Dat viel mij ook al op ja. Blijkbaar begint het aantal medestanders wat op te drogen op de FP om dan het ook maar op het forum te proberen. Of juist vanwege 'succes' op de FP de drek uitbreiden naar het forum met sterk verdraaide/gekleurde nieuwsberichten om stemming te maken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is opvallend hoeveel topics hij de laatste tijd opent in NWS inderdaad.
Het gaat ook niet om er kennis van te hebben. Vooral om maar een bepaalde draai aan het topic te geven. Je ziet ook dat strontvliegen als Howard er gelijk bovenop duiken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.
Maar goed, het is een discussieforum. Dus wellicht is het zelfs wel handig. Is daardoor m.i. wel goed voer voor discussie.
Had jij wat anders verwacht? Je weet wie het is he.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht? Je weet wie het is he.
Idem.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.
Ja precies, dus voorlopig doen we het er maar mee. En als het ooit nodig is moeten we maar een andere oplossing vinden met degenen die dat ook belangrijk genoeg vinden.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.
Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Ik ken eigenlijk geen vergelijkbaar forum als FOK! daar je ook verschillende zaken als ESF/Sport e.d. hebt en gezellig met elkaar erover kan slowchatten.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dus voorlopig doen we het er maar mee. En als het ooit nodig is moeten we maar een andere oplossing vinden met degenen die dat ook belangrijk genoeg vinden.
Dank je wel voor het compliment.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.
Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Geven jullie wel een seintje als wordt verhuisd.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.
Daar werkt de adblocker die je bij de abo aanschaft niet.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ook weer spijt dat ik daar kwam.
Morgen staan de verhuizers op de stoep, dus nog even snel alles inpakken.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geven jullie wel een seintje als wordt verhuisd.
Gewoon na de laatste ESF voorronde gewoon dit subforum verhuizen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen staan de verhuizers op de stoep, dus nog even snel alles inpakken.
Ik wel. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik dat hier ga noemenquote:Op maandag 23 februari 2026 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen vergelijkbaar forum als FOK! daar je ook verschillende zaken als ESF/Sport e.d. hebt en gezellig met elkaar erover kan slowchatten.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik dat hier ga noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Trustequote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu nog Lubach kijken en daarna in bed liggen slapen.
Welterusten
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Vind ik helaas maar een matig alternatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Om het daar te delen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik maar een matig alternatief.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah dat dan weer wel jaquote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ja. Die wordt meestal wel gebruikt bij downtime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |