abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2026 @ 10:16:38 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220190783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:13 schreef Meke het volgende:

[..]
- Omdat je toch op een ander moment in je cyclus zit dan je dacht
- Omdat je minder tijd hebt dan je dacht
- Omdat je ineens gestoord wordt
- Omdat je eigenlijk toch meer zin hebt om te slapen
- Omdat het gewoon niet lukt
- Omdat je ineens aan Geert Wilders denkt

En zo zijn er nog wel een miljard redenen te bedenken
Geert Wilders zijn kapsel lijkt op een mislukt orgasme dat te snel is opgedroogd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220191361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wie valt daar van de trap?
Ik geloof dat het @Strani is
  dinsdag 24 februari 2026 @ 11:38:29 #253
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_220191575
Wel grappig als je eerste speech als premier een Olympische is.
Fuck the EBU
pi_220191612
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:38 schreef Yesse het volgende:
Wel grappig als je eerste speech als premier een Olympische is.
Jetten heeft het gewoon goed getimed.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220191758
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:

[..]
Idem.

Afgelopen twee weken weer uitstekend vermaakt met veel leuke users in OWS. Met helaas daarbij wel een aantal vervelende trollen, maar viel gelukkig nog mee.

Lastig om dat elders op die manier te vinden, de leuke users van ESF en van de sportfora.
Ja dit, hier zijn hele leuke users, en in de sportfora en MUZ kom ik ze ook tegen, als ik jullie niet had was ik ook al lang weggeweest.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2026 @ 12:11:19 #256
Brabo Bastard
pi_220191820
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jetten heeft het gewoon goed getimed.
Vooropgezet plan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 24 februari 2026 @ 12:23:38 #257
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_220191895
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:58 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ja dit, hier zijn hele leuke users, en in de sportfora en MUZ kom ik ze ook tegen, als ik jullie niet had was ik ook al lang weggeweest.
Iemand nog een Fisherman's Friend? :'( O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_220192036
Goedemiddag mensen! Lekker even lunchpauze! *O*

Voor vanmiddag heb ik niet zoveel op de planning staan. Nog twee korte meetings en een heel saaie verplichte cursus van een kwartiertje. En duimen dat de mensen op wie ik wacht om verder te kunnen met twee lopende projecten, nog niet reageren :@
  dinsdag 24 februari 2026 @ 15:43:45 #259
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220193226
* zet schaal paaseitjes op tafel
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220193768
Nou was dat een teleurstellende middag, hartstikke druk geweest met allemaal nieuwe dingen die op mijn bordje werden gedropt :')
pi_220193770
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* zet schaal paaseitjes op tafel
* pakt van iedere soort eentje
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:07:26 #262
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_220193773
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het was een schaal met drie eitjes, allemaal verschillende soorten ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 17:14:41 #263
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220193816
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
Nou was dat een teleurstellende middag, hartstikke druk geweest met allemaal nieuwe dingen die op mijn bordje werden gedropt :')
Booeeee
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220193864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:07 schreef Strani het volgende:

[..]
En ze waren heerlijk! *O*
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:35:28 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220193908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:07 schreef Strani het volgende:

[..]
Dan was de rest er al uitgepikt. :o
Fuck the EBU.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:48:01 #266
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_220193982
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:
Oh zo'n dag had ik ook.
En dan ben je uiteindelijk de hele tijd bezig en heb je steeds net niks gedaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:56:10 #267
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_220194050
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dan was de rest er al uitgepikt. :o
Door @Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 18:00:49 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220194090
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Door @:Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.
Oh ja, nu je het zegt. Dat kon ie anders niet weten.
Fuck the EBU.
pi_220194267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:06 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht knap dat jij dat kan. Dat lukt niet met mijn OCD :P
pi_220194283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:37 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht knap dat jij dat kan. Dat lukt niet met mijn OCD :P
Wat zou jij doen dan? :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2026 @ 18:46:10 #271
Brabo Bastard
pi_220194297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:42 schreef Arizona het volgende:

[..]
*GLOP*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220194538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:42 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ow, een paar kleine eigenaardigheidjes, niets geks. Als de paaseitjes nog in een dichte zak zitten, dan moet ik de zak drie keer ronddraaien beginnend met de linkerbovenhoek, met de klok mee. En dan zing ik zachtjes, bijna niet verstaanbaar "Let it Go" van Frozen. Vroeger was dit een ander lied, maar dat heb ik een aantal jaar geleden veranderd nadat op dezelfde dag de Notre Dame in de brand stond. Welk lied dat is, zal ik ook nooit noemen.
Mochten de paaseitjes al in een schaaltje liggen, dan is er ook geen man overboord. Ik heb altijd een boterhamzakje mee en dan doe ik er een clipje op. Altijd geel, behalve in het weekend, dan mag blauw ook. En dan pak ik het vast aan de linkerbovenhoek en draai ik ze drie keer met de klok mee en kunnen ze daarna terug op het schaaltje.

Dan is het heel belangrijk om te weten of het massieve of gevulde eitjes zijn. Massieve eitjes gaan goed. Die kan ik gewoon in mijn mond stoppen. Ik mag dan NIET kauwen, maar moet het langzaam laten smelten in mijn mond.
Als het gevulde eitjes zijn, dan is het een ander verhaal. Dan haal ik voorzichtig de twee helften van elkaar. De ene helft stop ik met de binnenkant tegen mijn bovenste snijtanden aan. De andere helft met de binnenkant tegen mijn onderste snijtanden aan. En dan is het wel de bedoeling om te kauwen, want dan voel je de vulling zo naar boven en naar beneden lopen. Een aanrader wat mij betreft en een voorbode dat er die dag niets ergs gebeurt.
Soms lukt het helaas niet om het gevulde eitje netjes in twee helften te breken. In dat geval gooi ik het eitje weg.
Je hebt ook van die holle eitjes. Die komen er bij mij niet in en als ik ze bij iemand tegenkom, dan ga ik gillen totdat ze van tafel zijn. Naja, vrijwel iedereen weet dat wel van mij, dus dat is bijna nooit een probleem :)

Dus eigenlijk valt het wel mee.
pi_220194576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ow, een paar kleine eigenaardigheidjes, niets geks. Als de paaseitjes nog in een dichte zak zitten, dan moet ik de zak drie keer ronddraaien beginnend met de linkerbovenhoek, met de klok mee. En dan zing ik zachtjes, bijna niet verstaanbaar "Let it Go" van Frozen. Vroeger was dit een ander lied, maar dat heb ik een aantal jaar geleden veranderd nadat op dezelfde dag de Notre Dame in de brand stond. Welk lied dat is, zal ik ook nooit noemen.
Mochten de paaseitjes al in een schaaltje liggen, dan is er ook geen man overboord. Ik heb altijd een boterhamzakje mee en dan doe ik er een clipje op. Altijd geel, behalve in het weekend, dan mag blauw ook. En dan pak ik het vast aan de linkerbovenhoek en draai ik ze drie keer met de klok mee en kunnen ze daarna terug op het schaaltje.

Dan is het heel belangrijk om te weten of het massieve of gevulde eitjes zijn. Massieve eitjes gaan goed. Die kan ik gewoon in mijn mond stoppen. Ik mag dan NIET kauwen, maar moet het langzaam laten smelten in mijn mond.
Als het gevulde eitjes zijn, dan is het een ander verhaal. Dan haal ik voorzichtig de twee helften van elkaar. De ene helft stop ik met de binnenkant tegen mijn bovenste snijtanden aan. De andere helft met de binnenkant tegen mijn onderste snijtanden aan. En dan is het wel de bedoeling om te kauwen, want dan voel je de vulling zo naar boven en naar beneden lopen. Een aanrader wat mij betreft en een voorbode dat er die dag niets ergs gebeurt.
Soms lukt het helaas niet om het gevulde eitje netjes in twee helften te breken. In dat geval gooi ik het eitje weg.
Je hebt ook van die holle eitjes. Die komen er bij mij niet in en als ik ze bij iemand tegenkom, dan ga ik gillen totdat ze van tafel zijn. Naja, vrijwel iedereen weet dat wel van mij, dus dat is bijna nooit een probleem :)

Niks vreemds aan toch? Je bent echt superflexibel juist, dat het in het weekend ook blauw mag zijn :o .
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 19:32:01 #274
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220194620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Het feit dat je dit kunt bedenken baart me lichtelijk zorgen :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220194647
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:29 schreef Arizona het volgende:

[..]
Niks vreemds aan toch? Je bent echt superflexibel juist, dat het in het weekend ook blauw mag zijn :o .
Nou ja, dat is grappig dat je dat zegt, want ik heb altijd 6 clips in mijn rechterachterbroekzak en daarvan zijn er 4 geel, 1 blauw en 1 wit en ik moet er dus blind eentje pakken en mag ook maar één keer een clip pakken. Dat betekent dus dat ik buiten het weekend een kans van 4 op 6 heb dat ik paaseitjes mag eten, terwijl het in het weekend 5 op 6 is. Het is immers weekend, dus dan moet je wat flexibeler zijn!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')