Nee nee, ik kwam binnen, zag een schaaltje met drie eitjes en besloot er niet van te eten omdat ik dat niet zo beleefd vond. Dus óf Luctor heeft dat schaaltje daar met die drie eitjes neergezet, of iemand anders heeft ze opgegetenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Door @:Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.
Ik heb er juist veel respect voorquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Het feit dat je dit kunt bedenken baart me lichtelijk zorgen
En die laatste drie had hij ook nog eens uitgespuugd en weer terug in het papiertje gedaan. De beelden liegen er niet omquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Door @:Strani zelf waarschijnlijk, daarom wist hij ook precies wat er nog over was natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik kwam binnen, zag een schaaltje met drie eitjes en besloot er niet van te eten omdat ik dat niet zo beleefd vond. Dus óf Luctor heeft dat schaaltje daar met die drie eitjes neergezet, of iemand anders heeft ze opgegeten
Vorige week waren de eitjes bij Leonidas hier 1+1 gratis. Toen hebben we een monsterlijke voorraad meegenomen, maar ik heb me nog redelijk kunnen inhouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:15 schreef Arizona het volgende:
Van al dat gepraat over paaseitjes krijg ik trek, morgen maar eens echt een zak halen
Ik zie dat die nu alweer leeg isquote:
Dat gaat wel erg hard zo. Ik blijf niet aanvullen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat die nu alweer leeg is
Zou ik ook niet doen met al die zakkenvullers hierquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg hard zo. Ik blijf niet aanvullen hoor.
Dit klinkt wel heel ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik kwam binnen, zag een schaaltje met drie eitjes en besloot er niet van te eten omdat ik dat niet zo beleefd vond. Dus óf Luctor heeft dat schaaltje daar met die drie eitjes neergezet, of iemand anders heeft ze opgegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel ongeloofwaardig.
Roger en Epiales, waarom kijken jullie niet mee naar Sanremo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schandaligquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roger en Epiales, waarom kijken jullie niet mee naar Sanremo?
Ondertussen heb ik nog marsepein, taaitaai, chocoladeletters en kruidnotenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige week waren de eitjes bij Leonidas hier 1+1 gratis. Toen hebben we een monsterlijke voorraad meegenomen, maar ik heb me nog redelijk kunnen inhouden.
Dwars pas ik nog door de voordeur.
Omdat mijn wekker om kwart voor vier stond.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roger en Epiales, waarom kijken jullie niet mee naar Sanremo?
En waar gaat de vakantie heen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi een vakantie geboekt van 12 tot 16 mei. Ik verklaar me solidair met AvroTros.
Jullie zullen mij dus moeten missen.
Istanbul. Wel op tijd weg om getuuuuter voor het kampioenschap van eender welke club te vermijdenquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar gaat de vakantie heen?
Sanremo blijft nog altijd een losstaand evenement. Er zijn al een aantal artiesten die Nee hebben gezegd tegen het Esf. Maar het niveau is niet sterk dus je hebt niet veel gemist. Behalve een gekke intervalact dan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 04:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat mijn wekker om kwart voor vier stond.![]()
En omdat ik dit jaar alles wat ook maar enigszins ESF gerelateerd is (op dit forum na, totdat het er straks te veel over gaat) weiger te kijken. Dus zaterdag hoef ik ook niet gevraagd te worden of ik wel naar de finale kom kijken. Nee, ik heb dan al wat anders te doen.
Gouden toestanden wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet niet of ik San Remo vol hou.
Ik heb al genoeg italiaanse toestanden gezien de afgelopen 2 weken.
Heeft Laura nog gezongen nadat ik naar bed ging?quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sanremo blijft nog altijd een losstaand evenement. Er zijn al een aantal artiesten die Nee hebben gezegd tegen het Esf. Maar het niveau is niet sterk dus je hebt niet veel gemist. Behalve een gekke intervalact dan.
Nee maar je accountant kwam wel een moppie zingenquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Laura nog gezongen nadat ik naar bed ging?
Istanbul is een erg mooie stadquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Istanbul. Wel op tijd weg om getuuuuter voor het kampioenschap van eender welke club te vermijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |