3 aprilquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het komt wel dichtbij nu, 1e paasdag gaan wij![]()
Wanneer ga jij?
Ben je daar verbaasd over?quote:
Nee, maar het is soms even gissenquote:
En dat onder best wel zware omstandigheden.quote:
Ik ben ook vreselijk OWS-moe, doordat ik ziek was heb ik er veel en veel meer van gezien dan ik ooit voor mogelijk had gehoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
Die 1500 meters leveren wel zeg![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje OWS-moe ben, zeker op de miljoenmiljard inwisselbare sneeuwonderdelen. Maar dit soort krenten in de pap maken veel goed.
Het is bijna voor bij hoor voor je.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
Die 1500 meters leveren wel zeg![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje OWS-moe ben, zeker op de miljoenmiljard inwisselbare sneeuwonderdelen. Maar dit soort krenten in de pap maken veel goed.
Dinsdag alweer Sanremoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna voor bij hoor voor je.
Ik ga maandag echt in een zwart gat vallen.
Ja, dan heeft Huize Wennemars toch nog iets om voor te juichen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Schulting vooral heel erg om straks een medaille te winnen
Hele mooie gouden medaille jaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:31 schreef Strani het volgende:
Ohh dit was er één om lang te onthoudenIk moest naar de radio luisteren omdat ik onderweg was naar de tramhalte, maar dat maakte het alleen maar spannender.
Daarna in de tram snel teruggekeken. Ik gun het haar enorm
Dat zeker. En hopelijk eindelijk eens die relay medaille voor de mannen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Schulting vooral heel erg om straks een medaille te winnen
die allemaal worden gewonnen door Noorwegen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
de miljoenmiljard inwisselbare sneeuwonderdelen
Oeiquote:
Dat wordt weer een feest!quote:
Ik weet dat ik die zender ergens heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer een feest!![]()
En Luctor heeft vorig jaar een paar keer meegekeken dus hij heeft geen reden om dit jaar te skippen
Kanaal 524quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al, ben ik wel vergeten waar die ook alweer zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |