Ja, het is niet kruidig ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Puree een vlakke smaak?Dat was vroeger mijn lievelingseten
Heerlijk.
Aardappelpuree is nog steeds mijn number 1 comfort food, dus begrijp ik het welquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het is niet kruidig ofzoIk vind niks mis met puree, maar ik heb nu echt alleen maar zin in dat soort voedsel en dat is raar voor mij.
SMS.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
Goud voor Spanje op een onderdeel zo wazig, dat ik me afvroeg of ik stiekem toch nog koorts heb. Ski mountaineering sprint.
Het is pas de tweede keer dat een Spanjaard goud wint op de winterspelenquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
Goud voor Spanje op een onderdeel zo wazig, dat ik me afvroeg of ik stiekem toch nog koorts heb. Ski mountaineering sprint.
Ja, jammer dat Stolz het nog heeft gered.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een medaille erbij. Ik had het Joep wel iets meer gegund.
Die Amerikaan heeft klop gekregen van die Chinees. Klinkt bekend.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:54 schreef Yesse het volgende:
Ja ik gunde het Joep eigenlijk meer maar het zij zo.
Gekkenhuis hier, internet ligt er ook bijna uit omdat iedereen tegelijkertijd elkaar felicitaties stuurt en alles. Veel vuurwerk ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef Redefine het volgende:
Goud en brons op één dag. Het eerste goud voor Spanje sinds 1972. Zeker groots feest in Spanje @:Strani
Lekker flink veel herrie maken om je collega's te irriterenquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een mechanische toetsenbord uitkiezen om alleen op kantoor te gebruiken.
U is meer punk dan ik dacht!quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kende die Bob Vylan ook nog voor de ophef, haha.
Ik had Joep wel brons gegund en dan Nuis zilverquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik gun de familie Wennemars niets, nou ja misschien Joep nog wel iets, maar voor Nuis is dit natuurlijk wel erg mooi.
En jullie gaan nu ook allemaal op Ski Mountaineering?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Gekkenhuis hier, internet ligt er ook bijna uit omdat iedereen tegelijkertijd elkaar felicitaties stuurt en alles. Veel vuurwerk ook.
Ik zie het nu toevallig. Aparte sport. Je kan wel zien dat we hier niet zo veel investeren in skiliften.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jullie gaan nu ook allemaal op Ski Mountaineering?
Het is net een soort veldrijden, maar dan een stuk suffer en in de sneeuw.
Ik ook. Maar er zat nog een Amerikaan tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had Joep wel brons gegund en dan Nuis zilver
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker flink veel herrie maken om je collega's te irriterenOf hebben die ook zo'n ding?
The Times They Are A-Changin'quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, NIET dus! Dat zijn de naweeën van mijn ziekte.
Ik ken Bob Dylan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |