Eigen partij.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke partij ze nu weer gaat dan.
Precies, véél te veel!quote:Op maandag 23 februari 2026 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rechts of links, het komt niet goed.
[..]
Gelukkig zijn er daar niet veel va- oh wacht.
BBB nu evenveel zetels als lettersquote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Mona Keijzer gaat weg. Toch nog goed nieuws
rip NQ.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Getver ik moet echt leren meer Nee te zeggen tegen verkopers. Ze hebben mij overgehaald om 1 maand gratis mee te spelen met de vriendenloterij maar die machtiging moet ik zelf op tijd stoppen want anders loopt het gewoon door![]()
En nu raden wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Getver ik moet echt leren meer Nee te zeggen tegen verkopers. Ze hebben mij overgehaald om 1 maand gratis mee te spelen met de vriendenloterij maar die machtiging moet ik zelf op tijd stoppen want anders loopt het gewoon door![]()
Dat zal wel een daverend succes gaan worden.quote:
Koning, Keijzer, Admiraal, vertrekken zullen ze allemaal.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel een daverend succes gaan worden.
Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt, dan zijn beide partijen van het probleem af.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Danny opent tegenwoordig over elk onbenullig nieuwtje dat op pagina 5 van de Telegraaf staat een topic in NWS om de één of andere reden. Ik hoop dat FOK toch kan blijven draaien op interessantere content.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Danny heeft wat geschreven over het ESF: NWS / Misschien toch Nederlanders bij Songfestival na boycot AVROTROS
Het is opvallend hoeveel topics hij de laatste tijd opent in NWS inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Danny opent tegenwoordig over elk onbenullig nieuwtje dat op pagina 5 van de Telegraaf staat een topic in NWS om de één of andere reden. Ik hoop dat FOK toch kan blijven draaien op interessantere content.
Je moet het maar willen. Terwijl je land (wat mij betreft terecht) het ESF boycot, zelf dan gewoon via een ander land meedoen.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Danny heeft wat geschreven over het ESF: NWS / Misschien toch Nederlanders bij Songfestival na boycot AVROTROS
Precies, al vóór ze hun aanbod kunnen doen.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt, dan zijn beide partijen van het probleem af.
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het maar willen. Terwijl je land (wat mij betreft terecht) het ESF boycot, zelf dan gewoon via een ander land meedoen.
Ik weet zelf nog niet eens of ik ga kijken. Wellicht wel, maar dat is dan puur voor de traditie en wat daarbij komt kijken (lekkere snacks en zo). Niet omdat ik nou zo geef om het ESF dit jaar.
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.
Maar goed, het is een discussieforum. Dus wellicht is het zelfs wel handig. Zou m.i. goed voer zijn voor discussie.
Ik verwacht dat hij zelf erg tevreden is over zijn artikelen en zijn bijdragen ad discussie eronder.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.
Haha dat denk ik ook! Aan zelfovertuiging geen gebrek bij de grote leider.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zelf erg tevreden is over zijn artikelen en zijn bijdragen ad discussie eronder.
Ja, heb ook weer spijt dat ik daar kwam.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet je niet komen, dat weet je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |