Toyota Aygo uit 2023. Ik heb voor het eerst cruise control. Wat een geweldig uitvinding is datquote:
Weet de autoverkoper dat ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon weggereden in de nieuwe auto
Er is veel politie op de weg ineens.quote:
Kreeg zelfs een NL Alert.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is veel politie op de weg ineens.
Ik ookquote:
'Maar eerst nog even betalen.' Heb je nu weggelatenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sterker nog, hij gaf mij een hand en wenste mij een goede reis
Veel veilige kilometers gewenst!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toyota Aygo uit 2023. Ik heb voor het eerst cruise control. Wat een geweldig uitvinding is dat![]()
En de auto kan verbinden met mijn mobiel zodat ik eindelijk mijn eigen muziek kan afspelen
Meestal belooft dat niet veel goedsquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de eigenaar van de auto was?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een koopovereenkomst getekendquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de eigenaar van de auto was?
SPOILER: grote plottwistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me herinneren dat op de vorige Spelen ook niks werd gewonnen in het eerste weekend, toen was het ook een grote ramp. Nederlanders zijn wel vrij hysterisch wat dat betreft.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een koopovereenkomst getekendJe hebt je handtekening op een stuk papier gezet en iemand een lading geld gegeven, nogmaals:SPOILER: grote plottwistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de eigenaar van de auto was?Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik hoorde dat Swings had gezegd dat Stolz had afgesproken om niet achter Bergsma te gaan rijden, omdat ze beide in dezelfde ploeg zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat op de vorige Spelen ook niks werd gewonnen in het eerste weekend, toen was het ook een grote ramp. Nederlanders zijn wel vrij hysterisch wat dat betreft.
Belgen zijn dan weer ongelooflijk slechte verliezers. Als je die interviews van Hanne Desmet en Bart Swings leest nadat ze niks hebben gepresteerd als favoriet... zo belachelijk. Nooit de fout bij jezelf zoeken.
Altijd tegen Bartquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Swings had gezegd dat Stolz had afgesproken om niet achter Bergsma te gaan rijden, omdat ze beide in dezelfde ploeg zitten.
Ik zie het interview nu ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat op de vorige Spelen ook niks werd gewonnen in het eerste weekend, toen was het ook een grote ramp. Nederlanders zijn wel vrij hysterisch wat dat betreft.
Belgen zijn dan weer ongelooflijk slechte verliezers. Als je die interviews van Hanne Desmet en Bart Swings leest nadat ze niks hebben gepresteerd als favoriet... zo belachelijk. Nooit de fout bij jezelf zoeken.
Echt he.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie het interview nu ookAlsof Stolz met goede benen dacht; laat maar die gouden plak ik help iemand anders daar wel aan. Ieder ander had toch ook gewoon op kop kunnen gaan
En daarom heeft België slechts 1 bronzen medaille.quote:
Waar kan ik hem zien?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie het interview nu ookAlsof Stolz met goede benen dacht; laat maar die gouden plak ik help iemand anders daar wel aan. Ieder ander had toch ook gewoon op kop kunnen gaan
Ja precies, misschien had het geholpen als de tweede Belg langer dan een half rondje op kop van het peloton reed? Ik noem maar iets raars.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Beetje wat je überhaupt aan dat land hebt, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, misschien had het geholpen als de tweede Belg langer dan een half rondje op kop van het peloton reed? Ik noem maar iets raars.
In de vrouwenfinale was er ook een Belgische die iets heel vreemds deed: ze had een gat, won de "sprint" (waarom die in de finale er ook inzit snap ik trouwens niet) en vervolgens liet ze zich weer uitzakken. Wat heb je daar nou aan?
Dat is de hoofdsponsor van de OWS.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:54 schreef Yesse het volgende:
Worden die olympische sporters gesponsord door Samsung ofzo. Ik zie alleen maar flip phones op dat medaille podium…
Maandag zwart gat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vond het leuke Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |