Lekker tikken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een mechanische toetsenbord uitkiezen om alleen op kantoor te gebruiken.
Dubbellaags.quote:
Nederland doet het altijd wel goed op grote sportevenementen ondanks dat we maar zo klein zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland het echt niet slecht gedaan.
uhuquote:
Mee eens. Mogen we best trots op zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd wel goed op grote sportevenementen ondanks dat we maar zo klein zijn.
Uhm... smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu![]()
Ik gebruik zo'n toetsenbord al thuis en ik wil niet meer anders.
De vraag is of ik een compleet roze toetsenbord gaat worden of niet.
Ik ook. Kiwi'squote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.6.ProductTitlequote:Op donderdag 19 februari 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mee eens. Mogen we best trots op zijn.
[..]
Uhm... smaken verschillen zullen we maar zeggen
[..]
Ik ook. Kiwi's
Link werkt nietquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.6.ProductTitle
of gewone zwarte gaan.
Bij mij welquote:
Hier ook niet. Dan gaat ie naar de hoofdpaginaquote:
Dit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet. Dan gaat ie naar de hoofdpagina
Ik geef de schuld aan Fok!quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook niet. Dan gaat ie naar de hoofdpagina
quote:
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben het amc aan het bellen en ik hang 12 minuten in de rij
25 minuten en daar zeiden ze dat vumc moest hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?![]()
Ik heb vanmorgen vroeg een bekertje drinkontbijt gehad (ik moest mijn ab tablet innemen) en net echt ontbeten. Thee, boterham met sandwich spread en een halve appelflap.
Ik heb weer een goede eetlust, maar heel veel smaken staan me nog tegenVooral qua warm eten. Ik heb alleen maar zin in heel vlakke smaken. Puree, kabeljauw, dat soort dingen. Normaal vind ik dat maar saai.
Qua koud eten juist weer heel anders. Sandwich spread vind ik opeens het meest goddelijke broodbeleg ooit, terwijl ik het jaren niet gehad heb.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
25 minuten en daar zeiden ze dat vumc moest hebben.
Tja, iedereen vond Jake Paul ook opeens hartstikke leuk omdat hij huilde van geluk voor Jutta. Dat hij in de dagen ervoor in de VS in het nieuws was omdat hij tegen het optreden van Bad Bunny was hoor je niemand over want dat kwam even niet zo goed uit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet dit even kwijt. Jullie hebben vast wel meegekregen dat Kanye West (misschien) naar Nederland komt. Wat ik alleen niet begrijp: bij het concert van Bob Vylan was er commotie en gedoe over zijn uitspraken maar bij Kanye West loopt het storm en moet men die commentaar heeft niet zeuren want hij is geweldig en de GOAT. Dit is tenminste wat ik lees op de socials![]()
Ik ben van beiden geen fan maar (sommige) mensen zijn duidelijk tolerant wanneer hun het beste uitkomt.
Ik volg te weinig socials,quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet dit even kwijt. Jullie hebben vast wel meegekregen dat Kanye West (misschien) naar Nederland komt. Wat ik alleen niet begrijp: bij het concert van Bob Vylan was er commotie en gedoe over zijn uitspraken maar bij Kanye West loopt het storm en moet men die commentaar heeft niet zeuren want hij is geweldig en de GOAT. Dit is tenminste wat ik lees op de socials![]()
Ik ben van beiden geen fan maar (sommige) mensen zijn duidelijk tolerant wanneer hun het beste uitkomt.
Ik kende die Bob Vylan ook nog voor de ophef, haha.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg te weinig socials,![]()
Dus ik wist al niet eens dat Kanye hierheen kwam. En verder ook geen idee wat voor uitspraken hij heeft gedaan. Die Bob zegt me al helemaal niks.![]()
*Kruipt weer terug onder zijn steen
Verder volg ik momenteel enkel de OWS en krijg ik van de rest van de wereld eigenlijk niets mee.
Gelukkig daar niet zo lang.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Wat zuur.
En hoe lang heb je daar gewacht?
quote:
Puree een vlakke smaak?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?![]()
Ik heb vanmorgen vroeg een bekertje drinkontbijt gehad (ik moest mijn ab tablet innemen) en net echt ontbeten. Thee, boterham met sandwich spread en een halve appelflap.
Ik heb weer een goede eetlust, maar heel veel smaken staan me nog tegenVooral qua warm eten. Ik heb alleen maar zin in heel vlakke smaken. Puree, kabeljauw, dat soort dingen. Normaal vind ik dat maar saai.
Qua koud eten juist weer heel anders. Sandwich spread vind ik opeens het meest goddelijke broodbeleg ooit, terwijl ik het jaren niet gehad heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |