Ah! Dat klinkt meer als jouw straatjequote:Op donderdag 19 februari 2026 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, NIET dus! Dat zijn de naweeën van mijn ziekte.
Ik ken Bob Dylan!
Wordt er een actieve bijdrage van je verwacht? Zo niet, dan kun je misschien gewoon lekker tekeningetjes maken of op je telefoon loeren?quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef H_T het volgende:
Vanavond ALVVind ik nooit leuk. Duurt eindeloos, behoorlijk saai en door mensen die een punt willen maken duurt het langer dan wat mij betreft nodig is
Die heb ik ook binnenkort. Geen zin in. Moet nog dingen voorbereiden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef H_T het volgende:
Vanavond ALVVind ik nooit leuk. Duurt eindeloos, behoorlijk saai en door mensen die een punt willen maken duurt het langer dan wat mij betreft nodig is
Flamenco on ice?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
Goud voor Spanje op een onderdeel zo wazig, dat ik me afvroeg of ik stiekem toch nog koorts heb.
Geef mij deze maarquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dancing on ice
Bekijk deze YouTube-video
quote:
SPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet heel erg, maar ik vind het wel belangrijk om op te letten. Anyway, het zit er weer opquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wordt er een actieve bijdrage van je verwacht? Zo niet, dan kun je misschien gewoon lekker tekeningetjes maken of op je telefoon loeren?
quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was het skibidi?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik was gisteren in de Corte Inglés, een soort van wat de Bijenkorf/V&D bij jullie is, en ze hadden daar ski's. En ik realiseerde me dat ik nog nooit een ski had aangeraakt. Dus toch eens gedaan. De onderkant was niet helemaal zoals ik verwacht had.
Tot zover mijn avonturen.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]Heb dat ook wel een paar keer gehad. Dat het pakketje bij een ander punt werd bezorgd. Meeste keren alsnog dichtbij, naar een keer ook ver weg. Toen ook dat pakketje niet opgehaald.SPOILER: PakketjesklachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Je hebt na het succes van gisteren gelijk een paar gekocht. En over vier jaar zien we jou ook bij SkiMo?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik was gisteren in de Corte Inglés, een soort van wat de Bijenkorf/V&D bij jullie is, en ze hadden daar ski's. En ik realiseerde me dat ik nog nooit een ski had aangeraakt. Dus toch eens gedaan. De onderkant was niet helemaal zoals ik verwacht had.
Ik ken hem van de serie Charmed.quote:
Daar heette hij vast anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken hem van de serie Charmed.
yup. Jason Dean en speelde alleen in seizoen 5 en 6 mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heette hij vast anders.
Weet je zeker dat het een ski was en niet een medewerkster?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |