Het Tijdperk Jetten is begonnen en nú zullen wij D66'ers eens laten zien wat we met Nederland gaan doen! Jullie zullen hierna nooit meer hoeven te stemmenquote:Op maandag 23 februari 2026 13:29 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heeft Nederland een nieuwe premier.
Ik vrees vooral voortzetting van het VVD tijdperkquote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Tijdperk Jetten is begonnen en nú zullen wij D66'ers eens laten zien wat we met Nederland gaan doen! Jullie zullen hierna nooit meer hoeven te stemmen
Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd @Hamlapjes !quote:Op maandag 23 februari 2026 10:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar: van harte gefeliciteerd @:Dave!
Het hele land naar de tyfus.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Tijdperk Jetten is begonnen en nú zullen wij D66'ers eens laten zien wat we met Nederland gaan doen! Jullie zullen hierna nooit meer hoeven te stemmen
Ja, goh, goeie! Ik heb waarschijnlijk nog een laatste jaartje voor de boeg waarin ik het knetterdruk heb, dus ik ga nog niets beloven, maar wel m'n best doen!quote:Op maandag 23 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd wederom, beiden!
Als jullie nou ook weer eens hier kwamen posten
Aansnijden is niet nodig vandaag!quote:Op maandag 23 februari 2026 13:29 schreef NailQueen het volgende:
En gefeliciteerd beiden! Waar kunnen we de taarten aansnijden?
Donald Jetten?quote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Naast hem stond iemand die ik niet herken maar later nam hij ook weer afscheid. Een ene Rick Schoof?quote:Op maandag 23 februari 2026 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2026 16:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Naast hem stond iemand die ik niet herken maar later nam hij ook weer afscheid. Een ene Rick Schoof?
Het is weer een heerlijk veelkleurig gezelschap... al helpt het natuurlijk niet dat de enige vrouw van kleur haar CV bij elkaar bleek te hebben gelogen.quote:
Nee nee die bedoel ik niet. Die man die met groot gejuich afscheid nam. Dat kan alsnog Willem Alexander zijn maar ik bedoel die andere.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat Willem-Alexander Claus George Ferdinand, koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg, Markies van Veere en Vlissingen, Graaf van Katzenelnbogen, Vianden, Diez, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg, Burggraaf van Antwerpen, Baron van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het Land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstal, Waasten, Arlay en Nozeroy, Vrijheer van Ameland, Heer van Borculo, Bredevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Klundert, Zevenbergen, Hooge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, Sint-Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfort, St. Vith, Bütgenbach, Niervaart, Dasburg, Turnhout en Besançon.
Dilan om de meubelen te redden.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is weer een heerlijk veelkleurig gezelschap... al helpt het natuurlijk niet dat de enige vrouw van kleur haar CV bij elkaar bleek te hebben gelogen.
Die van Lucky Letters?quote:Op maandag 23 februari 2026 16:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee nee die bedoel ik niet. Die man die met groot gejuich afscheid nam. Dat kan alsnog Willem Alexander zijn maar ik bedoel die andere.
Linke Letters?quote:
Dat heeft rechts al gedaan de laatste tijd.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hele land naar de tyfus.
Jawel maar dan tenminste alleen voor 'de gewone man' en niet voor de restquote:Op maandag 23 februari 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hele land naar de tyfus.
Rechts of links, het komt niet goed.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft rechts al gedaan de laatste tijd.
Gelukkig zijn er daar niet veel va- oh wacht.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar dan tenminste alleen voor 'de gewone man' en niet voor de rest
Ze blijft wel in de kamer.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Mona Keijzer gaat weg. Toch nog goed nieuws
Benieuwd naar welke partij ze nu weer gaat dan.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Mona Keijzer gaat weg. Toch nog goed nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |