quote:Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die wordt meestal wel gebruikt bij downtime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik heb daar eerder een userblocker nodig.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar werkt de adblocker die je bij de abo aanschaft niet.
Dat zit ook in je abboquote:Op maandag 23 februari 2026 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar eerder een userblocker nodig.
Dan moet ik alle users van de FP blokkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blockenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,Me 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Echt wel.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blocken
Ja. Dat is wel jammer. Ik heb wel een paar users van VBL geblockt. En dat scheelt een hoop frustraties.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan je daarmee niet bepaalde blauwen blocken
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,FOK! is zo groot en divers dat je overal wel gelijken vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja discord komt voor mij nog redelijk in de buurt, hoewel het daar wat minder uitnodigend is om langere teksten te plaatsen. Maar voor het gevoel dat je echt communiceert met een groep mensen werkt het wel goed.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel goed om eens rond te kijken wat wel goede alternatieven zijn, aangezien het afwachten is hoelang FOK! nog meegaat. Discord vind ik i.i.g. geen goed alternatief. Reddit dan bij wijze van spreken nog een beetje, maar ook niet voldoende.
Op zich is het wel apart dat ik op FOK! zit,Onzin. Er zitten users van zo ongeveer álle politieke gezindten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zoalng betreffende users een beetje normaal discussieert worden ze ook gewoon gepruimd op een hoop plekken hier. Er zijn helaas ook wat uitzonderingen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ik zit ook nog in een andere. Toch wel fijn om te weten dat je die mogelijkheid hebt als backupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 30 ben je amper volwassen!quote:Op maandag 23 februari 2026 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Even over de TT, geldt dat ook voor 30? Sinds vandaag een relevante vraag!
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FOK! is zo groot en divers dat je overal wel gelijken vindt.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:quote:Op maandag 23 februari 2026 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Er zitten users van zo ongeveer álle politieke gezindten hier
En zoalng betreffende users een beetje normaal discussieert worden ze ook gewoon gepruimd op een hoop plekken hier. Er zijn helaas ook wat uitzonderingen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
54%? Wat veel!quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Noem dat maar laag.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Alleen is sowieso het makkelijkstquote:Op maandag 23 februari 2026 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Bij vrouwen onderling is het dan weer wel 90%. En alleen ook.
Oh ja, het staat er niet specifiek bij maar ik neem aan dat het dan wel gaat om mensen die ook op degenen vallen waarmee ze seks hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noem dat maar laag.![]()
90% van de keren tot orgasme zien te komen tijdens sex met een vrouw lijkt mij een behoorlijke uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |