Whaaaaaa wat een idioot gedoe dat ze dat serieus nam, dan ben je echt niet goed. Ik kom niet meer bij.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Precies, de mods raakten totaal in de stress daar.
Het idee was toch humor van Brokkel hoor
En een lever heb je opzich ook wel nodig.quote:Op zondag 15 februari 2026 23:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Jullie zien het allemaal veel te negatief. Mies heeft rust en vakantie nodig. Maximale ontspanning. Maximaal genieten. Dat verdient ze echt na die rot tijd.
#sarcasmeuit
Ze zijn ook wel een beetje randje tokkie af en toequote:Op maandag 16 februari 2026 00:30 schreef poohenzo het volgende:
Janneke ( met Evert ) had weer een hele rare post vond ik voor iemand die voor de klas gaat staan. Ze maakte met handgebaren het woordje “ love “ . Evert wist niet ( of gespeeld niet) hoe en wat en kwam steeds niet verder dan vrij expliciete handelingen om dat filmpje aan te vullen.
Nu kan het best dat ik inmiddels bestempeld moet worden als een oude muts maar sorry in het onderwijs wil je dit toch niet online? Er kan zoveel van gemaakt worden en kinderen zijn niet gek. Om nog maar te zwijgen wat hun eigen dochters vind het ordinair . Jammer !
We gaan het zien 😅quote:Op zondag 15 februari 2026 21:42 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik zie niet gebeuren dat Sanneke zelf een verfkwast in handen neemt hoor, dat zal ze wel laten doen
Hopelijk zit er een peuterspeelzaal in de buurt waar ze hem naartoe laat gaan zodra hij 2 is. Lijkt me voor hem én voor Sanneke heel gezond.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke gaat heus niet ineens op wonderbaarlijke wijze andere dingen ondernemen met Mijan als ze in het nieuwe huis wonen. Ze zal niet verder komen dan de dichtstbijzijnde winkelstraat vrees ik.. Is Mijan al eens in een buitenspeeltuin geweest eigenlijk?
Maar het levert weer een hoop ❤ op! Ze had ook thuis even tot rust kunnen komen want haar medewerkers gaan ook maar door en door vertelde ze in de podcast. Dus die kunnen best even zonder haar. Goed werkgeverschap ook om je medewerkers maar door en door te laten gaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Het is toch absurd om met je 4 kinderen het vliegtuig in te stappen vlak nadat je kennelijk onderuit bent gegaan vanwege je slechte gezondheid. Ze zullen daar misschien geen heftig schema hebben maar echt tot rust kom je zo toch ook niet. Gewoon weer doordenderen tot de volgende uitval, wat een voorbeeld voor je kinderen..
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of geen kind 'verdient', wat een hele nare uitspraak.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Totaal eens. Al vallen vaak mensen daarover als ik het zeg.
Het is in het belang van kinderen dat sommige mensen geen kinderen krijgen. Niet iedereen verdiend het, vind ik. En niet voor iedereen is het weggelegd. En wie lijd er meestal onder? Het kind.
Als je al niet met geld om kan gaan en andere dingen. Gewoon niet doen. Het is een grote verantwoordelijkheid en niet iedereen heeft de capaciteit om het rond de breien. Een kind zou bij vele een meer doordachte keuze mogen en moeten zijn. Het is niet altijd leuk en schattig. Soms is het volgens mij verdomd zwaar. En als je mentaal en/of lichamelijk met wat dingen al zelf dealt soms niet te overzien.
Ik hoop voor M. dat Sanneke en Dion het voor elkaar gaan krijgen en mentaal eens hulp gaan zoeken voor weerbaarheid hierin. En hadden ze dit maar gedaan voor ze er een kindje in betrokken.
Maar, ik vind bijvoorbeeld de situatie bij een HVK vele, vele malen erger. Vind ik echt soms een situatie voor hulpverlening van een hele andere orde van bij Sanneke.
Wat leuk! Ik hoop dat het een lieve man is, na alle ellende die ze heeft gehad met haar ex.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:17 schreef Snaky het volgende:
Tatiana heeft een nieuwe vriend. Fijn voor haar.
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .quote:Op zondag 15 februari 2026 22:35 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik ernaar kijk. Kan die meid dan nooit eens gewoon thuis zijn?
En weer vliegen voor die paar daagjes?
(wat ziet kleine L. er de laatste tijd slecht uit trouwens. Allemaal vlekken op zijn gezichtje.)
Plus naar het vliegveld toe, x-tijd van tevoren aanwezig zijn, de kinderen bij elkaar houden.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:
Michelle zit al in Moraira , post ze net
[..]
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .
Ik geef toe dat het een beetje een onhandige uitspraak van haar is. Maar kom op, je begrijpt toch wel hoe dit bedoeld is? Zij is toch geen rechter die dat bepaalt. Het is een mening. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die mening soms ook wel heb over bepaalde ouders. Maar dan meer in de trant van “die hadden geen kinderen moeten krijgen “.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of geen kind 'verdient', wat een hele nare uitspraak.
Ik vind reizen zonder kinderen al vermoeiend😂quote:Op maandag 16 februari 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:
Michelle zit al in Moraira , post ze net
[..]
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .
Ik zou net zeggen, spannende dag vandaag met de sleutel van Sanneke. Ik hoop dat ze ons laten verbazen en een paleisje van hun huis maken. Ik kijk de komende tijd een paar keer vaker bij Sanneke (anoniem natuurlijk) want ik ben heel benieuwd.quote:Op maandag 16 februari 2026 07:51 schreef Mirp het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met de sleuteloverdracht van Sanneke! 🔑
Hier zo’n zelfde oude muts dan. Vond het ook echt een rare reel. En zij zijn natuurlijk ook ordi. Niet voor niets een gabberfamiliequote:Op maandag 16 februari 2026 00:30 schreef poohenzo het volgende:
Janneke ( met Evert ) had weer een hele rare post vond ik voor iemand die voor de klas gaat staan. Ze maakte met handgebaren het woordje “ love “ . Evert wist niet ( of gespeeld niet) hoe en wat en kwam steeds niet verder dan vrij expliciete handelingen om dat filmpje aan te vullen.
Nu kan het best dat ik inmiddels bestempeld moet worden als een oude muts maar sorry in het onderwijs wil je dit toch niet online? Er kan zoveel van gemaakt worden en kinderen zijn niet gek. Om nog maar te zwijgen wat hun eigen dochters vind het ordinair . Jammer !
Ik vind dit een hele heftige uitspraak. En Ja ik val erover.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Totaal eens. Al vallen vaak mensen daarover als ik het zeg.
Het is in het belang van kinderen dat sommige mensen geen kinderen krijgen. Niet iedereen verdiend het, vind ik. En niet voor iedereen is het weggelegd. En wie lijd er meestal onder? Het kind.
Als je al niet met geld om kan gaan en andere dingen. Gewoon niet doen. Het is een grote verantwoordelijkheid en niet iedereen heeft de capaciteit om het rond de breien. Een kind zou bij vele een meer doordachte keuze mogen en moeten zijn. Het is niet altijd leuk en schattig. Soms is het volgens mij verdomd zwaar. En als je mentaal en/of lichamelijk met wat dingen al zelf dealt soms niet te overzien.
Ik hoop voor M. dat Sanneke en Dion het voor elkaar gaan krijgen en mentaal eens hulp gaan zoeken voor weerbaarheid hierin. En hadden ze dit maar gedaan voor ze er een kindje in betrokken.
Maar, ik vind bijvoorbeeld de situatie bij een HVK vele, vele malen erger. Vind ik echt soms een situatie voor hulpverlening van een hele andere orde van bij Sanneke.
Een vriendin van mij is logopediste en vertelt juist dat kinderen vanaf jonge leeftijd veel communicatie nodig hebben om zelf taal te ontwikkelen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:08 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele heftige uitspraak. En Ja ik val erover.
Mijan krijgt genoeg liefde van daar en je ziet niet alles. Kind van die leeftijd heeft echt nog niet veel nodig behalve liefde. Tuurlijk zijn uitstapjes leuk. Maar er zijn generaties groot gebracht waarbij kinderen tot 2 jaar in een box lagen. Grote gezinnen, blabla.
Tegenwoordig ligt de lat zo hoog en moeten we kinderen continu amuseren. Heb niet het idee dat ze hem de hele dag voor de tv zetten of niks ermee doet..mannetje is ondernemend op de videos. En dat er veel fluflus zijn die de hele dag de kinderen amuseren zoals het lijkt, hoeft dat echt niet.
Kinderen van Milou worden veel vermaakt en krijgen alles. Ontzettend veel meuk. Is dat nou ideaal?
Bij hvk vind ik het echt wel vele malen erger.
Het is ook net hoe je je instelt .quote:Op maandag 16 februari 2026 09:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind reizen zonder kinderen al vermoeiend😂
Ik vind dat ieder kind ouders ( in wat voor samenstelling ook! ) verdient die van hem of haar houden en het beste met het kind voor hebben. En echt, of dit nou 2 mannen zijn, 2 vrouwen, qquote:Op maandag 16 februari 2026 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of geen kind 'verdient', wat een hele nare uitspraak.
😆quote:Op maandag 16 februari 2026 07:51 schreef Mirp het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met de sleuteloverdracht van Sanneke! 🔑
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |