quote:Op zondag 22 februari 2026 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ik zou zeggen, ligt eraan waarheen en wat de verdere plannen daar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen we naar Australië gingen, vond ik het wel leuk om samen met mijn ouders mee te gaan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Fijn dat die Canacheaters hebben verloren. Wel jammer dat de VS dan wint.quote:
De valsspelers zaten er alleen bij het curling, dus dat heeft niet veel meet de ijshockeyers te makenquote:Op zondag 22 februari 2026 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat die Canacheaters hebben verloren. Wel jammer dat de VS dan wint.
En bij het shorttrack.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
De valsspelers zaten er alleen bij het curling, dus dat heeft niet veel meet de ijshockeyers te maken
quote:Op zondag 22 februari 2026 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraagje op de zondagmiddag: Zouden jullie samen met jullie ouders (op leeftijd) op vakantie gaan?Ja, zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 22 februari 2026 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het waren mooie spelen. Ik heb genoten.
Ja, al heb ik niet zo veel op met de fashion week.quote:Op zondag 22 februari 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookVeel mooie momenten en een mooie Italiaanse sfeer.
Die we de komende week gewoon gaan doorzetten natuurlijk
Wat DOE je hier dan nogquote:Op zondag 22 februari 2026 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, al heb ik niet zo veel op met de fashion week.
Zouden Leclerc of Hamilton present zijn?quote:Op maandag 23 februari 2026 08:58 schreef NailQueen het volgende:
Het is Sanremo week bitchess!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoi jijquote:
Ik denk dat Zlatan opeens weer opduiktquote:Op maandag 23 februari 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden Leclerc of Hamilton present zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |