abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220114093
Misschien een gekke gedachte van mij hoor, maar ik zie Sanneke en Dion beiden nu in het nieuwe huis met Mijan… lijkt mij dan dat Dion niet aan het werk is.
Waarom gaan ze dan niet vandaag gelijk voorstrijken 🙈
pi_220114141
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:52 schreef JeOmaJa het volgende:
Misschien een gekke gedachte van mij hoor, maar ik zie Sanneke en Dion beiden nu in het nieuwe huis met Mijan… lijkt mij dan dat Dion niet aan het werk is.
Waarom gaan ze dan niet vandaag gelijk voorstrijken 🙈
Misschien alleen vrij om de sleutels te halen? Hij zal vast rekening moeten houden met zijn vakantiedagen, er staan ook al twee vakanties op de planning.
Ik wil blijven.
pi_220114184
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Het huis van Sanneke ziet er qua ruimte prima uit. Heerlijk!
Ik hoop echt dat Sanneke met dit nieuwe huis, meer bewoonde omgeving uit haar negatieve sleur komt. Dat gun ik Mijan
pi_220114223
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat Sanneke met dit nieuwe huis, meer bewoonde omgeving uit haar negatieve sleur komt. Dat gun ik Mijan
Ik ook maar ik vrees dat er weinig verandert. Ja meer winkelen maar er valt vast nog genoeg te zeuren. Maar laten we hopen dat er positiviteit komt. Niet alleen voor M maar ook voor S en D.
pi_220114271
Ik snap alleen niet dat Sanneke nu pas begint met opruimen? Dit kan ze toch al dagen doen?
pi_220114273
Ik gun Michelle echte rust, niet vliegen met 4 kinderen, schone schijn ophouden en domme tiktoks opnemen met BFF Iris rust. Als t echt zo slecht/erg was als ze in haar stories zegt (met ziekenhuisopname) dan vind ik het zeer onverstandig dat ze dit doet.
Vakantie met kinderen is niet per se rustgevend (vind ik), tel daar het (hoogstwaarschijnlijk) drankgebruik en maximaal slechte nachten bij op.
Ik had een andere keuze gemaakt, maar goed ik heb ook geen insta image hoog te houden.
pi_220114276
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik snap alleen niet dat Sanneke nu pas begint met opruimen? Dit kan ze toch al dagen doen?
Misschien waaide het te hard 😉
  maandag 16 februari 2026 @ 11:15:21 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220114285
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:09 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik ook maar ik vrees dat er weinig verandert. Ja meer winkelen maar er valt vast nog genoeg te zeuren. Maar laten we hopen dat er positiviteit komt. Niet alleen voor M maar ook voor S en D.
Niet de goeie supermarkt op loopafstand, gedoe om elke keer de kinderwagen uit- en in te klappen, ze kan niet zowel boodschappen als Mijan sjouwen, genoeg te bedenken :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220114302
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:
Michelle zit al in Moraira , post ze net
[..]
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .
Nou, ik word daar wel moe van. Je moet naar het vliegveld, daar al veel eerder aanwezig zijn (met alle koffers, die je vantevoren hebt ingepakt). Vliegen, wachten tot je koffers er zijn, vervoer naar plaats van bestemming....
En dat met 4 kinderen.
pi_220114304
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, dat had ik de afgelopen week gedaan. Of eigenlijk al jaren eerder met al die spullen van meer dan 10 jaar oud.
pi_220114339
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik gun Michelle echte rust, niet vliegen met 4 kinderen, schone schijn ophouden en domme tiktoks opnemen met BFF Iris rust. Als t echt zo slecht/erg was als ze in haar stories zegt (met ziekenhuisopname) dan vind ik het zeer onverstandig dat ze dit doet.
Vakantie met kinderen is niet per se rustgevend (vind ik), tel daar het (hoogstwaarschijnlijk) drankgebruik en maximaal slechte nachten bij op.
Ik had een andere keuze gemaakt, maar goed ik heb ook geen insta image hoog te houden.
Als je nog geen week geleden in de ambulance lag, aan het infuus moest om aan te sterken, 3 dagen plat op de bank lag want oh oh die slapeloosheid, en dan nu met 4 kids gaat vliegen, en... het wijntje weer zichtbaar is. Dan heb je gewoon lak aan de zorgmedewerkers. Dan kan je een post maken over de ambulance-mevrouw, maar eigenlijk steek je gewoon een dikke middelvinger op.
pi_220114418
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien alleen vrij om de sleutels te halen? Hij zal vast rekening moeten houden met zijn vakantiedagen, er staan ook al twee vakanties op de planning.
Dat zou natuurlijk goed kunnen, al zou ik hier verhuizen/klussen de prioriteit geven zeker als je 2 keer op vakantie gaat (+ natuurlijk nog hier en daar een zuurverdiend weekendje weg)
pi_220114464
Dat Michelle die kinderen , die al zo vreselijk veel hebben meegemaakt het afgelopen jaar iedere vakantie mee sleept het vliegtuig in voor een paar dagen Spanje/Curaçao of noem maar op is tot daaraan toe. Maar dat doen een paar dagen nadat je helemaal out bent gegaan, ambulance erbij heeft moeten komen, aan het infuus hebt gelegen en dagen op de bank hebt moeten bijslapen en dan alleen gaan reizen met 4 kinderen waarvan 2 echt nog klein... Nee, niet verstandig. En waar ik helemaal echt over val en echt met mn kop niet bij kan; dat je dan gewoon weer verder gaat met je wijntje. Ze heeft overduidelijk een probleem met eten, ze weegt misschien 40 kilo. En dan kom je na een reis met 4 kinderen aan in Spanje en dan ga je na al die gezondheidsproblemen lekker verder waar je gebleven was qua alcohol gebruik. Terwijl ze alleen is met die kinderen. Iris is er dan wel maar die zal ook wel aan de zuip zitten. En ze ziet er zelf blijkbaar totaal geen kwaad in want anders had ze wel een foto van zichzelf met een kop thee geplaatst maar nee hoor, gewoon weer dat glas wijn op de foto en posten maar.
Ik vind het echt raar.
pi_220114471
Sanneke wil geen hulp van anderen , ik werd geblokkeerd 😉Sanneke wil liever geld dan spullen. En dat zegt ze letterlijk op treads. Ook laat ze haar inkomen zien wat ze verdient aan linkjes etc whatever en dat is geen vetpot. Ik wens ze veel succes in haar nieuwe huis. Maar haar geklaag en haar hele houding zal altijd zo blijven ook omdat ze ass heeft.
Makkelijke manier om maar niet sociaal te hoeven zijn,want dat is haar grootste handicap dus lekker makkelijk deze manier van inkomsten bedelen.

Wel heerlijk zo rustig zonder AM met haar reclameblokken en stomzinnig gelul over ouderschap🤣🤣
En de rust zonder Debby.

Zouden ze nu nooit eens denken dat ze eigenlijk voor paal staan en wij met beide benen op de grond staan en nog zelf logisch na kunnen denken.🤣🤣
Wij kijken althans ik kijk en denk wat voor onzin komt er vandaag weer.
( uitgezonderd van een paar influ die ik wel leuk vind)
pi_220114838
Sanneke vorige week "we hebben nog lampen en gordijnen van ons vorige huis."
Sanneke nu" we zoeken nog - hele waslijst - lampen en gordijnen
pi_220114854
Ik heb marktplaats geopend. De afstand op 50 km gezet en zoekopdracht gratis en kreeg meer dan 4500 advertenties. Waaronder veel meubels.
Tip voor Sanneke. :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220114859
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:09 schreef Kaascroissantje het volgende:
Sanneke vorige week "we hebben nog lampen en gordijnen van ons vorige huis."
Sanneke nu" we zoeken nog - hele waslijst - lampen en gordijnen
Ja en iedereen die haar gordijnen en lampen aanbood werd 2 dagen geleden nog afgefakkeld op Threads, want hoe durfden ze dat te doen en ze moesten eens leren lezen. Dankbaar hoor naar mensen die willen geven/delen.
pi_220114876
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:11 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb marktplaats geopend. De afstand op 50 km gezet en zoekopdracht gratis en kreeg meer dan 4500 advertenties. Waaronder veel meubels.
In de blokkendoos met jou, ze hoeven geen ongevraagde tips.

Ik vind haar ook een type dat 1001 eisen heeft aan alles wat ze gratis krijgt
pi_220114899
Dbm weet ook niet meer wat voor onzin ze moet verzinnen om aandacht te krijgen... hoe leeg is je leven dan
pi_220114957
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:11 schreef WinnieWana het volgende:
Had ze om tips gevraagd? Want ze wil nog eens benadrukken dat ze alleen tips wil als ze daar om vraagt, anders beslist niet.

En het is ook echt niet ok om iets negatiefs te zeggen over de verfspullen van de Action want daar krijgt ze error van.

Misschien moet ze ook lekker even offline gaan en gaan voorstrijken in haar nieuwe huis ofzo.
pi_220114963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Dat Michelle die kinderen , die al zo vreselijk veel hebben meegemaakt het afgelopen jaar iedere vakantie mee sleept het vliegtuig in voor een paar dagen Spanje/Curaçao of noem maar op is tot daaraan toe. Maar dat doen een paar dagen nadat je helemaal out bent gegaan, ambulance erbij heeft moeten komen, aan het infuus hebt gelegen en dagen op de bank hebt moeten bijslapen en dan alleen gaan reizen met 4 kinderen waarvan 2 echt nog klein... Nee, niet verstandig. En waar ik helemaal echt over val en echt met mn kop niet bij kan; dat je dan gewoon weer verder gaat met je wijntje. Ze heeft overduidelijk een probleem met eten, ze weegt misschien 40 kilo. En dan kom je na een reis met 4 kinderen aan in Spanje en dan ga je na al die gezondheidsproblemen lekker verder waar je gebleven was qua alcohol gebruik. Terwijl ze alleen is met die kinderen. Iris is er dan wel maar die zal ook wel aan de zuip zitten. En ze ziet er zelf blijkbaar totaal geen kwaad in want anders had ze wel een foto van zichzelf met een kop thee geplaatst maar nee hoor, gewoon weer dat glas wijn op de foto en posten maar.
Ik vind het echt raar.
Volgens mij drinkt Iris niet (veel). Die is echt van de gezonde leefstijl. Vroeg slapen, niet op stap etc.
Wat dat betreft kan MW nog wel iets van haar leren.
pi_220114983
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Niet de goeie supermarkt op loopafstand, gedoe om elke keer de kinderwagen uit- en in te klappen, ze kan niet zowel boodschappen als Mijan sjouwen, genoeg te bedenken :').
De hal is heel ruim. De wandelwagen hoeft niet ingeklapt te worden.
Ik wil blijven.
  maandag 16 februari 2026 @ 12:28:34 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220115041
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De hal is heel ruim. De wandelwagen hoeft niet ingeklapt te worden.
Vooruit, das dan een meevaller ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220115051
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:26 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk goed kunnen, al zou ik hier verhuizen/klussen de prioriteit geven zeker als je 2 keer op vakantie gaat (+ natuurlijk nog hier en daar een zuurverdiend weekendje weg)
We hebben allemaal gezien dat vakanties prio hebben boven sparen voor een verhuizing. Dat zal niet veranderen.
Ik wil blijven.
pi_220115080
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Vooruit, das dan een meevaller ;).
Is mijn gedachte hoor. Als ik de rotzooi in de keet zie verwacht ik dat de hal niet heel lang leeg blijft.
Ik wil blijven.
pi_220115129
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:29 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Wat leuk! Ik hoop dat het een lieve man is, na alle ellende die ze heeft gehad met haar ex.
Ellende? Ik vond het altijd vrij bijzonder dat we nooit wat over die ex/vader kids hoorden
pi_220115146
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is mijn gedachte hoor. Als ik de rotzooi in de keet zie verwacht ik dat de hal niet heel lang leeg blijft.
Dat en als je kennelijk lades vol make up hebt van 10-12 jaar oud, die al meerdere keren mee verhuisd zijn, dan ben ik bang voor de onzichtbare zooi die zij samen hebben.
pi_220115169
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:29 schreef Lostit het volgende:
Op de foto’s van Michelle op het loungebed zie je ook hoe dun ze is. Hopelijk krijgt ze het snel allemaal weer een beetje op de rit.
Hoe lang gaat dat nog duren? Iedereen is doorgegaan toch incl zijzelf. Waar wachten we nog op?
pi_220115225
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Veel CAO's voorzien in 1 of 2 vrije dagen als er sprake is van een verhuizing. Als Dion do en vr vrij neemt dan kan hij van woensdag tm zondag doorknallen (onder toezicht van Sanneke 😅). Als er dan ook nog iemand komt helpen kan je echt wel ver komen met voorstrijken schilderen en een vloertje.
pi_220115228
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vorig jaar viel iedereen er over dat er volop met de kinderen carnaval werd gevierd, van hot naar her met de poly.
Nu gaan ze met mama naar Spanje , vakantie in het zonnetje is er ook weer commentaar.
Zou ze alleen gaan, dan vinden we er ook weer wat van.( waar of niet)
Misschien komt het Koen en Jvp wel niet uit dat de kinderen daar blijven, en misschien mochten de kinderen wel kiezen.
Ze zal het sowieso met Koen hebben moeten overleggen, het zijn hun kinderen en zij maken die beslissing.
Die lui moeten over het algemeen een x proberen een weekend thuis te zijn. Al zou het alleen zijn om die kids even te laten na een schoolweek. Wat die gestoorde MW doet in dr vrije tijd doet moet zij weten, ze valt vanzelf een x om denk ik dan, en dan ook niet piepem dat niemand je gewaarschuwd heeft
pi_220115233
Nogal een open deur trouwens dat mensen hun kinderen niet moeten mishandelen en dat ieder kind recht heeft op liefde en geborgenheid etc. Lijkt me niet echt onderwerp van discussie.
pi_220115256
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat en als je kennelijk lades vol make up hebt van 10-12 jaar oud, die al meerdere keren mee verhuisd zijn, dan ben ik bang voor de onzichtbare zooi die zij samen hebben.
Ja, alsof ze zo hun kasten vol zooi hebben leeggekieperd in de nieuwe kasten.
Ik vind verhuizen altijd een lekker mkment om eens flink wat spullen weg te doen.
En anders nemen ze lekker al hun zooi mee. Boeie 😅
pi_220115523
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Veel CAO's voorzien in 1 of 2 vrije dagen als er sprake is van een verhuizing. Als Dion do en vr vrij neemt dan kan hij van woensdag tm zondag doorknallen (onder toezicht van Sanneke 😅). Als er dan ook nog iemand komt helpen kan je echt wel ver komen met voorstrijken schilderen en een vloertje.
Er zijn ook veel CAO’s waarbij dat niet zo is. Tenzij je voor je werk moet verhuizen. Maar hoe dan ook, ik zou verhuizen boven een vakantie verkiezen.
Ik wil blijven.
pi_220115534
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Blijkbaar heb jij ook gemist dat hij sinds januari fulltime werkt. We moeten wel opletten!
Ik wil blijven.
pi_220115666
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:22 schreef lila01 het volgende:

[..]
Volgens mij drinkt Iris niet (veel). Die is echt van de gezonde leefstijl. Vroeg slapen, niet op stap etc.
Wat dat betreft kan MW nog wel iets van haar leren.
Dat wist ik niet, gelukkig maar dat zij niet drinkt.
Wel extra vreemd dat Michelle dan wel persé na die gezondheids problemen van vorige week aan de wijn moet.
pi_220115988
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien waaide het te hard 😉
Niemand had haar verteld dat ze dit al kon voor ze de sleutel hadden
pi_220116078
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Blijkbaar heb jij ook gemist dat hij sinds januari fulltime werkt. We moeten wel opletten!
Ja, heeft ze dat ergens gemompeld. Ik zal beter opletten!! Heel belangrijk!
pi_220116136
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, heeft ze dat ergens gemompeld. Ik zal beter opletten!! Heel belangrijk!
Geen idee of ze het ergens heeft gemompeld maar vorige week deelde ze een dm waar iets in stond over hun inkomen en dat Dion maar vier dagen werkte. De letterlijke tekst weet ik niet meer. Maar Sanneke moest uiteraard laten weten dat Dion sinds januari fulltime werkt.
Ik wil blijven.
pi_220116230
Lief dat Dion z’n ouders gaan beginnen in het huis. Waarom Sanneke dan niet een beetje voort maakt is mij een raadsel.
Wat zij nu doet kan toch veel sneller? Als je alles naar de bank sleept om het daar op je gemak samen met je dreumes uit te zoeken schiet het niet op.
Nu snap ik ook wel waarom het daar zo’n bende is, zij denkt echt dat ze niks kan omdat haar kind er is.
Ik wil blijven.
pi_220116361
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Lief dat Dion z’n ouders gaan beginnen in het huis. Waarom Sanneke dan niet een beetje voort maakt is mij een raadsel.
Wat zij nu doet kan toch veel sneller? Als je alles naar de bank sleept om het daar op je gemak samen met je dreumes uit te zoeken schiet het niet op.
Nu snap ik ook wel waarom het daar zo’n bende is, zij denkt echt dat ze niks kan omdat haar kind er is.
Ja, is dat nog een raadsel voor je? 😅
pi_220116373
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
pi_220116457
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Maar ze is niet alleen, ze neemt ook 4 kinderen mee die al heel wat meegemaakt hebben. Dat zij alleen zou gaan voor haar rust kan ik me voorstellen, maar in haar situatie, en die van haar kinderen, vind ik het een egoïstische keuze. Ambulancemevrouw, infuusje, oh oh, wat is ze zielig. Maar wel volop verder gaan met roofbouw plegen op haar lijf. Ik had die kinderen een week bij papa Koen gegund. Gewoon, lekker thuis. Carnaval vieren zoals ze al jaren deden. Rust en regelmaat, wat al ver te zoeken is hun leventje.
In de podcast vertelde dat zij en iris allemaal plannen hadden om te doen met de kids. Super leuk maar tuurlijk ook vermoeiend. Ze gaat maar een paar dagen hè, niet eens een week. Wat een gedoe, reizen, spullen inpakken voor een paar dagen. En dagen aan infuus en 3 dagen plat, ik geloof er weinig van. Denk dat het verhaal weer maximaal is overdreven, anders zou je de kracht niet hebben om nu al een paar dagen weg te gaan en meteen weer alcohol tot je te nemen lijkt mij.
pi_220116462
Ik zet m’n geld erop in dat zowel mies als jaqc nog een keer zwanger worden
pi_220116536
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, is dat nog een raadsel voor je? 😅
Nou, ik zou verwachten dat ze dan zelf ook een beetje aangespoord zou worden. Het bevestigt voor mij vooral dat ze het wel lekker makkelijk vindt zo.
Ik wil blijven.
pi_220116558
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
Ze kan marktplaats beter uitspelen wanneer er ruimtes klaar zijn om de spullen neer te kunnen zetten. Ik zie haar rustig het huis volstouwen en dat iedereen er omheen moet werken.
Ik wil blijven.
pi_220116591
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:34 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik zet m’n geld erop in dat zowel mies als jaqc nog een keer zwanger worden
Jaaa natuurlijk! Want liefdesbabies en grote liefdes en liefde bezegelen en zo. En er zijn nog niet genoeg kinderen mee getrokken in deze puinbende , kunnen nog prima wat babietjes bij.
Ik hoop dat de 4 volwassenen in dit verhaal inzien dat 9 (stief)kinderen en 2 samengestelde gezinnen echt genoeg is en dat ze er niet nog meer bij gaan maken. Maar ik heb zowel Michelle en Tim als Jaqueline en Koen niet erg hoog zitten dus het zou mij iig niets verbazen.
pi_220116631
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:46 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Jaaa natuurlijk! Want liefdesbabies en grote liefdes en liefde bezegelen en zo. En er zijn nog niet genoeg kinderen mee getrokken in deze puinbende , kunnen nog prima wat babietjes bij.
Ik hoop dat de 4 volwassenen in dit verhaal inzien dat 9 (stief)kinderen en 2 samengestelde gezinnen echt genoeg is en dat ze er niet nog meer bij gaan maken. Maar ik heb zowel Michelle en Tim als Jaqueline en Koen niet erg hoog zitten dus het zou mij iig niets verbazen.
Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar dat gevoel heb ik echt niet. 😅 Zeker niet bij J en K.
Heb bij hun meer het gevoel dat ze genieten van wat ze hebben.
pi_220116632
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar dat gevoel heb ik echt niet. 😅 Zeker niet bij J en K.
Ik ook niet, en ook zeker bij J en K niet.
M vind ik grenzeloos in alles, bij haar zou ik minder verbaasd zijn.
Ik wil blijven.
pi_220116637
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook niet, en ook zeker bij J en K niet.
M vind ik grenzeloos in alles, bij haar zou ik minder verbaasd zijn.
Heeft Jacqueline ook niet al meermaals benoemd geen kinderen meer te willen?

Zie t bij Michelle ook niet gebeuren, maar wel eerder dan bij Jacqueline. Iets met maximaal bezegelen van de liefde ofzo.
Michelle heeft toch ook helemaal geen leven waar een baby in past? Constant de hort op enzo.
(Of misschien ben ik gewoon een saaie huismuts, maar sinds de baby hier geboren is kom ik op school en af en toe in een winkel. Zo'n maximale levensstijl van Michelle lijkt me slopend met een baby🙈)
pi_220116639
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja ik vond dit ook vrij bizar. Ze had allang kunnen inpakken ook maar deze vrouw doet het echt op haar luie gemakje. Denk minstens dat het op deze manier 3 maanden zal duren... niet heel verstandig.

Maar inderdaad bizar dat ze gewoon haar schoonouders alles laat doen. Ze heeft een bakfiets en nog is alles teveel moeite... fiets er lekker heen met M of laat jullie zelf ophalen met een campingbedje en wat speelgoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')