Wat een stuntquote:
Race was afgefloten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Yesse het volgende:
Ik heb alleen niet helemaal meegekregen waarom ze nu opnieuw starten...
Edit; oh omdat die val zo hard was.
Wij zaten ook vanquote:
Mijn man heeft het gemist maar wilde dat ik terug spoelde. Toen ik vroeg of hij dat zeker wist hoefde het niet meerquote:
Ik heb de herhaling nog op twitter gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn man heeft het gemist maar wilde dat ik terug spoelde. Toen ik vroeg of hij dat zeker wist hoefde het niet meer
Ze ging iets te plat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef Yesse het volgende:
Welke onzichtbare kracht duwt Xandra onderuit??
Er was een snee in het ijs. Zal wel erbij horen maar leuk is het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze ging iets te plat.
Neen. Er werd gevallen door een scheur in het ijs en door eigen fout.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het niet opstaan.. Dus geen (huidge) Nederlanders in finale?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie heeft deze jinx-TT gemaakt?
quote:
Ik zou zeggen, sportman van het jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar huis met 3 goud en 1 brons
Laat maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet de TT nog aangepast worden?
quote:
Misschien naar Jens van ‘t Goudquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet de TT nog aangepast worden?
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(he psst. Jij bent een mod en mag dit gewoon brutaal aanpassen)
Nou ja, als langebaanschaatser is ze gewoon niet heel goed. En als je maar één afstand rijdt op het shorttrack zit dit er ook in natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Wow, Schulting is wel een dikke faal deze OS
Sportman van het jaar, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar huis met 3 goud en 1 brons
Wat?!?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij KPN is het helaas verdwenen. Dus dat wordt op de laptop kijken.
Dat loopt hier een beetje mijn gezag te ondermijnen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(he psst. Jij bent een mod en mag dit gewoon brutaal aanpassen)
Ik heb niks gedaan!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat loopt hier een beetje mijn gezag te ondermijnen?
Welk gezag?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wat alternatieven proberen te vinden maar helaas. De Raiplay app (zeg maar de italiaanse Npo start) kon ik ook niet op mijn smarttv downloaden. Wel op mijn chromebook.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor mensen met KPN: Sanremo is daar niet meer te zien. KPN heeft Rai Uno vervangen voor Mediaset Italia. Dit is ook gelijk een concurrent van Rai en zenden Sanremo dus niet uit. Het zit ook niet in een pluspakket.
Dus dat wordt helaas op een andere manier kijken.
Ik zou er wat van zeggen, en luid en duidelijk 'Foei' oid doet het altijd wel goed geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij niet, mevrouw Queen!quote:
Foei!quote:
Zeg tegen Roger & Epiales dat ik geen hond benquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Foei!![]()
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Roger & Epiales. Roger & Epiales, voor als er voor het ochtendgloren een klus geklaard moet worden
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg tegen Roger & Epiales dat ik geen hond ben
Nou ja zeg, dit slaat alles.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg tegen Roger & Epiales dat ik geen hond ben
Oeh...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit slaat alles.![]()
In je mand, of ik laat Ed Sheeran je toezingen.
Kijk, iig 1 good boy in chat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh...
*Gaat in zijn mand.
Noouuuuquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit slaat alles.![]()
In je mand, of ik laat Ed Sheeran je toezingen.
Maar daar ligt Luctor nu al.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Noouuuu![]()
* gaat maar stampvoetend naar de mand
Dat gaat helaas moeilijk worden!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiIk wil eigenlijk wel slapen volgende week
Dit kan korter!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Note to self: Meer manden kopen
Het was wel erg knus vannacht.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar daar ligt Luctor nu al.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was wel erg knus vannacht.
Oeh. Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat over @:Luctor.et.emergo bij 2 voor 12
Het weekend te vroeg afsluiten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Wat betekent Luctor Et Emergo?"
Blasfemie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het weekend te vroeg afsluiten.
Eens.quote:
Oh, dat is wel een makkelijke vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Wat betekent Luctor Et Emergo?"
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat over @:Luctor.et.emergo bij 2 voor 12
Wij ook. In Lissabon. Was niet ver van ons hotelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was in dat andere land op het Iberisch schiereiland, dus ver van @:Strani vandaan
Niet mee eens. Ik zei meteen: "Eendracht maakt macht", terwijl ik op de vraag wat Luctor betekent antwoordde met: "Gezellige gast, altijd leuk als hij erbij is". Dat was niet het antwoord wat ze zochten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.
Stom dat ze dat niet zochten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik zei meteen: "Eendracht maakt macht", terwijl ik op de vraag wat Luctor betekent antwoordde met: "Gezellige gast, altijd leuk als hij erbij is". Dat was niet het antwoord wat ze zochten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Derde helaas verloren. Dus geen finale. Weg medaille.![]()
Pulsare debui quia campana non operaturquote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag over de wapenspreuk van België was lastiger.
Hebben ze het verkeerde antwoord ook nog goedgekeurd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Pulsare debui quia campana non operatur
Het zou mooi zijn als Bart Swings straks ook een medaille haalt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net de plaats van België op de medaillespiegel. En die hebben pas 1 keer brons.
En hij is al 40quote:
40 jaar en goud op de massastartquote:
Ja, ziek, zwak en misselijk bij de 10k en nu zilver.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ook mooi voor die Deen met het zilver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |