Precies en daarna lekker slapen. Of de camera van je werkmeeting weer aanzetten.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen is sowieso het makkelijkst
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies en daarna lekker slapen. Of de camera van je werkmeeting weer aanzetten.
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef Strani het volgende:
Of juist weer uitzetten. Hangt ook wel van de bedrijfscultuur af denk ik.
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:55 schreef Meke het volgende:
Misschien heb ik de TT per ongeluk aangepast voor Hammie
Onhandige mensen danquote:Op maandag 23 februari 2026 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, het staat er niet specifiek bij maar ik neem aan dat het dan wel gaat om mensen die ook op degenen vallen waarmee ze seks hebben.
Nou ja in veel posities is het de bedoeling dat je op elkaar gaat liggen en soms lukt dat alleen met een sierlijke val. Denk ik.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2026 23:27 schreef Strani het volgende:
Of juist weer uitzetten. Hangt ook wel van de bedrijfscultuur af denk ik.
En hoeveel procent faket dat orgasme dan?quote:Op maandag 23 februari 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik lees net een onderzoek dat zegt dat bij seks tussen een man en een vrouw de man gemiddeld 90% tot een orgasme komt en de vrouw slechts 54%.
Met andere woorden, jongens, de verwachtingen zijn laag. Daar moeten wij (nét) boven kunnen zitten.
Hoezo komt 10% niet tot een orgasme wanneer ze het alleen doen. Waarom is dat?quote:Op maandag 23 februari 2026 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Bij vrouwen onderling is het dan weer wel 90%. En alleen ook.
Tot nuu toe goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe is het daar vandaag?
me 21quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook goed. Lekker aan het werk.
Hiquote:
Wie valt daar van de trap?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:22 schreef NailQueen het volgende:
Allora zijn we klaar voor vanavond mensen?
[ afbeelding ]
Ja, stuur tzt nog maar even een herinnering.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:22 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
"Kom naar beneden en sla je- oh je bent er al."quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:22 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
- Omdat je toch op een ander moment in je cyclus zit dan je dachtquote:Op dinsdag 24 februari 2026 04:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo komt 10% niet tot een orgasme wanneer ze het alleen doen. Waarom is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |