quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie heeft deze jinx-TT gemaakt?
quote:
Ik zou zeggen, sportman van het jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar huis met 3 goud en 1 brons
Laat maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet de TT nog aangepast worden?
quote:
Misschien naar Jens van ‘t Goudquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet de TT nog aangepast worden?
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(he psst. Jij bent een mod en mag dit gewoon brutaal aanpassen)
Nou ja, als langebaanschaatser is ze gewoon niet heel goed. En als je maar één afstand rijdt op het shorttrack zit dit er ook in natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Wow, Schulting is wel een dikke faal deze OS
Sportman van het jaar, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar huis met 3 goud en 1 brons
Wat?!?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij KPN is het helaas verdwenen. Dus dat wordt op de laptop kijken.
Dat loopt hier een beetje mijn gezag te ondermijnen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(he psst. Jij bent een mod en mag dit gewoon brutaal aanpassen)
Ik heb niks gedaan!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat loopt hier een beetje mijn gezag te ondermijnen?
Welk gezag?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wat alternatieven proberen te vinden maar helaas. De Raiplay app (zeg maar de italiaanse Npo start) kon ik ook niet op mijn smarttv downloaden. Wel op mijn chromebook.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Even een kleine waarschuwing voor mensen met KPN: Sanremo is daar niet meer te zien. KPN heeft Rai Uno vervangen voor Mediaset Italia. Dit is ook gelijk een concurrent van Rai en zenden Sanremo dus niet uit. Het zit ook niet in een pluspakket.
Dus dat wordt helaas op een andere manier kijken.
Ik zou er wat van zeggen, en luid en duidelijk 'Foei' oid doet het altijd wel goed geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |