Oeh. Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat over @:Luctor.et.emergo bij 2 voor 12
Het weekend te vroeg afsluiten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Wat betekent Luctor Et Emergo?"
Blasfemie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het weekend te vroeg afsluiten.
Eens.quote:
Oh, dat is wel een makkelijke vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Wat betekent Luctor Et Emergo?"
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat over @:Luctor.et.emergo bij 2 voor 12
Wij ook. In Lissabon. Was niet ver van ons hotelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was in dat andere land op het Iberisch schiereiland, dus ver van @:Strani vandaan
Niet mee eens. Ik zei meteen: "Eendracht maakt macht", terwijl ik op de vraag wat Luctor betekent antwoordde met: "Gezellige gast, altijd leuk als hij erbij is". Dat was niet het antwoord wat ze zochten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.
Stom dat ze dat niet zochten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik zei meteen: "Eendracht maakt macht", terwijl ik op de vraag wat Luctor betekent antwoordde met: "Gezellige gast, altijd leuk als hij erbij is". Dat was niet het antwoord wat ze zochten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Derde helaas verloren. Dus geen finale. Weg medaille.![]()
Pulsare debui quia campana non operaturquote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.
Hebben ze het verkeerde antwoord ook nog goedgekeurd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Pulsare debui quia campana non operatur
Het zou mooi zijn als Bart Swings straks ook een medaille haalt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net de plaats van België op de medaillespiegel. En die hebben pas 1 keer brons.
En hij is al 40quote:
40 jaar en goud op de massastartquote:
Ja, ziek, zwak en misselijk bij de 10k en nu zilver.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ook mooi voor die Deen met het zilver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |