SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jammer van deze jinx.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:52 schreef Yesse het volgende:
Onrealistisch maar hopen mag altijd: Nederland 1,2 en 3?
Dan zouden ze niet alle 3 in de finale staan want dat had ik vooraf ook hier gepostquote:
Oef.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Arizona het volgende:
Ik moest een vragenlijst invullen voor het ziekenhuis en ze vroegen oa of ik gereanimeerd wil worden en of ik een wilsverklaring heb.
te snelle wisseling waardoor Michelle tegen de Canadese wordt geduwd.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:12 schreef Yesse het volgende:
Ik wil de herhaling zien want blijkbaar was het geen fout van iemand anders maar zo zag het er in de originele beelden wel naar uit...
Blijkbaar geen fout van een ander team.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:12 schreef Yesse het volgende:
Ik wil de herhaling zien want blijkbaar was het geen fout van iemand anders maar zo zag het er in de originele beelden wel naar uit...
Canada leek mij wel wat af te snijden. Maar dat mogen zij blijkbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar geen fout van een ander team.
Ja ik zie het nu. Maar duurde nogal lang voordat de herhalingen kwamen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te snelle wisseling waardoor Michelle tegen de Canadese wordt geduwd.
Allemaal tegen ons.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Canada leek mij wel wat af te snijden. Maar dat mogen zij blijkbaar.
Michelle zal er weer kapot van zijn.quote:
Michelle valt twee keer door een fout van een teamgenoot.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Michelle zal er weer kapot van zijn.
Maakt het niet minder sneuquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Michelle valt twee keer door een fout van een teamgenoot.
Op beeld zag het er wel uit alsof het de fout van een ander was...quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar geen fout van een ander team.
Kou vreet echt extra energie he. Fijn dat jullie zulke leuke dagen hebben gehadquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:25 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn weer terug van de kust![]()
Het was erg koud, zeker tijdens ons strandbezoek gisteren, met een striemende ijskoude zuidwestenwind. Maar wel leuk, en zeker Plopsaland was elke keer weer een nieuwe Ride to Happiness![]()
Je kunt me nu wel opvegen overigens
Zo te horen heeft het team ook het gevoel dat de fout bij Canada lag.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op beeld zag het er wel uit alsof het de fout van een ander was...
Is dit pijnlijker dan je been?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Arizona het volgende:
Ik moest een vragenlijst invullen voor het ziekenhuis en ze vroegen oa of ik gereanimeerd wil worden en of ik een wilsverklaring heb.
Ja absoluut. Al is het ook wel lekker om je zo even in de kou te storten. Daarna hebben we het wel gecompenseerd met chocoladetaart trouwens.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kou vreet echt extra energie he. Fijn dat jullie zulke leuke dagen hebben gehad
Ja, idioot.quote:
Volgende keer Canada eruit flikkeren als ze ergens kans op maken. Dit is de tweede keer dat ze ons dwars zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zilver en brons
Maar die valpartij
Valsspelen bij curling is wel ergquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Canada speelt ook vals bij curling, dus ja, van dat land kan je misschien ook niet te veel verwachten.
Dit is dus mijn beenbult 2.0quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit pijnlijker dan je been?
Eens.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Canada speelt ook vals bij curling, dus ja, van dat land kan je misschien ook niet te veel verwachten.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdag komt de pc binnen
Volgende week de motor
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Vandaag Pop Os op mijn 8 jaar oude laptop gezet met een nvidia 1060 kaart
Pop Os is een Linux distroquote:
Oh die gebruik ik niet.quote:
Jij blijft een windows user?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die gebruik ik niet.
Jaquote:
Samen Windowen?quote:
Bereiken we niet hele hoge level van windowlicking?quote:
Level 69?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bereiken we niet hele hoge level van windowlicking?
Ik werd ooit in een pretpark gestoken door een insect. Dus maar even naar de EHBO voor wat zalf of zo. Moest ik ook eerst een formulier invullen met de vraag wie mijn naaste familie was. Bij navraag mocht ik dat vakje overslaanquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Arizona het volgende:
Wat maakt Pop Os de moeite waard?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Vandaag Pop Os op mijn 8 jaar oude laptop gezet met een nvidia 1060 kaart
Wat fijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ok mensen, we mogen weer!
Hoera. Ik had alleen liever wat beter geslapen vannacht. Ik werd echt van elk geluidje wakker voo m’n gevoel. En het waait hier weer lekker hard dus er zijn veel geluiden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ok mensen, we mogen weer!
quote:Op donderdag 19 februari 2026 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik werd ooit in een pretpark gestoken door een insect. Dus maar even naar de EHBO voor wat zalf of zo. Moest ik ook eerst een formulier invullen met de vraag wie mijn naaste familie was. Bij navraag mocht ik dat vakje overslaan
O wat vervelend. En als je dan getriggerd bent, dan blijft dat ook telkens zo hèquote:Op donderdag 19 februari 2026 06:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoera. Ik had alleen liever wat beter geslapen vannacht. Ik werd echt van elk geluidje wakker voo m’n gevoel. En het waait hier weer lekker hard dus er zijn veel geluiden.
Ja ik geef de schuld aan het moederschapquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wat vervelend. En als je dan getriggerd bent, dan blijft dat ook telkens zo hè
Rip portemonnee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Vandaag motor betalen
Het is wel een flinke hap jaquote:
rip bankrekening.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Vandaag motor betalen
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel een flinke hap ja
Is het vandaag al ja?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag vrij genomen om het laatste winterspelen te kijken.
Morgen nog shorttrack en dan zijn de Nederlanders klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het vandaag al ja?
Dan heeft Nederland het echt niet slecht gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen nog shorttrack en dan zijn de Nederlanders klaar.
Rip oude sokquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Vandaag motor betalen
Flinke sok welquote:
of oude matrasquote:
Lekker tikken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een mechanische toetsenbord uitkiezen om alleen op kantoor te gebruiken.
Dubbellaags.quote:
Nederland doet het altijd wel goed op grote sportevenementen ondanks dat we maar zo klein zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland het echt niet slecht gedaan.
uhuquote:
Mee eens. Mogen we best trots op zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd wel goed op grote sportevenementen ondanks dat we maar zo klein zijn.
Uhm... smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu![]()
Ik gebruik zo'n toetsenbord al thuis en ik wil niet meer anders.
De vraag is of ik een compleet roze toetsenbord gaat worden of niet.
Ik ook. Kiwi'squote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.6.ProductTitlequote:Op donderdag 19 februari 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mee eens. Mogen we best trots op zijn.
[..]
Uhm... smaken verschillen zullen we maar zeggen
[..]
Ik ook. Kiwi's
Link werkt nietquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.6.ProductTitle
of gewone zwarte gaan.
Bij mij welquote:
Hier ook niet. Dan gaat ie naar de hoofdpaginaquote:
Dit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet. Dan gaat ie naar de hoofdpagina
Ik geef de schuld aan Fok!quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet. Dan gaat ie naar de hoofdpagina
quote:
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben het amc aan het bellen en ik hang 12 minuten in de rij
25 minuten en daar zeiden ze dat vumc moest hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?![]()
Ik heb vanmorgen vroeg een bekertje drinkontbijt gehad (ik moest mijn ab tablet innemen) en net echt ontbeten. Thee, boterham met sandwich spread en een halve appelflap.
Ik heb weer een goede eetlust, maar heel veel smaken staan me nog tegenVooral qua warm eten. Ik heb alleen maar zin in heel vlakke smaken. Puree, kabeljauw, dat soort dingen. Normaal vind ik dat maar saai.
Qua koud eten juist weer heel anders. Sandwich spread vind ik opeens het meest goddelijke broodbeleg ooit, terwijl ik het jaren niet gehad heb.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
25 minuten en daar zeiden ze dat vumc moest hebben.
Tja, iedereen vond Jake Paul ook opeens hartstikke leuk omdat hij huilde van geluk voor Jutta. Dat hij in de dagen ervoor in de VS in het nieuws was omdat hij tegen het optreden van Bad Bunny was hoor je niemand over want dat kwam even niet zo goed uit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet dit even kwijt. Jullie hebben vast wel meegekregen dat Kanye West (misschien) naar Nederland komt. Wat ik alleen niet begrijp: bij het concert van Bob Vylan was er commotie en gedoe over zijn uitspraken maar bij Kanye West loopt het storm en moet men die commentaar heeft niet zeuren want hij is geweldig en de GOAT. Dit is tenminste wat ik lees op de socials![]()
Ik ben van beiden geen fan maar (sommige) mensen zijn duidelijk tolerant wanneer hun het beste uitkomt.
Ik volg te weinig socials,quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet dit even kwijt. Jullie hebben vast wel meegekregen dat Kanye West (misschien) naar Nederland komt. Wat ik alleen niet begrijp: bij het concert van Bob Vylan was er commotie en gedoe over zijn uitspraken maar bij Kanye West loopt het storm en moet men die commentaar heeft niet zeuren want hij is geweldig en de GOAT. Dit is tenminste wat ik lees op de socials![]()
Ik ben van beiden geen fan maar (sommige) mensen zijn duidelijk tolerant wanneer hun het beste uitkomt.
Ik kende die Bob Vylan ook nog voor de ophef, haha.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg te weinig socials,![]()
Dus ik wist al niet eens dat Kanye hierheen kwam. En verder ook geen idee wat voor uitspraken hij heeft gedaan. Die Bob zegt me al helemaal niks.![]()
*Kruipt weer terug onder zijn steen
Verder volg ik momenteel enkel de OWS en krijg ik van de rest van de wereld eigenlijk niets mee.
Gelukkig daar niet zo lang.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Wat zuur.
En hoe lang heb je daar gewacht?
quote:
Puree een vlakke smaak?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?![]()
Ik heb vanmorgen vroeg een bekertje drinkontbijt gehad (ik moest mijn ab tablet innemen) en net echt ontbeten. Thee, boterham met sandwich spread en een halve appelflap.
Ik heb weer een goede eetlust, maar heel veel smaken staan me nog tegenVooral qua warm eten. Ik heb alleen maar zin in heel vlakke smaken. Puree, kabeljauw, dat soort dingen. Normaal vind ik dat maar saai.
Qua koud eten juist weer heel anders. Sandwich spread vind ik opeens het meest goddelijke broodbeleg ooit, terwijl ik het jaren niet gehad heb.
Ja, het is niet kruidig ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Puree een vlakke smaak?Dat was vroeger mijn lievelingseten
Heerlijk.
Aardappelpuree is nog steeds mijn number 1 comfort food, dus begrijp ik het welquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het is niet kruidig ofzoIk vind niks mis met puree, maar ik heb nu echt alleen maar zin in dat soort voedsel en dat is raar voor mij.
SMS.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
Goud voor Spanje op een onderdeel zo wazig, dat ik me afvroeg of ik stiekem toch nog koorts heb. Ski mountaineering sprint.
Het is pas de tweede keer dat een Spanjaard goud wint op de winterspelenquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
Goud voor Spanje op een onderdeel zo wazig, dat ik me afvroeg of ik stiekem toch nog koorts heb. Ski mountaineering sprint.
Ja, jammer dat Stolz het nog heeft gered.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een medaille erbij. Ik had het Joep wel iets meer gegund.
Die Amerikaan heeft klop gekregen van die Chinees. Klinkt bekend.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:54 schreef Yesse het volgende:
Ja ik gunde het Joep eigenlijk meer maar het zij zo.
Gekkenhuis hier, internet ligt er ook bijna uit omdat iedereen tegelijkertijd elkaar felicitaties stuurt en alles. Veel vuurwerk ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef Redefine het volgende:
Goud en brons op één dag. Het eerste goud voor Spanje sinds 1972. Zeker groots feest in Spanje @:Strani
Lekker flink veel herrie maken om je collega's te irriterenquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een mechanische toetsenbord uitkiezen om alleen op kantoor te gebruiken.
U is meer punk dan ik dacht!quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kende die Bob Vylan ook nog voor de ophef, haha.
Ik had Joep wel brons gegund en dan Nuis zilverquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik gun de familie Wennemars niets, nou ja misschien Joep nog wel iets, maar voor Nuis is dit natuurlijk wel erg mooi.
En jullie gaan nu ook allemaal op Ski Mountaineering?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Gekkenhuis hier, internet ligt er ook bijna uit omdat iedereen tegelijkertijd elkaar felicitaties stuurt en alles. Veel vuurwerk ook.
Ik zie het nu toevallig. Aparte sport. Je kan wel zien dat we hier niet zo veel investeren in skiliften.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jullie gaan nu ook allemaal op Ski Mountaineering?
Het is net een soort veldrijden, maar dan een stuk suffer en in de sneeuw.
Ik ook. Maar er zat nog een Amerikaan tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had Joep wel brons gegund en dan Nuis zilver
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker flink veel herrie maken om je collega's te irriterenOf hebben die ook zo'n ding?
The Times They Are A-Changin'quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, NIET dus! Dat zijn de naweeën van mijn ziekte.
Ik ken Bob Dylan!
Ah! Dat klinkt meer als jouw straatjequote:Op donderdag 19 februari 2026 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, NIET dus! Dat zijn de naweeën van mijn ziekte.
Ik ken Bob Dylan!
Wordt er een actieve bijdrage van je verwacht? Zo niet, dan kun je misschien gewoon lekker tekeningetjes maken of op je telefoon loeren?quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef H_T het volgende:
Vanavond ALVVind ik nooit leuk. Duurt eindeloos, behoorlijk saai en door mensen die een punt willen maken duurt het langer dan wat mij betreft nodig is
Die heb ik ook binnenkort. Geen zin in. Moet nog dingen voorbereiden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef H_T het volgende:
Vanavond ALVVind ik nooit leuk. Duurt eindeloos, behoorlijk saai en door mensen die een punt willen maken duurt het langer dan wat mij betreft nodig is
Flamenco on ice?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
Goud voor Spanje op een onderdeel zo wazig, dat ik me afvroeg of ik stiekem toch nog koorts heb.
Geef mij deze maarquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dancing on ice
Bekijk deze YouTube-video
quote:
SPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet heel erg, maar ik vind het wel belangrijk om op te letten. Anyway, het zit er weer opquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wordt er een actieve bijdrage van je verwacht? Zo niet, dan kun je misschien gewoon lekker tekeningetjes maken of op je telefoon loeren?
quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was het skibidi?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik was gisteren in de Corte Inglés, een soort van wat de Bijenkorf/V&D bij jullie is, en ze hadden daar ski's. En ik realiseerde me dat ik nog nooit een ski had aangeraakt. Dus toch eens gedaan. De onderkant was niet helemaal zoals ik verwacht had.
Tot zover mijn avonturen.
[..]Heb dat ook wel een paar keer gehad. Dat het pakketje bij een ander punt werd bezorgd. Meeste keren alsnog dichtbij, naar een keer ook ver weg. Toen ook dat pakketje niet opgehaald.SPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Je hebt na het succes van gisteren gelijk een paar gekocht. En over vier jaar zien we jou ook bij SkiMo?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik was gisteren in de Corte Inglés, een soort van wat de Bijenkorf/V&D bij jullie is, en ze hadden daar ski's. En ik realiseerde me dat ik nog nooit een ski had aangeraakt. Dus toch eens gedaan. De onderkant was niet helemaal zoals ik verwacht had.
Ik ken hem van de serie Charmed.quote:
Daar heette hij vast anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken hem van de serie Charmed.
yup. Jason Dean en speelde alleen in seizoen 5 en 6 mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heette hij vast anders.
Weet je zeker dat het een ski was en niet een medewerkster?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Goed punt. Dat is bij Strani nooit helemaal uit te sluitenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een ski was en niet een medewerkster?
Er worden flinke investeringen doorgevoerd in huize TSDC!quote:
Nu is het voor dit jaar ook wel klaar, behalve gevelreiniging en schilderwerk buitenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er worden flinke investeringen doorgevoerd in huize TSDC!
De leuke dingen in het leven zeg maar. Net als weer 470 euro aftikken bij de garage.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is het voor dit jaar ook wel klaar, behalve gevelreiniging en schilderwerk buiten
Oefquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De leuke dingen in het leven zeg maar. Net als weer 470 euro aftikken bij de garage.
Het is inmiddels onderdeel van een hele saga. Ik zal je de samenvatting geven van de laatste maanden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
Wat moest er gebeuren?
[..]Ook wel eens gehad ja. Ik dacht, drop het maar bij de automaat bij de sportschool, 24/7 bereikbaar, ideaalSPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee, het werd bij een winkel midden in het centrum afgeleverd, met openingstijden om te huilen.
Heb je nu een nieuwe fetish?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Tot zover mijn avonturen.![]()
Wat een pechquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is inmiddels onderdeel van een hele saga. Ik zal je de samenvatting geven van de laatste maanden.
Zomer 2025: bout van zo'n 15-20cm in m'n rechterachterband. Nieuwe band.
Herfst 2025: APK en groot onderhoud. Twee nieuwe voorbanden plus gebruikelijke kosten. Niet lang daarna storing in het bandenspanningscontrolesysteem rechtsvoor.
December 2025: barst in m'n vooruit. Nieuwe vooruit.
Januari 2026: klapband rechtsvoor op de dag dat het zo enorm gesneeuwd had. Nieuwe band en velg. Storing in bandenspanningscontrolesysteem rechtsvoor ook opgelost, maar een week later opnieuw een storing, dit keer linksvoor.
Februari 2026: bij langsrijden van de garage om te bevestigen dat het een storing is en niet een los kabeltje ontdekt de monteur dat mijn motor anders klinkt dan zou moeten. Blijkt een scheur in het hitteschild van de motor te zitten, waardoor deze meer trilt dan gebruikelijk. Niet meteen een probleem, kan wel een probleem worden.
Maart 2026: gaan ze dit oplossen en ben ik hopelijk eindelijk klaar.
Het ligt niet eens zozeer aan de auto zelf, die is prima. Het is allemaal pech met omstandigheden.
Daar ben ik ook ooit eens binnengeweest, komt wel dichtbij zo!quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Auwquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is inmiddels onderdeel van een hele saga. Ik zal je de samenvatting geven van de laatste maanden.
Herfst 2025: APK en groot onderhoud. Twee nieuwe voorbanden plus gebruikelijke kosten. Niet lang daarna storing in het bandenspanningscontrolesysteem rechtsvoor.
Januari 2026: klapband rechtsvoor op de dag dat het zo enorm gesneeuwd had. Nieuwe band en velg. Storing in bandenspanningscontrolesysteem rechtsvoor ook opgelost, maar een week later opnieuw een storing, dit keer linksvoor.
Februari 2026: bij langsrijden van de garage om te bevestigen dat het een storing is en niet een los kabeltje ontdekt de monteur dat mijn motor anders klinkt dan zou moeten. Blijkt een scheur in het hitteschild van de motor te zitten, waardoor deze meer trilt dan gebruikelijk. Niet meteen een probleem, kan wel een probleem worden.
Het ligt niet eens zozeer aan de auto zelf, die is prima. Het is allemaal pech met omstandigheden.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik de massale drukte een dag voor inderdaad want nu heeft half Spanje direct ski's gekochtquote:Op vrijdag 20 februari 2026 06:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt na het succes van gisteren gelijk een paar gekocht. En over vier jaar zien we jou ook bij SkiMo?
Als ze op een ski leek was het sowieso niet echt mijn type denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een ski was en niet een medewerkster?
Watquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ooit eens binnengeweest, komt wel dichtbij zo!
Dank je wel. Ik koop ze meteen allemaal op en verkoop ze dan weer als Corporate Hospitality packagesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Nog even een tip voor mensen die eventueel naar de K3 Originals willen: er zijn nu extra tickets beschikbaar voor alle shows in Nederland!
Het komt wel dichtbij nu, 1e paasdag gaan wijquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Nog even een tip voor mensen die eventueel naar de K3 Originals willen: er zijn nu extra tickets beschikbaar voor alle shows in Nederland!
Dan wel heel erg dun jaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze op een ski leek was het sowieso niet echt mijn type denk ik.
Ik ook. Maar dat was in dat andere land op het Iberisch schiereiland, dus ver van @Strani vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ooit eens binnengeweest, komt wel dichtbij zo!
Andorra?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was in dat andere land op het Iberisch schiereiland, dus ver van @:Strani vandaan
Portugal.quote:
3 aprilquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het komt wel dichtbij nu, 1e paasdag gaan wij![]()
Wanneer ga jij?
Ben je daar verbaasd over?quote:
Nee, maar het is soms even gissenquote:
En dat onder best wel zware omstandigheden.quote:
Ik ben ook vreselijk OWS-moe, doordat ik ziek was heb ik er veel en veel meer van gezien dan ik ooit voor mogelijk had gehoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
Die 1500 meters leveren wel zeg![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje OWS-moe ben, zeker op de miljoenmiljard inwisselbare sneeuwonderdelen. Maar dit soort krenten in de pap maken veel goed.
Het is bijna voor bij hoor voor je.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
Die 1500 meters leveren wel zeg![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje OWS-moe ben, zeker op de miljoenmiljard inwisselbare sneeuwonderdelen. Maar dit soort krenten in de pap maken veel goed.
Dinsdag alweer Sanremoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna voor bij hoor voor je.
Ik ga maandag echt in een zwart gat vallen.
Ja, dan heeft Huize Wennemars toch nog iets om voor te juichen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Schulting vooral heel erg om straks een medaille te winnen
Hele mooie gouden medaille jaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:31 schreef Strani het volgende:
Ohh dit was er één om lang te onthoudenIk moest naar de radio luisteren omdat ik onderweg was naar de tramhalte, maar dat maakte het alleen maar spannender.
Daarna in de tram snel teruggekeken. Ik gun het haar enorm
Dat zeker. En hopelijk eindelijk eens die relay medaille voor de mannen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Schulting vooral heel erg om straks een medaille te winnen
die allemaal worden gewonnen door Noorwegen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
de miljoenmiljard inwisselbare sneeuwonderdelen
Oeiquote:
Dat wordt weer een feest!quote:
Ik weet dat ik die zender ergens heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer een feest!![]()
En Luctor heeft vorig jaar een paar keer meegekeken dus hij heeft geen reden om dit jaar te skippen
Kanaal 524quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al, ben ik wel vergeten waar die ook alweer zat.
Bij KPN is het helaas verdwenen. Dus dat wordt op de laptop kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij Ziggo moet je echt zoeken in de app naar Rai Uno.
Delta heeft dat dan wel weer.
Wat een stuntquote:
Race was afgefloten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Yesse het volgende:
Ik heb alleen niet helemaal meegekregen waarom ze nu opnieuw starten...
Edit; oh omdat die val zo hard was.
Wij zaten ook vanquote:
Mijn man heeft het gemist maar wilde dat ik terug spoelde. Toen ik vroeg of hij dat zeker wist hoefde het niet meerquote:
Ik heb de herhaling nog op twitter gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn man heeft het gemist maar wilde dat ik terug spoelde. Toen ik vroeg of hij dat zeker wist hoefde het niet meer
Ze ging iets te plat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef Yesse het volgende:
Welke onzichtbare kracht duwt Xandra onderuit??
Er was een snee in het ijs. Zal wel erbij horen maar leuk is het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze ging iets te plat.
Neen. Er werd gevallen door een scheur in het ijs en door eigen fout.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het niet opstaan.. Dus geen (huidge) Nederlanders in finale?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie heeft deze jinx-TT gemaakt?
quote:
Ik zou zeggen, sportman van het jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar huis met 3 goud en 1 brons
Laat maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet de TT nog aangepast worden?
quote:
Misschien naar Jens van ‘t Goudquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet de TT nog aangepast worden?
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(he psst. Jij bent een mod en mag dit gewoon brutaal aanpassen)
Nou ja, als langebaanschaatser is ze gewoon niet heel goed. En als je maar één afstand rijdt op het shorttrack zit dit er ook in natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Wow, Schulting is wel een dikke faal deze OS
Sportman van het jaar, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar huis met 3 goud en 1 brons
Wat?!?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij KPN is het helaas verdwenen. Dus dat wordt op de laptop kijken.
Dat loopt hier een beetje mijn gezag te ondermijnen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(he psst. Jij bent een mod en mag dit gewoon brutaal aanpassen)
Ik heb niks gedaan!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat loopt hier een beetje mijn gezag te ondermijnen?
Welk gezag?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wat alternatieven proberen te vinden maar helaas. De Raiplay app (zeg maar de italiaanse Npo start) kon ik ook niet op mijn smarttv downloaden. Wel op mijn chromebook.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor mensen met KPN: Sanremo is daar niet meer te zien. KPN heeft Rai Uno vervangen voor Mediaset Italia. Dit is ook gelijk een concurrent van Rai en zenden Sanremo dus niet uit. Het zit ook niet in een pluspakket.
Dus dat wordt helaas op een andere manier kijken.
Ik zou er wat van zeggen, en luid en duidelijk 'Foei' oid doet het altijd wel goed geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij niet, mevrouw Queen!quote:
Foei!quote:
Zeg tegen Roger & Epiales dat ik geen hond benquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Foei!![]()
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Roger & Epiales. Roger & Epiales, voor als er voor het ochtendgloren een klus geklaard moet worden
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg tegen Roger & Epiales dat ik geen hond ben
Nou ja zeg, dit slaat alles.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg tegen Roger & Epiales dat ik geen hond ben
Oeh...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit slaat alles.![]()
In je mand, of ik laat Ed Sheeran je toezingen.
Kijk, iig 1 good boy in chat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh...
*Gaat in zijn mand.
Noouuuuquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit slaat alles.![]()
In je mand, of ik laat Ed Sheeran je toezingen.
Maar daar ligt Luctor nu al.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Noouuuu![]()
* gaat maar stampvoetend naar de mand
Dat gaat helaas moeilijk worden!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiIk wil eigenlijk wel slapen volgende week
Dit kan korter!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Note to self: Meer manden kopen
Het was wel erg knus vannacht.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar daar ligt Luctor nu al.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was wel erg knus vannacht.
Oeh. Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat over @:Luctor.et.emergo bij 2 voor 12
Het weekend te vroeg afsluiten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Wat betekent Luctor Et Emergo?"
Blasfemie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het weekend te vroeg afsluiten.
Eens.quote:
Oh, dat is wel een makkelijke vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Wat betekent Luctor Et Emergo?"
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat over @:Luctor.et.emergo bij 2 voor 12
Wij ook. In Lissabon. Was niet ver van ons hotelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was in dat andere land op het Iberisch schiereiland, dus ver van @:Strani vandaan
Niet mee eens. Ik zei meteen: "Eendracht maakt macht", terwijl ik op de vraag wat Luctor betekent antwoordde met: "Gezellige gast, altijd leuk als hij erbij is". Dat was niet het antwoord wat ze zochten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.
Stom dat ze dat niet zochten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik zei meteen: "Eendracht maakt macht", terwijl ik op de vraag wat Luctor betekent antwoordde met: "Gezellige gast, altijd leuk als hij erbij is". Dat was niet het antwoord wat ze zochten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Derde helaas verloren. Dus geen finale. Weg medaille.![]()
Pulsare debui quia campana non operaturquote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.
Hebben ze het verkeerde antwoord ook nog goedgekeurd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Pulsare debui quia campana non operatur
Het zou mooi zijn als Bart Swings straks ook een medaille haalt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net de plaats van België op de medaillespiegel. En die hebben pas 1 keer brons.
En hij is al 40quote:
40 jaar en goud op de massastartquote:
Ja, ziek, zwak en misselijk bij de 10k en nu zilver.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ook mooi voor die Deen met het zilver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |