abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220109992
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220110233
...laat maar
pi_220110454
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 18:44 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en ik las dat ze echt dacht dat de viva-fanclub met spandoeken haar 1e boekpresentatie zouden komen verstoren _O- _O- _O-
Vandaar de drastische acties op Viva toen.
pi_220110478
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 18:38 schreef Hyacinth het volgende:
Prima dat Sanneke en Dion het allemaal niet voor zichzelf regelen, maar had dan geen kind gekregen.
Totaal eens. Al vallen vaak mensen daarover als ik het zeg.

Het is in het belang van kinderen dat sommige mensen geen kinderen krijgen. Niet iedereen verdiend het, vind ik. En niet voor iedereen is het weggelegd. En wie lijd er meestal onder? Het kind.
Als je al niet met geld om kan gaan en andere dingen. Gewoon niet doen. Het is een grote verantwoordelijkheid en niet iedereen heeft de capaciteit om het rond de breien. Een kind zou bij vele een meer doordachte keuze mogen en moeten zijn. Het is niet altijd leuk en schattig. Soms is het volgens mij verdomd zwaar. En als je mentaal en/of lichamelijk met wat dingen al zelf dealt soms niet te overzien.

Ik hoop voor M. dat Sanneke en Dion het voor elkaar gaan krijgen en mentaal eens hulp gaan zoeken voor weerbaarheid hierin. En hadden ze dit maar gedaan voor ze er een kindje in betrokken.

Maar, ik vind bijvoorbeeld de situatie bij een HVK vele, vele malen erger. Vind ik echt soms een situatie voor hulpverlening van een hele andere orde van bij Sanneke.
pi_220110529
Hip&hot is vandaag weer in NL aangekomen, en gaat morgen weer naar Finland 🫣
pi_220110535
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Precies, de mods raakten totaal in de stress daar.
Het idee was toch humor van Brokkel hoor ^O^
pi_220110552
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hip&hot is vandaag weer in NL aangekomen, en gaat morgen weer naar Finland 🫣
En Janine van bzzonder ook. Terwijl ze steeds maar blijft aanhalen hoe nodig het is en hoe ze nu verlangt naar de kinderen.
Goh, ik krijg vaak het idee dat het allemaal zwaar en lastig is. Behalve als ze op bed liggen
pi_220110610
Ik ga dus veel beter op die tripjes van Bzzonder en Hipen hot enz. .....en misschien wel omdat ik mezelf hierin herken. Ik stap dus ook met regelmaat uit mn gezin ( 7 kinderen) om daarna een nog betere moeder te zijn. Ik volg deze tripjes graag en laat me inspireren.

Ten opzichte van het een zeurende Sanneke en DBM en AM vind ik deze pagina's een verademing.

[ Bericht 3% gewijzigd door SterreKaatje op 15-02-2026 20:13:10 ]
pi_220110708
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Het is in het belang van kinderen dat sommige mensen geen kinderen krijgen. Niet iedereen verdiend het, vind ik. En niet voor iedereen is het weggelegd. En wie lijd er meestal onder? Het kind.
Als je al niet met geld om kan gaan en andere dingen. Gewoon niet doen. Het is een grote verantwoordelijkheid en niet iedereen heeft de capaciteit om het rond de breien. Een kind zou bij vele een meer doordachte keuze mogen en moeten zijn. Het is niet altijd leuk en schattig. Soms is het volgens mij verdomd zwaar. En als je mentaal en/of lichamelijk met wat dingen al zelf dealt soms niet te overzien.

Ik hoop voor M. dat Sanneke en Dion het voor elkaar gaan krijgen en mentaal eens hulp gaan zoeken voor weerbaarheid hierin. En hadden ze dit maar gedaan voor ze er een kindje in betrokken.

Maar, ik vind bijvoorbeeld de situatie bij een HVK vele, vele malen erger. Vind ik echt soms een situatie voor hulpverlening van een hele andere orde van bij Sanneke.
Ik vind het echt schromelijk overdreven dat S. geen kinderen had moeten krijgen. Luie mensen krijgen kinderen, tokkies krijgen kinderen, domme mensen krijgen kinderen, mensen 3 hoog achter krijgen kinderen etc etc.
Ja ze zou meer met Mijan kunnen doen ik denk dat dat allemaal wel komt ze moet erin groeien en ja Mijan heeft een luie moeder.
Het ziet er naar uit dat hij een hoop liefde krijgt, hij woont zo dalijk in een gewoon huis, straks meer te doen in de nabije omgeving waardoor het voor Sanneke makkelijker wordt erop uit te gaan.

Ja HVK is in mijn optiek veel en veel zorgelijker. En DBM ook. En Kyra soms, en AM is in mijn optiek ook erg schadelijk bezig.
pi_220110719
Judith heeft volgens mij niks meer gepost vanuit de Vip lounge 🫣
pi_220110736
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat een muts is het toch. Ze weet goed dat het niet echt is.
pi_220110749
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ja, laat het maar aan AM over om overal een sterk verhaal van te maken.
pi_220110843
quote:

[..]
Het was een mooie aanleiding om dat topic te laten sluiten. Was al die tijd een doorn in het oog. Niet voor niets dat ze zo speurt naar welke persoon er bij welke nick hoort.
pi_220111156
Ik heb net de stories van Jade gezien. Ik blijf het zo bijzonder vinden hoeveel zij al heeft bereikt op haar jonge leeftijd. En hoe ze eigenlijk altijd positief is ondanks die vreselijke ziekte. Prachtig dat ze zo'n mooi feest heeft gekregen voor haar 19e verjaardag.
pi_220111178
Ik denk dat Sanneke het verven onderschat. Het is, helemaal met die voorstrijk en daarna nog twee lagen, echt een takkewerk als je alle ruimtes in huis moet. En voor iemand die niet te spieren/beweging normaal gesproken heeft, gaat dit echt nog pittig worden.
pi_220111189
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik ga dus veel beter op die tripjes van Bzzonder en Hipen hot enz. .....en misschien wel omdat ik mezelf hierin herken. Ik stap dus ook met regelmaat uit mn gezin ( 7 kinderen) om daarna een nog betere moeder te zijn. Ik volg deze tripjes graag en laat me inspireren.

Ten opzichte van het een zeurende Sanneke en DBM en AM vind ik deze pagina's een verademing.
Mijn belevingswereld staat het dichtst bij H&H Judith denk ik. Werkend, geen kleine kinderen meer etc. Ook ik houd van reizen. Maar ik vind Judith zo ontzettend onrustig. En lijkt haar kinderen een beetje hetzelfde op te leggen. Jammer.

Jeanine gaat een of twee keer per jaar weg met een vriendin, prima. Maar zij klaagt echt verschrikkelijk veel over haar kinderen. En is gewoon te lomp en grof om enige overeenkomst te voelen.

Het leven van vrouwen als Sanneke en DBM staan zo ver van me af. Dat vind ik niet eens leuk of interessant om te volgen. Het geeft mij zelfs geen irritainment.
pi_220111204
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:54 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik denk dat Sanneke het verven onderschat. Het is, helemaal met die voorstrijk en daarna nog twee lagen, echt een takkewerk als je alle ruimtes in huis moet. En voor iemand die niet te spieren/beweging normaal gesproken heeft, gaat dit echt nog pittig worden.
Ja, het is een pokke klus. Goed voor der!
pi_220111214
En Milou beleeft ook haar hele wintersportvakantie door een schermpje, wat jammer zeg, zowel voor haarzelf als haar familie. Je bent toch constant aan het kijken of alles er goed op staat, het posten en het bedenken wat het volgende is wat je gaat filmen en plaatsen.
pi_220111262
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, het is een pokke klus. Goed voor der!
Verven hoeft ook niet klaar om in het huis te kunnen. Zeker met een kindje van de leeftijd van m heb je nog 1 of 2 slaapjes per dag. Ga dan een uurtje verven en uitpakken.
pi_220111272
Sanneke haar bod op 2 opbergboxen is niet geaccepteerd. En nu heeft de verkoper het weer niet goed gedaan. Bieden betekent niet dat je bod geaccepteerd wordt Sanneke.
Ik wil blijven.
pi_220111300
Dochter van dbm met Arfid eet nu ook brood met speculoos. Vanavond aten ze broodjes knakworst met kaas en ui 🤔 Als je binnen twee weken een sport wedstrijd hebt, lijkt me voeding en sporten op zich niet heel onbelangrijk nu😳
pi_220111378
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 21:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Verven hoeft ook niet klaar om in het huis te kunnen. Zeker met een kindje van de leeftijd van m heb je nog 1 of 2 slaapjes per dag. Ga dan een uurtje verven en uitpakken.
Nee idd, maar heb zo’n idee dat ze eerst het verven klaar wou hebben en dan de vloer. Maar das echt een enorme klus.. ik heb zo’n idee dat ze dat ff denkt te fixen maar daar zijn ze dagen mee bezig!
pi_220111457
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 21:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dochter van dbm met Arfid eet nu ook brood met speculoos. Vanavond aten ze broodjes knakworst met kaas en ui 🤔 Als je binnen twee weken een sport wedstrijd hebt, lijkt me voeding en sporten op zich niet heel onbelangrijk nu😳
Nou dat dus.
Arfid. Ik weet niet, maar ze moet zich eens verdiepen in hoe selectief kinderen op die leeftijd gedurig nog zijn. Ik snap niet hoe ze het bedenkt om diagnoses te noemen zonder dat een kundige die heeft vastgesteld.
En daarnaast gaat zij zelf nu 2 weken letten op voeding rust en slaap schreef ze ivm de wedstrijd. Alsof ze mee doet aan de Olympische spelen ofzo. Nou Truus, ga dan ook nog maar eens sporten, en écht op je eten letten.
pi_220111517
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 21:29 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nou dat dus.
Arfid. Ik weet niet, maar ze moet zich eens verdiepen in hoe selectief kinderen op die leeftijd gedurig nog zijn. Ik snap niet hoe ze het bedenkt om diagnoses te noemen zonder dat een kundige die heeft vastgesteld.
En daarnaast gaat zij zelf nu 2 weken letten op voeding rust en slaap schreef ze ivm de wedstrijd. Alsof ze mee doet aan de Olympische spelen ofzo. Nou Truus, ga dan ook nog maar eens sporten, en écht op je eten letten.
Inderdaad. Ik vind het heel heftig dat ze de term arfid gebruikt als dit geen echte diagnose is.
En dat kind eet vanalles.
pi_220111557
Ik volg sinds een tijdje Femkeflietstra
Komt uit een heel groot gelovig gezin, alles ademde vroeger kerk. Vakanties, weekenden, omgang met andere mensen

Daar heeft ze helemaal mee gebroken, wat ook wel de nodige problemen heeft gegeven in de familie.
Ze vertelt er open over, op een niet-verwijtende manier vind ik.

En ik heb (nog) geen reclame voorbij zien komen.
pi_220111574
Ik zie niet gebeuren dat Sanneke zelf een verfkwast in handen neemt hoor, dat zal ze wel laten doen
pi_220111634
DBM heeft een drukke week voor de boeg, 1 afspraak per dag. Haar draagkracht is echt nul hoor.
pi_220111797
Tatiana heeft een nieuwe vriend. Fijn voor haar.
pi_220111810
Michelle zit al in Moraira , post ze net
pi_220111825
Ik kan het mondje van Annic ten duis niet aan, maar kan mijn vinger er niet op leggen waar dat nou aan ligt. Irriteer me er altijd zo aan, maar weer niet waarom
pi_220111865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:40 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Oh en wel gezellig al die carnavalsfotos van iedereen, lijkt me toch wel leuk om in het zuiden te wonen. Vooral die schmink enzo zie je hier echt weinig op de plekken waar ze het wel vieren.
Schminken en verkleden is leuk maar de rest eromheen niet, aldus deze ex-Limburger ;)
pi_220111894
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Snaky het volgende:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder.
Of hij is onderprikkeld. Wij hebben ook een tijdje (angstvallig) prikkels vermeden, want er was van alles aan de hand met onze oudste.
Bleek achteraf dat we hem gewoon te weinig uitgedaagd hadden.
pi_220111906
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:19 schreef Henrike het volgende:
Ik word al moe als ik ernaar kijk. Kan die meid dan nooit eens gewoon thuis zijn?
En weer vliegen voor die paar daagjes?
(wat ziet kleine L. er de laatste tijd slecht uit trouwens. Allemaal vlekken op zijn gezichtje.)
pi_220111929
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:22 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik kan het mondje van Annic ten duis niet aan, maar kan mijn vinger er niet op leggen waar dat nou aan ligt. Irriteer me er altijd zo aan, maar weer niet waarom
Ooh ik heb dat ook. Ook de manier waarop ze praat, heel irritant.
pi_220111944
Het is toch absurd om met je 4 kinderen het vliegtuig in te stappen vlak nadat je kennelijk onderuit bent gegaan vanwege je slechte gezondheid. Ze zullen daar misschien geen heftig schema hebben maar echt tot rust kom je zo toch ook niet. Gewoon weer doordenderen tot de volgende uitval, wat een voorbeeld voor je kinderen..
pi_220111963
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Het is toch absurd om met je 4 kinderen het vliegtuig in te stappen vlak nadat je kennelijk onderuit bent gegaan vanwege je slechte gezondheid. Ze zullen daar misschien geen heftig schema hebben maar echt tot rust kom je zo toch ook niet. Gewoon weer doordenderen tot de volgende uitval, wat een voorbeeld voor je kinderen..
En ook weer lekker aan de wijn zag ik. Echt goed voor je lijf hoor 🫣
pi_220111970
Sanneke gaat heus niet ineens op wonderbaarlijke wijze andere dingen ondernemen met Mijan als ze in het nieuwe huis wonen. Ze zal niet verder komen dan de dichtstbijzijnde winkelstraat vrees ik.. Is Mijan al eens in een buitenspeeltuin geweest eigenlijk?
pi_220112157
Van aan het infuus zo het vliegtuig weer in. Mies kan dat.

🍷
pi_220112180
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:35 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik word al moe als ik ernaar kijk. Kan die meid dan nooit eens gewoon thuis zijn?
(wat ziet kleine L. er de laatste tijd slecht uit trouwens. Allemaal vlekken op zijn gezichtje.)
Ja, en Olivia aldoor heel bleek. Die kunnen het tempo niet bijbenen. En nu zijn ze weer hun moeders therapeuten. In mijn vorige post tipte ik nog de 3 R's: rust, reinheid, regelmaat. Onbegonnen werk. Ik zou me rotschamen als ik een paar dagen eerder nog met een ambu gehaald was!
🍷🍷🍷
pi_220112239
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

🍷
Influus
pi_220112249
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:22 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik heb dat met Debbie Dhillon. Haar mond is letterlijk scheef als ze praat, vanuit mijn werk kan ik het niet anders zien als beginnende TIA 🙈.

Maar over Annic! Wow helemaal gemist dat ze terug is. Hoe oud is die dochter inmiddels 4 ofzo? Meerdere kids inmiddels? Ik volgde haar ten tijde van traject voor kind en nog wonend in appartement / verhuis naar grote villa.
pi_220112257
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

🍷
Het valt me alles mee dat ze niet met infuus het vliegtuig in is gestapt
pi_220112262
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
En ook weer lekker aan de wijn zag ik. Echt goed voor je lijf hoor 🫣
Jullie zien het allemaal veel te negatief. Mies heeft rust en vakantie nodig. Maximale ontspanning. Maximaal genieten. Dat verdient ze echt na die rot tijd.
#sarcasmeuit
pi_220112416
Janneke ( met Evert ) had weer een hele rare post vond ik voor iemand die voor de klas gaat staan. Ze maakte met handgebaren het woordje “ love “ . Evert wist niet ( of gespeeld niet) hoe en wat en kwam steeds niet verder dan vrij expliciete handelingen om dat filmpje aan te vullen.

Nu kan het best dat ik inmiddels bestempeld moet worden als een oude muts maar sorry in het onderwijs wil je dit toch niet online? Er kan zoveel van gemaakt worden en kinderen zijn niet gek. Om nog maar te zwijgen wat hun eigen dochters vind het ordinair . Jammer !
pi_220112499
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke gaat heus niet ineens op wonderbaarlijke wijze andere dingen ondernemen met Mijan als ze in het nieuwe huis wonen. Ze zal niet verder komen dan de dichtstbijzijnde winkelstraat vrees ik.. Is Mijan al eens in een buitenspeeltuin geweest eigenlijk?
Denk het niet anders waren er wel foto’s geweest!
pi_220112500
quote:
Wat ik denk veel winkelen om er even uit te zijn en de verveling tegen te gaan. Geen geld, daarna klagen erover, tikkie openen. Is er een supermarkt in de straat? Dan hoef Dion niet erop uit in het weekend. Of ze laten het idd bezorgen
!
pi_220112537
quote:

[..]
Ze pakt haar quotes ook goed, dat ze nadenkt wat haar het meeste aandacht oplevert
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220112561
quote:

[..]
Al die kinderen zijn bleek vergeleken met een knaloranje MCW ernaast, maar ze zien er ook gewoon moe uit. En dan ‘moet’ je weer lachen voor foto’s op de gram.

Had thuisgebleven met dekentjes op de bank, spelletjes en rust. Michelle is niet in Moreira voor de kinderen maar alleen maar voor zichzelf. Ik vind het walgelijk.
pi_220112592
Lijkt of kleine L iets van krentenbaard heeft
pi_220112630
Sanneke verkoopt veel boeken op Vinted, allemaal 4 a 5 euro.
Behalve het boek van Am dat is 12,50 euro.
pi_220112718
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Precies, de mods raakten totaal in de stress daar.
Het idee was toch humor van Brokkel hoor ^O^
Whaaaaaa wat een idioot gedoe dat ze dat serieus nam, dan ben je echt niet goed. Ik kom niet meer bij.
Nog niemand gehoord wanneer haar fandag is? Koen, onze buschauffeur wil het nl graag weten ivm zijn planning!
pi_220112746
quote:
17s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:36 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Jullie zien het allemaal veel te negatief. Mies heeft rust en vakantie nodig. Maximale ontspanning. Maximaal genieten. Dat verdient ze echt na die rot tijd.
#sarcasmeuit
En een lever heb je opzich ook wel nodig. :+
pi_220112774
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 00:30 schreef poohenzo het volgende:
Janneke ( met Evert ) had weer een hele rare post vond ik voor iemand die voor de klas gaat staan. Ze maakte met handgebaren het woordje “ love “ . Evert wist niet ( of gespeeld niet) hoe en wat en kwam steeds niet verder dan vrij expliciete handelingen om dat filmpje aan te vullen.

Nu kan het best dat ik inmiddels bestempeld moet worden als een oude muts maar sorry in het onderwijs wil je dit toch niet online? Er kan zoveel van gemaakt worden en kinderen zijn niet gek. Om nog maar te zwijgen wat hun eigen dochters vind het ordinair . Jammer !
Ze zijn ook wel een beetje randje tokkie af en toe
pi_220112778
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 21:42 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik zie niet gebeuren dat Sanneke zelf een verfkwast in handen neemt hoor, dat zal ze wel laten doen
We gaan het zien 😅
pi_220112802
quote:
Hopelijk zit er een peuterspeelzaal in de buurt waar ze hem naartoe laat gaan zodra hij 2 is. Lijkt me voor hem én voor Sanneke heel gezond.
Ik wil blijven.
pi_220112818
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar het levert weer een hoop ❤ op! Ze had ook thuis even tot rust kunnen komen want haar medewerkers gaan ook maar door en door vertelde ze in de podcast. Dus die kunnen best even zonder haar. Goed werkgeverschap ook om je medewerkers maar door en door te laten gaan.
Ik wil blijven.
pi_220112820
Gefeliciteerd allemaal met de sleuteloverdracht van Sanneke! 🔑
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 08:04:52 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220112869
quote:

[..]

Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of geen kind 'verdient', wat een hele nare uitspraak.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220112891
Ondanks dat ik vind dat Milou best wat kinder stories kan posten ziet t er wel uit als fijne, gezellige vakantie
pi_220112978
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:17 schreef Snaky het volgende:
Tatiana heeft een nieuwe vriend. Fijn voor haar.
Wat leuk! Ik hoop dat het een lieve man is, na alle ellende die ze heeft gehad met haar ex.
pi_220113053
quote:

[..]
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .
pi_220113092
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .
Plus naar het vliegveld toe, x-tijd van tevoren aanwezig zijn, de kinderen bij elkaar houden.

En ‘in de vakantie thuis’ betekent niet dat je dan het huis niet uit mag hè? Er is in de buurt ook vast iets van (al dan niet kleinschalig) vermaak, en de rest van de dag kunnen ze rommelkonten/filmmiddag/picknick in huis ofzo.
Een recent flauwgevallen moeder met haar kinderen thuis (al komen er dan vas haar Besties langs) is toch prima?
pi_220113120
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of geen kind 'verdient', wat een hele nare uitspraak.
Ik geef toe dat het een beetje een onhandige uitspraak van haar is. Maar kom op, je begrijpt toch wel hoe dit bedoeld is? Zij is toch geen rechter die dat bepaalt. Het is een mening. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die mening soms ook wel heb over bepaalde ouders. Maar dan meer in de trant van “die hadden geen kinderen moeten krijgen “.
pi_220113176
quote:
[..]
Ik vind reizen zonder kinderen al vermoeiend😂
Ik wil blijven.
pi_220113192
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 07:51 schreef Mirp het volgende:
Ik zou net zeggen, spannende dag vandaag met de sleutel van Sanneke. Ik hoop dat ze ons laten verbazen en een paleisje van hun huis maken. Ik kijk de komende tijd een paar keer vaker bij Sanneke (anoniem natuurlijk) want ik ben heel benieuwd.
pi_220113204
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 00:30 schreef poohenzo het volgende:

Hier zo’n zelfde oude muts dan. Vond het ook echt een rare reel. En zij zijn natuurlijk ook ordi. Niet voor niets een gabberfamilie
pi_220113234
quote:

[..]

Ik vind dit een hele heftige uitspraak. En Ja ik val erover.

Mijan krijgt genoeg liefde van daar en je ziet niet alles. Kind van die leeftijd heeft echt nog niet veel nodig behalve liefde. Tuurlijk zijn uitstapjes leuk. Maar er zijn generaties groot gebracht waarbij kinderen tot 2 jaar in een box lagen. Grote gezinnen, blabla.
Tegenwoordig ligt de lat zo hoog en moeten we kinderen continu amuseren. Heb niet het idee dat ze hem de hele dag voor de tv zetten of niks ermee doet..mannetje is ondernemend op de videos. En dat er veel fluflus zijn die de hele dag de kinderen amuseren zoals het lijkt, hoeft dat echt niet.

Kinderen van Milou worden veel vermaakt en krijgen alles. Ontzettend veel meuk. Is dat nou ideaal?

Bij hvk vind ik het echt wel vele malen erger.
pi_220113246
Michelle is alweer aan het swifferen in de reacties. Gister stond er nog iets over vluchtgedrag. Poef its gone 💫
pi_220113269
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:08 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind dit een hele heftige uitspraak. En Ja ik val erover.

Mijan krijgt genoeg liefde van daar en je ziet niet alles. Kind van die leeftijd heeft echt nog niet veel nodig behalve liefde. Tuurlijk zijn uitstapjes leuk. Maar er zijn generaties groot gebracht waarbij kinderen tot 2 jaar in een box lagen. Grote gezinnen, blabla.
Tegenwoordig ligt de lat zo hoog en moeten we kinderen continu amuseren. Heb niet het idee dat ze hem de hele dag voor de tv zetten of niks ermee doet..mannetje is ondernemend op de videos. En dat er veel fluflus zijn die de hele dag de kinderen amuseren zoals het lijkt, hoeft dat echt niet.

Kinderen van Milou worden veel vermaakt en krijgen alles. Ontzettend veel meuk. Is dat nou ideaal?

Bij hvk vind ik het echt wel vele malen erger.
Een vriendin van mij is logopediste en vertelt juist dat kinderen vanaf jonge leeftijd veel communicatie nodig hebben om zelf taal te ontwikkelen.
Ik zeg niet dat Sanneke dat niet doet met M., maar dat kinderen op die leeftijd niet meer nodig hebben dan liefde is echt ontzettende flauwekul.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220113285
Ik vind die uitspraak ook heftig, denk dat Sanneke vooral idd hulp nodig heeft echt hulp! Dus niet financieel maar eerder iemand die haar helpt plannen, en dingen ondernemen..

Ik denk dat bij Milou vooral het show gedrag zit, ze wil alles net als AM graag laten zien.. voor de rest denk ik wel dat ze gewoon een leuk normaal gezin zijn.

Maar ja benieuwd wat er allemaal gebeurt in flu flu soapland

Ps die scheve mond van Debbie hillon, die hele meid zit in me irritatie zone, zij zet haar kinderen enorm in voor geld, gisteren bios daar zitten kolfen helemaal prima he maar waarom laten zien? 🤣 ik weet het niet bij haar vind haar nep
pi_220113348
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind reizen zonder kinderen al vermoeiend😂
Het is ook net hoe je je instelt .
Vroeger vind ik het soms heel inspannend 3 kinderen op de achterbank naar het zuiden.
Vliegen vond ik relaxter . Ik koos meestal een vliegveld in de buurt, onze kids bleven altijd wel in onze buurt op vliegveld en in de lucht ging het altijd top.
Een uur of 2 vliegen goed te doen.
pi_220113355
En nu ook weer, ze had die ‘do not enter/verboden toegang/laat de deur dicht’ willen negeren en hem wél open willen doen, maar haar kind was er bij.

En ik zie haar er voor aan dat ze dat doet ook. Kijk mij eens een rebels wijf zijn ofzo.
pi_220113356
Op de foto’s van Michelle op het loungebed zie je ook hoe dun ze is. Hopelijk krijgt ze het snel allemaal weer een beetje op de rit.
pi_220113358
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind dat ieder kind ouders ( in wat voor samenstelling ook! ) verdient die van hem of haar houden en het beste met het kind voor hebben. En echt, of dit nou 2 mannen zijn, 2 vrouwen, q
1 vrouw alleen, 1 man alleen of een samengesteld gezin: zolang de ouders goed zijn voor het kind en het kind alle kansen en liefde geven is dat een perfect begin!

De eerste 7 jaar van je leven vormen je en zijn zoveel belangrijker dan je denkt.

Maar niet iedereen verdient kinderen.
Ik heb kindermishandeling van heel erg dichtbij gezien en meegemaakt.
Dus daardoor ben ik heel anders over dingen gaan denken.

Dus nee, niet iedereen verdient kinderen maar best gek als jij daar anders over denkt en het helemaal prima vind dat iemand die bijvoorbeeld zijn kinderen mishandelt, kinderen verdient?
Iemand die zijn of haar kinderen misbruikt, kinderen verdient?
Iemand die zijn of haar kinderen verwaarloosd, kinderen verdient?

En niet alles is zichtbaar voor ons hoor vanaf een schermpje.

Nee hoor. Sommige mensen hadden beter onvruchtbaar kunnen zijn. Maar als jij daar anders over denkt... hele rare gedachtegang heb JIJ dan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beertjeteddy op 16-02-2026 09:39:53 ]
pi_220113360
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 07:51 schreef Mirp het volgende:
😆
Dat ze maar veel mag klussen
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 09:34:34 #76
184769 crew  Deisyy
pi_220113375
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dat ieder kind ouders ( in wat voor samenstelling ook! ) verdient die van hem of haar houden. Maar niet iedereen verdient kinderen. Ik heb kindermishandeling van heel erg dichtbij gezien en meegemaakt. Dus nee, niet iedereen verdient kinderen maar best gek als jij daar anders over denkt en het helemaal prima vind dat iemand die bijvoorbeeld zijn kinderen mishandelt, kinderen verdient?
Iemand die zijn of haar kinderen misbruikt, kinderen verdient?
Iemand die zijn of haar kinderen verwaarloosd, kinderen verdient?

En niet alles is zichtbaar voor ons hoor vanaf een schermpje.

Nee hoor. Sommige mensen hadden beter onvruchtbaar kunnen zijn. Maar als jij daar anders over denkt... hele rare gedachtegang heb JIJ dan.
Als je het over kindermishandeling hebt geef ik je helemaal gelijk, die mensen verdienen het inderdaad niet om kinderen te krijgen. Maar je had het over Sanneke, wordt Mijan mishandeld, nee!

Dus jij bent degene met de rare gedachtengang, om een beetje voor God te gaan spelen.
pi_220113377
Kunnen we de discussie of en wanneer iemand kinderen ‘verdient’ ergens anders voeren alsjeblieft? Of helemaal niet, nog beter!
pi_220113390
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:29 schreef Lostit het volgende:
Op de foto’s van Michelle op het loungebed zie je ook hoe dun ze is. Hopelijk krijgt ze het snel allemaal weer een beetje op de rit.
Foto's van afgelopen weken vond ik haar er weer steeds dunner uit gaan zien. Maar joh, lekker doorrennen, zon, wijn en alles komt goed.
pi_220113405
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Foto's van afgelopen weken vond ik haar er weer steeds dunner uit gaan zien. Maar joh, lekker doorrennen, zon, wijn en alles komt goed.
En anders is er wel weer een ambulance mevrouw om haar te vertellen dat het zo niet door kan gaan.
Ik wil blijven.
pi_220113430
quote:
[..]
Denk je er echt zo over? Of alleen omdat het om McW gaat? Ik vind met 2 grotere kinderen vliegen prima te doen, maar iedereen is moe al we eenmaal aankomen. Thuis heb je je eigen bed, je eigen speelgoed, opa en oma om de hoek, dan kom je tot rust. Maar als je zo slecht voor jezelf zorgt is een weekje Moraira echt geen rust, of in ieder geval niet de rust die ze nodig heeft.
pi_220113436
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is ook net hoe je je instelt .
Vroeger vind ik het soms heel inspannend 3 kinderen op de achterbank naar het zuiden.
Vliegen vond ik relaxter . Ik koos meestal een vliegveld in de buurt, onze kids bleven altijd wel in onze buurt op vliegveld en in de lucht ging het altijd top.
Een uur of 2 vliegen goed te doen.
Dat kan. Voor mij is het net andersom. Een vliegveld en een vliegtuig zijn voor mij zoveel prikkels dat ik het daardoor vermoeiend vind. En daar kan ik me op instellen maar het neemt de prikkels niet weg.
Ik wil blijven.
pi_220113462
Het huis van Sanneke ziet er qua ruimte prima uit. Heerlijk!
Ik wil blijven.
pi_220113472
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als je het over kindermishandeling hebt geef ik je helemaal gelijk, die mensen verdienen het inderdaad niet om kinderen te krijgen. Maar je had het over Sanneke, wordt Mijan mishandeld, nee!

Dus jij bent degene met de rare gedachtengang, om een beetje voor God te gaan spelen.
Wauw. Over hard zijn voor een ander gesproken? Volgens mij weet iedereen hier van beertjeteddy’s kinderwens, dus ik kan me best voorstellen hoe zij zich voelt bij de beelden van Sanneke. Ik kijk zelden bij haar (want geblokkeerd en vindt haar niet te moeite waard anoniem op te zoeken), dus mijn gevoel is gebaseerd op wat ik hier over haar lees. Mishandelen, nee. Maar het schuurt voor mijn gevoel soms wel tegen emotionele verwaarlozing aan. Let op! Op basis van wat ik hier lees, dus geen oordeel, wel een gevoel. Voor ook ik op mijn woorden word gepakt.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 09:52:28 #84
184769 crew  Deisyy
pi_220113499
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:49 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wauw. Over hard zijn voor een ander gesproken? Volgens mij weet iedereen hier van beertjeteddy’s kinderwens, dus ik kan me best voorstellen hoe zij zich voelt bij de beelden van Sanneke. Ik kijk zelden bij haar (want geblokkeerd en vindt haar niet te moeite waard anoniem op te zoeken), dus mijn gevoel is gebaseerd op wat ik hier over haar lees. Mishandelen, nee. Maar het schuurt voor mijn gevoel soms wel tegen emotionele verwaarlozing aan. Let op! Op basis van wat ik hier lees, dus geen oordeel, wel een gevoel. Voor ook ik op mijn woorden word gepakt.
Ik weet van de kinderwens van beertjeteddy en dat vind ik hele verdrietig voor haar, maar dat geeft haar nog niet het recht om te oordelen wie wel en wie geen kinderen mag krijgen en dan heb ik het niet over mensen die hun kinderen mishandelen.
pi_220113525
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Omdat door de flu flus veel wordt gepost komen er ook verschillende meningen en reacties.
Op zich prima, ik heb zelf ook een mening.
Maar geen enkele moeder is hetzelfde, niet iedereen is voor het moederschap in de wieg gelegd en sommigen hebben iets meer steun nodig.
Dat kan komen door je eigen referentie kader, hoe was je eigen jeugd, wat waren de normen en waarden die jou zijn aangeleerd.
Als iemand het anders doet dan jij is dat niet per definitie verkeerd. Een ander vindt bijv dat jij het als moeder niet goed doet.
Ik denk dat het daar fout gaat.
In 99,9 % van de gevallen willen moeders het beste voor hun kind, en houden ze onvoorwaardelijk van ze.
Ik zie op insta ook dingen waarvan ik denk; oei , ik heb dat vooral bij hvk omdat ik zie dat ze daar belabberd te eten krijgen, niet altijd de juiste begeleiding om nog maar te zwijgen over het slapen van Louay.
Maar dat Nathalie van haar kids houd, dat geloof ik direct.
Dbm, hvk, Sanneke... ik denk dat deze dames echt hulp kunnen gebruiken om een paar extra handvaten te krijgen. Dbm omdat ze haar kinderen te angstig en voorzichtig probeert te beschermen( zij is zelf vroeger mishandeld dus ergens snap ik haar gedrag)
Sanneke wil denk ik echt wel maar ze heeft iemand nodig die haar bij de hand neemt en zegt; kijk zo die je dat, uit haar isolement .
En hvk heeft de handen vol aan overleven met dat 5 tal, die komt niet eens aan opvoeden toe.
En Michelle; tsja ze is en blijft druk met het overal naar toe .
Maar als zij zich goed genoeg voelt en er de energie voor heeft wie zijn wij hier dan om te zeggen dat ze thuis moet blijven?
Dat we het zelf anders zouden doen , Prima ( ik ben ook geen 30 meer)
Maar uiteindelijk willen alle moeders toch het beste voor hun kinderen?
Soms zijn we echt te hard in oordelen( ja ik zelf ook)
En mag het best wat liever.
pi_220113551
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Een vriendin van mij is logopediste en vertelt juist dat kinderen vanaf jonge leeftijd veel communicatie nodig hebben om zelf taal te ontwikkelen.
Ik zeg niet dat Sanneke dat niet doet met M., maar dat kinderen op die leeftijd niet meer nodig hebben dan liefde is echt ontzettende flauwekul.
Communicatie hoort toch prima bij liefde.
Ik bedoel dat ze niet als de nieuwe monkey Town generatie opgevoed hoeven te worden.
Kind wordt niet mishandeld of verwaarloosd he.
pi_220113552
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik weet van de kinderwens van beertjeteddy en dat vind ik hele verdrietig voor haar, maar dat geeft haar nog niet het recht om te oordelen wie wel en wie geen kinderen mag krijgen en dan heb ik het niet over mensen die hun kinderen mishandelen.
Ik heb even snel terug gelezen, maar volgens mij schrijft ze ook nergens dat expliciet Sanneke geen kinderen mag krijgen. Ze geeft juist aan dat ze hen hulp gunt én de situatie bij HVK schrijnender vindt.
En ik snap echt dat haar reactie hard binnen kan komen, maar beertjeteddy is over het algemeen niet heel hard in haar reacties. Dat, en haar wens, nam ik mee toen ik haar reactie las.
pi_220113558
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:44 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Denk je er echt zo over? Of alleen omdat het om McW gaat? Ik vind met 2 grotere kinderen vliegen prima te doen, maar iedereen is moe al we eenmaal aankomen. Thuis heb je je eigen bed, je eigen speelgoed, opa en oma om de hoek, dan kom je tot rust. Maar als je zo slecht voor jezelf zorgt is een weekje Moraira echt geen rust, of in ieder geval niet de rust die ze nodig heeft.
Ja ik denk er echt zo over .
Ik kijk altijd uit naar de vakanties, heerlijk zon en andere omgeving.
De reis heen en terug heb ik nooit moeite mee gehad met 3 kinderen.
Thuis is het de was, het koken, de huishoudelijke taken.
Ik doe tegenwoordig altijd weinig op vakantie, zwembad , boekje en lekker uit eten, keer een marktje dus ja, ik kom dan beter tot rust dan thuis.
Maar dat is net wat ik net postte, iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt.
Als je thuis tot rust komt blijf je thuis, denk je dat je Spanje aan kunt en krijg je daar energie van dan zeker gaan .
pi_220113635
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ik denk er echt zo over .
Ik kijk altijd uit naar de vakanties, heerlijk zon en andere omgeving.
De reis heen en terug heb ik nooit moeite mee gehad met 3 kinderen.
Thuis is het de was, het koken, de huishoudelijke taken.
Ik doe tegenwoordig altijd weinig op vakantie, zwembad , boekje en lekker uit eten, keer een marktje dus ja, ik kom dan beter tot rust dan thuis.
Maar ze is niet alleen, ze neemt ook 4 kinderen mee die al heel wat meegemaakt hebben. Dat zij alleen zou gaan voor haar rust kan ik me voorstellen, maar in haar situatie, en die van haar kinderen, vind ik het een egoïstische keuze. Ambulancemevrouw, infuusje, oh oh, wat is ze zielig. Maar wel volop verder gaan met roofbouw plegen op haar lijf. Ik had die kinderen een week bij papa Koen gegund. Gewoon, lekker thuis. Carnaval vieren zoals ze al jaren deden. Rust en regelmaat, wat al ver te zoeken is hun leventje.
pi_220113782
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Maar ze is niet alleen, ze neemt ook 4 kinderen mee die al heel wat meegemaakt hebben. Dat zij alleen zou gaan voor haar rust kan ik me voorstellen, maar in haar situatie, en die van haar kinderen, vind ik het een egoïstische keuze. Ambulancemevrouw, infuusje, oh oh, wat is ze zielig. Maar wel volop verder gaan met roofbouw plegen op haar lijf. Ik had die kinderen een week bij papa Koen gegund. Gewoon, lekker thuis. Carnaval vieren zoals ze al jaren deden. Rust en regelmaat, wat al ver te zoeken is hun leventje.
Vorig jaar viel iedereen er over dat er volop met de kinderen carnaval werd gevierd, van hot naar her met de poly.
Nu gaan ze met mama naar Spanje , vakantie in het zonnetje is er ook weer commentaar.
Zou ze alleen gaan, dan vinden we er ook weer wat van.( waar of niet)
Misschien komt het Koen en Jvp wel niet uit dat de kinderen daar blijven, en misschien mochten de kinderen wel kiezen.
Ze zal het sowieso met Koen hebben moeten overleggen, het zijn hun kinderen en zij maken die beslissing.
pi_220113814
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:01 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb even snel terug gelezen, maar volgens mij schrijft ze ook nergens dat expliciet Sanneke geen kinderen mag krijgen. Ze geeft juist aan dat ze hen hulp gunt én de situatie bij HVK schrijnender vindt.
En ik snap echt dat haar reactie hard binnen kan komen, maar beertjeteddy is over het algemeen niet heel hard in haar reacties. Dat, en haar wens, nam ik mee toen ik haar reactie las.
Ik begrijp beertjeteddy ook, idd in schrijnende gevallen zoals mishandeling en misbruik , zeker mee eens
pi_220113852
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vorig jaar viel iedereen er over dat er volop met de kinderen carnaval werd gevierd, van hot naar her met de poly.
Nu gaan ze met mama naar Spanje , vakantie in het zonnetje is er ook weer commentaar.
Misschien komt het Koen en Jvp wel niet uit dat de kinderen daar blijven, en misschien mochten de kinderen wel kiezen.
Ze zal het sowieso met Koen hebben moeten overleggen, het zijn hun kinderen en zij maken die beslissing.
Wat mij betreft ontvlucht ze elk weekend de boerderij met haar Timmie en vliegt ze elke vakantie met haar kinderen naar haar tweede, derde of vierde thuis. Moet ze allemaal zelf weten. Maar laat haar dan stoppen met janken en aandacht vragen voor hoe zwaar ze het heeft en dat haar lijf haar een halt toeroept. Ze doet er namelijk niks mee.
Ik wil blijven.
pi_220113893
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat mij betreft ontvlucht ze elk weekend de boerderij met haar Timmie en vliegt ze elke vakantie met haar kinderen naar haar tweede, derde of vierde thuis. Moet ze allemaal zelf weten. Maar laat haar dan stoppen met janken en aandacht vragen voor hoe zwaar ze het heeft en dat haar lijf haar een halt toeroept. Ze doet er namelijk niks mee.
Dat moet ze dan maar zelf ondervinden denk ik dan.
Ze is volwassen .
Dbm, Sanneke, Debbie ... vragen allemaal ook aandacht en klagen hoe zwaar het is.
En wij... verbazen ons en hebben het er maar druk mee😉
pi_220113932
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:01 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Dankjewel dat jij het las hoe ik het bedoelde.

Ik heb inderdaad duidelijk aangegeven dat ik Sanneke vooral hulp wens omdat het anders voor haar niet te overzien zal zijn als haar zoon ouder wordt. Dus ja. Ik gun hun goede hulpverlening. Ik zeg nergens dat Sanneke een slechte moeder is maar ze heeft echt hulp nodig en die accepteert zij niet.

Een HVK daarintegen vind ik schuren tegen mentale verwaarlozing en daar mag ander soort hulp komen imo.

En ja. Ik heb van heel dichtbij mishandeling gezien en meegemaakt van eigen familieleden door eigen familieleden waarin het familielid ondanks de lichamelijke en mentale mishandeling van kind 1, meerdere kinderen heeft kunnen krijgen.

En iedereen deed altijd alsof zij een ontzettende goede moeder was. Helaas.

Goede moeder ben je als je je eigen kind naar de keel grijpt en zo nog wel heel, veel meer waar ik niet over ga en kan uitwijden.

Helaas heeft dit familielid hetzelfde bij mij gedaan en ben ik nooit geloofd als klein meisje.

Dus nee hoor, niet iedereen verdient kinderen. En niet alles zien wij vanaf een schermpje.
Maar soms denk ik wel bepaalde alarmbellen te zien bij bepaalde mensen.

En bepaalde instanties hoef je ook geen vertrouwen in te hebben. Want die kijken niet door de poppenkast heen.

Ik ben iemand die met alle liefde voor een kind zou staan om het te beschermen. En ja. Misschien ben ik door alles wat ik heb meegemaakt en gezien gehard. Maar nooit naar een kind toe.

Alle kinderen verdienen liefde, geborgenheid en alle positieve dingen. Geen ellende. 😢

En hierbij laat ik het, en misschien verwijder ik dit bericht nog.
pi_220113941
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat moet ze dan maar zelf ondervinden denk ik dan.
Ze is volwassen .
Dbm, Sanneke, Debbie ... vragen allemaal ook aandacht en klagen hoe zwaar het is
Ze heeft het ondervonden. Maar heeft blijkbaar de arrogantie om het compleet te negeren. En echt hoor, dat ze dat doet is aan haar. Ik zie, net als bij Debbie en Sanneke (bij DBM kijk ik niet), de kinderen.
Ik wil blijven.
pi_220113971
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:37 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dankjewel dat jij het las hoe ik het bedoelde.

Ik heb inderdaad duidelijk aangegeven dat ik Sanneke vooral hulp wens omdat het anders voor haar niet te overzien zal zijn als haar zoon ouder wordt. Dus ja. Ik gun hun goede hulpverlening. Ik zeg nergens dat Sanneke een slechte moeder is maar ze heeft echt hulp nodig en die accepteert zij niet.

Een HVK daarintegen vind ik schuren tegen mentale verwaarlozing en daar mag ander soort hulp komen imo.

En ja. Ik heb van heel dichtbij mishandeling gezien en meegemaakt van eigen familieleden door eigen familieleden waarin het familielid ondanks de lichamelijke en mentale mishandeling van kind 1, meerdere kinderen heeft kunnen krijgen.

En iedereen deed altijd alsof zij een ontzettende goede moeder was. Helaas.

Goede moeder ben je als je je eigen kind naar de keel grijpt en zo nog wel heel, veel meer waar ik niet over ga en kan uitwijden.

Helaas heeft dit familielid hetzelfde bij mij gedaan en ben ik nooit geloofd als klein meisje.

Dus nee hoor, niet iedereen verdient kinderen. En niet alles zien wij vanaf een schermpje.
Maar soms denk ik wel bepaalde alarmbellen te zien bij bepaalde mensen.

En bepaalde instanties hoef je ook geen vertrouwen in te hebben. Want die kijken niet door de poppenkast heen.

Ik ben iemand die met alle liefde voor een kind zou staan om het te beschermen. En ja. Misschien ben ik door alles wat ik heb meegemaakt en gezien gehard. Maar nooit naar een kind toe.

Alle kinderen verdienen liefde, geborgenheid en alle positieve dingen. Geen ellende. 😢
Mooie woorden, spijtig dat je dat mee hebt moeten maken en idd ieder kind verdiend het beste.
pi_220113991
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het ondervonden. Maar heeft blijkbaar de arrogantie om het compleet te negeren. En echt hoor, dat ze dat doet is aan haar. Ik zie, net als bij Debbie en Sanneke (bij DBM kijk ik niet), de kinderen.
Ik begrijp je hoor, maar denk in dit geval wel aan Koen die toch best heel verstandig lijkt , als hij het niet ok vind zal hij toch ingrijpen?
pi_220114014
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uit een leeg kopje kun je niet schenken. Kinderen hebben niks aan een moeder die volledig naar de kaloten is. De knop gaat bij haar pas om als ze echt helemaal niks meer kan, het is wachten op dat moment. Kan komen, kan niet komen, we gaan het beleven.
pi_220114025
Dbm heeft het zo ontzettend zwaar gehad afgelopen 4 maanden, het is een wonder dat ze überhaupt op de wedstrijd staat (zegt ze). En ‘ik ben net een kraai, ik hou van glimmende dingen’ 🤣🤣🤣 #kraaiofekster🙃
pi_220114059
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik begrijp je hoor, maar denk in dit geval wel aan Koen die toch best heel verstandig lijkt , als hij het niet ok vind zal hij toch ingrijpen?
Ik snap wat je zegt maar deze hele poppenkast ligt toch echt bij MCW. En ik neem aan dat MCW niet haar medische dossier met KB deelt. KB kan nog zo verstandig lijken, ook hij heeft de afgelopen jaren laten zien dat hij dat niet is wat de kinderen betreft.
Ik wil blijven.
pi_220114093
Misschien een gekke gedachte van mij hoor, maar ik zie Sanneke en Dion beiden nu in het nieuwe huis met Mijan… lijkt mij dan dat Dion niet aan het werk is.
Waarom gaan ze dan niet vandaag gelijk voorstrijken 🙈
pi_220114141
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:52 schreef JeOmaJa het volgende:
Misschien een gekke gedachte van mij hoor, maar ik zie Sanneke en Dion beiden nu in het nieuwe huis met Mijan… lijkt mij dan dat Dion niet aan het werk is.
Waarom gaan ze dan niet vandaag gelijk voorstrijken 🙈
Misschien alleen vrij om de sleutels te halen? Hij zal vast rekening moeten houden met zijn vakantiedagen, er staan ook al twee vakanties op de planning.
Ik wil blijven.
pi_220114184
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Het huis van Sanneke ziet er qua ruimte prima uit. Heerlijk!
Ik hoop echt dat Sanneke met dit nieuwe huis, meer bewoonde omgeving uit haar negatieve sleur komt. Dat gun ik Mijan
pi_220114223
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat Sanneke met dit nieuwe huis, meer bewoonde omgeving uit haar negatieve sleur komt. Dat gun ik Mijan
Ik ook maar ik vrees dat er weinig verandert. Ja meer winkelen maar er valt vast nog genoeg te zeuren. Maar laten we hopen dat er positiviteit komt. Niet alleen voor M maar ook voor S en D.
pi_220114271
Ik snap alleen niet dat Sanneke nu pas begint met opruimen? Dit kan ze toch al dagen doen?
pi_220114273
Ik gun Michelle echte rust, niet vliegen met 4 kinderen, schone schijn ophouden en domme tiktoks opnemen met BFF Iris rust. Als t echt zo slecht/erg was als ze in haar stories zegt (met ziekenhuisopname) dan vind ik het zeer onverstandig dat ze dit doet.
Vakantie met kinderen is niet per se rustgevend (vind ik), tel daar het (hoogstwaarschijnlijk) drankgebruik en maximaal slechte nachten bij op.
Ik had een andere keuze gemaakt, maar goed ik heb ook geen insta image hoog te houden.
pi_220114276
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik snap alleen niet dat Sanneke nu pas begint met opruimen? Dit kan ze toch al dagen doen?
Misschien waaide het te hard 😉
  maandag 16 februari 2026 @ 11:15:21 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220114285
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:09 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik ook maar ik vrees dat er weinig verandert. Ja meer winkelen maar er valt vast nog genoeg te zeuren. Maar laten we hopen dat er positiviteit komt. Niet alleen voor M maar ook voor S en D.
Niet de goeie supermarkt op loopafstand, gedoe om elke keer de kinderwagen uit- en in te klappen, ze kan niet zowel boodschappen als Mijan sjouwen, genoeg te bedenken :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220114302
quote:
[..]
Nou, ik word daar wel moe van. Je moet naar het vliegveld, daar al veel eerder aanwezig zijn (met alle koffers, die je vantevoren hebt ingepakt). Vliegen, wachten tot je koffers er zijn, vervoer naar plaats van bestemming....
En dat met 4 kinderen.
pi_220114304
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, dat had ik de afgelopen week gedaan. Of eigenlijk al jaren eerder met al die spullen van meer dan 10 jaar oud.
pi_220114339
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik gun Michelle echte rust, niet vliegen met 4 kinderen, schone schijn ophouden en domme tiktoks opnemen met BFF Iris rust. Als t echt zo slecht/erg was als ze in haar stories zegt (met ziekenhuisopname) dan vind ik het zeer onverstandig dat ze dit doet.
Vakantie met kinderen is niet per se rustgevend (vind ik), tel daar het (hoogstwaarschijnlijk) drankgebruik en maximaal slechte nachten bij op.
Ik had een andere keuze gemaakt, maar goed ik heb ook geen insta image hoog te houden.
Als je nog geen week geleden in de ambulance lag, aan het infuus moest om aan te sterken, 3 dagen plat op de bank lag want oh oh die slapeloosheid, en dan nu met 4 kids gaat vliegen, en... het wijntje weer zichtbaar is. Dan heb je gewoon lak aan de zorgmedewerkers. Dan kan je een post maken over de ambulance-mevrouw, maar eigenlijk steek je gewoon een dikke middelvinger op.
pi_220114418
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien alleen vrij om de sleutels te halen? Hij zal vast rekening moeten houden met zijn vakantiedagen, er staan ook al twee vakanties op de planning.
Dat zou natuurlijk goed kunnen, al zou ik hier verhuizen/klussen de prioriteit geven zeker als je 2 keer op vakantie gaat (+ natuurlijk nog hier en daar een zuurverdiend weekendje weg)
pi_220114464
Dat Michelle die kinderen , die al zo vreselijk veel hebben meegemaakt het afgelopen jaar iedere vakantie mee sleept het vliegtuig in voor een paar dagen Spanje/Curaçao of noem maar op is tot daaraan toe. Maar dat doen een paar dagen nadat je helemaal out bent gegaan, ambulance erbij heeft moeten komen, aan het infuus hebt gelegen en dagen op de bank hebt moeten bijslapen en dan alleen gaan reizen met 4 kinderen waarvan 2 echt nog klein... Nee, niet verstandig. En waar ik helemaal echt over val en echt met mn kop niet bij kan; dat je dan gewoon weer verder gaat met je wijntje. Ze heeft overduidelijk een probleem met eten, ze weegt misschien 40 kilo. En dan kom je na een reis met 4 kinderen aan in Spanje en dan ga je na al die gezondheidsproblemen lekker verder waar je gebleven was qua alcohol gebruik. Terwijl ze alleen is met die kinderen. Iris is er dan wel maar die zal ook wel aan de zuip zitten. En ze ziet er zelf blijkbaar totaal geen kwaad in want anders had ze wel een foto van zichzelf met een kop thee geplaatst maar nee hoor, gewoon weer dat glas wijn op de foto en posten maar.
Ik vind het echt raar.
pi_220114471
Sanneke wil geen hulp van anderen , ik werd geblokkeerd 😉Sanneke wil liever geld dan spullen. En dat zegt ze letterlijk op treads. Ook laat ze haar inkomen zien wat ze verdient aan linkjes etc whatever en dat is geen vetpot. Ik wens ze veel succes in haar nieuwe huis. Maar haar geklaag en haar hele houding zal altijd zo blijven ook omdat ze ass heeft.
Makkelijke manier om maar niet sociaal te hoeven zijn,want dat is haar grootste handicap dus lekker makkelijk deze manier van inkomsten bedelen.

Wel heerlijk zo rustig zonder AM met haar reclameblokken en stomzinnig gelul over ouderschap🤣🤣
En de rust zonder Debby.

Zouden ze nu nooit eens denken dat ze eigenlijk voor paal staan en wij met beide benen op de grond staan en nog zelf logisch na kunnen denken.🤣🤣
Wij kijken althans ik kijk en denk wat voor onzin komt er vandaag weer.
( uitgezonderd van een paar influ die ik wel leuk vind)
pi_220114838
Sanneke vorige week "we hebben nog lampen en gordijnen van ons vorige huis."
Sanneke nu" we zoeken nog - hele waslijst - lampen en gordijnen
pi_220114854
Ik heb marktplaats geopend. De afstand op 50 km gezet en zoekopdracht gratis en kreeg meer dan 4500 advertenties. Waaronder veel meubels.
Tip voor Sanneke. :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220114859
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:09 schreef Kaascroissantje het volgende:
Sanneke vorige week "we hebben nog lampen en gordijnen van ons vorige huis."
Sanneke nu" we zoeken nog - hele waslijst - lampen en gordijnen
Ja en iedereen die haar gordijnen en lampen aanbood werd 2 dagen geleden nog afgefakkeld op Threads, want hoe durfden ze dat te doen en ze moesten eens leren lezen. Dankbaar hoor naar mensen die willen geven/delen.
pi_220114876
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:11 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb marktplaats geopend. De afstand op 50 km gezet en zoekopdracht gratis en kreeg meer dan 4500 advertenties. Waaronder veel meubels.
In de blokkendoos met jou, ze hoeven geen ongevraagde tips.

Ik vind haar ook een type dat 1001 eisen heeft aan alles wat ze gratis krijgt
pi_220114899
Dbm weet ook niet meer wat voor onzin ze moet verzinnen om aandacht te krijgen... hoe leeg is je leven dan
pi_220114957
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:11 schreef WinnieWana het volgende:
Had ze om tips gevraagd? Want ze wil nog eens benadrukken dat ze alleen tips wil als ze daar om vraagt, anders beslist niet.

En het is ook echt niet ok om iets negatiefs te zeggen over de verfspullen van de Action want daar krijgt ze error van.

Misschien moet ze ook lekker even offline gaan en gaan voorstrijken in haar nieuwe huis ofzo.
pi_220114963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Dat Michelle die kinderen , die al zo vreselijk veel hebben meegemaakt het afgelopen jaar iedere vakantie mee sleept het vliegtuig in voor een paar dagen Spanje/Curaçao of noem maar op is tot daaraan toe. Maar dat doen een paar dagen nadat je helemaal out bent gegaan, ambulance erbij heeft moeten komen, aan het infuus hebt gelegen en dagen op de bank hebt moeten bijslapen en dan alleen gaan reizen met 4 kinderen waarvan 2 echt nog klein... Nee, niet verstandig. En waar ik helemaal echt over val en echt met mn kop niet bij kan; dat je dan gewoon weer verder gaat met je wijntje. Ze heeft overduidelijk een probleem met eten, ze weegt misschien 40 kilo. En dan kom je na een reis met 4 kinderen aan in Spanje en dan ga je na al die gezondheidsproblemen lekker verder waar je gebleven was qua alcohol gebruik. Terwijl ze alleen is met die kinderen. Iris is er dan wel maar die zal ook wel aan de zuip zitten. En ze ziet er zelf blijkbaar totaal geen kwaad in want anders had ze wel een foto van zichzelf met een kop thee geplaatst maar nee hoor, gewoon weer dat glas wijn op de foto en posten maar.
Ik vind het echt raar.
Volgens mij drinkt Iris niet (veel). Die is echt van de gezonde leefstijl. Vroeg slapen, niet op stap etc.
Wat dat betreft kan MW nog wel iets van haar leren.
pi_220114983
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Niet de goeie supermarkt op loopafstand, gedoe om elke keer de kinderwagen uit- en in te klappen, ze kan niet zowel boodschappen als Mijan sjouwen, genoeg te bedenken :').
De hal is heel ruim. De wandelwagen hoeft niet ingeklapt te worden.
Ik wil blijven.
  maandag 16 februari 2026 @ 12:28:34 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220115041
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De hal is heel ruim. De wandelwagen hoeft niet ingeklapt te worden.
Vooruit, das dan een meevaller ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220115051
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:26 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk goed kunnen, al zou ik hier verhuizen/klussen de prioriteit geven zeker als je 2 keer op vakantie gaat (+ natuurlijk nog hier en daar een zuurverdiend weekendje weg)
We hebben allemaal gezien dat vakanties prio hebben boven sparen voor een verhuizing. Dat zal niet veranderen.
Ik wil blijven.
pi_220115080
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Vooruit, das dan een meevaller ;).
Is mijn gedachte hoor. Als ik de rotzooi in de keet zie verwacht ik dat de hal niet heel lang leeg blijft.
Ik wil blijven.
pi_220115129
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:29 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Wat leuk! Ik hoop dat het een lieve man is, na alle ellende die ze heeft gehad met haar ex.
Ellende? Ik vond het altijd vrij bijzonder dat we nooit wat over die ex/vader kids hoorden
pi_220115146
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is mijn gedachte hoor. Als ik de rotzooi in de keet zie verwacht ik dat de hal niet heel lang leeg blijft.
Dat en als je kennelijk lades vol make up hebt van 10-12 jaar oud, die al meerdere keren mee verhuisd zijn, dan ben ik bang voor de onzichtbare zooi die zij samen hebben.
pi_220115169
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:29 schreef Lostit het volgende:
Hoe lang gaat dat nog duren? Iedereen is doorgegaan toch incl zijzelf. Waar wachten we nog op?
pi_220115225
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Veel CAO's voorzien in 1 of 2 vrije dagen als er sprake is van een verhuizing. Als Dion do en vr vrij neemt dan kan hij van woensdag tm zondag doorknallen (onder toezicht van Sanneke 😅). Als er dan ook nog iemand komt helpen kan je echt wel ver komen met voorstrijken schilderen en een vloertje.
pi_220115228
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die lui moeten over het algemeen een x proberen een weekend thuis te zijn. Al zou het alleen zijn om die kids even te laten na een schoolweek. Wat die gestoorde MW doet in dr vrije tijd doet moet zij weten, ze valt vanzelf een x om denk ik dan, en dan ook niet piepem dat niemand je gewaarschuwd heeft
pi_220115233
Nogal een open deur trouwens dat mensen hun kinderen niet moeten mishandelen en dat ieder kind recht heeft op liefde en geborgenheid etc. Lijkt me niet echt onderwerp van discussie.
pi_220115256
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat en als je kennelijk lades vol make up hebt van 10-12 jaar oud, die al meerdere keren mee verhuisd zijn, dan ben ik bang voor de onzichtbare zooi die zij samen hebben.
Ja, alsof ze zo hun kasten vol zooi hebben leeggekieperd in de nieuwe kasten.
Ik vind verhuizen altijd een lekker mkment om eens flink wat spullen weg te doen.
En anders nemen ze lekker al hun zooi mee. Boeie 😅
pi_220115523
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Veel CAO's voorzien in 1 of 2 vrije dagen als er sprake is van een verhuizing. Als Dion do en vr vrij neemt dan kan hij van woensdag tm zondag doorknallen (onder toezicht van Sanneke 😅). Als er dan ook nog iemand komt helpen kan je echt wel ver komen met voorstrijken schilderen en een vloertje.
Er zijn ook veel CAO’s waarbij dat niet zo is. Tenzij je voor je werk moet verhuizen. Maar hoe dan ook, ik zou verhuizen boven een vakantie verkiezen.
Ik wil blijven.
pi_220115534
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Blijkbaar heb jij ook gemist dat hij sinds januari fulltime werkt. We moeten wel opletten!
Ik wil blijven.
pi_220115666
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:22 schreef lila01 het volgende:

[..]
Volgens mij drinkt Iris niet (veel). Die is echt van de gezonde leefstijl. Vroeg slapen, niet op stap etc.
Wat dat betreft kan MW nog wel iets van haar leren.
Dat wist ik niet, gelukkig maar dat zij niet drinkt.
Wel extra vreemd dat Michelle dan wel persé na die gezondheids problemen van vorige week aan de wijn moet.
pi_220115988
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien waaide het te hard 😉
Niemand had haar verteld dat ze dit al kon voor ze de sleutel hadden
pi_220116078
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Blijkbaar heb jij ook gemist dat hij sinds januari fulltime werkt. We moeten wel opletten!
Ja, heeft ze dat ergens gemompeld. Ik zal beter opletten!! Heel belangrijk!
pi_220116136
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, heeft ze dat ergens gemompeld. Ik zal beter opletten!! Heel belangrijk!
Geen idee of ze het ergens heeft gemompeld maar vorige week deelde ze een dm waar iets in stond over hun inkomen en dat Dion maar vier dagen werkte. De letterlijke tekst weet ik niet meer. Maar Sanneke moest uiteraard laten weten dat Dion sinds januari fulltime werkt.
Ik wil blijven.
pi_220116230
Lief dat Dion z’n ouders gaan beginnen in het huis. Waarom Sanneke dan niet een beetje voort maakt is mij een raadsel.
Wat zij nu doet kan toch veel sneller? Als je alles naar de bank sleept om het daar op je gemak samen met je dreumes uit te zoeken schiet het niet op.
Nu snap ik ook wel waarom het daar zo’n bende is, zij denkt echt dat ze niks kan omdat haar kind er is.
Ik wil blijven.
pi_220116361
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Lief dat Dion z’n ouders gaan beginnen in het huis. Waarom Sanneke dan niet een beetje voort maakt is mij een raadsel.
Wat zij nu doet kan toch veel sneller? Als je alles naar de bank sleept om het daar op je gemak samen met je dreumes uit te zoeken schiet het niet op.
Nu snap ik ook wel waarom het daar zo’n bende is, zij denkt echt dat ze niks kan omdat haar kind er is.
Ja, is dat nog een raadsel voor je? 😅
pi_220116373
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
pi_220116457
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
In de podcast vertelde dat zij en iris allemaal plannen hadden om te doen met de kids. Super leuk maar tuurlijk ook vermoeiend. Ze gaat maar een paar dagen hè, niet eens een week. Wat een gedoe, reizen, spullen inpakken voor een paar dagen. En dagen aan infuus en 3 dagen plat, ik geloof er weinig van. Denk dat het verhaal weer maximaal is overdreven, anders zou je de kracht niet hebben om nu al een paar dagen weg te gaan en meteen weer alcohol tot je te nemen lijkt mij.
pi_220116462
Ik zet m’n geld erop in dat zowel mies als jaqc nog een keer zwanger worden
pi_220116536
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, is dat nog een raadsel voor je? 😅
Nou, ik zou verwachten dat ze dan zelf ook een beetje aangespoord zou worden. Het bevestigt voor mij vooral dat ze het wel lekker makkelijk vindt zo.
Ik wil blijven.
pi_220116558
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
Ze kan marktplaats beter uitspelen wanneer er ruimtes klaar zijn om de spullen neer te kunnen zetten. Ik zie haar rustig het huis volstouwen en dat iedereen er omheen moet werken.
Ik wil blijven.
pi_220116591
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:34 schreef Lovelii2026 het volgende:
Jaaa natuurlijk! Want liefdesbabies en grote liefdes en liefde bezegelen en zo. En er zijn nog niet genoeg kinderen mee getrokken in deze puinbende , kunnen nog prima wat babietjes bij.
Ik hoop dat de 4 volwassenen in dit verhaal inzien dat 9 (stief)kinderen en 2 samengestelde gezinnen echt genoeg is en dat ze er niet nog meer bij gaan maken. Maar ik heb zowel Michelle en Tim als Jaqueline en Koen niet erg hoog zitten dus het zou mij iig niets verbazen.
pi_220116631
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:46 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Jaaa natuurlijk! Want liefdesbabies en grote liefdes en liefde bezegelen en zo. En er zijn nog niet genoeg kinderen mee getrokken in deze puinbende , kunnen nog prima wat babietjes bij.
Ik hoop dat de 4 volwassenen in dit verhaal inzien dat 9 (stief)kinderen en 2 samengestelde gezinnen echt genoeg is en dat ze er niet nog meer bij gaan maken. Maar ik heb zowel Michelle en Tim als Jaqueline en Koen niet erg hoog zitten dus het zou mij iig niets verbazen.
Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar dat gevoel heb ik echt niet. 😅 Zeker niet bij J en K.
Heb bij hun meer het gevoel dat ze genieten van wat ze hebben.
pi_220116632
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar dat gevoel heb ik echt niet. 😅 Zeker niet bij J en K.
Ik ook niet, en ook zeker bij J en K niet.
M vind ik grenzeloos in alles, bij haar zou ik minder verbaasd zijn.
Ik wil blijven.
pi_220116637
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heeft Jacqueline ook niet al meermaals benoemd geen kinderen meer te willen?

Zie t bij Michelle ook niet gebeuren, maar wel eerder dan bij Jacqueline. Iets met maximaal bezegelen van de liefde ofzo.
Michelle heeft toch ook helemaal geen leven waar een baby in past? Constant de hort op enzo.
(Of misschien ben ik gewoon een saaie huismuts, maar sinds de baby hier geboren is kom ik op school en af en toe in een winkel. Zo'n maximale levensstijl van Michelle lijkt me slopend met een baby🙈)
pi_220116639
quote:

[..]
Ja ik vond dit ook vrij bizar. Ze had allang kunnen inpakken ook maar deze vrouw doet het echt op haar luie gemakje. Denk minstens dat het op deze manier 3 maanden zal duren... niet heel verstandig.

Maar inderdaad bizar dat ze gewoon haar schoonouders alles laat doen. Ze heeft een bakfiets en nog is alles teveel moeite... fiets er lekker heen met M of laat jullie zelf ophalen met een campingbedje en wat speelgoed.
pi_220116650
quote:

[..]
Ik weet niet hoe haar band met de schoonouders is, maar ik zou liever gaan klussen zonder haar erbij 🤣
Ik geloof gerust dat ze door haar autisme dingen op een bepaalde manier ziet en dingen op een bepaalde manier doet, maar zij lijkt me echt een zuiger om in je omgeving te hebben.
pi_220116688
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heb ik ook wel hoor, K en J komen wel wat nuchterder en stabieler over. Michelle vind ik net een treinramp in progress, dat gaat alle kanten op en is mijn ogen zo gek als een deur.
pi_220116701
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heeft Jacqueline ook niet al meermaals benoemd geen kinderen meer te willen?

Zie t bij Michelle ook niet gebeuren, maar wel eerder dan bij Jacqueline. Iets met maximaal bezegelen van de liefde ofzo.
Michelle heeft toch ook helemaal geen leven waar een baby in past? Constant de hort op enzo.
(Of misschien ben ik gewoon een saaie huismuts, maar sinds de baby hier geboren is kom ik op school en af en toe in een winkel. Zo'n maximale levensstijl van Michelle lijkt me slopend met een baby🙈)
JvP heeft het inderdaad vaker benoemd. En zij is natuurlijk ook wel iets meer richting de 40 dan bijv. MCW. En, ook niet onbelangrijk, geen stabieke woonplek.

MCW kan een baby er nog wel bij hebben. Of nou ja, haar hulptroepen dan. Ik was ook meer van RRR. Ga ik zelf ook heel goed op.
Ik wil blijven.
pi_220116776
quote:

[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven.en geef hem een bak met spul wat uitgezocht moet worden, is ie al uren mee bezig 🙃 Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
pi_220116823
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:34 schreef Lovelii2026 het volgende:
Oh echt? Die indruk heb ik juist helemaal niet, dat daar nog een kinderwens zou zijn, bij beiden niet.
pi_220116946
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ellende? Ik vond het altijd vrij bijzonder dat we nooit wat over die ex/vader kids hoorden
Ze heeft vaak dingen gedeeld over haar ex, teveel zelfs!
pi_220117081
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ze deelt er volgens mij al een tijd niks meer over nu. Eerder heeft ze benoemd dat haar ex verslaafd was (volgens mij drugs), en het kwam over alsof het daar wel behoorlijk geëscaleerd was. Ook heeft ze wel eens wat gedeeld over de familie van haar ex. Volgens mij was het een zus van hem die haar publiekelijk zwart probeerde te maken en andere narigheid.
  maandag 16 februari 2026 @ 15:39:57 #158
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220117090
Echt, shame on Sanneke, zeggen dat ze echt niet dingen in het huis kan doen, want ja ze heeft natuurlijk Mijan, maar haar schoonouders gaan van de week al aan de slag, dus ze hoeft zich niet schuldig te voelen, want zij gaat leuke spulletjes online uitzoeken en daar is ze 24 uur per dag mee bezig.

En oh ja, ze gaat ook wat dingen weggegeven, kijk maar op haar Vinted... dat is geen weggeven Sanneke, dat is verkopen!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220117121
quote:

[..]
Waarom passen schoonouders niet op zodat Sanneke haar handen uit haar mouwen kan steken?
pi_220117211
Jvp; interessant nu staan ex en Koen aan de kant van de optocht? Zou Mies niet echt in de smaak hebben gelegen bij JvP haar ex
pi_220117216
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Oh echt? Die indruk heb ik juist helemaal niet, dat daar nog een kinderwens zou zijn, bij beiden niet.
Ik heb dat idee ook niet. Zou een nog ingewikkeldere toestand worden met al die kindjes, co-ouderschappen, huizen, dan dat de poly al was.
pi_220117219
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:39 schreef popje het volgende:
Echt, shame on Sanneke, zeggen dat ze echt niet dingen in het huis kan doen, want ja ze heeft natuurlijk Mijan, maar haar schoonouders gaan van de week al aan de slag, dus ze hoeft zich niet schuldig te voelen, want zij gaat leuke spulletjes online uitzoeken en daar is ze 24 uur per dag mee bezig.

En oh ja, ze gaat ook wat dingen weggegeven, kijk maar op haar Vinted... dat is geen weggeven Sanneke, dat is verkopen!
Ik heb geen Vinted dus geen idee wat ze daar allemaal verkoopt. Gisteren deelde ze een screenshot van haar Vinted. Kleding voor 1 euro. Dat je daar het werk van wilt hebben tijdens het verhuizen vind ik al bijzonder maar het bevestigt voor mij ook dat ze helemaal niet zoveel voor een ander doet als ze beweert. Anders breng je dit toch naar een organisatie die er een goede bestemming voor heeft?

Nou ben ik daar ook wel heel makkelijk in. Ik geef het liever weg. Dan maak ik er iemand blij mee en ik heb er zelf minder werk van.
Ik wil blijven.
pi_220117225
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:51 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp; interessant nu staan ex en Koen aan de kant van de optocht? Zou Mies niet echt in de smaak hebben gelegen bij JvP haar ex
Of hij had moeite met de poly. Dus meer met het geheel dan met een persoon.
Ik wil blijven.
pi_220117228
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waarom passen schoonouders niet op zodat Sanneke haar handen uit haar mouwen kan steken?
Hee, niet zulke gekke dingen zeggen he
pi_220117234
quote:

[..]
Misschien omdat ze weten dat het huis dan nog lang niet bewoonbaar zal zijn? Zij zien Sanneke natuurlijk ook al jaren op de bank zitten.
Ik wil blijven.
pi_220117254
Sanneke: ik wil niet niets doen, ik ben 24/7 met dit huis bezig... op Marktplaats, en met behang uitzoeken. Dat klinkt als: lekker op de bank aan de laptop. Ga dozen inpakken. Trek je kasten leeg. Ruim alles op, als je dan toch niet naar je nieuwe huis kan. Maar denken dat je heel druk bent door een beetje op MP te struinen terwijl er zoveel dingen te doen zijn die meer prio hebben. Ik heb bijna met haar te doen dat ze dat dus niet kan overzien. Bijna...
pi_220117264
DBM is heel druk op threads, heel veel schelden weer.
pi_220117274
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:51 schreef Iris2.0 het volgende:
Wat hij misschien van Koen en/of de poly vond, voor de kinderen van Jacq is dit alleen maar fijn! Een kinderfeestje vieren met haar ex en zijn vriendin, nu carnaval. Er is al genoeg onrust geweest, dus chapeau dat ze dit nu dan voor de kinderen zo proberen te doen.
pi_220117336
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik heb dat idee ook niet. Zou een nog ingewikkeldere toestand worden met al die kindjes, co-ouderschappen, huizen, dan dat de poly al was.
Volgens mij hebben ze alle twee, igg J zeker, aangegeven geen kind meer te willen. Volgens mij had M dat ook gezegd, maar op een manier zoals het is genoeg oid.
pi_220117396
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM is heel druk op threads, heel veel schelden weer.
Maar dochter van 4 scoort wel groep 3 niveau he! Dus leest en schrijft al 👍 niet enorm lang geleden deelde ze een filmpje waar je dochter zag tekenen en hoorde je haar praten wat echt nog heel slecht was (beetje peuter taal nog) haar zoon was ook aan het praten en klonk ook veel jonger dan zijn leeftijd... ik geloof dus weinig van het groep 3 verhaal
Volgens mij wilt ze ook weer nieuwe diagnoses nu autisme hem niet gaat worden
pi_220117442
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar dochter van 4 scoort wel groep 3 niveau he! Dus leest en schrijft al 👍 niet enorm lang geleden deelde ze een filmpje waar je dochter zag tekenen en hoorde je haar praten wat echt nog heel slecht was (beetje peuter taal nog) haar zoon was ook aan het praten en klonk ook veel jonger dan zijn leeftijd... ik geloof dus weinig van het groep 3 verhaal
Haar oudste is ook een hoogvlieger aldus DBM, hij zou het super goed doen op school. Zou ik f*cking (om haar termen te blijven) knap vinden aangezien hij en ook de dochter bijna meer thuis zijn dan op school.
pi_220117453
Iemand de podcast thats so us al geluisterd ? Bizar hoe verwacht wordt over te werken .. geen goed werkgeverschap vind ik
pi_220117486
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:23 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iemand de podcast thats so us al geluisterd ? Bizar hoe verwacht wordt over te werken .. geen goed werkgeverschap vind ik
Klopt, dat schreef ik gisteren ook. En zowel Iris als MCW blijven zichzelf op de borst kloppen omdat ze zichzelf zulke goede werkgevers vinden. Nee, het is verre van normaal dat je van je medewerkers verwacht dat ze maar doorgaan. 🚩🚩
Ik wil blijven.
pi_220117488
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:22 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Haar oudste is ook een hoogvlieger aldus DBM, hij zou het super goed doen op school. Zou ik f*cking (om haar termen te blijven) knap vinden aangezien hij en ook de dochter bijna meer thuis zijn dan op school.
Dit idd... zoon was ook helemaal overprikkeld in het weekend van school... dat hij nog geen halve dag geweest is vergeet ze er voor het gemak bij te zeggen..
Van de 40 schoolweken maken ze er nooit een volledige week vol! Ik begrijp echt niet hoe! Ergens moet toch iemand achter zijn oor krabben?
pi_220117507
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, dat schreef ik gisteren ook. En zowel Iris als MCW blijven zichzelf op de borst kloppen omdat ze zichzelf zulke goede werkgevers vinden. Nee, het is verre van normaal dat je van je medewerkers verwacht dat ze maar doorgaan. 🚩🚩
Ja echt hè ! Vind dat heel bizar
pi_220117508
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit idd... zoon was ook helemaal overprikkeld in het weekend van school... dat hij nog geen halve dag geweest is vergeet ze er voor het gemak bij te zeggen..
Van de 40 schoolweken maken ze er nooit een volledige week vol! Ik begrijp echt niet hoe! Ergens moet toch iemand achter zijn oor krabben?
Hier gaan ze er echt al snel achteraan waarom iemand langs ziek is op school. Zal er daar dan echt elke keer niet naar school gegaan worden? Of is het bluf van dr en zitten de kids gewoon op school?
pi_220117532
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:29 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ja echt hè ! Vind dat heel bizar
Het getuigt van heel slecht werkgeverschap als je zo met je medewerkers omgaat. Maar hey, bij Iris krijg je wel direct een promotie en een loonsverhoging als je iets goed doet. En bij MCW werk je door tot laat op de avond en bied je aan om de komende maanden geen salaris te krijgen. Die medewerkers hebben vast geen leven.
Ik wil blijven.
pi_220117548
quote:

[..]
Zij heeft autisme he? Dat we dat niet vergeten!
pi_220117562
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:30 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hier gaan ze er echt al snel achteraan waarom iemand langs ziek is op school. Zal er daar dan echt elke keer niet naar school gegaan worden? Of is het bluf van dr en zitten de kids gewoon op school?
Weet eigenlijk niet wat me meer zorgen zou geven 🤔 dat ze ze bijna helft schooljaar thuis houd is zorgwekkend... maar als ze dit enkel op haar socials zou zetten als verzinsel is ook niet echt een teken van een stabiele situatie 🤔🤷 kijk ze is natuurlijk wel al paar keer betrapt op liegen over haar kinderen (zo zou zoon bijna gestikt zijn maar heeft ze het bericht 1 op 1 overgenomen van een andere flu... dochter met arfid en ondervoeding die haar arm eet ... huh? Zoon lust geen McDonald's dus mag cadeautje uitzoeken bij action.. dag later geniet zoon altijd enorm van McDonald's... and the list goes on and on)
Maar liegen dat ze zo vaak thuis zijn terwijl ze gewoon op school zitten zou bizar zijn
pi_220117583
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hee, niet zulke gekke dingen zeggen he
😂
pi_220117599
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Weet eigenlijk niet wat me meer zorgen zou geven 🤔 dat ze ze bijna helft schooljaar thuis houd is zorgwekkend... maar als ze dit enkel op haar socials zou zetten als verzinsel is ook niet echt een teken van een stabiele situatie 🤔🤷 kijk ze is natuurlijk wel al paar keer betrapt op liegen over haar kinderen (zo zou zoon bijna gestikt zijn maar heeft ze het bericht 1 op 1 overgenomen van een andere flu... dochter met arfid en ondervoeding die haar arm eet ... huh? Zoon lust geen McDonald's dus mag cadeautje uitzoeken bij action.. dag later geniet zoon altijd enorm van McDonald's... and the list goes on and on)
Maar liegen dat ze zo vaak thuis zijn terwijl ze gewoon op school zitten zou bizar zijn
Nee daarom. Kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoveel thuis zitten op jaarbasis. Volgens mij moet een school er dan iets mee doen. En ik denk dat ze over veel liegt of flink aandikt
pi_220117621
Dbm zegt op threads dat ze de hele dag in bed heeft liggen chillen?! Effing bizar!
pi_220117639
DBM schreef op threads ook iets dat zij angsten heeft maar die niet projecteert op de kinderen (precieze bewoording weet ik niet meer). Toen dacht of of je ben blind of je roept maar wat.
pi_220117654
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm zegt op threads dat ze de hele dag in bed heeft liggen chillen?! Effing bizar!
Haar dagen zijn dan wel heel kort. Vanmorgen had ze nog pijn in haar ruggetje tijdens het 'sporten'.
pi_220117731
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij heeft autisme he? Dat we dat niet vergeten!
En dat komt haar nu wel heel goed uit! Welke vorm is dit eigenlijk? Efteling, vakanties, uit eten, shoppen kan prima. Opruimen en klussen kan niet.
Ik wil blijven.
pi_220117853
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 17:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dat komt haar nu wel heel goed uit! Welke vorm is dit eigenlijk? Efteling, vakanties, uit eten, shoppen kan prima. Opruimen en klussen kan niet.
Tikkie vorm is dit.
Ik ben stiekum benieuwd hoeveel ze al heeft opgehaald
pi_220117878
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Haar dagen zijn dan wel heel kort. Vanmorgen had ze nog pijn in haar ruggetje tijdens het 'sporten'.
En het lag aan haar pakje en de belt en de onderbroek. Niks lukte, ze ging naar huis! Eigenlijk dus gewoon zoals ze normaal sport: niet.
pi_220117883
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 17:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Tikkie vorm is dit.
Ik ben stiekum benieuwd hoeveel ze al heeft opgehaald
Dat zullen we nooit weten. Net als met de bakfiets. Is die volledig door anderen betaald? Heeft ze daar geld aan overgehouden?
Ik wil blijven.
pi_220117921
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Precies dit, er wordt vaak vergeten dat DBM een hele dikke duim heeft. Het kan ook heel goed zijn dat ze lang niet zovaak bij de HAP zit als ze beweert, maar voor de aandacht en reacties zulke dingen post.
pi_220117929
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:57 schreef Lynnyl het volgende:
Sanneke: ik wil niet niets doen, ik ben 24/7 met dit huis bezig... op Marktplaats, en met behang uitzoeken. Dat klinkt als: lekker op de bank aan de laptop. Ga dozen inpakken. Trek je kasten leeg. Ruim alles op, als je dan toch niet naar je nieuwe huis kan. Maar denken dat je heel druk bent door een beetje op MP te struinen terwijl er zoveel dingen te doen zijn die meer prio hebben. Ik heb bijna met haar te doen dat ze dat dus niet kan overzien. Bijna...
Ik denk dus dat dit ook echt zo is, dat ze in haar hoofd de hele tijd met de woning bezig is. En ik denk dat het wel duidelijk is dat Sanneke net als DBM maar heel beperkt belastbaar is en haar omgeving dit ook best weet.
pi_220117947
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Wat hij misschien van Koen en/of de poly vond, voor de kinderen van Jacq is dit alleen maar fijn! Een kinderfeestje vieren met haar ex en zijn vriendin, nu carnaval. Er is al genoeg onrust geweest, dus chapeau dat ze dit nu dan voor de kinderen zo proberen te doen.
Zeker begrijp me ook niet verkeerd. Maar ik had de indruk tijdens de poly dat hij erg de boot afhield ofzo. Just a feeling miss zag hij ook wel hoe vernietigend MW was/is. Hij kent haar natuurlijk ook van binnen en buiten 🙈
pi_220117964
quote:

[..]
Ze kon het ook andersom doen , zij aan het werk en de schionouders op haar zoontje laten passen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220118045
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze kon het ook andersom doen , zij aan het werk en de schionouders op haar zoontje laten passen
Ik zou me ook doodschamen om niks te doen terwijl anderen mijn huis zouden opknappen. En het is hier al meerdere keren geschreven: neem je kind mee, zet hem in een box of campingbedje en doe wat. En Dion zegt ook dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Wat een vent.
Ik wil blijven.
pi_220118060
Sanneke vraagt nu ook om spullen , ik vind het helemaal prima , iedereen is anders .
Leven en laten leven .
pi_220118080
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zou me ook doodschamen om niks te doen terwijl anderen mijn huis zouden opknappen. En het is hier al meerdere keren geschreven: neem je kind mee, zet hem in een box of campingbedje en doe wat. En Dion zegt ook dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Wat een vent.
Maar Sanneke heeft het wiel niet uitgevonden , en ik weet niet hoe oud die schoonouders zijn , maar ik denk dat het wel wat sneller gaat , als dat Sanneke het moet doen .
pi_220118122
Kyra heeft bedacht dat er een kinder tv met videobanden in huis moet zijn.
Leuk!
Maar waarom voel je dan ook de noodzaak om 100 videobanden te willen hebben.
De overdaad gelijk weer.
pi_220118276
Judith krijgt peperdure kaartjes, eten en drinken en parkeren zit erbij.. dus enige kosten nog zijn de prik voor in de auto zelf...
Bob wilt een bal.. en moet zelf de helft ophoesten want de gier vind het duur 🤦‍♂️
pi_220118324
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:22 schreef AppelsEieren het volgende:
Kyra heeft bedacht dat er een kinder tv met videobanden in huis moet zijn.
Leuk!
Maar waarom voel je dan ook de noodzaak om 100 videobanden te willen hebben.
De overdaad gelijk weer.
Je zou denken dat ze toch al een aardige collectie heeft staan. Ook Kyra die verdrietig wordt als ze hoogzwangere vrouwen ziet omdat dat haar is afgenomen. Was zij niet al voor haar bevalling aan het kolven met alle bijbehorende risico's? En hield zij voldoende rust of liep ze toch in de Efteling? Waarmee ik niet zeg dat die vroeggeboortes en alles in het ziekenhuis niet heftig waren, dat gun je niemand.
pi_220118334
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat zullen we nooit weten. Net als met de bakfiets. Is die volledig door anderen betaald? Heeft ze daar geld aan overgehouden?
Vergeet de tikkies niet toen ze dacht •eventueel•misschien•wellicht• een boete van de bijstand te krijgen, omdat haar oma, haar elke maand (of week) 20 euro op haar rekening stortte, terwijl ze wist dat dit niet volgens de regels mocht. Ze had al min of meer berekend hoeveel de boete zou zijn en gaf ook aan dat geld binnengeharkt te hebben. Toen later eens werd gevraagd of ze überhaupt die boete had gehad, ging ze blokkeren (vraag me hoe ik dat weet).

Opmerkelijk dat ze wel haar influencer jaarinkomen deelt, maar nooit de opbrengst van diverse tikkies. Dit geldt trouwens ook voor andere influencers. Verder achteraf nooit een bedankje of iets dergelijks (bijvoorbeeld opbrengsten en uitgaven).

Alhoewel ik de goedbedoelde woorden in dit topic respecteer, zijn het ook zéér goedgelovige woorden. Sanneke is gehaaid tot op het bot; zegt wat ze niet doet en doet wat ze niet zegt. Ze krijgt daardoor veelal wat ze wil (en ook wat ze niet nodig heeft, zoals kattenvoer). Helaas voor haar (en irritainment voor ons) is ze ook chronisch ontevreden.

Ik vond trouwens de benedenverdieping van het huis er mooi ruim en licht uitzien. Fijne open keuken met een nieuw keukenblok. Ik wens ze daar veel woonplezier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 16-02-2026 20:04:06 ]
pi_220118354
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:47 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Je zou denken dat ze toch al een aardige collectie heeft staan. Ook Kyra die verdrietig wordt als ze hoogzwangere vrouwen ziet omdat dat haar is afgenomen. Was zij niet al voor haar bevalling aan het kolven met alle bijbehorende risico's? En hield zij voldoende rust of liep ze toch in de Efteling? Waarmee ik niet zeg dat die vroeggeboortes en alles in het ziekenhuis niet heftig waren, dat gun je niemand.
Ja ze ging toen heel gek om met die dreigende vroeggeboorte.
En dat de bevalling klote was is natuurlijk heel jammer maar ze blijft er wel in hangen. Een normale bevalling is ook geen feest meestal, al schijnen sommigen dat wel te vinden 😅
pi_220118373
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith krijgt peperdure kaartjes, eten en drinken en parkeren zit erbij.. dus enige kosten nog zijn de prik voor in de auto zelf...
Bob wilt een bal.. en moet zelf de helft ophoesten want de gier vind het duur 🤦‍♂️
Ja, dat valt allemaal onder Bob's Financiële Opvoeding. Of ze had er geen potje voor natuurlijk.
pi_220118387
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:48 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Vergeet de tikkies niet toen ze dacht•eventueel•misschien•wellicht• een boete van de bijstand te krijgen, omdat haar oma, haar elke maand (of week) 20 euro op haar rekening stortte, terwijl ze wist dat dit niet volgens de regels mocht. Ze had al min of meer berekend hoeveel de boete zou zijn en gaf ook aan dat geld binnengeharkt te hebben. Toen later eens werd gevraagd of ze überhaupt die boete had gehad, ging ze blokkeren (vraag me hoe ik dat weet).

Opmerkelijk dat ze wel haar influencer jaarinkomen deelt, maar nooit de opbrengst van diverse tikkies. Dit geldt trouwens ook voor andere influencers. Verder achteraf nooit een bedankje of iets dergelijks (bijvoorbeeld opbrengsten en uitgaven).

Alhoewel ik de goedbedoelde woorden in dit topic respecteer, zijn het ook zéér goedgelovige woorden. Sanneke is gehaaid tot op het bot; zegt wat ze niet doet en doet wat ze niet zegt. Ze krijgt daardoor veelal wat ze wil (en ook wat ze niet nodig heeft, zoals kattenvoer). Helaas voor haar (en irritainment voor ons) is ze ook chronisch ontevreden.

Ik vond trouwens de benedenverdieping van het huis er mooi ruim en licht uitzien. Fijne open keuken met een nieuw keukenblok. Ik wens ze daar veel woonplezier.
Chronisch ontevreden, dat is het! Dus nu al medelijden met Dion en zijn ouders, want als ik zo naar het huis kijk, is het aardig wat vierkante meter met latexrollers aan de slag. En daar zal ze waarschijnlijk wel weer iets van vinden. En als je hoopt dat je spullen krijgt van volgers, je tikkie lekker volloopt, en je gokt op samenwerkingen, dan hoef je niet de hele dag op MP te zitten. Dan zou ik die tijd anders besteden.
pi_220118454
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar Sanneke heeft het wiel niet uitgevonden , en ik weet niet hoe oud die schoonouders zijn , maar ik denk dat het wel wat sneller gaat , als dat Sanneke het moet doen .
En zo komen mensen als Sanneke dus overal mee weg en zullen ze nooit leren om hun eigen boontjes te doppen en zelf aan de slag te gaan. Dat de ouders van Dion helpen vind ik niet raar, dat Sanneke niks doet vind ik wel raar.
Ik wil blijven.
pi_220118472
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Chronisch ontevreden, dat is het! Dus nu al medelijden met Dion en zijn ouders, want als ik zo naar het huis kijk, is het aardig wat vierkante meter met latexrollers aan de slag. En daar zal ze waarschijnlijk wel weer iets van vinden. En als je hoopt dat je spullen krijgt van volgers, je tikkie lekker volloopt, en je gokt op samenwerkingen, dan hoef je niet de hele dag op MP te zitten. Dan zou ik die tijd anders besteden.
Buiten de wanden zag ik in de hal ook genoeg houtwerk wat geschilderd moet worden. Is echt wel een klus hoor.
Ik wil blijven.
pi_220118498
Het lijkt me trouwens best lastig om je huis in te moeten richten met spullen die je krijgt of die je noodgedwongen heel goedkoop moet kopen. En dan vooral omdat het het dan toch misschien weer net niet is.
Ik wil blijven.
pi_220118515
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het is een spel voor Sanneke. Kijken wat ze pakken kan, wie wat geeft, hoe hoog iemand voor haar springt, of ze met huilen•dreinen•betraande selfies medelijden kan opwekken. Haar moeder was hiervoor haar ja-knikker, totdat ze Dion ontmoette (en haar moeder, uiteindelijk los van hun, van het leven aan het genieten is). Ik snap zeker dat ook het leven voor Sanneke overweldigend kan zijn, maar ze vraagt, ze krijgt en vervolgens is ze alleen maar ondankbaar en ontevreden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 16-02-2026 19:36:06 ]
pi_220118567
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:09 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze alle twee, igg J zeker, aangegeven geen kind meer te willen. Volgens mij had M dat ook gezegd, maar op een manier zoals het is genoeg oid.
MCW had het geweldig gevonden als jvp zwanger zou worden van K (tijdens de poly). Dus ergens staat ze wel open voor baby’s. Ik zou niet in shock zijn als er bij Mies nog 1 komt.
pi_220118570
Ik dacht dat JuNoordzij gewoon lekker op vakantie ging. Zag ik gister uitgenodigd staan. Dacht uiteraard!
pi_220118605
Is het moeilijk om 'mijn' te schrijven in plaats van 'me'? Ik vraag dit voor een vriend. :)
pi_220118616
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:20 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik dacht dat JuNoordzij gewoon lekker op vakantie ging. Zag ik gister uitgenodigd staan. Dacht uiteraard!
Iedere storie is reclame bij haar
pi_220118621
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:25 schreef Snaky het volgende:
Is het moeilijk om 'mijn' te schrijven in plaats van 'me'? Ik vraag dit voor een vriend. :)
Of haar in plaats van der 😉
pi_220118683
Volgens mij zag ik bij JvP een foto in haar stories van één van haar kinderen met "one big happy family bij carnaval inclusief bonus papa en bonus mama". Dat zal dan KB zijn en haar ex-man's nieuwe vriendin? Ik heb er geen ervaring mee en ik vraag me dus oprecht af waar de rol van "bonus papa of mama" begint en waar het eindigt (bij friends with benefits, verkering, lat-relatie, samenwonen?). Stel dat bonus mama ook kinderen heeft, dan heb je als kind in die families zowat "een smoelenboek" nodig om te onthouden wie bij wie oorspronkelijk hoort.
pi_220118714
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Iedere storie is reclame bij haar
Zo jammer! Ik vond haar heel tof met haar wandeltochten in de bergen. Maar het lijkt wel of haar huis en de verbouwing terugverdiend moet worden. Alles is reclame: skincare, fitnessprogramma, boekje lezen, supplementen, wolletjes, hallo-vers, en natuurlijk ook de loopband die je overal ziet.
pi_220118741
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:20 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik had hetzelfde.
Ik weet dat ze influencer is maar toch liet ik me misleiden. Ze doet alsof ze zo oprecht is maar ondertussen...
pi_220118755
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:25 schreef Snaky het volgende:
Ik ben die vriend.
Ik wil blijven.
pi_220118758
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 17:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Doet me aan iemand denken 🫣
pi_220118793
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En zo komen mensen als Sanneke dus overal mee weg en zullen ze nooit leren om hun eigen boontjes te doppen en zelf aan de slag te gaan. Dat de ouders van Dion helpen vind ik niet raar, dat Sanneke niks doet vind ik wel raar.
Ja , ind , als ik kijk hoe lang ze over make up uitzoeken doet🙈 een klein laatje he , dan gaat het wel heel erg traag .
Ze moet een (denkbeeldige ) schop onder haar kont hebven , maar als niemand dat doet daar
pi_220118813
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:34 schreef Cattolica het volgende:
Volgens mij zag ik bij JvP een foto in haar stories van één van haar kinderen met "one big happy family bij carnaval inclusief bonus papa en bonus mama". Dat zal dan KB zijn en haar ex-man's nieuwe vriendin? Ik heb er geen ervaring mee en ik vraag me dus oprecht af waar de rol van "bonus papa of mama" begint en waar het eindigt (bij friends with benefits, verkering, lat-relatie, samenwonen?). Stel dat bonus mama ook kinderen heeft, dan heb je als kind in die families zowat "een smoelenboek" nodig om te onthouden wie bij wie oorspronkelijk hoort.
Valt mee hoor. Ik heb mijn kinderen er nooit over gehoord dat ze niet meer wisten wie bij wie hoort.
Ik wil blijven.
pi_220118837
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bob kletste aan 1 stuk door, dus Judith ziet al een carrière als commentator voor zich 🫣 (wel irritant voor anderen in die lounge, een kind dat de hele tijd kwebbelt)
pi_220118843
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja , ind , als ik kijk hoe lang ze over make up uitzoeken doet🙈 een klein laatje he , dan gaat het wel heel erg traag .
Ze moet een (denkbeeldige ) schop onder haar kont hebven , maar als niemand dat doet daar
Als je weet dat zo’n laatje vol zit met oude troep kan je ook gewoon dat laatje leeggooien in een vuilniszak.
Ik wil blijven.
pi_220118861
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bob kletste aan 1 stuk door, dus Judith ziet al een carrière als commentator voor zich 🫣 (wel irritant voor anderen in die lounge, een kind dat de hele tijd kwebbelt)
En alles staat op film behalve de keren dat hij de tennisbal bijna in het gat sloeg. Proftennisser wordt hij dus niet.
Ik wil blijven.
pi_220118904
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En alles staat op film behalve de keren dat hij de tennisbal bijna in het gat sloeg. Proftennisser wordt hij dus niet.
“3x bijna!” Oftewel: iedere keer niet. Maar dat kan niet in Juud haar ogen.
pi_220118927
quote:

[..]
Ik heb bij Bob hetzelfde als bij de tweeling van HvK en wat dat is, houd ik voor me 🥴.
pi_220118934
quote:

[..]
En hij sloeg bijna 3x in de 10. Hoezo dat vermeld moet worden weet ik niet. Is bijna ook al een prestatie?
Gelukkig ‘won’ hij nog een tas. Heeft ze toch die 10 euro voor die bal soort van terug.
pi_220118951
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:56 schreef Earring het volgende:

[..]
En hij sloeg bijna 3x in de 10. Hoezo dat vermeld moet worden weet ik niet. Is bijna ook al een prestatie?
Gelukkig ‘won’ hij nog een tas. Heeft ze toch die 10 euro voor die bal soort van terug.
En hij kreeg nog tennisballen én nog zo’n grote bal. Zou me niks verbazen als ze het op mp zet om de benzinekosten terug te verdienen.
Ik wil blijven.
pi_220118982
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Valt mee hoor. Ik heb mijn kinderen er nooit over gehoord dat ze niet meer wisten wie bij wie hoort.
De poly hebben nu al zowat een voetbal elftal bij elkaar vergaard leuk voor Tim en ik zie ook het einde nog niet in zicht.
pi_220118997
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:01 schreef Cattolica het volgende:

[..]
De poly hebben nu al zowat een voetbal elftal bij elkaar vergaard leuk voor Tim en ik zie ook het einde nog niet in zicht.
Bedoel je dan dat er meer kinderen bij gaan komen of dat relaties weer eindigen en er weer nieuwe komen met kinderen?
Ik wil blijven.
pi_220119036
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je dan dat er meer kinderen bij gaan komen of dat relaties weer eindigen en er weer nieuwe komen met kinderen?
Ik vraag me af of Tim dit white knight syndrome nog lang volhoudt. Zoals Michelle zelf zei in haar podcast krijgt ie alle ellende er gratis bij. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je afvraagt waar je aan begonnen bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan op 16-02-2026 20:17:54 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220119075
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tijdens óf na een poly óf huwelijk waar iedereen, die de revue passeert (voor zolang het duurt), zó makkelijk bonus mama of papa genoemd wordt, dan zijn de mogelijkheden toch oneindig.
pi_220119078
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Tim dit white knight syndrome nog lang volhoudt. Zoals Michelle zelf zei in haar podcast krijgt ie alle ellende er gratis bij. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je afvraagt waar je aan begonnen bent,
Ik verwacht het niet. Pleisters plakken niet eeuwig.
Ik wil blijven.
pi_220119148
Arme Bob, zijn moeder heeft het hele uitje weer die camera voor z'n snufferd gehangen.
Onveilig ouderschap, of in dit geval moederschap, heet dat.
Dat opscheppen over een doodgewoon kind komt me ook de neus uit zeg.
pi_220119155
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Tijdens óf na een poly óf huwelijk waar iedereen, die de revue passeert (voor zolang het duurt), zó makkelijk bonus mama of papa genoemd wordt, dan zijn de mogelijkheden toch oneindig.
Dat is waar. Zo ver is het bij ons niet gekomen.
Ik wil blijven.
pi_220119219
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je weet dat zo’n laatje vol zit met oude troep kan je ook gewoon dat laatje leeggooien in een vuilniszak.
Nee, dan gaat ze een meuk-bak maken "voor iemand die er iets uit wil óf komt helpen". Heb je een breuk in je rug van het sauzen van de muren, kun je een 12-jaar oude mascara uit de bak graaien. Of gaat ze leuren met glitter make-up, wie dat wil. Echt, gewoon een rol vuilniszak, alles weggooien en door. Ik ben bang dat dit nieuwe huis binnen de kortste keren vol staat met de meest ondenkbare en uiteenlopende "wat krijg ik gratis, tot aan kattenvoer, troep en meuk. Ik wil het woord hoarding niet gebruiken maar vooruit, hamsteren dan.
pi_220119298
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:18 schreef Nieve het volgende:
Arme Bob, zijn moeder heeft het hele uitje weer die camera voor z'n snufferd gehangen.
Onveilig ouderschap, of in dit geval moederschap, heet dat.
Dat opscheppen over een doodgewoon kind komt me ook de neus uit zeg.
Sneue Bob , als hij binnenkort echt gaat denken dat hij een wonderjongen is die alles zoo goed kan. Dan wordt hij dank zij zijn moeder onuitstaanbaar.
pi_220119326
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is waar. Zo ver is het bij ons niet gekomen.
Ik heb het onderbuikgevoel dat KB na de scheiding JvP aan de kant zet en dat Tim ook zijn snor drukt. Ik vind zowel JvP als MCW heel erg hieperdepiep hun best doen om de "schone relatie schijn" op te houden, maar ik voel of zie het bij beide mannen niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
pi_220119340
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En hij kreeg nog tennisballen én nog zo’n grote bal. Zou me niks verbazen als ze het op mp zet om de benzinekosten terug te verdienen.
Zou me niks verbazen
pi_220119361
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb het onderbuikgevoel dat KB na de scheiding JvP aan de kant zet en dat Tim ook zijn snor drukt. Ik vind zowel JvP als MCW heel erg hieperdepiep hun best doen om de "schone relatie schijn" op te houden, maar ik voel of zie het bij beide mannen niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Bij Timmie zie ik inderdaad niks, bij KB twijfel ik. Hét moment om echt weg te stappen is natuurlijk al geweest.
Ik wil blijven.
pi_220119459
quote:

[..]
Het verzoek voor de scheiding is in december al ingediend. Ik heb juist het idee dat Koen wel een beetje klaar was met dat perfecte plaatje en alles wat daarbij hoorde. En zich misschien daarom wel meer aangetrokken voelde tot Jacqueline.
pi_220119464
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij Timmie zie ik inderdaad niks, bij KB twijfel ik. Hét moment om echt weg te stappen is natuurlijk al geweest.
Helemaal mee eens! Ik weet dat sommige hier dit een logische stap vonden, maar dat JvP en KB separaat zijn gaan wonen, na samen een aandeel in het bedrijf/boerderie te hebben én ook al jaren samengewoond te hebben, vind ik opmerkelijk. Voor mij is dit KB die afstand nam, maar de laatste stappen niet durfde te zetten. Nogmaals, ik hoop op een goed einde maar ik betwijfel het.
pi_220119501
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
of dat ze zogenaamd al Engels praten allebei?? Ik vond die jongste ook best onverstaanbaar toen nog op dat filmpje waar je het denk ik over hebt. Maar ook haar oudste heeft een bijzondere manier van praten

[ Bericht 4% gewijzigd door Mallorcameisje op 16-02-2026 21:05:33 (Laatste wijziging ) ]
pi_220119506
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Ik weet dat sommige hier dit een logische stap vonden, maar dat JvP en KB separaat zijn gaan wonen, na samen een aandeel in het bedrijf/boerderie te hebben én ook al jaren samengewoond te hebben, vind ik opmerkelijk. Voor mij is dit KB die afstand nam, maar de laatste stappen niet durfde te zetten. Nogmaals, ik hoop op een goed einde maar ik betwijfel het.
Dat apart wonen was voor de buitenwereld denk ik. Ik heb altijd al gezegd dat JvP KB wilde.
Ik wil blijven.
pi_220119510
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:47 schreef Cyan het volgende:

[..]
Het verzoek voor de scheiding is in december al ingediend. Ik heb juist het idee dat Koen wel een beetje klaar was met dat perfecte plaatje en alles wat daarbij hoorde. En zich misschien daarom wel meer aangetrokken voelde tot Jacqueline.
Ik hoop het. Dan zou JvP toch ook minder moeten gaan posten, want ze zet dat perfecte plaatje voort maar dan zonder MCW. Ik snap dat het haar inkomen is, maar als KB er al klaar mee was, dan zal dat niet veranderen.
pi_220119531
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik hoop het. Dan zou JvP toch ook minder moeten gaan posten, want ze zet dat perfecte plaatje voort maar dan zonder MCW. Ik snap dat het haar inkomen is, maar als KB er al klaar mee was, dan zal dat niet veranderen.
Ik vind dat zij minder het perfecte plaatje laat zien dan Michelle. Die heeft van die gestileerde foto's met haar kinderen en steun en toeverlaat Tim. Terwijl het bij Jacqueline vaker een soort snapshot lijkt te zijn.
pi_220119546
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:44 schreef papierentas het volgende:

[..]
Uit een leeg kopje kun je niet schenken. Kinderen hebben niks aan een moeder die volledig naar de kaloten is. De knop gaat bij haar pas om als ze echt helemaal niks meer kan, het is wachten op dat moment. Kan komen, kan niet komen, we gaan het beleven.
Exact dat, het is haar keus om zo te leven.hoop voor haar dat het goed afloopt
pi_220119553
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 17:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En het lag aan haar pakje en de belt en de onderbroek. Niks lukte, ze ging naar huis! Eigenlijk dus gewoon zoals ze normaal sport: niet.
Maar echt he! Onderbroek zat niet goed, de belt niet lekker en t pakje te strak (? Misschien niet het t shirt eronder aan doen🙃). Dus ik stop ermee en ga naar huis! Ja nee zo komt die wedstrijd wel goed 🤡 (of ging ze niet voor de medaille, onze kraai (eh ekster🫠)
pi_220119561
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat apart wonen was voor de buitenwereld denk ik. Ik heb altijd al gezegd dat JvP KB wilde.
Ik ben hier te ouderwets voor, maar welke getrouwde vrouw brengt actief een andere vrouw in haar huwelijk. Toen ik ooit van deze poly hoorde, en helemaal niets wist, dacht ik dat dit KB z'n idee was en ik dacht toen "welke vrouw (MCW) gaat hier in hemelsnaam mee akkoord. Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.
pi_220119582
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.
Nee waarschijnlijk stond Tim al in de coulissen te wachten om zijn entree te maken.
pi_220119607
quote:

[..]
Ik ben hier te ouderwets voor, maar welke getrouwde vrouw brengt actief een andere vrouw in haar huwelijk. Toen ik ooit van deze poly hoorde, en helemaal niets wist, dacht ik dat dit KB z'n idee was en ik dacht toen "welke vrouw (MCW) gaat hier in hemelsnaam mee akkoord. Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.
Het is ook niet mijn ding. Als iemand er gelukkig van wordt: doen.
MCW heeft in een podcast verteld dat ze geen relatie meer wil met een vrouw. Maar er bovenop voor een uurtje wel.
Ik wil blijven.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 21:02:42 #249
184769 crew  Deisyy
pi_220119619
quote:

[..]
Ze zullen best verliefd geweest zijn, maar ik heb begrepen dat Mies Jacq erbij heeft gehaald om haar huwelijk up te spicen, omdat dat niet zo lekker liep. En na Jacq kwam Tim meteen, maar misschien komt er na Tim wel weer een vrouw. Ik ken meerdere mensen die relaties met zowel mannen als met vrouwen hebben gehad, kan prima.
pi_220119632
Iemand slaat de spijker op z’n kop bij DBM op Threads:

“ Dat is wel heel knap van een kind dat meer ziek thuis is dan op school zit. Ik krijg het idee dat je regelmatig onzin uitkraamt om maar likes te krijgen.”
pi_220119647
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ze zullen best verliefd geweest zijn, maar ik heb begrepen dat Mies Jacq erbij heeft gehaald om haar huwelijk up te spicen, omdat dat niet zo lekker liep. En na Jacq kwam Tim meteen, maar misschien komt er na Tim wel weer een vrouw. Ik ken meerdere mensen die relaties met zowel mannen als met vrouwen hebben gehad, kan prima.
Zij hadden volgens mij al een aantal jaar een relatie toen de poly begon.
pi_220119654
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:53 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik vind dat zij minder het perfecte plaatje laat zien dan Michelle. Die heeft van die gestileerde foto's met haar kinderen en steun en toeverlaat Tim. Terwijl het bij Jacqueline vaker een soort snapshot lijkt te zijn.
Ik zie twee verschillende vrouwen die op hun eigen manier relevant proberen te blijven en daar steeds meer moeite mee lijken te hebben. JvP ongemakkelijk zwoel in haar body ondergoed en MCW met haar maximale zelfmedelijden.
pi_220119671
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:03 schreef Moedervan4kids het volgende:

“ Dat is wel heel knap van een kind dat meer ziek thuis is dan op school zit. Ik krijg het idee dat je regelmatig onzin uitkraamt om maar likes te krijgen.”
Niet 🤣🤣 Die zit in de blokkendoos dus nu
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 21:08:14 #254
184769 crew  Deisyy
pi_220119698
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef Cyan het volgende:

[..]
Zoiets begreep ik ook, dus na Jacq kwam Tim definitief in beeld :D
pi_220119723
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:34 schreef Cattolica het volgende:
🤣maar je hebt gelijk, ingewikkelde boel
pi_220119731
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zoiets begreep ik ook, dus na Jacq kwam Tim definitief in beeld :D
Tijdens Jacq toch ook al? In het PSV-stadion en tijdens die Spanjetrip? Of zou dat weer een andere man geweest zijn?
pi_220119740
quote:

En iemand komt met ‘Die ken ik. Bleek hoogbegaafd + autisme’ Dus wel weten allemaal wat dát betekent 😇 De bingo kaart zal weer een stempel bij bedacht worden gok ik zo, hoogbegaafd stond er volgens mij nog niet op?
pi_220119751
quote:

[..]
Zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.
pi_220119765
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Tijdens Jacq toch ook al? In het PSV-stadion en tijdens die Spanjetrip? Of zou dat weer een andere man geweest zijn?
In het stadion was Tim. Spanje waren geen beelden van.
Ik wil blijven.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 21:16:40 #260
184769 crew  Deisyy
pi_220119771
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Tim was er tijdens Jacq, maar toen was hij nog in de coulissen, zeg maar ;)
pi_220119774
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb bij Bob hetzelfde als bij de tweeling van HvK en wat dat is, houd ik voor me 🥴.
👀
pi_220119783
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk dat ze allemaal niet weten wat ze nu daadwerkelijk willen, geen rust in de kont.
Een huwelijk wat niet goed loopt word echt niet beter van iemand erbij.
Dat lust het probleem niet op, en dat bleek achteraf ook .
En dat gelijk weer in een relatie storten, of in een andere samenstelling, ik geloof er niet in dat dat goed is.
pi_220119789
Hoewel ik de berichten over Judith wel snap meestal, vind ik iedereen wel erg negatief nu. Ik zie een enorm blije jongen die echt de dag van z’n leven heeft en een moeder die geniet van de blijdschap van haar zoon, dat zijn toch prachtige momenten, zeker als je niet weet hoe lang J nog leeft..
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 21:21:51 #264
184769 crew  Deisyy
pi_220119806
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat ze allemaal niet weten wat ze nu daadwerkelijk willen, geen rust in de kont.
Een huwelijk wat niet goed loopt word echt niet beter van iemand erbij.
Dat lust het probleem niet op, en dat bleek achteraf ook .
En dat gelijk weer in een relatie storten, of in een andere samenstelling, ik geloof er niet in dat dat goed is.
Ik denk dat een extra persoon een relatie alleen maar lastiger maakt, gedoemd te mislukken dus.
pi_220119818
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:20 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Hoewel ik de berichten over Judith wel snap meestal, vind ik iedereen wel erg negatief nu. Ik zie een enorm blije jongen die echt de dag van z’n leven heeft en een moeder die geniet van de blijdschap van haar zoon, dat zijn toch prachtige momenten, zeker als je niet weet hoe lang J nog leeft..
Het zijn hele mooie momenten. Voor jezelf, familie en vrienden.
Ik wil blijven.
pi_220119858
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik denk dat ik hetzelfde heb 😅
pi_220119860
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:20 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Klopt, maar moet iedere minuut van die dag van zijn leven weer met duizenden onbekenden gedeeld worden?
Waar is dat goed voor? Niet voor B zijn welzijn iig.
pi_220119875
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
🤣maar je hebt gelijk, ingewikkelde boel
Nou ja, dit dus. Mannetje met mannetje, vrouwtje met vrouwtje, mannetje met vrouwtje, is helemaal niet de issue. Wat het mijn inziens ingewikkeld maakt, is wanneer je het officieel maakt, één huishouden en bedrijf gaat vormen, gaat scheiden, apart gaat wonen, relatie voortzet, nog voor je scheiding een relatie krijgt met iemand die ook nog moet scheiden, iedereen ("en hun moeder of vader") bonusmoeder en bonusvader noemt en uiteindelijk bij een ambulance mevrouw aan het zuurstof ligt.
pi_220119914
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Of toch in het belang van de kinderen? Een paar keer per week naar school moeten met een autorit van zeker 45 minuten enkel (zonder file) is ook best wat impact.

[ Bericht 2% gewijzigd door Post-its op 16-02-2026 21:40:33 ]
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 21:34:25 #270
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220119916
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou ja, dit dus. Mannetje met mannetje, vrouwtje met vrouwtje, mannetje met vrouwtje, is helemaal niet de issue. Wat het mijn inziens ingewikkeld maakt, is wanneer je het officieel maakt, één huishouden en bedrijf gaat vormen, gaat scheiden, apart gaat wonen, relatie voortzet, nog voor je scheiding een relatie krijgt met iemand die ook nog moet scheiden, iedereen ("en hun moeder of vader") bonusmoeder en bonusvader noemt en uiteindelijk bij een ambulance mevrouw aan het zuurstof ligt.
En we gaan er natuurlijk nooit antwoord op krijgen, maar ik ben dan stiekem ook altijd wel benieuwd hoe ze zo snel van hun droomboerderij naar misère zijn gegaan :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220119920
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
😂
Ik wil blijven.
pi_220119936
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:34 schreef Meke het volgende:

[..]
En we gaan er natuurlijk nooit antwoord op krijgen, maar ik ben dan stiekem ook altijd wel benieuwd hoe ze zo snel van hun droomboerderij naar misère zijn gegaan :@
Misschien was de boerderij wel een afleiding van de problemen. Een dure afleiding, dat wel😬
Ik wil blijven.
pi_220119937
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:34 schreef Post-its het volgende:

[..]
Of toch in het belang van de kinderen. Een paar keer per week naar school moeten met een autorit van zeker 45 minuten enkel.
Dat zou ook kunnen.
Ik wil blijven.
  maandag 16 februari 2026 @ 21:46:37 #274
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220120010
quote:

Nog mooier, ze is gefrustreerd omdat ze verveeld is... nou een paar dagen geleden was ze nog overprikkeld van school, dan ben je zeker niet verveeld...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220120016
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Of haar in plaats van der 😉
En wil in plaats van wilt 🥰
pi_220120054
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
👀
Ik kom nog bij je terug over de familie Koet 😉.
pi_220120061
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef Cyan het volgende:

[..]
Wie zijn dit? MCW en JvP of Tim?
pi_220120221
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik hetzelfde heb 😅
Ik zie geen overeenkomsten.
pi_220120223
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:46 schreef popje het volgende:

[..]
Nog mooier, ze is gefrustreerd omdat ze verveeld is... nou een paar dagen geleden was ze nog overprikkeld van school, dan ben je zeker niet verveeld...
Dat overprikkelde kind was toch de oudste en dit de jongste?
pi_220120274
Vrouw Geerts ‘is een week offline’ maar roept haar volgers vandaag al op om lid van haar betaalkanaal te worden..
pi_220120300
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vrouw Geerts ‘is een week offline’ maar roept haar volgers vandaag al op om lid van haar betaalkanaal te worden..
Dat kanaal mag/kan ze toch niet gebruiken tot maart?
pi_220120331
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:34 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar het ware verhaal, maar dat zal wel nooit openbaar worden
pi_220120336
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik kom nog bij je terug over de familie Koet 😉.
Ben benieuwd!
pi_220120369
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:36 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zo jammer! Ik vond haar heel tof met haar wandeltochten in de bergen. Maar het lijkt wel of haar huis en de verbouwing terugverdiend moet worden. Alles is reclame: skincare, fitnessprogramma, boekje lezen, supplementen, wolletjes, hallo-vers, en natuurlijk ook de loopband die je overal
ziet.
En de auto zag er ook vrij nieuw uit waar ze mee gingen
pi_220120413
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd!
Ik ook 😇
pi_220120465
Ik vind de wintersport bij Milou wel echt leuk. Eindelijk een beetje nuchtere en gewone content, maar toch met veel plezier. Ze kan zeker nog werken aan de overdaad aan stories (of eens een dag niet voor insta die telefoon gebruiken), maar de jongste die zo geniet van z’n croissantje… Ik denk dat ze heerlijk weg zijn samen.
pi_220120477
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Haar insta straf zal er opzitten.
Nog een paar dagen zei ze laatst dus dit zal wel kloppen
pi_220120517
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Haar insta straf zal er opzitten.
Nog een paar dagen zei ze laatst dus dit zal wel kloppen
1 maart dacht ik
pi_220120548
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:46 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
En de auto zag er ook vrij nieuw uit waar ze mee gingen
Ik moet een beetje om haar gniffelen. Ze doet zo graag voorkomen dat zij anders zijn, avontuurlijk etc.
Maar ze zijn gewoon net zo burgerlijk als wij allemaal. Met haar enorme Volvo want er moet zoveel mee voor de meisje.

(en elke keer als ze noemt dat Pip "bij de kindjes gaat spelen" krijg ik de rillingen)

Junoordzij dus.
pi_220120583
Ik vind het best eng om te zien hoe MW op Iris leunt.
Je ziet haar ouders en andere besties bijna niet meer.
Iris en Tim zijn nu haar supportteam.
pi_220120608
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
MCW had het geweldig gevonden als jvp zwanger zou worden van K (tijdens de poly). Dus ergens staat ze wel open voor baby’s. Ik zou niet in shock zijn als er bij Mies nog 1 komt.
Laten we niet vergeten dat Mies er door Tim al 2 kinderen bij heeft. Die zijn nu nog niet in beeld, maar als de relatie standhoudt dan zullen de dochtertjes van Tim toch ook wel vaker komen. Totnutoe zijn ze alleen laatst bij die brunch erbij geweest. Maar het zou me idd niet verbazen als Mies weer broeds wordt. 🤪
pi_220120628
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 23:01 schreef Danielle_ het volgende:
Ik vind de wintersport bij Milou wel echt leuk. Eindelijk een beetje nuchtere en gewone content, maar toch met veel plezier. Ze kan zeker nog werken aan de overdaad aan stories (of eens een dag niet voor insta die telefoon gebruiken), maar de jongste die zo geniet van z’n croissantje… Ik denk dat ze heerlijk weg zijn samen.
Mee eens! Ziet er gezellig uit. De jongste heeft een schattig snoetje met zijn bolle wangetjes
pi_220120669
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:46 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
En wil in plaats van wilt 🥰
Oh ja!!! Gruwel!
pi_220120731
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 23:13 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
1 maart dacht ik
Dat zou kunnen; als je nu op die link klikt krijg je een foutmelding dat het tarief niet gevonden kan worden . Althans ik kreeg dat , als nieuwsgierig Aagje moest ik dat uitproberen
pi_220121144
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wie zijn dit? MCW en JvP of Tim?
Michelle en Jacqueline bedoelde ik.
pi_220121484
MW; Dan ben je op vakantie in Spanje en ga je midden in de nacht je instagram volgooien met stories van de afgelopen dagen. Zo kom je inderdaad wel aan je slaaptekort.
pi_220121494
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:31 schreef papierentas het volgende:
MW; Dan ben je op vakantie in Spanje en ga je midden in de nacht je instagram volgooien met stories van de afgelopen dagen. Zo kom je inderdaad wel aan je slaaptekort.
Prioriteiten hè? 🤪
pi_220121540
Die LifebyRosie is er ook niet leuker op geworden sinds ze terug is op instagram. Het gaat nu vooral om budget boodschappen doen bij haar en zodra ze maar een soort van kritiek krijgt, reageert ze heel kattig en zet ze het gelijk op haar stories. Ze doet voor 100 euro per week boodschappen voor 5 personen, maar ik vind haar maaltijden ook heel karig. Ik hoef niet aan te komen met 1 stuk prei die je met 5 personen moet delen in een ovenschotel met aardappel en geraspte kaas. Of een snackplankje met 3 plakjes komkommer, een halve appel en 1 spekje als mn kinderen honger hebben. Maar waag het niet om er iets over te zeggen of te vragen, want ze hangt je gelijk aan de schandpaal.
pi_220121560
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
pi_220121563
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:31 schreef papierentas het volgende:
En een foto van je dochter in haar ondergoed, echt, waarom?
pi_220121602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:53 schreef Hope88 het volgende:
Die LifebyRosie is er ook niet leuker op geworden sinds ze terug is op instagram. Het gaat nu vooral om budget boodschappen doen bij haar en zodra ze maar een soort van kritiek krijgt, reageert ze heel kattig en zet ze het gelijk op haar stories. Ze doet voor 100 euro per week boodschappen voor 5 personen, maar ik vind haar maaltijden ook heel karig. Ik hoef niet aan te komen met 1 stuk prei die je met 5 personen moet delen in een ovenschotel met aardappel en geraspte kaas. Of een snackplankje met 3 plakjes komkommer, een halve appel en 1 spekje als mn kinderen honger hebben. Maar waag het niet om er iets over te zeggen of te vragen, want ze hangt je gelijk aan de schandpaal.
Ik vind 5 personen ook een beetje overdreven 🤣 de jongens zijn nog klein. Dan ziet wat ze geeft er prima uit. Maar wacht maar tot t tieners zijn. Ik heb drie grote jongens en die eten de oren van je hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')