Eigen partij.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke partij ze nu weer gaat dan.
Precies, véél te veel!quote:Op maandag 23 februari 2026 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rechts of links, het komt niet goed.
[..]
Gelukkig zijn er daar niet veel va- oh wacht.
BBB nu evenveel zetels als lettersquote:Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Mona Keijzer gaat weg. Toch nog goed nieuws
rip NQ.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Getver ik moet echt leren meer Nee te zeggen tegen verkopers. Ze hebben mij overgehaald om 1 maand gratis mee te spelen met de vriendenloterij maar die machtiging moet ik zelf op tijd stoppen want anders loopt het gewoon door![]()
En nu raden wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Getver ik moet echt leren meer Nee te zeggen tegen verkopers. Ze hebben mij overgehaald om 1 maand gratis mee te spelen met de vriendenloterij maar die machtiging moet ik zelf op tijd stoppen want anders loopt het gewoon door![]()
Dat zal wel een daverend succes gaan worden.quote:
Koning, Keijzer, Admiraal, vertrekken zullen ze allemaal.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel een daverend succes gaan worden.
Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt, dan zijn beide partijen van het probleem af.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Danny opent tegenwoordig over elk onbenullig nieuwtje dat op pagina 5 van de Telegraaf staat een topic in NWS om de één of andere reden. Ik hoop dat FOK toch kan blijven draaien op interessantere content.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Danny heeft wat geschreven over het ESF: NWS / Misschien toch Nederlanders bij Songfestival na boycot AVROTROS
Het is opvallend hoeveel topics hij de laatste tijd opent in NWS inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Danny opent tegenwoordig over elk onbenullig nieuwtje dat op pagina 5 van de Telegraaf staat een topic in NWS om de één of andere reden. Ik hoop dat FOK toch kan blijven draaien op interessantere content.
Je moet het maar willen. Terwijl je land (wat mij betreft terecht) het ESF boycot, zelf dan gewoon via een ander land meedoen.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Danny heeft wat geschreven over het ESF: NWS / Misschien toch Nederlanders bij Songfestival na boycot AVROTROS
Precies, al vóór ze hun aanbod kunnen doen.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt, dan zijn beide partijen van het probleem af.
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het maar willen. Terwijl je land (wat mij betreft terecht) het ESF boycot, zelf dan gewoon via een ander land meedoen.
Ik weet zelf nog niet eens of ik ga kijken. Wellicht wel, maar dat is dan puur voor de traditie en wat daarbij komt kijken (lekkere snacks en zo). Niet omdat ik nou zo geef om het ESF dit jaar.
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.
Maar goed, het is een discussieforum. Dus wellicht is het zelfs wel handig. Zou m.i. goed voer zijn voor discussie.
Ik verwacht dat hij zelf erg tevreden is over zijn artikelen en zijn bijdragen ad discussie eronder.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.
Haha dat denk ik ook! Aan zelfovertuiging geen gebrek bij de grote leider.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zelf erg tevreden is over zijn artikelen en zijn bijdragen ad discussie eronder.
Ja, heb ook weer spijt dat ik daar kwam.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet je niet komen, dat weet je toch?
Dat viel mij ook al op ja. Blijkbaar begint het aantal medestanders wat op te drogen op de FP om dan het ook maar op het forum te proberen. Of juist vanwege 'succes' op de FP de drek uitbreiden naar het forum met sterk verdraaide/gekleurde nieuwsberichten om stemming te maken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is opvallend hoeveel topics hij de laatste tijd opent in NWS inderdaad.
Het gaat ook niet om er kennis van te hebben. Vooral om maar een bepaalde draai aan het topic te geven. Je ziet ook dat strontvliegen als Howard er gelijk bovenop duiken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ook. Wat mij meer opviel was de insteek van de auteur. Ook in de posts onder de OP. Geeft m.i. weinig blijk van kennis omtrent het onderwerp. En dat valt me ook regelmatig op in de rest vd huidige stortvloed aan topics.
Maar goed, het is een discussieforum. Dus wellicht is het zelfs wel handig. Is daardoor m.i. wel goed voer voor discussie.
Had jij wat anders verwacht? Je weet wie het is he.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zet wel direct de toon voor discussie ja, dat wel. Alleen jammer dat hij dat niet wat respectvoller doet.
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht? Je weet wie het is he.
Idem.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.
Ja precies, dus voorlopig doen we het er maar mee. En als het ooit nodig is moeten we maar een andere oplossing vinden met degenen die dat ook belangrijk genoeg vinden.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.
Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Ik ken eigenlijk geen vergelijkbaar forum als FOK! daar je ook verschillende zaken als ESF/Sport e.d. hebt en gezellig met elkaar erover kan slowchatten.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas heb ik zo goed als geen verwachtingen bij hem, nee. Als er een ander forum was waar jullie ook allemaal zaten en die ook qua functionaliteit gelijk is aan FOK! was ik allang daar naartoe gegaan. En dan had ik er vast nog een abo afgesloten ook.
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dus voorlopig doen we het er maar mee. En als het ooit nodig is moeten we maar een andere oplossing vinden met degenen die dat ook belangrijk genoeg vinden.
Dank je wel voor het compliment.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem.
Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.
Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Geven jullie wel een seintje als wordt verhuisd.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.
Daar werkt de adblocker die je bij de abo aanschaft niet.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ook weer spijt dat ik daar kwam.
Morgen staan de verhuizers op de stoep, dus nog even snel alles inpakken.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geven jullie wel een seintje als wordt verhuisd.
Gewoon na de laatste ESF voorronde gewoon dit subforum verhuizen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen staan de verhuizers op de stoep, dus nog even snel alles inpakken.
Ik wel. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik dat hier ga noemenquote:Op maandag 23 februari 2026 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen vergelijkbaar forum als FOK! daar je ook verschillende zaken als ESF/Sport e.d. hebt en gezellig met elkaar erover kan slowchatten.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik dat hier ga noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Trustequote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu nog Lubach kijken en daarna in bed liggen slapen.
Welterusten
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Vind ik helaas maar een matig alternatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Om het daar te delen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind ik maar een matig alternatief.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah dat dan weer wel jaquote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ja. Die wordt meestal wel gebruikt bij downtime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die wordt meestal wel gebruikt bij downtime.
Ik heb daar eerder een userblocker nodig.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar werkt de adblocker die je bij de abo aanschaft niet.
Dat zit ook in je abboquote:Op maandag 23 februari 2026 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar eerder een userblocker nodig.
Dan moet ik alle users van de FP blokkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blockenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,Me 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Echt wel.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blocken
Ja. Dat is wel jammer. Ik heb wel een paar users van VBL geblockt. En dat scheelt een hoop frustraties.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blocken
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,FOK! is zo groot en divers dat je overal wel gelijken vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja discord komt voor mij nog redelijk in de buurt, hoewel het daar wat minder uitnodigend is om langere teksten te plaatsen. Maar voor het gevoel dat je echt communiceert met een groep mensen werkt het wel goed.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,Onzin. Er zitten users van zo ongeveer álle politieke gezindten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zoalng betreffende users een beetje normaal discussieert worden ze ook gewoon gepruimd op een hoop plekken hier. Er zijn helaas ook wat uitzonderingen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ik zit ook nog in een andere. Toch wel fijn om te weten dat je die mogelijkheid hebt als backupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 30 ben je amper volwassen!quote:Op maandag 23 februari 2026 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Even over de TT, geldt dat ook voor 30? Sinds vandaag een relevante vraag!
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FOK! is zo groot en divers dat je overal wel gelijken vindt.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:quote:Op maandag 23 februari 2026 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Er zitten users van zo ongeveer álle politieke gezindten hier
En zoalng betreffende users een beetje normaal discussieert worden ze ook gewoon gepruimd op een hoop plekken hier. Er zijn helaas ook wat uitzonderingen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
54%? Wat veel!quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Noem dat maar laag.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Alleen is sowieso het makkelijkstquote:Op maandag 23 februari 2026 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Bij vrouwen onderling is het dan weer wel 90%. En alleen ook.
Oh ja, het staat er niet specifiek bij maar ik neem aan dat het dan wel gaat om mensen die ook op degenen vallen waarmee ze seks hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noem dat maar laag.![]()
90% van de keren tot orgasme zien te komen tijdens sex met een vrouw lijkt mij een behoorlijke uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |