óf Luctor heeft dat schaaltje daar met die drie eitjes neergezet, of iemand anders heeft ze opgegeten
Vorige week waren de eitjes bij Leonidas hier 1+1 gratis. Toen hebben we een monsterlijke voorraad meegenomen, maar ik heb me nog redelijk kunnen inhouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:15 schreef Arizona het volgende:
Van al dat gepraat over paaseitjes krijg ik trek, morgen maar eens echt een zak halen
Ik zie dat die nu alweer leeg isquote:
Dat gaat wel erg hard zo. Ik blijf niet aanvullen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat die nu alweer leeg is
Zou ik ook niet doen met al die zakkenvullers hierquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg hard zo. Ik blijf niet aanvullen hoor.
Dit klinkt wel heel ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik kwam binnen, zag een schaaltje met drie eitjes en besloot er niet van te eten omdat ik dat niet zo beleefd vond. Dus óf Luctor heeft dat schaaltje daar met die drie eitjes neergezet, of iemand anders heeft ze opgegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel ongeloofwaardig.
Roger en Epiales, waarom kijken jullie niet mee naar Sanremo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schandaligquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roger en Epiales, waarom kijken jullie niet mee naar Sanremo?
Ondertussen heb ik nog marsepein, taaitaai, chocoladeletters en kruidnotenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige week waren de eitjes bij Leonidas hier 1+1 gratis. Toen hebben we een monsterlijke voorraad meegenomen, maar ik heb me nog redelijk kunnen inhouden.
Dwars pas ik nog door de voordeur.
Omdat mijn wekker om kwart voor vier stond.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roger en Epiales, waarom kijken jullie niet mee naar Sanremo?
En waar gaat de vakantie heen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi een vakantie geboekt van 12 tot 16 mei. Ik verklaar me solidair met AvroTros.
Jullie zullen mij dus moeten missen.
Istanbul. Wel op tijd weg om getuuuuter voor het kampioenschap van eender welke club te vermijdenquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar gaat de vakantie heen?
Sanremo blijft nog altijd een losstaand evenement. Er zijn al een aantal artiesten die Nee hebben gezegd tegen het Esf. Maar het niveau is niet sterk dus je hebt niet veel gemist. Behalve een gekke intervalact dan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 04:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat mijn wekker om kwart voor vier stond.![]()
En omdat ik dit jaar alles wat ook maar enigszins ESF gerelateerd is (op dit forum na, totdat het er straks te veel over gaat) weiger te kijken. Dus zaterdag hoef ik ook niet gevraagd te worden of ik wel naar de finale kom kijken. Nee, ik heb dan al wat anders te doen.
Gouden toestanden wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet niet of ik San Remo vol hou.
Ik heb al genoeg italiaanse toestanden gezien de afgelopen 2 weken.
Heeft Laura nog gezongen nadat ik naar bed ging?quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sanremo blijft nog altijd een losstaand evenement. Er zijn al een aantal artiesten die Nee hebben gezegd tegen het Esf. Maar het niveau is niet sterk dus je hebt niet veel gemist. Behalve een gekke intervalact dan.
Nee maar je accountant kwam wel een moppie zingenquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Laura nog gezongen nadat ik naar bed ging?
Istanbul is een erg mooie stadquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Istanbul. Wel op tijd weg om getuuuuter voor het kampioenschap van eender welke club te vermijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |