Kou vreet echt extra energie he. Fijn dat jullie zulke leuke dagen hebben gehadquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:25 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn weer terug van de kust![]()
Het was erg koud, zeker tijdens ons strandbezoek gisteren, met een striemende ijskoude zuidwestenwind. Maar wel leuk, en zeker Plopsaland was elke keer weer een nieuwe Ride to Happiness![]()
Je kunt me nu wel opvegen overigens
Zo te horen heeft het team ook het gevoel dat de fout bij Canada lag.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op beeld zag het er wel uit alsof het de fout van een ander was...
Is dit pijnlijker dan je been?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Arizona het volgende:
Ik moest een vragenlijst invullen voor het ziekenhuis en ze vroegen oa of ik gereanimeerd wil worden en of ik een wilsverklaring heb.
Ja absoluut. Al is het ook wel lekker om je zo even in de kou te storten. Daarna hebben we het wel gecompenseerd met chocoladetaart trouwens.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kou vreet echt extra energie he. Fijn dat jullie zulke leuke dagen hebben gehad
Ja, idioot.quote:
Volgende keer Canada eruit flikkeren als ze ergens kans op maken. Dit is de tweede keer dat ze ons dwars zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zilver en brons
Maar die valpartij
Valsspelen bij curling is wel ergquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Canada speelt ook vals bij curling, dus ja, van dat land kan je misschien ook niet te veel verwachten.
Dit is dus mijn beenbult 2.0quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit pijnlijker dan je been?
Eens.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
Canada speelt ook vals bij curling, dus ja, van dat land kan je misschien ook niet te veel verwachten.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdag komt de pc binnen
Volgende week de motor
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Vandaag Pop Os op mijn 8 jaar oude laptop gezet met een nvidia 1060 kaart
Pop Os is een Linux distroquote:
Oh die gebruik ik niet.quote:
Jij blijft een windows user?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die gebruik ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |